Daar knap je vast van op!quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:17 schreef anonymoussie het volgende:
Voel me ziek.![]()
Heb Domino's besteld.
Mijn vriendin heeft een workshop. En ik ben niet in staat om te koken.quote:
Jaloersquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:17 schreef anonymoussie het volgende:
Voel me ziek.![]()
Heb Domino's besteld.
Is dat de voorkant van uccie's bikini?quote:
Maar dan op iemand zonder dwergroei. Dan is dit het resultaatquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is dat de voorkant van uccie's bikini?
Ik had een varkenshaasje gewikkeld in spekquote:Op woensdag 6 januari 2016 18:17 schreef anonymoussie het volgende:
Voel me ziek.![]()
Heb Domino's besteld.
Terwijl dat volgens mij het enige rendabele was van heel die zaak.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:31 schreef timmmmm het volgende:
Bij de La Place waar ik jarenlang gewerkt heb zijn de ontslagbrieven op de mat gekomen
Dat is een feit. Overal zullen de ontslagbrieven wel op de mat gevallen zijnquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Terwijl dat volgens mij het enige rendabele was van heel die zaak.
En dan moeten ze over een paar weken weer gaan solliciteren met de doorstartquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:33 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat is een feit. Overal zullen de ontslagbrieven wel op de mat gevallen zijn
Voordeel is wel dat LP het makkelijkst door te verkopen isquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moeten ze over een paar weken weer gaan solliciteren met de doorstart
Ja dat wel, moeten ze het alleen wel willen opsplitsen, maar dan wordt het met de V&D helemaal nooit meer wat.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Voordeel is wel dat LP het makkelijkst door te verkopen is
Dat is juist leuk, toch?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:39 schreef timmmmm het volgende:
Laten we het maar snel weer over gekkigheden hebben. Anders hebben we het teveel over nws in de nws sc. Wordt speculambal boos
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik bem vandaag weer bij het ziekenhuis geweest en ze zagen wel wat geks op de scans fus ze hebben nieiwe gemaakt en een naald in mn rug gestoken en dan hoor ik deze week nog hoe of wat.
Ik ben dus lekker dood aan het gaan wrs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |