Hopelijk valt het mee.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik bem vandaag weer bij het ziekenhuis geweest en ze zagen wel wat geks op de scans fus ze hebben nieiwe gemaakt en een naald in mn rug gestoken en dan hoor ik deze week nog hoe of wat.
Ik ben dus lekker dood aan het gaan wrs
Als specu boos wordt? Wij wensen hier enkel triggerturk boos te maken. En Fokker belachelijk te maken.quote:
Ik kan me er niet eens meer druk om maken. Mocht ik pech hebben en weer aan de ellende moeten ga ik daar denk ik niet eens aan meer aan beginnen allemaal joh.quote:
We wachten op de makeupfoto in de fp sc van Henkquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]Misschien is het leuk als je je even voorstelt.
Elfletterig, ook wel bekend als Elf, Elfje, Elflettering en Henk.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]Misschien is het leuk als je je even voorstelt.
Heftig hoor, timmmmm. Hoop voor je dat het meevalt.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me er niet eens meer druk om maken. Mocht ik pech hebben en weer aan de ellende moeten ga ik daar denk ik niet eens aan meer aan beginnen allemaal joh.
Ik kijk wel waar het schip strandt
Oh dat is wel mooi klote dan.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:41 schreef timmmmm het volgende:
Ik bem vandaag weer bij het ziekenhuis geweest en ze zagen wel wat geks op de scans fus ze hebben nieiwe gemaakt en een naald in mn rug gestoken en dan hoor ik deze week nog hoe of wat.
Ik ben dus lekker dood aan het gaan wrs
Arrested Development en Curb your enthusiasm, toepasselijkquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Opgeven is geen optie. Vergeet niet dat we nog een keer naar een supermarkt moeten, desnoods zet ik je in een winkelwagentje en duw ik je door die tent heen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kan me er niet eens meer druk om maken. Mocht ik pech hebben en weer aan de ellende moeten ga ik daar denk ik niet eens aan meer aan beginnen allemaal joh.
Ik kijk wel waar het schip strandt
quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elfletterig, ook wel bekend als Elf, Elfje, Elflettering en Henk.
Wat een flater ditquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Arrested Development en Curb your enthusiasm, toepasselijk
Wie?quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Elfletterig, ook wel bekend als Elf, Elfje, Elflettering en Henk.
Makeupfoto'squote:Op woensdag 6 januari 2016 19:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We wachten op de makeupfoto in de fp sc van Henk
Het tragiscje is dat ik als ik al 2 jaar dood ben nog steeds meer vlees op de botten heb dan anoreximaniquote:
Zo voel ik me wel een beetje.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had een varkenshaasje gewikkeld in spek
Misschien kan ik jouw stand-in zijn voor je begrafenis. Dat zou ik een eer vinden.quote:Op woensdag 6 januari 2016 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het tragiscje is dat ik als ik al 2 jaar dood ben nog steeds meer vlees op de botten heb dan anoreximani
Dst ze ons samen in de kist naar beneden takelenquote:Op woensdag 6 januari 2016 19:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien kan ik jouw stand-in zijn voor je begrafenis. Dat zou ik een eer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |