Alleen als je bier drinktquote:Op maandag 4 januari 2016 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even een vraagje, zijn tetten nu toegestaan?
Bij deze keur ik je aanstaande operatie goed. Welke cupmaat neem je?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Even een vraagje, zijn tetten nu toegestaan?
Heb je een voorkeur?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij deze keur ik je aanstaande operatie goed. Welke cupmaat neem je?
Doen we.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:56 schreef FANN het volgende:
CUL / 40 plusser bedanken hier CUL voor het tijdelijke onderdak!
Hier kunnen jullie CUL bedanken !
nou ik zilde het niet zeggenquote:
Ontgroenen hè, hoort erbijquote:Op maandag 4 januari 2016 14:38 schreef FANN het volgende:
[..]
weet ik veelik ben aan het kijken wat voor topics er allemaal zijn, Leandra heeft
flink haar best gedaan met topics openen zo te zien
Schone leiquote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef sacha het volgende:
welke topics van voor de wederopstanding moeten terugkeren of beginnen we met een schone lei?
Wat hadden we ook al weer?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef sacha het volgende:
welke topics van voor de wederopstanding moeten terugkeren of beginnen we met een schone lei?
Foto's als kind is leuk, of staat die er al?quote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef sacha het volgende:
Ik vind een schone lei wel een aardig idee, dat maakt het voor newbies ook wat minder lastig ertussen te komen.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:57 schreef sacha het volgende:
Als je deze ontgroening vergelijkt met die in andere subfora dan ging het niet alleen qua snelheid en hoeveelheid behoorlijk bejaard, maar ook qua inhoud.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gedraag je een beetje 40+ waardig...
die troep ruim ik later wel opquote:Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je deze ontgroening vergelijkt met die in andere subfora dan ging het niet alleen qua snelheid en hoeveelheid behoorlijk bejaard, maar ook qua inhoud.
Ontgroenen...quote:Op maandag 4 januari 2016 15:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je deze ontgroening vergelijkt met die in andere subfora dan ging het niet alleen qua snelheid en hoeveelheid behoorlijk bejaard, maar ook qua inhoud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |