Klinkt niet erg hetero.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Crusader kings 2 of Europa Universalis IV?
Jawel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zijn ze ook weer lekker rustig?
Alvast een bloemetje 💐quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:20 schreef timmmmm het volgende:
Morgen gezellig 100000 onderzoeken doen in het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Medeleven enkel in financiele bijdragen uitdrukken aub
Je mocht eens tijd overhouden voor leuke dingen, dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:20 schreef timmmmm het volgende:
Morgen gezellig 100000 onderzoeken doen in het ziekenhuis
Jij heb vandaag nog wat te lezenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben ook weer thuis, alle ramen zijn nog heel.
Dit had ik gister met die post van je over die partytent.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik had echt net nog gekeken en toen stond er nog niets. Maar awesome!
Hou je bek joh gek.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit had ik gister met die post van je over die partytent.
3 uur later stond die er opeens.
Beter laat dan nooit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit had ik gister met die post van je over die partytent.
3 uur later stond die er opeens.
Onze grote kleine vriend stelt ook teleur, niet eens top 3.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Specularium het volgende:
Ajacied422 had het meest geen leven van ons allemaal en heeft nu een tagje om het te vieren.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onze grote kleine vriend stelt ook teleur, niet eens top 3.
Ik wist niet dat jij op ewoks viel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Star Wars was geweldig![]()
En mijn favo eye candy zat er ook in
Serieus...zelfs als ik je naam niet noem weet je het nog te vindenquote:
Goed uitgebreid systeem heb ik daar voor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Serieus...zelfs als ik je naam niet noem weet je het nog te vinden![]()
Doe maar gewoon even.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde nu een vunzig woordgrapje maken maar dat gaat een beetje ver.
Elfletterig zou het misschien wel leuk vinden, maar die leest hier toch niet meer mee.quote:
Tuurlijk leest hij mee.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Elfletterig zou het misschien wel leuk vinden, maar die leest hier toch niet meer mee.
Het viel mij ook een beetje tegen.. Net niet in de top 5, hoe valt dat nu Fylax? Ben je een beetje mad, of misschien een beetje sad? Ga je proberen dit jaar hoger te eindigen? Ben je tevreden met de aandacht die je nu hebt gekregen of verlang je naar nog meer? Wat kunnen we dit jaar van jou verwachten nu je "volwassen" bent?quote:
Sorryquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het viel mij ook een beetje tegen..
Maakt me niet zoveel uit.quote:Net niet in de top 5, hoe valt dat nu Fylax?
Totaal niet zelfs.quote:Ben je een beetje mad, of misschien een beetje sad?
Wie weet, als ik zin heb. Ik zag dat Ajacied nu al op de 600 posts zit.quote:Ga je proberen dit jaar hoger te eindigen?
Tevreden.quote:Ben je tevreden met de aandacht die je nu hebt gekregen of verlang je naar nog meer?
Geen tirades van mij.quote:Wat kunnen we dit jaar van jou verwachten nu je "volwassen" bent?
Het zal leuk zijn voor iedereen, zelfs voor timmmmm.quote:Vragen, vragen, ik vind het spannend.. Wat gaat Fylax ons in 2016 brengen .. En gaat het leuk zijn voor iemand?
Uiteraard.quote:Maar belangrijker is de vraag, lieve Fylax, ga je ons trots maken dit jaar? Trots op Fylax! Is dat mogelijk? Ik denk het wel, ik hoop het!
Ik wil juist wat gezonder doen.quote:Ga nog vaker naar de McDonald's, 11 dagen op een rij is niet genoeg..
Ik ben al langer dan mijn moeder.quote:ik hoop dat je nog groter wordt dan je moeder.
Jij ook, Yoki. De beste wensen.quote:Fylax, gelukkig nieuwjaar jongen!
Zal zijn vriendinnetje leuk vinden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Specularium het volgende:
Ajacied422 had het meest geen leven van ons allemaal en heeft nu een tagje om het te vieren.
Dank je.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bedankt jongen, ik ben eigenlijk best wel trots op je!
Ik heb wel wat plannen ja, zit al een tijd in mijn hoofd en ik heb wat meer tijd en bla bla.. De pen ook weer een beetje gevonden, kutperiode redelijk af kunnen sluiten. Dus ja, als alles nu goed blijft gaan dan gaat er nog wel wat gebeurenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:33 schreef Fylax het volgende:
Ik zag trouwens dat jij ook wat dingen gaat doen in teken van het FOK!thema, Yoki?
Positiviteit.Een soort van Imagine State, maar dan dat het wel voor iedereen leuk isquote:
lekker kut weer ditquote:
goed verhaalquote:Op zondag 3 januari 2016 02:36 schreef sp3c het volgende:
goede tt
ik wijzig hem niet maar ik ga toch slapen
Maar wat houdt dit concreet in?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Positiviteit.Een soort van Imagine State, maar dan dat het wel voor iedereen leuk is![]()
Nee serieus, het kan geen kwaad om 'lief' te zijn. De leuke garpjes en ons kent ons dingen moeten gewoon blijven bestaan. Trollen voor de lolz is fucking nice, Trollen om keihard te fucken is kinderachtig godverdomme.
Internet is internet niet meer, het is een onderdeel geworden van de moderne maatschappij. Wij hebben hier allemaal nicknames, maar stiekem zijn we allemaal mensen, je verwacht het niet maar het is echt zo.
FOK! is iets op internet, maar internet is tegenwoordig een groot onderdeel van het normale eckte eckte leven, iedereen zit online. Het zijn gewoon echte mensen die hier posten, op het forum maar ook op de FP. En dat moeten we gewoon gezellig houden want we leven niet in Noord Korea en ook niet in een oorlog.
Er is een term, een omschrijving, een nieuw soort iets wat tegenwoordig vreselijk hip of populair is, en dat is social media ... sociaal gedoe en zo. En dat zijn wij eigenlijk ook. We, FOK!, zijn tegenwoordig een beetje raar op teh internetz want we zijn geen Facebook of Instagram .. we zijn een BB 180.000 punt nul, een forum .. Raarrrrrr.. maar het werkt wel en het is fucking awesome.
Dus .. lief zijn! = sociaal zijn!Dikke knuffels, alles.
Nou... nee! Hier niet, want ik haat jullie allemaal! Hihi.![]()
Maar het thema van 2016 is dus positiviteit, dus ik hoop dat Henk met zijn blije bijen weer snel terugkomt want dat mag allemaal.
Met een bloemetje in zijn kont door de wei huppelen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wat houdt dit concreet in?
Wat ga je doen?
Was je jezelf in a boat on the river aan het picturen toen je dit schreef? Je klinkt in ieder geval onder de invloed van íétsquote:Op zondag 3 januari 2016 01:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Positiviteit.Een soort van Imagine State, maar dan dat het wel voor iedereen leuk is![]()
Nee serieus, het kan geen kwaad om 'lief' te zijn. De leuke garpjes en ons kent ons dingen moeten gewoon blijven bestaan. Trollen voor de lolz is fucking nice, Trollen om keihard te fucken is kinderachtig godverdomme.
Internet is internet niet meer, het is een onderdeel geworden van de moderne maatschappij. Wij hebben hier allemaal nicknames, maar stiekem zijn we allemaal mensen, je verwacht het niet maar het is echt zo.
FOK! is iets op internet, maar internet is tegenwoordig een groot onderdeel van het normale eckte eckte leven, iedereen zit online. Het zijn gewoon echte mensen die hier posten, op het forum maar ook op de FP. En dat moeten we gewoon gezellig houden want we leven niet in Noord Korea en ook niet in een oorlog.
Er is een term, een omschrijving, een nieuw soort iets wat tegenwoordig vreselijk hip of populair is, en dat is social media ... sociaal gedoe en zo. En dat zijn wij eigenlijk ook. We, FOK!, zijn tegenwoordig een beetje raar op teh internetz want we zijn geen Facebook of Instagram .. we zijn een BB 180.000 punt nul, een forum .. Raarrrrrr.. maar het werkt wel en het is fucking awesome.
Dus .. lief zijn! = sociaal zijn!Dikke knuffels, alles.
Nou... nee! Hier niet, want ik haat jullie allemaal! Hihi.![]()
Maar het thema van 2016 is dus positiviteit, dus ik hoop dat Henk met zijn blije bijen weer snel terugkomt want dat mag allemaal.
ik vind dat jij sowieso geen posts mag maken in dit topicquote:Op zondag 3 januari 2016 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind niet dat je posts van langer dan 2 regels mag maken in dit topic.
Kan je teveel intellectuele mensen niet handelen?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind niet dat je posts van langer dan 2 regels mag maken in dit topic.
Zolang ik niet mee hoef te huppelen, vind ik het allemaal prima.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een bloemetje in zijn kont door de wei huppelen.
Geen idee, ben er nog geen tegengekomen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je teveel intellectuele mensen niet handelen?
waarom danquote:Op zondag 3 januari 2016 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik vind dat jij sowieso geen posts mag maken in dit topic
Ja jij wil zeker alleen maar toekijken... Viespeukquote:Op zondag 3 januari 2016 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zolang ik niet mee hoef te huppelen, vind ik het allemaal prima.
En foto's maken.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja jij wil zeker alleen maar toekijken... Viespeuk
Je hebt daar een badquote:
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:02 schreef Uccie het volgende:
Ik zie dat het een overweldigend succes is
Komt er dit jaar nog een hond bij jullie?quote:
Feelgoodnieuws.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wat houdt dit concreet in?
Wat ga je doen?
Ik hoop zo eentje.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt er dit jaar nog een hond bij jullie?
Onder invloed van positiviteit, rooibosthee, paprikachips en clonazepam. Ik was helemaal zen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was je jezelf in a boat on the river aan het picturen toen je dit schreef? Je klinkt in ieder geval onder de invloed van íéts
Toch drugs.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Onder invloed van positiviteit, rooibosthee, paprikachips en clonazepam. Ik was helemaal zen.
Ja paprikachips zouden op recept moeten zijn.quote:
Paprikachips is met alles smerig. Behalve water.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:53 schreef Specularium het volgende:
Paprikachips en rooibosthee is wel een ultiem smerige combinatie.
Wees blij dat je een baan hebt.quote:
Ik ga proberen morgen om 7.30u de deur uit te gaan, dat is me sinds 2 februari 2015 niet meer geluktquote:
Dat is wel vroeg. Hoe laat ben je dan op je werk?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga proberen morgen om 7.30u de deur uit te gaan, dat is me sinds 2 februari 2015 niet meer gelukt
8uquote:Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg. Hoe laat ben je dan op je werk?
Uhm nee, dat is niet echt mijn ding.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dames ook zo genoten van Ladies of soul op tv?
Beginnen jullie al zo vroeg?quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dames ook zo genoten van 'Ladies of soul' op tv?
quote:
Ik dacht vooraf ook zo, maar toch zat ik even later mee te dansen en luister ik nu al 2 dagen nummers terug.quote:
Ik heb een aantal collega's die er half 7 al zijn.quote:
Nee, ik heb ze weleens gehoord. Ik vind het echt vreselijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:41 schreef moemoe het volgende:
En ik heb het over dames specifiek, omdat het meerendeel van het publiek vrouwelijk was.
Okee, smaken verschillen!quote:Op zondag 3 januari 2016 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze weleens gehoord. Ik vind het echt vreselijk.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een aantal collega's die er half 7 al zijn.
Die beginnen vroeg en gaan dan op tijd naar huis om de kinderen op te halen.quote:
Oh okee, dat is wel relaxed.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die beginnen vroeg en gaan dan op tijd naar huis om de kinderen op te halen.
Elflettering wel.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dames ook zo genoten van 'Ladies of soul' op tv?
Je kan weerquote:Op zondag 3 januari 2016 22:33 schreef YokiKater het volgende:
OMG! https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games/
quote:
Ik hoopte dat je het niet zou zienquote:
Daar zat echt een kwartier tussen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan had je even moeten wachten met posten dat ik weer kon
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je had hem al veranderd toen je hier kwam posten?
Hoiquote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef Specularium het volgende:
Misschien heb ik geluk en is David nog online.
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Specularium het volgende:
Zo, als iedereen even weggaat kan ik hier tenminste rustig alleen zitten.
Ja, ze is nog in levenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuk verhaal over je oma?
Ik zou het er best op kunnen hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, dan vindt timmm het niet zo interessant allemaal.
Zo gaat het levenquote:Op maandag 4 januari 2016 07:47 schreef anonymoussie het volgende:
Het ging allemaal niet zo soepel vanmorgen.
Dan begin jij lekker midden in de nacht met je dag.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:22 schreef Fylax het volgende:
Echt kut dat tijden in Nederland zijn ingedeeld voor ochtendmensen.
Mijn schoonzus was met haar man in NL. Die gast begint lekker om 10.00 uur. Maar daar hebben ze ook meer avondleven. Die winkelcentra's zijn ook gewoon open tot 22.00 uur.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:22 schreef Fylax het volgende:
Echt kut dat tijden in Nederland zijn ingedeeld voor ochtendmensen.
Of gewoon wat later in de ochtend dan om half 9quote:Op maandag 4 januari 2016 08:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan begin jij lekker midden in de nacht met je dag.
ook een nieuwe telefoon? want de mijne heeft na 10 dagen trouwe dienst besloten niet meer te werkenquote:Op maandag 4 januari 2016 09:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb, als je van het ziekenhuis komt, heerlijke virtuele chocola voor je klaarstaan.
🍫 + ☎️quote:Op maandag 4 januari 2016 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ook een nieuwe telefoon? want de mijne heeft na 10 dagen trouwe dienst besloten niet meer te werken
Ik heb vier mobieltjes en een DECT telefoon.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog deze 📱of deze 📞
Nice.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vier mobieltjes en een DECT telefoon.
Bedenk me net dat ik er zelfs 5 heb. Maar ik heb er 3 in gebruik en die andere 2 zijn superantiek en kan je ook niet op internetten.quote:
Ik heb al gegeten, spaghetti.quote:
Ik ga nu ff een biefstuk naar binnen werken.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik er zelfs 5 heb. Maar ik heb er 3 in gebruik en die andere 2 zijn superantiek en kan je ook niet op internetten.
[..]
Ik heb al gegeten, spaghetti.
1 prive, 1 zakelijk en 1 als reserve.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Wat ben je voor een drugsdealer als je 3 telefoons gebruikt
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga nu ff een biefstuk naar binnen werken.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Onder of boven?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga nu ff een biefstuk naar binnen werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het noorden wonenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:07 schreef anonymoussie het volgende:
Wie woont hier in het Noorden?
CODE ROOD MENSEN
Geen vrij van je werk hebbenquote:
Ijsvrij met +8 trappen ze helaas niet inquote:
Helaas. Werkse nog hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ijsvrij met +8 trappen ze helaas niet in
Mooi toch? Het is iig niet aangekondigd of een groot iets.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Yoki, is er een militaire training op Gilze? Komen al heel de dag vliegtuigen en helikopters overgevlogen.
Ga ik begluren. Triggerturk had me ook een tip gegeven maar die ben ik weer vergetenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de docureeks "Making A Murderer" aan het kijken over een man die tot 2 keer toe lijkt te worden geframed voor verkrachting en moord door de Amerikaanse poliesie. Echt fascinerend.
Deze post was vooral bedoeld voor timmmmm zodat hij weer wat te kijken heeft in bad.
Ik moest naar school, anders mis ik weer een jaar. Ben ik 45 als ik klaar ben met mbootjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet je vandaag weer wat doen?
Of mag je lekker in bad zo?
Hey, die staat nog op mijn laptop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de docureeks "Making A Murderer" aan het kijken over een man die tot 2 keer toe lijkt te worden geframed voor verkrachting en moord door de Amerikaanse poliesie. Echt fascinerend.
Deze post was vooral bedoeld voor timmmmm zodat hij weer wat te kijken heeft in bad.
Nouja, beter dan verkracht worden in Keulen door een vluchteling.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:56 schreef timmmmm het volgende:
Overigens belden ze me vandaag van het ziekenhuis of ik morgenvroeg wil komen om extra tests te doen en de scans ed van gisteren te bespteken. Meestal geen goed teken
Klopt. In het ergste geval ben ik dood aan het gaan en dan zeg ik altijd maar zo: liever vandaag dan morgenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, beter dan verkracht worden in Keulen door een vluchteling.
Ben ik ook mee bezig, echt bizar verhaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Misschien valt het mee... Sterkte iig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:56 schreef timmmmm het volgende:
Overigens belden ze me vandaag van het ziekenhuis of ik morgenvroeg wil komen om extra tests te doen en de scans ed van gisteren te bespteken. Meestal geen goed teken
Dat is vast een leuk topic om te modden met al die nuances.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, beter dan verkracht worden in Keulen door een vluchteling.
Sterkte Timmmmm.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:56 schreef timmmmm het volgende:
Valt eigenlijk wel mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is vast een leuk topic om te modden met al die nuances.
Gelukkig is Prem bij DWDD, misschien wil die er ook nog iets over kwijt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:02 schreef Specularium het volgende:
Moeten die neven van Triggerstengel hun vingers maar niet in een willekeurige Helga duwen.
Prem probeert ook altijd de verstandige kutlul uit te hangen met zijn inkoppertjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is Prem bij DWDD, misschien wil die er ook nog iets over kwijt.
Eerst cola met chips, dan thee met ijs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik weet niet wat ik straks moet gaan snacken, chocoladebrownie ijs of naturel chips.
Strak plan!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerst cola met chips, dan thee met ijs.
Het is tenslotte dinsdag.
quote:
Positie Fin?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond dit een leuk grapje.
#positiefin2016
Daar is het nooit te laat voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik te laat om Fokker89 belachelijk te maken?
Ahahaha fokker sukkel
Dat moet je even aan Breuls vragen, dan krijg je waarschijnlijk een essay van 20 kantjes terugquote:
Doe even de samenvatting.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat moet je even aan Breuls vragen, dan krijg je waarschijnlijk een essay van 20 kantjes terug
Welke wil je?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijgen we ooit nog nieuwe smileys op fok?
Waarom?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijgen we ooit nog nieuwe smileys op fok?
Deze werken toch prima, welke zou je dan willen?quote:
Geen idee maar gewoon iets nieuws.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deze werken toch prima, welke zou je dan willen?
Op een forum waar iedereen autisme heeft?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen voorkeur maar beetje vernieuwing?
Ach aan een smiley raken ze wel gewend toch :pquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Op een forum waar iedereen autisme heeft?
Doei.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:18 schreef YokiKater het volgende:
Allemaal van die leipe emoji's, ghahaha. Ik ga slapen, doei.
Ken eigenlijk geen betere dan deze eigenlijk ...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geen idee maar gewoon iets nieuws.
Welke smiley dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach aan een smiley raken ze wel gewend toch :p
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je snapt toch wel gewoon iets nieuws.
Mag die er bij dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze vind ik wel goed voor hier.
Hmm denk dat ze die niet zo leuk vinden eigenlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je even een topic maken in FB.
Haha shitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geen idee, meestal staat er een streep door.
Ja...goeie bikini wel, de mijne.quote:
Daar knap je vast van op!quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:17 schreef anonymoussie het volgende:
Voel me ziek.![]()
Heb Domino's besteld.
Mijn vriendin heeft een workshop. En ik ben niet in staat om te koken.quote:
Jaloersquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:17 schreef anonymoussie het volgende:
Voel me ziek.![]()
Heb Domino's besteld.
Is dat de voorkant van uccie's bikini?quote:
Maar dan op iemand zonder dwergroei. Dan is dit het resultaatquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat de voorkant van uccie's bikini?
Ik had een varkenshaasje gewikkeld in spekquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:17 schreef anonymoussie het volgende:
Voel me ziek.![]()
Heb Domino's besteld.
Terwijl dat volgens mij het enige rendabele was van heel die zaak.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Bij de La Place waar ik jarenlang gewerkt heb zijn de ontslagbrieven op de mat gekomen
Dat is een feit. Overal zullen de ontslagbrieven wel op de mat gevallen zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl dat volgens mij het enige rendabele was van heel die zaak.
En dan moeten ze over een paar weken weer gaan solliciteren met de doorstartquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is een feit. Overal zullen de ontslagbrieven wel op de mat gevallen zijn
Voordeel is wel dat LP het makkelijkst door te verkopen isquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moeten ze over een paar weken weer gaan solliciteren met de doorstart
Ja dat wel, moeten ze het alleen wel willen opsplitsen, maar dan wordt het met de V&D helemaal nooit meer wat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat LP het makkelijkst door te verkopen is
Dat is juist leuk, toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Laten we het maar snel weer over gekkigheden hebben. Anders hebben we het teveel over nws in de nws sc. Wordt speculambal boos
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik bem vandaag weer bij het ziekenhuis geweest en ze zagen wel wat geks op de scans fus ze hebben nieiwe gemaakt en een naald in mn rug gestoken en dan hoor ik deze week nog hoe of wat.
Ik ben dus lekker dood aan het gaan wrs
Hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik bem vandaag weer bij het ziekenhuis geweest en ze zagen wel wat geks op de scans fus ze hebben nieiwe gemaakt en een naald in mn rug gestoken en dan hoor ik deze week nog hoe of wat.
Als specu boos wordt? Wij wensen hier enkel triggerturk boos te maken. En Fokker belachelijk te maken.quote:
Ik kan me er niet eens meer druk om maken. Mocht ik pech hebben en weer aan de ellende moeten ga ik daar denk ik niet eens aan meer aan beginnen allemaal joh.quote:
We wachten op de makeupfoto in de fp sc van Henkquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]Misschien is het leuk als je je even voorstelt.
Elfletterig, ook wel bekend als Elf, Elfje, Elflettering en Henk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]Misschien is het leuk als je je even voorstelt.
Heftig hoor, timmmmm. Hoop voor je dat het meevalt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me er niet eens meer druk om maken. Mocht ik pech hebben en weer aan de ellende moeten ga ik daar denk ik niet eens aan meer aan beginnen allemaal joh.
Ik kijk wel waar het schip strandt
Oh dat is wel mooi klote dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Arrested Development en Curb your enthusiasm, toepasselijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgeven is geen optie. Vergeet niet dat we nog een keer naar een supermarkt moeten, desnoods zet ik je in een winkelwagentje en duw ik je door die tent heen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me er niet eens meer druk om maken. Mocht ik pech hebben en weer aan de ellende moeten ga ik daar denk ik niet eens aan meer aan beginnen allemaal joh.
Ik kijk wel waar het schip strandt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elfletterig, ook wel bekend als Elf, Elfje, Elflettering en Henk.
Wat een flater ditquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Arrested Development en Curb your enthusiasm, toepasselijk
Wie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elfletterig, ook wel bekend als Elf, Elfje, Elflettering en Henk.
Makeupfoto'squote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We wachten op de makeupfoto in de fp sc van Henk
Het tragiscje is dat ik als ik al 2 jaar dood ben nog steeds meer vlees op de botten heb dan anoreximaniquote:
Zo voel ik me wel een beetje.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een varkenshaasje gewikkeld in spek
Misschien kan ik jouw stand-in zijn voor je begrafenis. Dat zou ik een eer vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het tragiscje is dat ik als ik al 2 jaar dood ben nog steeds meer vlees op de botten heb dan anoreximani
Dst ze ons samen in de kist naar beneden takelenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan ik jouw stand-in zijn voor je begrafenis. Dat zou ik een eer vinden.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |