Ik heb een aantal collega's die er half 7 al zijn.quote:
Nee, ik heb ze weleens gehoord. Ik vind het echt vreselijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:41 schreef moemoe het volgende:
En ik heb het over dames specifiek, omdat het meerendeel van het publiek vrouwelijk was.
Okee, smaken verschillen!quote:Op zondag 3 januari 2016 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze weleens gehoord. Ik vind het echt vreselijk.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een aantal collega's die er half 7 al zijn.
Die beginnen vroeg en gaan dan op tijd naar huis om de kinderen op te halen.quote:
Oh okee, dat is wel relaxed.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die beginnen vroeg en gaan dan op tijd naar huis om de kinderen op te halen.
Elflettering wel.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dames ook zo genoten van 'Ladies of soul' op tv?
Je kan weerquote:Op zondag 3 januari 2016 22:33 schreef YokiKater het volgende:
OMG! https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games/
quote:
Ik hoopte dat je het niet zou zienquote:
Daar zat echt een kwartier tussen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan had je even moeten wachten met posten dat ik weer kon
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je had hem al veranderd toen je hier kwam posten?
Hoiquote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef Specularium het volgende:
Misschien heb ik geluk en is David nog online.
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Specularium het volgende:
Zo, als iedereen even weggaat kan ik hier tenminste rustig alleen zitten.
Ja, ze is nog in levenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuk verhaal over je oma?
Ik zou het er best op kunnen hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, dan vindt timmm het niet zo interessant allemaal.
Zo gaat het levenquote:Op maandag 4 januari 2016 07:47 schreef anonymoussie het volgende:
Het ging allemaal niet zo soepel vanmorgen.
Dan begin jij lekker midden in de nacht met je dag.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:22 schreef Fylax het volgende:
Echt kut dat tijden in Nederland zijn ingedeeld voor ochtendmensen.
Mijn schoonzus was met haar man in NL. Die gast begint lekker om 10.00 uur. Maar daar hebben ze ook meer avondleven. Die winkelcentra's zijn ook gewoon open tot 22.00 uur.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:22 schreef Fylax het volgende:
Echt kut dat tijden in Nederland zijn ingedeeld voor ochtendmensen.
Of gewoon wat later in de ochtend dan om half 9quote:Op maandag 4 januari 2016 08:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan begin jij lekker midden in de nacht met je dag.
ook een nieuwe telefoon? want de mijne heeft na 10 dagen trouwe dienst besloten niet meer te werkenquote:Op maandag 4 januari 2016 09:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb, als je van het ziekenhuis komt, heerlijke virtuele chocola voor je klaarstaan.
🍫 + ☎️quote:Op maandag 4 januari 2016 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ook een nieuwe telefoon? want de mijne heeft na 10 dagen trouwe dienst besloten niet meer te werken
Ik heb vier mobieltjes en een DECT telefoon.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog deze 📱of deze 📞
Nice.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vier mobieltjes en een DECT telefoon.
Bedenk me net dat ik er zelfs 5 heb. Maar ik heb er 3 in gebruik en die andere 2 zijn superantiek en kan je ook niet op internetten.quote:
Ik heb al gegeten, spaghetti.quote:
Ik ga nu ff een biefstuk naar binnen werken.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bedenk me net dat ik er zelfs 5 heb. Maar ik heb er 3 in gebruik en die andere 2 zijn superantiek en kan je ook niet op internetten.
[..]
Ik heb al gegeten, spaghetti.
1 prive, 1 zakelijk en 1 als reserve.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Wat ben je voor een drugsdealer als je 3 telefoons gebruikt
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga nu ff een biefstuk naar binnen werken.
quote:Op maandag 4 januari 2016 18:43 schreef timmmmm het volgende:
quote:
Onder of boven?quote:Op maandag 4 januari 2016 18:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik ga nu ff een biefstuk naar binnen werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het noorden wonenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:07 schreef anonymoussie het volgende:
Wie woont hier in het Noorden?
CODE ROOD MENSEN
Geen vrij van je werk hebbenquote:
Ijsvrij met +8 trappen ze helaas niet inquote:
Helaas. Werkse nog hequote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ijsvrij met +8 trappen ze helaas niet in
Mooi toch? Het is iig niet aangekondigd of een groot iets.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:44 schreef LTVDK het volgende:
Yoki, is er een militaire training op Gilze? Komen al heel de dag vliegtuigen en helikopters overgevlogen.
Ga ik begluren. Triggerturk had me ook een tip gegeven maar die ben ik weer vergetenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de docureeks "Making A Murderer" aan het kijken over een man die tot 2 keer toe lijkt te worden geframed voor verkrachting en moord door de Amerikaanse poliesie. Echt fascinerend.
Deze post was vooral bedoeld voor timmmmm zodat hij weer wat te kijken heeft in bad.
Ik moest naar school, anders mis ik weer een jaar. Ben ik 45 als ik klaar ben met mbootjequote:Op dinsdag 5 januari 2016 08:08 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Moet je vandaag weer wat doen?
Of mag je lekker in bad zo?
Hey, die staat nog op mijn laptop.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben de docureeks "Making A Murderer" aan het kijken over een man die tot 2 keer toe lijkt te worden geframed voor verkrachting en moord door de Amerikaanse poliesie. Echt fascinerend.
Deze post was vooral bedoeld voor timmmmm zodat hij weer wat te kijken heeft in bad.
Nouja, beter dan verkracht worden in Keulen door een vluchteling.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:56 schreef timmmmm het volgende:
Overigens belden ze me vandaag van het ziekenhuis of ik morgenvroeg wil komen om extra tests te doen en de scans ed van gisteren te bespteken. Meestal geen goed teken
Klopt. In het ergste geval ben ik dood aan het gaan en dan zeg ik altijd maar zo: liever vandaag dan morgenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, beter dan verkracht worden in Keulen door een vluchteling.
Ben ik ook mee bezig, echt bizar verhaal.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:14 schreef Mani89 het volgende:
Misschien valt het mee... Sterkte iig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:56 schreef timmmmm het volgende:
Overigens belden ze me vandaag van het ziekenhuis of ik morgenvroeg wil komen om extra tests te doen en de scans ed van gisteren te bespteken. Meestal geen goed teken
Dat is vast een leuk topic om te modden met al die nuances.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nouja, beter dan verkracht worden in Keulen door een vluchteling.
Sterkte Timmmmm.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:56 schreef timmmmm het volgende:
Valt eigenlijk wel mee.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is vast een leuk topic om te modden met al die nuances.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |