Ik heb een aantal collega's die er half 7 al zijn.quote:
Nee, ik heb ze weleens gehoord. Ik vind het echt vreselijk.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:41 schreef moemoe het volgende:
En ik heb het over dames specifiek, omdat het meerendeel van het publiek vrouwelijk was.
Okee, smaken verschillen!quote:Op zondag 3 januari 2016 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik heb ze weleens gehoord. Ik vind het echt vreselijk.
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een aantal collega's die er half 7 al zijn.
Die beginnen vroeg en gaan dan op tijd naar huis om de kinderen op te halen.quote:
Oh okee, dat is wel relaxed.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die beginnen vroeg en gaan dan op tijd naar huis om de kinderen op te halen.
Elflettering wel.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dames ook zo genoten van 'Ladies of soul' op tv?
Je kan weerquote:Op zondag 3 januari 2016 22:33 schreef YokiKater het volgende:
OMG! https://archive.org/details/softwarelibrary_msdos_games/
quote:
Ik hoopte dat je het niet zou zienquote:
Daar zat echt een kwartier tussen.quote:Op zondag 3 januari 2016 22:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dan had je even moeten wachten met posten dat ik weer kon
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je had hem al veranderd toen je hier kwam posten?
Hoiquote:Op zondag 3 januari 2016 23:22 schreef Specularium het volgende:
Misschien heb ik geluk en is David nog online.
quote:Op zondag 3 januari 2016 23:21 schreef Specularium het volgende:
Zo, als iedereen even weggaat kan ik hier tenminste rustig alleen zitten.
Ja, ze is nog in levenquote:Op zondag 3 januari 2016 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij nog een leuk verhaal over je oma?
Ik zou het er best op kunnen hoorquote:Op zondag 3 januari 2016 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, dan vindt timmm het niet zo interessant allemaal.
Zo gaat het levenquote:Op maandag 4 januari 2016 07:47 schreef anonymoussie het volgende:
Het ging allemaal niet zo soepel vanmorgen.
Dan begin jij lekker midden in de nacht met je dag.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:22 schreef Fylax het volgende:
Echt kut dat tijden in Nederland zijn ingedeeld voor ochtendmensen.
Mijn schoonzus was met haar man in NL. Die gast begint lekker om 10.00 uur. Maar daar hebben ze ook meer avondleven. Die winkelcentra's zijn ook gewoon open tot 22.00 uur.quote:Op maandag 4 januari 2016 08:22 schreef Fylax het volgende:
Echt kut dat tijden in Nederland zijn ingedeeld voor ochtendmensen.
Of gewoon wat later in de ochtend dan om half 9quote:Op maandag 4 januari 2016 08:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan begin jij lekker midden in de nacht met je dag.
ook een nieuwe telefoon? want de mijne heeft na 10 dagen trouwe dienst besloten niet meer te werkenquote:Op maandag 4 januari 2016 09:04 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb, als je van het ziekenhuis komt, heerlijke virtuele chocola voor je klaarstaan.
🍫 + ☎️quote:Op maandag 4 januari 2016 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ook een nieuwe telefoon? want de mijne heeft na 10 dagen trouwe dienst besloten niet meer te werken
Ik heb vier mobieltjes en een DECT telefoon.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:30 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog deze 📱of deze 📞
Nice.quote:Op maandag 4 januari 2016 18:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb vier mobieltjes en een DECT telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |