Klinkt niet erg hetero.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Crusader kings 2 of Europa Universalis IV?
Jawel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:19 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Zijn ze ook weer lekker rustig?
Alvast een bloemetje 💐quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:20 schreef timmmmm het volgende:
Morgen gezellig 100000 onderzoeken doen in het ziekenhuis
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Medeleven enkel in financiele bijdragen uitdrukken aub
Je mocht eens tijd overhouden voor leuke dingen, dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:20 schreef timmmmm het volgende:
Morgen gezellig 100000 onderzoeken doen in het ziekenhuis
Jij heb vandaag nog wat te lezenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:23 schreef YokiKater het volgende:
Ik ben ook weer thuis, alle ramen zijn nog heel.
Dit had ik gister met die post van je over die partytent.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]Ik had echt net nog gekeken en toen stond er nog niets. Maar awesome!
Hou je bek joh gek.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit had ik gister met die post van je over die partytent.
3 uur later stond die er opeens.
Beter laat dan nooit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:36 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Dit had ik gister met die post van je over die partytent.
3 uur later stond die er opeens.
Onze grote kleine vriend stelt ook teleur, niet eens top 3.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Specularium het volgende:
Ajacied422 had het meest geen leven van ons allemaal en heeft nu een tagje om het te vieren.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onze grote kleine vriend stelt ook teleur, niet eens top 3.
Ik wist niet dat jij op ewoks viel.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:07 schreef Njosnavelin het volgende:
Star Wars was geweldig![]()
En mijn favo eye candy zat er ook in
Serieus...zelfs als ik je naam niet noem weet je het nog te vindenquote:
Goed uitgebreid systeem heb ik daar voor.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Serieus...zelfs als ik je naam niet noem weet je het nog te vinden![]()
Doe maar gewoon even.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:10 schreef Njosnavelin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wilde nu een vunzig woordgrapje maken maar dat gaat een beetje ver.
Elfletterig zou het misschien wel leuk vinden, maar die leest hier toch niet meer mee.quote:
Tuurlijk leest hij mee.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Elfletterig zou het misschien wel leuk vinden, maar die leest hier toch niet meer mee.
Het viel mij ook een beetje tegen.. Net niet in de top 5, hoe valt dat nu Fylax? Ben je een beetje mad, of misschien een beetje sad? Ga je proberen dit jaar hoger te eindigen? Ben je tevreden met de aandacht die je nu hebt gekregen of verlang je naar nog meer? Wat kunnen we dit jaar van jou verwachten nu je "volwassen" bent?quote:
Sorryquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het viel mij ook een beetje tegen..
Maakt me niet zoveel uit.quote:Net niet in de top 5, hoe valt dat nu Fylax?
Totaal niet zelfs.quote:Ben je een beetje mad, of misschien een beetje sad?
Wie weet, als ik zin heb. Ik zag dat Ajacied nu al op de 600 posts zit.quote:Ga je proberen dit jaar hoger te eindigen?
Tevreden.quote:Ben je tevreden met de aandacht die je nu hebt gekregen of verlang je naar nog meer?
Geen tirades van mij.quote:Wat kunnen we dit jaar van jou verwachten nu je "volwassen" bent?
Het zal leuk zijn voor iedereen, zelfs voor timmmmm.quote:Vragen, vragen, ik vind het spannend.. Wat gaat Fylax ons in 2016 brengen .. En gaat het leuk zijn voor iemand?
Uiteraard.quote:Maar belangrijker is de vraag, lieve Fylax, ga je ons trots maken dit jaar? Trots op Fylax! Is dat mogelijk? Ik denk het wel, ik hoop het!
Ik wil juist wat gezonder doen.quote:Ga nog vaker naar de McDonald's, 11 dagen op een rij is niet genoeg..
Ik ben al langer dan mijn moeder.quote:ik hoop dat je nog groter wordt dan je moeder.
Jij ook, Yoki. De beste wensen.quote:Fylax, gelukkig nieuwjaar jongen!
Zal zijn vriendinnetje leuk vinden.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:46 schreef Specularium het volgende:
Ajacied422 had het meest geen leven van ons allemaal en heeft nu een tagje om het te vieren.
Dank je.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Bedankt jongen, ik ben eigenlijk best wel trots op je!
Ik heb wel wat plannen ja, zit al een tijd in mijn hoofd en ik heb wat meer tijd en bla bla.. De pen ook weer een beetje gevonden, kutperiode redelijk af kunnen sluiten. Dus ja, als alles nu goed blijft gaan dan gaat er nog wel wat gebeurenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 23:33 schreef Fylax het volgende:
Ik zag trouwens dat jij ook wat dingen gaat doen in teken van het FOK!thema, Yoki?
Positiviteit.Een soort van Imagine State, maar dan dat het wel voor iedereen leuk isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |