Je verwacht het niet.quote:Op zondag 3 januari 2016 14:02 schreef Uccie het volgende:
Ik zie dat het een overweldigend succes is
Komt er dit jaar nog een hond bij jullie?quote:
Feelgoodnieuws.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wat houdt dit concreet in?
Wat ga je doen?
Ik hoop zo eentje.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Komt er dit jaar nog een hond bij jullie?
Onder invloed van positiviteit, rooibosthee, paprikachips en clonazepam. Ik was helemaal zen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Was je jezelf in a boat on the river aan het picturen toen je dit schreef? Je klinkt in ieder geval onder de invloed van íéts
Toch drugs.quote:Op zondag 3 januari 2016 15:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Onder invloed van positiviteit, rooibosthee, paprikachips en clonazepam. Ik was helemaal zen.
Ja paprikachips zouden op recept moeten zijn.quote:
Paprikachips is met alles smerig. Behalve water.quote:Op zondag 3 januari 2016 18:53 schreef Specularium het volgende:
Paprikachips en rooibosthee is wel een ultiem smerige combinatie.
Wees blij dat je een baan hebt.quote:
Ik ga proberen morgen om 7.30u de deur uit te gaan, dat is me sinds 2 februari 2015 niet meer geluktquote:
Dat is wel vroeg. Hoe laat ben je dan op je werk?quote:Op zondag 3 januari 2016 21:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga proberen morgen om 7.30u de deur uit te gaan, dat is me sinds 2 februari 2015 niet meer gelukt
8uquote:Op zondag 3 januari 2016 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat is wel vroeg. Hoe laat ben je dan op je werk?
Uhm nee, dat is niet echt mijn ding.quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dames ook zo genoten van Ladies of soul op tv?
Beginnen jullie al zo vroeg?quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 21:38 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie dames ook zo genoten van 'Ladies of soul' op tv?
quote:
Ik dacht vooraf ook zo, maar toch zat ik even later mee te dansen en luister ik nu al 2 dagen nummers terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |