quote:
Nope, streep nog en ga er niet om vragen.quote:Op zondag 3 januari 2016 17:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag het.
Zijn je vrienden inmiddels van hun perm ban af?
Generaal pardon vandaag...
In CUL is het ook wel gezellig hoor.quote:Op zondag 3 januari 2016 20:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Afscheid van het leven als een nomadentopic, maar weer gewoon een SC met een thuishaven
Ja ik had zelfs een meetquote:Op zondag 3 januari 2016 20:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In CUL is het ook wel gezellig hoor.
Nee maar die reeks ken ik wel jaquote:Op zondag 3 januari 2016 20:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat klinkt goed. Johannes zijn recept?
Ja met long zelfs, kwal hebben we laten liggen (serieus)quote:
Beide lijkt me niet lekker... OK in ben gestopt met roken...quote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met long zelfs, kwal hebben we laten liggen (serieus)
Ik stond ook niet te springen maar het was echt lekker en niet zoals je verwacht. Goed vleesquote:Op zondag 3 januari 2016 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Beide lijkt me niet lekker... OK in ben gestopt met roken...
Blijkbaar gezien de commentaren idd...quote:Op zondag 3 januari 2016 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik stond ook niet te springen maar het was echt lekker en niet zoals je verwacht. Goed vlees
Ja wat verwacht je dan met long, iets luchtigsquote:Op zondag 3 januari 2016 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Blijkbaar gezien de commentaren idd...
Slappe hap ?quote:
Die hele tent was niet echt mijn ding. Ik zat gelukkig naast iemand die er verstand van had. Anders liep ik met serieuse brandwonden de tent uit.quote:
Brandwonden? Stond alles op een verwarmd ronddraaiend plato?quote:Op zondag 3 januari 2016 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Die hele tent was niet echt mijn ding. Ik zat gelukkig naast iemand die er verstand van had. Anders liep ik met serieuse brandwonden de tent uit.
Zie edit en dan snap je het wel. Ik vind heet eten best lekker maar het kan te ver gaanquote:Op zondag 3 januari 2016 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Brandwonden? Stond alles op een verwarmd ronddraaiend plato?
ik heb het allemaal gelezenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja met long zelfs, kwal hebben we laten liggen (serieus)
Ik zweette al peentjes en toen kwam die sichuan keukenquote:Op zondag 3 januari 2016 20:55 schreef chufi het volgende:
OK ik zag de edit pas later.. Dus ik vermoedde dat al.. Want daar was vooraf ook al sprake van...
Kijk zo hoort een mod met zijn kinders om te gaan. Stalkerquote:
Dat had ik met Lost.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
Ik vond Fargo seizoen 1 geweldig, maar seizoen 2 kan me niet boeien
vreemd
Nou ik heb seizoen 1 achter elkaar in 1x uit gekeken en was de draad toen kwijt.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Raar is dat heh? Verwacht je iets heel anders
quote:
Ah OK dat ken ik niet ....quote:Op zondag 3 januari 2016 21:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... heel verhaalstaat in het Hema topic
Ja, ik hoefde ze al helemaal niet meer.quote:
is ook een gedoe... ook van die dingen dat je iets kan kopen met korting, maar alléén via de website, zelfs als je in de winkel staatquote:Op zondag 3 januari 2016 22:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, ik hoefde ze al helemaal niet meer.![]()
Was me gewoon teveel gedoe...
Mwhah ik wist begin 2005 al dat het slecht gingquote:
Nou heb je tijd zat gehad dusquote:Op zondag 3 januari 2016 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhah ik wist begin 2005 al dat het slecht ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |