lekker kut weer ditquote:
goed verhaalquote:Op zondag 3 januari 2016 02:36 schreef sp3c het volgende:
goede tt
ik wijzig hem niet maar ik ga toch slapen
Maar wat houdt dit concreet in?quote:Op zondag 3 januari 2016 01:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Positiviteit.Een soort van Imagine State, maar dan dat het wel voor iedereen leuk is![]()
Nee serieus, het kan geen kwaad om 'lief' te zijn. De leuke garpjes en ons kent ons dingen moeten gewoon blijven bestaan. Trollen voor de lolz is fucking nice, Trollen om keihard te fucken is kinderachtig godverdomme.
Internet is internet niet meer, het is een onderdeel geworden van de moderne maatschappij. Wij hebben hier allemaal nicknames, maar stiekem zijn we allemaal mensen, je verwacht het niet maar het is echt zo.
FOK! is iets op internet, maar internet is tegenwoordig een groot onderdeel van het normale eckte eckte leven, iedereen zit online. Het zijn gewoon echte mensen die hier posten, op het forum maar ook op de FP. En dat moeten we gewoon gezellig houden want we leven niet in Noord Korea en ook niet in een oorlog.
Er is een term, een omschrijving, een nieuw soort iets wat tegenwoordig vreselijk hip of populair is, en dat is social media ... sociaal gedoe en zo. En dat zijn wij eigenlijk ook. We, FOK!, zijn tegenwoordig een beetje raar op teh internetz want we zijn geen Facebook of Instagram .. we zijn een BB 180.000 punt nul, een forum .. Raarrrrrr.. maar het werkt wel en het is fucking awesome.
Dus .. lief zijn! = sociaal zijn!Dikke knuffels, alles.
Nou... nee! Hier niet, want ik haat jullie allemaal! Hihi.![]()
Maar het thema van 2016 is dus positiviteit, dus ik hoop dat Henk met zijn blije bijen weer snel terugkomt want dat mag allemaal.
Met een bloemetje in zijn kont door de wei huppelen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:00 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wat houdt dit concreet in?
Wat ga je doen?
Was je jezelf in a boat on the river aan het picturen toen je dit schreef? Je klinkt in ieder geval onder de invloed van íétsquote:Op zondag 3 januari 2016 01:34 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Positiviteit.Een soort van Imagine State, maar dan dat het wel voor iedereen leuk is![]()
Nee serieus, het kan geen kwaad om 'lief' te zijn. De leuke garpjes en ons kent ons dingen moeten gewoon blijven bestaan. Trollen voor de lolz is fucking nice, Trollen om keihard te fucken is kinderachtig godverdomme.
Internet is internet niet meer, het is een onderdeel geworden van de moderne maatschappij. Wij hebben hier allemaal nicknames, maar stiekem zijn we allemaal mensen, je verwacht het niet maar het is echt zo.
FOK! is iets op internet, maar internet is tegenwoordig een groot onderdeel van het normale eckte eckte leven, iedereen zit online. Het zijn gewoon echte mensen die hier posten, op het forum maar ook op de FP. En dat moeten we gewoon gezellig houden want we leven niet in Noord Korea en ook niet in een oorlog.
Er is een term, een omschrijving, een nieuw soort iets wat tegenwoordig vreselijk hip of populair is, en dat is social media ... sociaal gedoe en zo. En dat zijn wij eigenlijk ook. We, FOK!, zijn tegenwoordig een beetje raar op teh internetz want we zijn geen Facebook of Instagram .. we zijn een BB 180.000 punt nul, een forum .. Raarrrrrr.. maar het werkt wel en het is fucking awesome.
Dus .. lief zijn! = sociaal zijn!Dikke knuffels, alles.
Nou... nee! Hier niet, want ik haat jullie allemaal! Hihi.![]()
Maar het thema van 2016 is dus positiviteit, dus ik hoop dat Henk met zijn blije bijen weer snel terugkomt want dat mag allemaal.
ik vind dat jij sowieso geen posts mag maken in dit topicquote:Op zondag 3 januari 2016 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind niet dat je posts van langer dan 2 regels mag maken in dit topic.
Kan je teveel intellectuele mensen niet handelen?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind niet dat je posts van langer dan 2 regels mag maken in dit topic.
Zolang ik niet mee hoef te huppelen, vind ik het allemaal prima.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een bloemetje in zijn kont door de wei huppelen.
Geen idee, ben er nog geen tegengekomen.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kan je teveel intellectuele mensen niet handelen?
waarom danquote:Op zondag 3 januari 2016 12:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik vind dat jij sowieso geen posts mag maken in dit topic
Ja jij wil zeker alleen maar toekijken... Viespeukquote:Op zondag 3 januari 2016 12:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zolang ik niet mee hoef te huppelen, vind ik het allemaal prima.
En foto's maken.quote:Op zondag 3 januari 2016 12:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja jij wil zeker alleen maar toekijken... Viespeuk
Je hebt daar een badquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |