Gelukkig is Prem bij DWDD, misschien wil die er ook nog iets over kwijt.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:02 schreef Specularium het volgende:
Moeten die neven van Triggerstengel hun vingers maar niet in een willekeurige Helga duwen.
Prem probeert ook altijd de verstandige kutlul uit te hangen met zijn inkoppertjes.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig is Prem bij DWDD, misschien wil die er ook nog iets over kwijt.
Eerst cola met chips, dan thee met ijs.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:45 schreef YokiKater het volgende:
Ik weet niet wat ik straks moet gaan snacken, chocoladebrownie ijs of naturel chips.
Strak plan!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eerst cola met chips, dan thee met ijs.
Het is tenslotte dinsdag.
quote:
Positie Fin?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vond dit een leuk grapje.
#positiefin2016
Daar is het nooit te laat voor.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:44 schreef TARDIS. het volgende:
Ben ik te laat om Fokker89 belachelijk te maken?
Ahahaha fokker sukkel
Dat moet je even aan Breuls vragen, dan krijg je waarschijnlijk een essay van 20 kantjes terugquote:
Doe even de samenvatting.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat moet je even aan Breuls vragen, dan krijg je waarschijnlijk een essay van 20 kantjes terug
Welke wil je?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijgen we ooit nog nieuwe smileys op fok?
Waarom?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:11 schreef Yasmin23 het volgende:
Krijgen we ooit nog nieuwe smileys op fok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |