abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158595589
SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2012/2013
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Transferbeleid 2013/2014
SPOILER: Transferbeleid 2014/2015
SPOILER: Gifjes enzulks
pi_158595620
quote:
Telegraaf: Ajax klopt aan voor Traoré

Ajax onderneemt een poging om Bertrand Traoré (20) te huren van Chelsea. De Londenaren hebben het verzoek van de koploper van de eredivisie in beraad.

Frank de Boer gaf in Telesport al aan dat de Amsterdammers zich deze wintertransferperiode willen versterken met een spits. Met het aantrekken van de loeisterke voetballer uit Burkina-Faso, die eerder op huurbasis indruk maakte bij Vitesse met 13 doelpunten, denkt Ajax de laatste stap naar de landstitel te kunnen zetten.

Daarmee lijkt het vertrouwen in Yaya Sanogo, die van Arsenal wordt gehuurd, opgegeven. De Boer zei dat Sanogo door al zijn blessureleed momenteel maar 45 minuten kan spelen en het de vraag is of dat dit seizoen nog verandert.

Aankloppen bij Hiddink
Als het aan Ajax ligt, wordt in het huurcontract van Traoré ook een optie tot koop opgenomen, zoals directeur spelerszaken Marc Overmars eerder ook al bij Arek Milik deed. Guus Hiddink lijkt de sleutel in handen te hebben voor de opzienbarende transfer van de oud-jeugdspeler van AJ Auxerre. De kersverse Chelsea-coach wil echter eerst zijn selectie goed in kaart brengen en aan de hand daarvan bepalen of hij Traoré nodig heeft of niet.

Overmars reageert kort op het nieuws van Traoré: "Ik wil niet op namen ingaan.”
  maandag 28 december 2015 @ 11:00:46 #3
436595 Sked
Zonnestraal
pi_158595683
Optie tot koop lijkt me onzin, daar zit Traoré zelf totaal niet op te wachten
pi_158595721
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:00 schreef Sked het volgende:
Optie tot koop lijkt me onzin, daar zit Traoré zelf totaal niet op te wachten
Daar erger ik me dus kapot aan. Dit is weer een goedkope vorm van Studio Sport kijken en af en toe de archieven oprakelen. Wees eens creatief en geduldig in je scouting, maar nee...
  maandag 28 december 2015 @ 11:03:52 #5
436595 Sked
Zonnestraal
pi_158595747
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daar erger ik me dus kapot aan. Dit is weer een goedkope vorm van Studio Sport kijken en af en toe de archieven oprakelen. Wees eens creatief en geduldig in je scouting, maar nee...
Bekijk het positief. Ze bekijken nu tenminste beelden, bij Sanogo hebben ze gewoon maar op goed geluk die jongen gepakt
  maandag 28 december 2015 @ 11:04:00 #6
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158595750
Traore zou ik niet slecht vinden
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_158595785
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:03 schreef Sked het volgende:

[..]

Bekijk het positief. Ze bekijken nu tenminste beelden, bij Sanogo hebben ze gewoon maar op goed geluk die jongen gepakt
Bij Viergever, Van der Hoorn en Gudelj hebben ze ook beelden bekeken.

quote:
Er is en blijft veel te doen over het aankoopbeleid van Ajax. Vormen de spelers voor wie de portemonnee wordt getrokken wel echt een meerwaarde? Frank de Boer vindt het prachtig als jeugdspelers erin slagen aankopen op de bank te houden.

Als we kijken naar de gemiddelde bankbezetting bij Ajax, zijn er vaak stoelen gereserveerd voor jongens als Mike van der Hoorn, Daley Sinkgraven, Thulani Serero en Nick Viergever. Dat zijn allemaal spelers die niet zijn groot geworden op De Toekomst en voor wie een transfersom is betaald.

Ajax is sowieso niet heel erg gelukkig met zijn aankopen en huurlingen, maar gelukkig staat zonder uitzondering eigen jeugd te popelen om zich in het eerste te spelen. Dat is ook dit jaar weer gelukt, tot grote vreugde van De Boer.

“Ik kan heel goed begrijpen dat we graag honderd procent eigen spelers willen hebben, liefst ook op de bank, maar dat is een utopie. Zo word je nooit kampioen, je moet een goede mix hebben. Ik kan Riedewald er niet zomaar inzetten, Tete evenmin, omdat je nooit weet of die jongens een constant niveau gaan halen,” verklaart De Boer in een vraaggesprek met Fox.

Riedewald en Tete deden het goed tijdens de eerste seizoenshelft. Zo goed zelfs dat ze uitgroeiden tot international en de teruggehaalde Johnny Heitinga zelfs steeds vaker tribuneklant is. “Jongens van achttien gaan niet zomaar de kar trekken. Daarom moet je jongens halen als Gudelj, Van der Hoorn en Viergever. Natuurlijk halen we die voor de basis, maar het is toch fantastisch als een jeugdspeler er overheen gaat en hem van zijn plaats verdringt?”

“Ik heb veel vertrouwen in jongens die we halen, maar als er jeugdspelers overheen gaan, sla je twee vliegen in een klap,” vervolgt De Boer. “Dan weet ik dat ik een heel goede selectie heb. Die anderen hebben zich bewezen in de eredivisie, dat lijkt me een gezonde situatie. Het is voor ons onmogelijk om spelers te halen die heel veel beter zijn. Die vlieger gaat niet op. Misschien dat je er ooit eentje uit die vijver vist...”
  maandag 28 december 2015 @ 11:07:28 #8
446803 Tagliano
pi_158595808
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

Noemt hij met Riedewald en (met name) Tete juist spelers die wel constant zijn :')
pi_158595830
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:07 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Noemt hij met Riedewald en (met name) Tete juist spelers die wel constant zijn :')
Je hebt niet goed gelezen ;).

quote:
Ik kan Riedewald er niet zomaar inzetten, Tete evenmin, omdat je nooit weet of die jongens een constant niveau gaan halen
  maandag 28 december 2015 @ 11:08:55 #10
436595 Sked
Zonnestraal
pi_158595841
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[..]

Prachtig ja, niet alleen 100 miljoen op de ABN Amro bankrekening maar ook nog eens 30 miljoen op de bank in de ArenA omdat een jeugdspelertje onbeperkt krediet heeft _O_
  maandag 28 december 2015 @ 11:09:06 #11
446803 Tagliano
pi_158595848
Het is in mijn ogen ook pure onzin dat het per definitie een succes is dat een jeugdspeler op de plek van een aankoop speelt. Verdomme iedere jeugdspeler is beter dan Sanogo bijvoorbeeld, maar toch is het een goede huur in de ogen van Frankie.
  maandag 28 december 2015 @ 11:09:24 #12
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_158595857
Hopelijk tast Netto nou eens diep in zijn fanny pack voor deze jongen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_158595885
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:08 schreef Sked het volgende:

[..]

Prachtig ja, niet alleen 100 miljoen op de ABN Amro bankrekening maar ook nog eens 30 miljoen op de bank in de ArenA omdat een jeugdspelertje onbeperkt krediet heeft _O_
Ik zeg toch niet dat je nu maar aankopen achterwege moet laten? Ik bedoel meer te zeggen dat de scouting gewoon van een dieptriest niveau is waardoor je nu deze situatie krijgt.
pi_158595905
Alweer huren, en dan over zes maanden met hetzelfde probleem zitten. Genot.
  maandag 28 december 2015 @ 11:12:12 #15
446803 Tagliano
pi_158595907
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat je nu maar aankopen achterwege moet laten? Ik bedoel meer te zeggen dat de scouting gewoon van een dieptriest niveau is waardoor je nu deze situatie krijgt.
En wordt er eens wat gescout, dan vindt Overmars dat de speler maar graag naar de club moet komen in plaats van zelf moeite doen om hem binnen te halen ;(
  maandag 28 december 2015 @ 11:12:48 #16
436595 Sked
Zonnestraal
pi_158595919
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:10 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat staat buiten kijf. Alhoewel ik niet geloof dat het alleen de scouting is als zo'n beetje iedere aankoop mislukt
pi_158595995
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:12 schreef Sked het volgende:

[..]

Dat staat buiten kijf. Alhoewel ik niet geloof dat het alleen de scouting is als zo'n beetje iedere aankoop mislukt
Dat ben ik met je eens, maar kijk nog eens goed naar de lijst van aankopen. Het is echt ongehoord hoeveel matigheid er binnen is gehaald.

Ik denk dat het beste voorbeeld Bojan is. Die heeft genoeg kwaliteit, zie je aan zijn prestaties bij Stoke. Echter werd hij weer voor 75% misbruikt als rechtsbuiten terwijl iedereen ziet dat hij als spits zijn beste wedstrijden speelde. En dan vergeten we ook nog even voor het gemak dat de spits allerlei belangrijke taken moet verrichten in het spel.
  maandag 28 december 2015 @ 11:21:22 #18
436595 Sked
Zonnestraal
pi_158596070
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, maar kijk nog eens goed naar de lijst van aankopen. Het is echt ongehoord hoeveel matigheid er binnen is gehaald.

Ik denk dat het beste voorbeeld Bojan is. Die heeft genoeg kwaliteit, zie je aan zijn prestaties bij Stoke. Echter werd hij weer voor 75% misbruikt als rechtsbuiten terwijl iedereen ziet dat hij als spits zijn beste wedstrijden speelde. En dan vergeten we ook nog even voor het gemak dat de spits allerlei belangrijke taken moet verrichten in het spel.
Schuld van de trainert
  maandag 28 december 2015 @ 11:24:09 #19
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158596112
Leuke speler maar die komt natuurlijk nooit naar Ajax joh. Uiteindelijk haalt Overmars gewoon Weghorst.
  maandag 28 december 2015 @ 11:24:25 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158596116
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:09 schreef Tagliano het volgende:
Het is in mijn ogen ook pure onzin dat het per definitie een succes is dat een jeugdspeler op de plek van een aankoop speelt. Verdomme iedere jeugdspeler is beter dan Sanogo bijvoorbeeld, maar toch is het een goede huur in de ogen van Frankie.
Mee eens, je moet gewoon betere aankopen doen, als de jeugd dan alsnog doorbreekt is het alleen maar beter
  maandag 28 december 2015 @ 11:25:24 #21
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158596132
quote:

[..]

Niet helemaal met je eens, die jongen dacht er veel te makkelijk over
  maandag 28 december 2015 @ 11:26:54 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158596153
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Leuke speler maar die komt natuurlijk nooit naar Ajax joh. Uiteindelijk haalt Overmars gewoon Weghorst.
Zoiets ja, "we gingen voor Traoré maar Norwich trok aan het langste eind en Sanogo zit er heel dicht tegenaan"
  maandag 28 december 2015 @ 11:28:13 #23
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158596171
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zoiets ja, "we gingen voor Traoré maar Norwich trok aan het langste eind en Sanogo zit er heel dicht tegenaan"
Om te eindigen met "Ik heb alle vertrouwen in Yaya" ofzo. _O-
pi_158596471
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik denk wel dat hij komt hoor. Maar ik vraag me meer af of hij het ook gaat maken bij Ajax of dat het weer een gevalletje Bojan wordt.
pi_158596598
Gewoon Siggy terughalen. Ja toch.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_158596625
Andy zie ik ook nog wel terugkomen als hoofdtrainer ooit :')

http://www.foxsports.nl/v(...)-andy-van-der-meyde/

Er zitten weer uitspraken tussen, de intelligentie druipt er van af.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 11:51:15 ]
pi_158596743
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:50 schreef Maartenfr12 het volgende:

Doe maar Andy als hoofdtrainer met John van Loen & Pal Fischer als assistenten. Ofzo.
Porcupine Tee - Normal
  maandag 28 december 2015 @ 12:03:28 #28
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158596929
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:44 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ik denk wel dat hij komt hoor. Maar ik vraag me meer af of hij het ook gaat maken bij Ajax of dat het weer een gevalletje Bojan wordt.
Waarom zou hij naar Ajax gaan als hij ook bij een PL club kan spelen? Beiden zitten toch niet in Europa en het niveau van de PL clubs is toch hoger dan die van Ajax(en de Eredivisie).
pi_158596988
Welkom bij het Europese spitsenkerkhof Traoré _O_
pi_158596990
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:03 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Waarom zou hij naar Ajax gaan als hij ook bij een PL club kan spelen? Beiden zitten toch niet in Europa en het niveau van de PL clubs is toch hoger dan die van Ajax(en de Eredivisie).
Hmja, dat is ook wel weer waar. Tja, als je een speler als Traoré al niet meer kunt halen dan ben je ook wel heel erg afgezakt als Ajax zijnde.
  maandag 28 december 2015 @ 12:09:24 #31
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_158597084
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hmja, dat is ook wel weer waar. Tja, als je een speler als Traoré al niet meer kunt halen dan ben je ook wel heel erg afgezakt als Ajax zijnde.
Ik weet niet welke teams in de PL hem willen huren maar hij kan beter ervaring opdoen in de Premier League(als Chelsea toekomstplannen met hem heeft en hij ook echt vaak/basis speelt bij die PL team) dan in de Eredivisie.
pi_158597474
Bord op schoot scouting

KNOTSGEK
pi_158597661
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Mwoah. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij bij Chelsea de eerste seizoenshelft 7 minuten heeft gespeeld.
Chelsea heeft dan ook Diego Costa, Remy en Falcao. Die zijn er alle 3 niet vanavond dus misschien krijgt hij een kans.
pi_158597745
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:34 schreef Brammess het volgende:

[..]

Chelsea heeft dan ook Diego Costa, Remy en Falcao. Die zijn er alle 3 niet vanavond dus misschien krijgt hij een kans.
Als ze alle drie kut spelen, wat de voorbije maanden het geval was, zou het niet gek zijn om een talent eens de kans te geven.
pi_158597911
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Als ze alle drie kut spelen, wat de voorbije maanden het geval was, zou het niet gek zijn om een talent eens de kans te geven.
Haha ja met Hiddink aan het roer zeker? Bij Chelsea is dat over het algemeen al niet heel aannemelijk, maar nu wordt het wel heel ondenkbaar.
pi_158597989
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 12:45 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha ja met Hiddink aan het roer zeker? Bij Chelsea is dat over het algemeen al niet heel aannemelijk, maar nu wordt het wel heel ondenkbaar.
Ik denk dat het onder Mourinho minder aannemelijk was dan onder Hiddin-gu. Maar nogmaals, die jongen heeft een super vorig seizoen gedraaid en mocht niet opnieuw verhuurd worden. Kansen gekregen in de voorbereiding, dus op de een of andere manier zien ze het toch niet in hem zitten.
pi_158598235
quote:

[..]

Klopt maar ook in de spits heeft Bojan echt verschrikkelijk matige wedstrijden gespeeld, dat was voor mij echt de tegenvaller van de afgelopen 5 jaar. Had daar wel echt hoge verwachtingen van. Ik snap trouwens niet waarom ze dan maar gewoon Hendriks als tweede spits gebruiken.. die is echt niet slechter dan Sanogo. Hoeveel % van het salaris van Sanogo neemt Ajax eigenlijk op zich?
pi_158598259
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens knul. Optie tot koop is natuurlijk de allergrootste utopie die je kan bedenken als Ajax-zijnde. Maar al zou hij gehuurd kunnen worden, dan zit je over een half jaar nog met hetzelfde spitsenprobleem.
Netto moet dat scoutingsapparaat maar eens heel uitgebreid gaan afstoffen, want dit blijft allemaal wel heel kansloos natuurlijk.

Voor je het weet komt 'ie straks nog met Leonardo aanzetten :D
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 28 december 2015 @ 13:04:05 #39
446803 Tagliano
pi_158598316
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 13:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens knul. Optie tot koop is natuurlijk de allergrootste utopie die je kan bedenken als Ajax-zijnde. Maar al zou hij gehuurd kunnen worden, dan zit je over een half jaar nog met hetzelfde spitsenprobleem.
Netto moet dat scoutingsapparaat maar eens heel uitgebreid gaan afstoffen, want dit blijft allemaal wel heel kansloos natuurlijk.
Misschien hebben ze op de een of andere manier nog vertrouwen in Zivkovic ofzo. Als die komende zomer in de voorbereiding niks laat zien halen ze eind augustus weer een of ander kansloos type natuurlijk :')
pi_158598366
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Misschien hebben ze op de een of andere manier nog vertrouwen in Zivkovic ofzo. Als die komende zomer in de voorbereiding niks laat zien halen ze eind augustus weer een of ander kansloos type natuurlijk :')
Als Zivkovic zijn looplijnen verbetert en ál zijn kansen leert af te maken, is hij misschien wel de beste speler van de wereld op die positie ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  maandag 28 december 2015 @ 13:07:45 #41
446803 Tagliano
pi_158598404
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 13:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als Zivkovic zijn looplijnen verbetert en ál zijn kansen leert af te maken, is hij misschien wel de beste speler van de wereld op die positie ;)
Ik zie helaas weinig verbetering. Daarnaast is het nou ook (nog) niet het type dat even een balletje vasthoudt ofzo
pi_158598473
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:07 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik zie helaas weinig verbetering. Daarnaast is het nou ook (nog) niet het type dat even een balletje vasthoudt ofzo
Het is gewoon een grote miskleun en tegenvaller van jewelste. Iets zit niet goed in zijn kop of hij is gewoon niet dat enorme talent dat Ajax beloofde dat hij zou zijn.

Zoals ik al zei, Leonardo zit al bijna in het vliegtuig ;)
  maandag 28 december 2015 @ 13:52:41 #43
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158599702
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 13:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nee, nee, dat is Milik al. :{w
  maandag 28 december 2015 @ 13:54:22 #44
446803 Tagliano
pi_158599759
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:52 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nee, nee, dat is Milik al. :{w
Uh, nee. Die is niet misschien de beste speler ter wereld op die positie
  maandag 28 december 2015 @ 13:54:56 #45
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158599780
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Uh, nee. Die is niet misschien de beste speler ter wereld op die positie
Ohnee, dat gold alleen voor zijn linkerbeen. Sorry, ik verwar de lofuitingen een beetje met elkaar.
  maandag 28 december 2015 @ 13:55:03 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_158599785
quote:

Lekker man.

Lijkt me heerlijk, zo'n vent iedere week een persconferentie.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_158599837
quote:

Andy is lekker volks, niks mis mee.
pi_158599860
quote:
10s.gif Op maandag 28 december 2015 13:55 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker man.

Lijkt me heerlijk, zo'n vent iedere week een persconferentie.
Ik zou er heel snel moe van worden ;)
pi_158599900
Zivkovic is een beetje type Rosenberg.

Traore huren zou prima zijn, als Milik geblesseerd raakt kan je het kampioenschap wel vergeten. Dolberg nu doorschuiven naar JA en volgend jaar backup.
pi_158600508
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zivkovic is een beetje type Rosenberg.

Traore huren zou prima zijn, als Milik geblesseerd raakt kan je het kampioenschap wel vergeten. Dolberg nu doorschuiven naar JA en volgend jaar backup.
Ik heb gelezen dat we dat sowieso wel kunnen vergeten omdat Lestienne en Willems terugkomen.

Hard om gelachen.
  maandag 28 december 2015 @ 14:36:09 #51
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158600906
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 14:22 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat we dat sowieso wel kunnen vergeten omdat Lestienne en Willems terugkomen.

Hard om gelachen.
Raar, want als Ajax-supporter zou je dat eigenlijk heel erg moeten vinden.
pi_158600917
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 14:22 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Hard om gelachen.
Ik ben benieuwd of je de post kunt quoten waarin letterlijk wordt gezegd dat Ajax met de terugkomst van die 2 het kampioenschap wel kan vergeten. Je zal wel weer een beetje overdrijven.

Verder is het voor PSV absoluut een verademing dat je Locadia en Brenet kunt vervangen voor Lestienne en Willems. Daarmee doet het team niet 1 maar 2 stappen vooruit qua kwaliteit.
Dit, dus.
  maandag 28 december 2015 @ 14:37:25 #53
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158600946
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 14:36 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd of je de post kunt quoten waarin letterlijk wordt gezegd dat Ajax met de terugkomst van die 2 het kampioenschap wel kan vergeten. Je zal wel weer een beetje overdrijven.
Ik heb dat letterlijk getypt hoor, omdat het waar is.

quote:
Verder is het voor PSV absoluut een verademing dat je Locadia en Brennet kunt vervangen voor Lestienne en Willems. Daarmee doet het team niet 1 maar 2 stappen vooruit qua kwaliteit.
En dit is waarheid als een koe.
pi_158601017
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:37 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik heb dat letterlijk getypt hoor, omdat het waar is.
Dit, dus.
  maandag 28 december 2015 @ 14:42:23 #55
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158601080
quote:
14s.gif Op maandag 28 december 2015 14:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Spreekt toch voor zich (geen idee trouwens of ik het echt heb getypt, maar zou goed kunnen).

Punt is natuurlijk wel dat de verschillen heel klein zijn en dat er met Lestienne en Willems inderdaad een enorme stap voorwaarts gezet wordt in de basis elf. Dikke kans dat die stap maakt dat PSV vrij eenvoudig kampioen wordt.

Zegt natuurlijk allemaal niets. Want als Traore komt :') en er 30 inschiet en Willems raakt snel weer geblesseerd of vervalt weer in zijn vorm van 2 jaar terug, dan kun je net zo goed Brenet laten clonen.
pi_158601261
Zat nog net even wat interviews met Trustfull terug te kijken. Komt op mij over als een ietwat slome, maar opzich intelligente kerel. Wat is zijn rol precies als assistent-trainer? (Als speler overigens helemaal niets gepresteerd)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 14:50:37 ]
  maandag 28 december 2015 @ 14:54:11 #57
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158601398
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:49 schreef Maartenfr12 het volgende:
Zat nog net even wat interviews met Trustfull terug te kijken. Komt op mij over als een ietwat slome, maar opzich intelligente kerel. Wat is zijn rol precies als assistent-trainer? (Als speler overigens helemaal niets gepresteerd)

Zijn rol is op vakantie gaan met Frank , meer niet
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 28 december 2015 @ 14:56:52 #58
446803 Tagliano
pi_158601488
quote:

Als ik Frank mag geloven met name voor het drukzetten
pi_158601537
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:56 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Als ik Frank mag geloven met name voor het drukzetten
Haha ja ik hoorde dat hij superbelangrijk was voor de groep. Maar ik zie in Trustfull geen echte winnaar, meer een beetje een slome gozer die het allemaal wel prima vindt. Lijkt me dat Ajax wel wat echte winnaars kan gebruiken, met name voor de Europese wedstrijden.

(baseer ik ook op de oude dvd's die ik nog uit z'n Feyenoordtijd heb liggen, waarin hij nooit iets gepresteerd heeft)
  maandag 28 december 2015 @ 15:00:30 #60
446803 Tagliano
pi_158601574
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 14:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Haha ja ik hoorde dat hij superbelangrijk was voor de groep. Maar ik zie in Trustfull geen echte winnaar, meer een beetje een slome gozer die het allemaal wel prima vindt. Lijkt me dat Ajax wel wat echte winnaars kan gebruiken, met name voor de Europese wedstrijden.

(baseer ik ook op de oude dvd's die ik nog uit z'n Feyenoordtijd heb liggen, waarin hij nooit iets gepresteerd heeft)
Hoe goed je als speler was zegt niet zoveel over hoe goed je als trainer bent imo, daarnaast denk ik dat een normaal tactisch plan en goede spelers eerder het verschil maken om Europees te overwinteren
pi_158601937
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Hoe goed je als speler was zegt niet zoveel over hoe goed je als trainer bent imo, daarnaast denk ik dat een normaal tactisch plan en goede spelers eerder het verschil maken om Europees te overwinteren
Het is beiden. Ik hoor in de woorden van De Boertjes en Bergkamp keer op keer te weinig de echter drang om ten koste van alles te winnen en dat nekt Ajax al een paar jaar op Europees niveau. Daarnaast moet de 'filosofie' gewoon compleet worden weggestreept en je moet je als trainer aanpassen aan je eigen elftal en aan de tegenstander. It's as simple as that.

Het onderschrift onder deze video van 2 jaar geleden zegt ook genoeg: "Ajax boekte in de groepsfase van de Champions League een historische zege op FC Barcelona. Een overwinning die met de eigen filosofie en hard werken bereikt werd."

Kap nou gewoon eens met die eigen filosofie en ga realistisch voetballen. Als je een sterspeler hebt (Suarez in het jol-tijdperk, Robben, Pelle in het Feyenoord-tijdperk) dan moet je je spel daarop aanpassen om er zoveel mogelijk rendement uit te halen. Helemaal niets mis mee en gewoon slim. Als je geen goede verdedigers hebt, maak er dan 5-3-2 van, (Koeman en Van Gaal) helemaal niets mis mee. Gewoon je speelstijl aanpassen aan je eigen elftal en je tegenstander, dat is wat Ajax nodig heeft.
pi_158602986
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:14 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Het is beiden. Ik hoor in de woorden van De Boertjes en Bergkamp keer op keer te weinig de echter drang om ten koste van alles te winnen en dat nekt Ajax al een paar jaar op Europees niveau. Daarnaast moet de 'filosofie' gewoon compleet worden weggestreept en je moet je als trainer aanpassen aan je eigen elftal en aan de tegenstander. It's as simple as that.

Het onderschrift onder deze video van 2 jaar geleden zegt ook genoeg: "Ajax boekte in de groepsfase van de Champions League een historische zege op FC Barcelona. Een overwinning die met de eigen filosofie en hard werken bereikt werd."

Kap nou gewoon eens met die eigen filosofie en ga realistisch voetballen. Als je een sterspeler hebt (Suarez in het jol-tijdperk, Robben, Pelle in het Feyenoord-tijdperk) dan moet je je spel daarop aanpassen om er zoveel mogelijk rendement uit te halen. Helemaal niets mis mee en gewoon slim. Als je geen goede verdedigers hebt, maak er dan 5-3-2 van, (Koeman en Van Gaal) helemaal niets mis mee. Gewoon je speelstijl aanpassen aan je eigen elftal en je tegenstander, dat is wat Ajax nodig heeft.
Totaal mee oneens. De Boer is juist een echte winnaar. Ajax moet gewoon volgens de eigen filosofie voetballen, daar is de hele club op gebouwd, dat is waar je goed in bent. Feyenoord moet ook niet opeens voor technisch verfijnde spelers gaan of PSV voor een dominante speelstijl. Gewoon beter worden waar je al goed in bent, niet totaal het roer omgooien
  maandag 28 december 2015 @ 15:51:55 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158603296
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 15:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Totaal mee oneens. De Boer is juist een echte winnaar. Ajax moet gewoon volgens de eigen filosofie voetballen, daar is de hele club op gebouwd, dat is waar je goed in bent. Feyenoord moet ook niet opeens voor technisch verfijnde spelers gaan of PSV voor een dominante speelstijl. Gewoon beter worden waar je al goed in bent, niet totaal het roer omgooien
Het enige waar ik het wel mee eens ben is dat je moet spelen zoals je kan met de spelers voorhanden, is trouwens iets wat Cruijff ook altijd deed, hoe kan je anders Romario in je elftal hebben.
Verder gaat het systeem alleen maar om het benutten van de ruimtes.
  maandag 28 december 2015 @ 16:00:39 #64
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158603577
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het enige waar ik het wel mee eens ben is dat je moet spelen zoals je kan met de spelers voorhanden, is trouwens iets wat Cruijff ook altijd deed, hoe kan je anders Romario in je elftal hebben.
Verder gaat het systeem alleen maar om het benutten van de ruimtes.
Volgens mij past binnen de filosofie van Ajax (en Cruijff) ook juist dat je een vast systeem moet hebben met spelers die precies weten wat er op hun plek wordt verwacht. En van die spelers moeten er een paar iets speciaals kunnen waar je de tegenstander mee verrassen kunt.

Op die manier kun je met een elftal met 8/9 modale spelers en 3/2 gasten die iets extra's kunnen, tegenstander die op papier veel beter zijn toch van de mat spelen. Dat heeft Ajax lange tijd kunnen doen de laatste jaren en daarmee hebben ze het verval van de selectie aardig lang kunnen maskeren.

Maar nu komen ze echt op een punt dat er geen spelers met wat extra capaciteiten meer zijn. En dan wordt die strijdwijze, zeker Europees, onmogelijk omdat je zelfs ploegen met op papier iets mindere spelers niet meer kunt verrassen.
  maandag 28 december 2015 @ 16:12:43 #65
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_158603897
quote:

Kwam met het geweldige idee lange ballen te gaan geven als er weer 1000x opzij werd gespeeld achterin. Stelt dus tactisch niks voor.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  maandag 28 december 2015 @ 16:32:14 #66
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158604482
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens mij past binnen de filosofie van Ajax (en Cruijff) ook juist dat je een vast systeem moet hebben met spelers die precies weten wat er op hun plek wordt verwacht. En van die spelers moeten er een paar iets speciaals kunnen waar je de tegenstander mee verrassen kunt.

Op die manier kun je met een elftal met 8/9 modale spelers en 3/2 gasten die iets extra's kunnen, tegenstander die op papier veel beter zijn toch van de mat spelen. Dat heeft Ajax lange tijd kunnen doen de laatste jaren en daarmee hebben ze het verval van de selectie aardig lang kunnen maskeren.

Maar nu komen ze echt op een punt dat er geen spelers met wat extra capaciteiten meer zijn. En dan wordt die strijdwijze, zeker Europees, onmogelijk omdat je zelfs ploegen met op papier iets mindere spelers niet meer kunt verrassen.
Toch was het bij Cruijff veel meer gebaseerd op de spelers beschikbaar dan nu het geval is
pi_158604658
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:00 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Beter had je het niet kunnen verwoorden. Dat is met name sinds 2013 pijnlijk duidelijk geworden.
  maandag 28 december 2015 @ 16:40:35 #68
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158604754
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Toch was het bij Cruijff veel meer gebaseerd op de spelers beschikbaar dan nu het geval is
Dat denk ik ook, maar de Boer handelt daar niet naar. Want juist de spelers die wat extra kunnen en niet altijd alles binnen de lijntjes kleuren, probeert hij soberder te maken.
pi_158604994
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 11:08 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Je hebt niet goed gelezen ;).

[..]

Frankie zegt het weer goed.

Met Viergever, Van der Hoorn en Gudelj weet je in ieder geval dat je een constant niveau haalt inderdaad, constante middelmaat _O_
  maandag 28 december 2015 @ 16:51:23 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158605074
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 16:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar de Boer handelt daar niet naar. Want juist de spelers die wat extra kunnen en niet altijd alles binnen de lijntjes kleuren, probeert hij soberder te maken.
Ik heb niet de indruk dat de Boer dat doet, hij is wel van origine verdediger en dat zie je ook wel in zijn voetbal terug maar ik geloof niet dat hij tegen El Ghazi zegt dat hij z'n mannetje niet voorbij mag, wel dat hij dat niet in zijn eigen 16 moet doen.
pi_158605156
quote:
9s.gif Op maandag 28 december 2015 14:54 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Zijn rol is op vakantie gaan met Frank , meer niet
:D
Porcupine Tee - Normal
  maandag 28 december 2015 @ 16:59:13 #72
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158605307
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 16:51 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ik heb niet de indruk dat de Boer dat doet, hij is wel van origine verdediger en dat zie je ook wel in zijn voetbal terug maar ik geloof niet dat hij tegen El Ghazi zegt dat hij z'n mannetje niet voorbij mag, wel dat hij dat niet in zijn eigen 16 moet doen.
Toch is al diverse keren in de media geweest dat hij spelers opdraagt om soberder te spelen en acties meer te doseren. Oa Kishna en El Ghazi hebben dat door laten schemeren. Volgens mij las ik iets dergelijks zelfs al in een interview van Cerny.

Als je dat maar vaak genoeg zegt op trainingen dan worden spelers vanzelf bang om iets te proberen in de wedstrijden.

Zijn extreme obsessie met balbezit past daar prima in. Acties maken vindt de Boer prima, zolang ze lukken. Maar zelfs de beste buitenspelers gaan minimaal 1 op de 3 acties de mist in met balverlies tot gevolg. Mijn indruk is dat de Boer dat niet trekt.
  maandag 28 december 2015 @ 17:03:18 #73
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158605426
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 16:59 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Toch is al diverse keren in de media geweest dat hij spelers opdraagt om soberder te spelen en acties meer te doseren. Oa Kishna en El Ghazi hebben dat door laten schemeren. Volgens mij las ik iets dergelijks zelfs al in een interview van Cerny.

Als je dat maar vaak genoeg zegt op trainingen dan worden spelers vanzelf bang om iets te proberen in de wedstrijden.

Zijn extreme obsessie met balbezit past daar prima in. Acties maken vindt de Boer prima, zolang ze lukken. Maar zelfs de beste buitenspelers gaan minimaal 1 op de 3 acties de mist in met balverlies tot gevolg. Mijn indruk is dat de Boer dat niet trekt.
Zoals ik het begrepen heb ging het hem meer om waar je die acties maakt en hoe je team staat op het moment van.
Verdedigend staat het daarom ook goed bij De Boer, aanvallend kan het allemaal beter
  maandag 28 december 2015 @ 17:07:49 #74
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158605549
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zoals ik het begrepen heb ging het hem meer om waar je die acties maakt en hoe je team staat op het moment van.
Verdedigend staat het daarom ook goed bij De Boer, aanvallend kan het allemaal beter
Maar om aanvallend stappen te maken, zul je ook risico's moeten nemen. Dat was ook de hele discussie tussen Kishna (en zijn pizzabakker) en de Boer. Nu wil ik zeker niet de kant van Kishna kiezen, maar het kan toch niemand ontgaan dat de Boer elk risico op balbezit uitsluit.

Ja, lange ballen mogen af en toe. Simpelweg omdat je die makkelijk kunt doseren zonder dat je je verdedigende posities hoeft te verlaten. Met aanvallend opbouwspel is dat anders, dan zul je concessies moeten doen op je verdedigende spel.
  maandag 28 december 2015 @ 17:14:23 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158605769
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 17:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Maar om aanvallend stappen te maken, zul je ook risico's moeten nemen. Dat was ook de hele discussie tussen Kishna (en zijn pizzabakker) en de Boer. Nu wil ik zeker niet de kant van Kishna kiezen, maar het kan toch niemand ontgaan dat de Boer elk risico op balbezit uitsluit.

Ja, lange ballen mogen af en toe. Simpelweg omdat je die makkelijk kunt doseren zonder dat je je verdedigende posities hoeft te verlaten. Met aanvallend opbouwspel is dat anders, dan zul je concessies moeten doen op je verdedigende spel.
Wat ik zeg, ik heb het anders begrepen, het ging De Boer er om wanneer je de acties maakt, Kishna deed dat altijd en overal.
Lange ballen spelen is in principe ook wachten op de afvallende bal als het fout gaat wat vaak zo is, dat is met een mislukte actie ook zo, maar dan moet je die actie wel maken als er rugdekking is.
  maandag 28 december 2015 @ 17:25:24 #76
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158606163
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wat ik zeg, ik heb het anders begrepen, het ging De Boer er om wanneer je de acties maakt, Kishna deed dat altijd en overal.
Lange ballen spelen is in principe ook wachten op de afvallende bal als het fout gaat wat vaak zo is, dat is met een mislukte actie ook zo, maar dan moet je die actie wel maken als er rugdekking is.
Bij 4-0 voor bij de achterlijn zal de Boer het ook wel prima vinden. Ja, tenzij er een beetje een show-element in zit, want dat mag ook niet.

De Boer is de koning van het sobere spel aan het worden. Zelfs een Cerny die nauwelijks een paar maanden bij de selectie zit begint al over dat hij meer zijn acties moet doseren. El Ghazi is zelfs in het openbaar al op zijn vingers getikt. Het wordt dan steeds 'samenspel' genoemd, door de Boer en Cerny.

Mocht de Boer het zo bedoelen zoals jij beweert, dan is in ieder geval aan het spel te zien dat zijn spelers dat niet begrijpen. Dat meer focussen op 'Samenspel' van de creatieve spelers leidt namelijk alleen maar tot balletjes terug en het elimineren van elke vorm van verrassing.
pi_158606192
De Boer wil dat de buitenspelers gewoon acties maken als ze 1 tegen 1 staan. Belangrijk is dan ook dat de inspeelpass richting de buitenspeler goed is, daar ligt het ook aan.

Feit is wel dat je aanvallers onder de Boer nauwelijks progressie ziet maken, i.t.t. verdedigers en middenvelders. Nu is dat met aanvallers misschien moeilijker, maar ik vind dat wel een minder punt van de Boer (en Bergkamp).
pi_158606220
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Bij 4-0 voor bij de achterlijn zal de Boer het ook wel prima vinden. Ja, tenzij er een beetje een show-element in zit, want dat mag ook niet.
Ja dat is inderdaad zo ja. Met daarbij wel de opmerking dat Ajax eigenlijk helemaal geen spelers meer heeft die überhaupt een mannetje kunnen passeren. Ook El Ghazi niet.
  maandag 28 december 2015 @ 17:28:17 #79
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158606266
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De Boer wil dat de buitenspelers gewoon acties maken als ze 1 tegen 1 staan. Belangrijk is dan ook dat de inspeelpass richting de buitenspeler goed is, daar ligt het ook aan.

Feit is wel dat je aanvallers onder de Boer nauwelijks progressie ziet maken, i.t.t. verdedigers en middenvelders. Nu is dat met aanvallers misschien moeilijker, maar ik vind dat wel een minder punt van de Boer (en Bergkamp).
Punt is ook dat je met het spel dat nu gespeeld wordt vrijwel nooit situaties creëert waarin een buitenspeler één op één komt. Als je zo traag opbouwt en de bal maar rond blijft tikken op de eigen helft, dan hebben buitenspelers vrijwel per definitie een dubbele dekking.
  maandag 28 december 2015 @ 17:29:20 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158606310
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:27 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja dat is inderdaad zo ja. Met daarbij wel de opmerking dat Ajax eigenlijk helemaal geen spelers meer heeft die überhaupt een mannetje kunnen passeren. Ook El Ghazi niet.
Dat valt wel mee, El Ghazi deed het voor zijn blessure wel en had sowieso een aardig rendement, die Younes kan het ook wel
  maandag 28 december 2015 @ 17:30:02 #81
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158606336
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:27 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Cerny kan het, Youness kan het ook.

Alleen zijn het spelers die vaker zullen falen in hun poging dan een Messi of een Ronaldo. Dat is logisch, want ze zijn veel jonger en minder talentvol. Je moet incalculeren dat het 1 keer op de 5 een keer lukt.
pi_158606340
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:25 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

De Boer is de koning van het sobere spel aan het worden. Zelfs een Cerny die nauwelijks een paar maanden bij de selectie zit begint al over dat hij meer zijn acties moet doseren. El Ghazi is zelfs in het openbaar al op zijn vingers getikt. Het wordt dan steeds 'samenspel' genoemd, door de Boer en Cerny.

Mocht de Boer het zo bedoelen zoals jij beweert, dan is in ieder geval aan het spel te zien dat zijn spelers dat niet begrijpen. Dat meer focussen op 'Samenspel' van de creatieve spelers leidt namelijk alleen maar tot balletjes terug en het elimineren van elke vorm van verrassing.
Je overdrijft het. Laatste wedstrijden waren wat minder en Europa natuurlijk een farce (overigens ook wat pech hier en daar), maar er zaten genoeg goede wedstrijden tussen, en er worden aantoonbaar meer kansen gecreëerd dan vorig jaar. Je staat ook niet onverdiend eerste in de Eredivisie.
pi_158606356
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat valt wel mee, El Ghazi deed het voor zijn blessure wel en had sowieso een aardig rendement, die Younes kan het ook wel
Aardig rendement tegen de kleinere clubs, tegen de echt grote clubs hebben we hem toch nog niet zo heel veel bijzonders zien doen? En juist tegen die kleine clubjes win je ook wel zonder individuele acties, zoals we dit jaar hebben kunnen zien.
  maandag 28 december 2015 @ 17:31:14 #84
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158606381
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 17:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je overdrijft het. Laatste wedstrijden waren wat minder en Europa natuurlijk een farce (overigens ook wat pech hier en daar), maar er zaten genoeg goede wedstrijden tussen, en er worden aantoonbaar meer kansen dan vorig jaar. Je staat ook niet onverdiend eerste in de Eredivisie.
Eredivisie zegt alles. Zodra een tegenstander verdedigend redelijk staat te spelen (zoals fuckin' Molde of Celtic) dan lukt ineens niets meer.
pi_158606472
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:30 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Cerny kan het, Youness kan het ook.

Alleen zijn het spelers die vaker zullen falen in hun poging dan een Messi of een Ronaldo. Dat is logisch, want ze zijn veel jonger en minder talentvol. Je moet incalculeren dat het 1 keer op de 5 een keer lukt.
Cerny moet ik nog maar zien, Youness vind ik ook geen geweldenaar. Maar goed, opzich heb je gelijk, ze moeten het gewoon proberen dan lukt het vanzelf een keer. Zo hebben Vanenburg, Van t' Schip en Overmars het ook altijd gedaan.
  maandag 28 december 2015 @ 17:33:55 #86
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158606493
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:30 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Aardig rendement tegen de kleinere clubs, tegen de echt grote clubs hebben we hem toch nog niet zo heel veel bijzonders zien doen? En juist tegen die kleine clubjes win je ook wel zonder individuele acties, zoals we dit jaar hebben kunnen zien.
Precies. Die clubs in de Eredivisie houd je makkelijk op de 0 omdat ze er niets van kunnen. Dan scoor je vanzelf wel de 1-0 en ontstaan er ruimtes die je ook wel benut zonder je verdedigende stellingen te verlaten.

Behalve als een tegenstander eerst scoort, of weigert om te voetballen. Want we hebben in de laatste weken gezien dat ze in de Eredivisie nu ook wel zien hoe ze Ajax moeten bestrijden en daar gaan nog veel clubs plezier aan beleven, vermoed ik.
pi_158606511
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:28 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Punt is ook dat je met het spel dat nu gespeeld wordt vrijwel nooit situaties creëert waarin een buitenspeler één op één komt. Als je zo traag opbouwt en de bal maar rond blijft tikken op de eigen helft, dan hebben buitenspelers vrijwel per definitie een dubbele dekking.
Precies, dat is het probleem. Alleen de vraag is wel of dat ligt aan (opdrachten van) de Boer, of aan kwaliteiten van spelers. Bazoer loopt te veel met de bal, Klaassen doet het af en toe goed maar het is niet zijn specialiteit, en de problemen met Gudelj zijn bekend.
pi_158606657
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Precies. Die clubs in de Eredivisie houd je makkelijk op de 0 omdat ze er niets van kunnen. Dan scoor je vanzelf wel de 1-0 en ontstaan er ruimtes die je ook wel benut zonder je verdedigende stellingen te verlaten.

Behalve als een tegenstander eerst scoort, of weigert om te voetballen. Want we hebben in de laatste weken gezien dat ze in de Eredivisie nu ook wel zien hoe ze Ajax moeten bestrijden en daar gaan nog veel clubs plezier aan beleven, vermoed ik.
In dat geval wordt het dus een herhaling van de seizoenen 2013-2014 en 2014-2015. Eerste seizoenshelft kom je nog weg met saai spel en pak je de puntjes. Tweede seizoenshelft breek je er niet meer door heen omdat de tegenstanders er aan gewend zijn geraakt. Zou inderdaad zomaar waar kunnen zijn.
  maandag 28 december 2015 @ 17:39:04 #89
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158606734
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:37 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

In dat geval wordt het dus een herhaling van de seizoenen 2013-2014 en 2014-2015. Eerste seizoenshelft kom je nog weg met saai spel en pak je de puntjes. Tweede seizoenshelft breek je er niet meer door heen omdat de tegenstanders er aan gewend zijn geraakt. Zou inderdaad zomaar waar kunnen zijn.
Valt wel mee hoor, je kan er gewoon kampioen mee worden
  maandag 28 december 2015 @ 17:39:09 #90
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158606741
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Precies, dat is het probleem. Alleen de vraag is wel of dat ligt aan (opdrachten van) de Boer, of aan kwaliteiten van spelers. Bazoer loopt te veel met de bal, Klaassen doet het af en toe goed maar het is niet zijn specialiteit, en de problemen met Gudelj zijn bekend.
Zoals ik eerder aangaf, het is een en-en verhaal. Volgens mij hoort in de filosofie van Ajax dat je in een hecht collectief dominant speelt, waarbij je de paar spelers die er bovenuit steken op de juiste manier in de gelegenheid stelt om de tegenstander te verrassen. Ajax was in dat spel ooit de absolute meester van de wereld.

Dat hechte collectief is er deels nog steeds, maar het is nu te veel gericht op consolideren en balbezit. Nu zijn er ook geen echte pareltjes die de tegenstander kunnen verrassen, maar het wordt ook niet bepaald geprobeerd.
pi_158606782
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is waar, maar van een kampioenschap met rond de 70 punten wordt niemand echt gelukkig. Ook veel Ajacieden niet.
  maandag 28 december 2015 @ 17:41:33 #92
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158606828
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:39 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja, dat lees ik hier vaker zodra er kritiek komt. Dan wordt er weer een oneliner gestrooid over 4 titels in 5 jaar. Maar het gebrek aan progressie en het zaaddodende spel kunnen de echte supporter toch niet gelukkig stemmen?
pi_158606842
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja, dat lees ik hier vaker zodra er kritiek komt. Dan wordt er weer een oneliner gestrooid over 4 titels in 5 jaar. Maar het gebrek aan progressie en het zaaddodende spel kunnen de echte supporter toch niet gelukkig stemmen?
Dat dus. Europa is veel belangrijker dan de eredivisie.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-12-2015 17:42:27 ]
pi_158606904
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Eredivisie zegt alles. Zodra een tegenstander verdedigend redelijk staat te spelen (zoals fuckin' Molde of Celtic) dan lukt ineens niets meer.
De meeste tegenstanders spelen verdedigend tegen Ajax hoor. En dan is het inderdaad lastiger, maar gaat het vaak genoeg ook goed. Alleen hebben we vaak een geheugen van maximaal vier wedstrijden, en dan klopt jullie theorie perfect.

Tegen Celtic en Molde zeg je. In vier van de vier wedstrijden tegen die tegenstanders creëer je meer kansen dan de tegenstander. Molde - Ajax was zelfs 4 - 19 (!) op dat gebied. Dan laat je je te veel leiden door de uitslag. Ik weet dat de volgende dooddoener dat de uitslag telt nu komt, maar kom dan niet met dat hele gelul over de Boer.
  maandag 28 december 2015 @ 17:45:19 #95
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158606937
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:42 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat dus. Europa is veel belangrijker dan de eredivisie.
Nou ja, dat is het ook niet helemaal. Het streven zou moeten zijn om met de topclubs de weg omhoog weer in te zetten, waardoor eerst het niveau van de Eredivisie weer stijgt en je uiteindelijk ook in Europa weer een keer geen flater slaat als Nederland.
  maandag 28 december 2015 @ 17:46:37 #96
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158606994
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:41 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik ben al heel lang niet tevreden maar heb mijn verwachtingen ook wel bijgesteld, er zat juist progressie in het spel dit seizoen al was het tegen Utrecht en De Graafschap weer niet best.
  maandag 28 december 2015 @ 17:46:44 #97
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158606997
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 17:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De meeste tegenstanders spelen verdedigend tegen Ajax hoor. En dan is het inderdaad lastiger, maar gaat het vaak genoeg ook goed. Alleen hebben we vaak een geheugen van maximaal vier wedstrijden, en dan klopt jullie theorie perfect.

Tegen Celtic en Molde zeg je. In vier van de vier wedstrijden tegen die tegenstanders creëer je meer kansen dan de tegenstander. Molde - Ajax was zelfs 4 - 19 (!) op dat gebied. Dan laat je je te veel leiden door de uitslag. Ik weet dat de volgende dooddoener dat de uitslag telt nu komt, maar kom dan niet met dat hele gelul over de Boer.
Er is natuurlijk een groot verschil tussen een uitgespeelde kans die je creëert door aanvallend spel waarbij spelers met een actie in de 16 komen en de zoveelste schietpoging van 20 meter door Gudelj.
  maandag 28 december 2015 @ 17:47:54 #98
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158607059
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Nou ja, dat is het ook niet helemaal. Het streven zou moeten zijn om met de topclubs de weg omhoog weer in te zetten, waardoor eerst het niveau van de Eredivisie weer stijgt en je uiteindelijk ook in Europa weer een keer geen flater slaat als Nederland.
mee eens maar ik vrees dat het niet meer gaat gebeuren
  maandag 28 december 2015 @ 17:49:03 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158607108
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:47 schreef Tarado het volgende:

[..]

mee eens maar ik vrees dat het niet meer gaat gebeuren
Ik zie wel mogelijkheden. Nee, de CL winnen zal niet gebeuren, maar een stuk beter dan de afgelopen 4 jaar kan echt wel.
  maandag 28 december 2015 @ 17:53:14 #100
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158607264
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 17:49 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik zie wel mogelijkheden. Nee, de CL winnen zal niet gebeuren, maar een stuk beter dan de afgelopen 4 jaar kan echt wel.
De afgelopen 4 jaar is het niveau bij de topclubs (en ook de anderen) ieder jaar gedaald, ieder jaar denk ik dat de bodem wel bereikt is maar dat blijkt dan toch niet
pi_158607296
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:45 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ja true, maar bereik dat maar eens.
  maandag 28 december 2015 @ 17:56:18 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158607384
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:53 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ja true, maar bereik dat maar eens.
Niet zolang de De Graafschaps van Engeland veel meer betalen dan onze topclubs
pi_158607489
ChelseaFC twitterde op maandag 28-12-2015 om 17:30:05 Chelsea team v Man Utd: Courtois; Ivanovic, Zouma, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Matic; Willian, Oscar, Pedro; Hazard. #CFC reageer retweet
Alle spitsen zijn fit en Traoré zit op de bank _O-
  maandag 28 december 2015 @ 18:01:37 #104
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158607576
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:53 schreef Tarado het volgende:

[..]

De afgelopen 4 jaar is het niveau bij de topclubs (en ook de anderen) ieder jaar gedaald, ieder jaar denk ik dat de bodem wel bereikt is maar dat blijkt dan toch niet
Ik volg PSV op de voet en ben het niet met je eens. Daar zit al drie jaar een stijgende lijn in qua samenstelling van de selectie. Het loopt nu in de eredivisie misschien iets minder dan vorig jaar, maar dat verschil is minimaal.

Feyenoord zit financieel weer beter en kan nu ook stappen gaan zetten als ze het slim aanpakken. Enige dissonant is Ajax, maar met goed beleid kunnen die ook de weg omhoog weer inzetten. Daar zit inderdaad al een paar jaar een dalende lijn in de selectie.

Eigenlijk had Ajax de overige clubs in Nederland in de afgelopen jaren al op grote achterstand moeten zetten, maar het beleid was gewoon te slecht daarvoor.
  maandag 28 december 2015 @ 18:03:58 #105
446803 Tagliano
pi_158607657
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef Brammess het volgende:
ChelseaFC twitterde op maandag 28-12-2015 om 17:30:05 Chelsea team v Man Utd: Courtois; Ivanovic, Zouma, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Matic; Willian, Oscar, Pedro; Hazard. #CFC reageer retweet
Niet fit neem ik aan dat je bedoelt :P
pi_158607681
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef Brammess het volgende:
Mooi toch ? Dan is ie eerder te halen voor Ajax dan dat ie wel gespeeld had (en er per ongeluk één inschiet).
Mocht het lukken om hem te halen en Sanogo te lozen dan ben je al een stuk verder.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_158607755
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:04 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Mooi toch ? Dan is ie eerder te halen voor Ajax dan dat ie wel gespeeld had (en er per ongeluk één inschiet).
Mocht het lukken om hem te halen en Sanogo te lozen dan ben je al een stuk verder.
Sanogo wordt niet terug gestuurd lijkt me.
pi_158607852
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:06 schreef Brammess het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom niet. Als Traore komt (wat uiteraard nog maar de vraag is) dan is ie volslagen overbodig. En volgens mij kun je 'm gewoon terugsturen in de winterstop (al ken ik de huurconstructie niet eerlijk gezegd).
  maandag 28 december 2015 @ 18:09:39 #109
446803 Tagliano
pi_158607853
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:06 schreef Brammess het volgende:

[..]

Maakt niet eens uit of je hem terugstuurt of niet, sportief gezien
pi_158607921
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Maakt niet eens uit of je hem terugstuurt of niet, sportief gezien
Lekker ballen vasthouden tegen Fortuna Sittard voor jong Ajax
  maandag 28 december 2015 @ 18:14:20 #111
446803 Tagliano
pi_158608044
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Brammess het volgende:

[..]

Lekker ballen vasthouden tegen Fortuna Sittard voor jong Ajax
Zelfs daar zie ik hem niet aan spelen toekomen als Frank en Stam een beetje normaal doen

Wat misschien wat veel gevraagd is
pi_158608288
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 17:46 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een groot verschil tussen een uitgespeelde kans die je creëert door aanvallend spel waarbij spelers met een actie in de 16 komen en de zoveelste schietpoging van 20 meter door Gudelj.
Daar houden ze rekening mee in die statistieken. Niet zo specifiek natuurlijk, maar niet elk schot telt als kans. En er kan ook een kans zijn zonder schot.
pi_158608581
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ik volg PSV op de voet en ben het niet met je eens. Daar zit al drie jaar een stijgende lijn in qua samenstelling van de selectie. Het loopt nu in de eredivisie misschien iets minder dan vorig jaar, maar dat verschil is minimaal.

Feyenoord zit financieel weer beter en kan nu ook stappen gaan zetten als ze het slim aanpakken. Enige dissonant is Ajax, maar met goed beleid kunnen die ook de weg omhoog weer inzetten. Daar zit inderdaad al een paar jaar een dalende lijn in de selectie.

Eigenlijk had Ajax de overige clubs in Nederland in de afgelopen jaren al op grote achterstand moeten zetten, maar het beleid was gewoon te slecht daarvoor.
Ben het trouwens wel met je eens dat we weer ouderwets 3 topclubs moeten hebben die gewoon 80 punten per seizoen halen en die Europees weer wat neer kunnen zetten. Dat trekt uiteindelijk het hele niveau van de competitie omhoog. Daarom ben ik ook helemaal niet blij als Ajax en PSV punten verspelen, er moeten door de topclubs zoveel mogelijk punten worden binnengesleept.
  maandag 28 december 2015 @ 19:23:10 #114
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158610923
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

:) Daar ben ik het dus niet met je eens, was het alleen maar Ajax hoe vervelend ik dat ook persoonlijk zou vinden'.
  maandag 28 december 2015 @ 21:58:32 #115
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158618052
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Daar ben ik het dus niet met je eens, was het alleen maar Ajax hoe vervelend ik dat ook persoonlijk zou vinden'.
Dan ben je gewoon verzuurd ;)
  maandag 28 december 2015 @ 22:36:09 #116
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158619548
Sigthorsson die naar Genk kan, Zimling Club Brugge.

België :D
  maandag 28 december 2015 @ 22:49:44 #117
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158620104
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:36 schreef FritzWepper het volgende:

Zelfde scouting als Ajax lijkt me
  maandag 28 december 2015 @ 23:22:17 #118
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158621410
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 22:36 schreef FritzWepper het volgende:

Sven Kums die mislukt is bij Heerenveen is daar een topper
Lachwekkende liek
RED ONS HENNIEGOD
pi_158626966
quote:
9s.gif Op maandag 28 december 2015 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Sven Kums die mislukt is bij Heerenveen is daar een topper
Lachwekkende liek
Niveau ligt daar echt nog wel een stuk lager dan in Nederland, dus wat dat betreft moeten we in ieder geval zorgen dat we die Belgen voorblijven.
  dinsdag 29 december 2015 @ 10:47:05 #120
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_158628351
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Daar houden ze rekening mee in die statistieken. Niet zo specifiek natuurlijk, maar niet elk schot telt als kans. En er kan ook een kans zijn zonder schot.
Ja Aadje3000
  dinsdag 29 december 2015 @ 17:52:50 #121
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158642072
@Ajax1nl Frank de Boer net gespot in CitizenM hotel in London. Misschien voor Traoré?

Definitieve overname Sanogo is aanstaande
pi_158642378
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef Heeinz het volgende:
@Ajax1nl Frank de Boer net gespot in CitizenM hotel in London. Misschien voor Traoré?

Definitieve overname Sanogo is aanstaande
Nieuwe trainer Chelski.
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:22:16 #123
446803 Tagliano
pi_158642832
Moniz ontslagen. Was eerst in beeld als nieuwe hoofd jeugdopleidingen, wie weet.
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:26:53 #124
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158642944
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:22 schreef Tagliano het volgende:
Moniz ontslagen. Was eerst in beeld als nieuwe hoofd jeugdopleidingen, wie weet.
Bij Jonk volgens mij . Dus dan weet je het wel
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:34:23 #125
446803 Tagliano
pi_158643188
quote:
9s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Bij Jonk volgens mij . Dus dan weet je het wel
Schade
  dinsdag 29 december 2015 @ 18:57:25 #126
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_158643991
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 18:03 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nieuwe trainer Chelski.
Kan hij mooi daar tyfusvoetbal spelen. Juichen ze nog toe ook daar bij die nepclub
Oh.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 30 december 2015 @ 00:47:52 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158660071
gelukkig Keje Molenaar er nog om olie op het vuur te gooien nu het net rustiger leek te worden :')

Molenaar: "De voetbaljongens hebben Cruijff laten stikken"
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 30 december 2015 @ 00:50:04 #128
446803 Tagliano
pi_158660136
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 00:47 schreef rubbereend het volgende:
gelukkig Keje Molenaar er nog om olie op het vuur te gooien nu het net rustiger leek te worden :')

Tja, kan niet zeggen dat hij geen punt heeft
pi_158660184
quote:

Allemaal waar natuurlijk wat hij zegt.

Keje heeft meestal wel gelijk, maar we hebben niet zo veel aan hem. Had (net als Cruijff) gewoon een officiële functie moeten nemen en heeft nu weinig recht van spreken.
pi_158663075
quote:
Riechedly Bazoer (19), Jairo Riedewald (19) en Kenny Tete (20) beleven dit seizoen hun doorbraak bij Ajax. Het trio debuteerde zelfs in het Nederlands elftal. Nu durven Bazoer, Riedewald en Tete te dromen van een stap naar het buitenland.
Tete was een jaar geleden nog veroordeeld tot het spelen van wedstrijden met Jong Ajax in de Jupiler League. 'In een jaar tijd kan heel veel veranderen. Vorig jaar op dit tijdstip zag ik het even helemaal niet meer zitten. De waardering was ver te zoeken en dat bracht me echt aan het twijfelen of ik nog wel een toekomst had bij Ajax', aldus Tete tegenover Voetbal International.

De verdediger besloot uiteindelijk te blijven en zag zijn geduld beloond worden door trainer Frank de Boer. Dit seizoen is Tete de vaste rechtsback van de Amsterdammers. Bazoer denkt dat Tete uiteindelijk de stap gaat maken naar de Premier League. 'Voor Kenny denk ik direct aan Engeland. Lekker daar zijn directe tegenstander opvreten. Fysiek houdt hij zich daar zeker staande.'

Tete voorziet op zijn beurt een mooie toekomst voor Riedewald. 'Jairo is geknipt voor Spanje, maar Engeland kan ook. Kijk maar naar Daley Blind die speelt als technische centrale verdediger toch ook voor Manchester United?' Riedewald gokt dat Bazoer in de Primera División of Serie A belandt. 'Ik zie Riechedly wel in Spanje of Italië spelen. Hij is toch een mix van Paul Pogba en Patrick Vieira.'

De voorspelling van Riedewald kan wel eens werkelijkheid gaan worden, want onlangs lekte uit dat Barcelona interesse had in Bazoer. 'Daar ga ik niet geheimzinnig over doen', zegt de middenvelder. 'Twee maanden geleden hebben ze mijn broer, die ook mijn zaakwaarnemer is, op de hoogte gebracht van de interesse. Marc Overmars weet er ook van. Ze bekijken mijn wedstrijden en houden me in de gaten. Ik moet gewoon zorgen dat ik de lijn van afgelopen jaar doortrek en wie weet komt er dan iets moois uit voort.'
pi_158663486
60 miljoen en Suarez, dan gaan we praten.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_158663576
quote:

Keje heeft gewoon gelijk.
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 30 december 2015 @ 11:27:35 #133
446803 Tagliano
pi_158666295

Zo ging dat vroeger _O_
  woensdag 30 december 2015 @ 11:34:39 #134
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158666508
Frank is nog op Curaçao, lijkt me stug dat hij even heen en weer naar Londen is gevlogen
  woensdag 30 december 2015 @ 11:35:33 #135
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_158666538
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:27 schreef Tagliano het volgende:
[ afbeelding ]

Zo ging dat vroeger _O_
ja vroeger...toen werd feyenoord es kampioen meen ik
  woensdag 30 december 2015 @ 11:35:57 #136
446803 Tagliano
pi_158666551
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:35 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ja vroeger...toen werd feyenoord es kampioen meen ik
Dat is wel héééééééél lang geleden meen ik
  woensdag 30 december 2015 @ 11:36:08 #137
446803 Tagliano
pi_158666557
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:34 schreef Heeinz het volgende:
Frank is nog op Curaçao, lijkt me stug dat hij even heen en weer naar Londen is gevlogen
Dan was het ongetwijfeld Ronald
pi_158670783
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 11:36 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dan was het ongetwijfeld Ronald
Dat zou je wel merken aan de botox lippen
  woensdag 30 december 2015 @ 14:18:24 #139
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_158670873
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 06:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

_O-
Die jochies hebben echt geen flauw benul van hun eigen niveau. :')
Ze mogen hartstikke blij zijn als ze ooit een transfer naar Newcastle mogen maken.
  woensdag 30 december 2015 @ 15:39:54 #140
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158674080
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 14:18 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

_O-
Die jochies hebben echt geen flauw benul van hun eigen niveau. :')
Ze mogen hartstikke blij zijn als ze ooit een transfer naar Newcastle mogen maken.
Jij hebt er wel kijk op zeg
  woensdag 30 december 2015 @ 15:42:40 #141
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158674192
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:39 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Jij hebt er wel kijk op zeg
Inderdaad ook geen flauw benul, wat ik vooral jammer vind is dat ze dit al verkondigen voordat ze 1 behoorlijk seizoen hebben gedraaid, dromen mag maar hou die nog even voor je.
pi_158675422
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Inderdaad ook geen flauw benul, wat ik vooral jammer vind is dat ze dit al verkondigen voordat ze 1 behoorlijk seizoen hebben gedraaid, dromen mag maar hou die nog even voor je.
Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze het niveau van de eredivisie kunnen overstijgen. Eigenlijk vind ik Tete de enige die dat al wel laat zien. Bazoer en Riedewald wisselen goede wedstrijden nog steeds af met mindere.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 30 december 2015 @ 16:14:56 #143
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158675587
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:11 schreef Monolith het volgende:

[..]

Laat ze eerst maar eens bewijzen dat ze het niveau van de eredivisie kunnen overstijgen. Eigenlijk vind ik Tete de enige die dat al wel laat zien. Bazoer en Riedewald wisselen goede wedstrijden nog steeds af met mindere.
En Tete komt verdedigend natuurlijk zelden in de problemen, maar ja, noem eens 1 linksback in de Eredivisie die een lantaarnpaal voorbij kan komen zonder over zijn veters te struikelen? En aanvallend is het nog niet veel.

Overigens een heel groot talent hoor, maar echt getest wordt hij natuurlijk nooit.
  woensdag 30 december 2015 @ 16:17:26 #144
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158675715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

En Tete komt verdedigend natuurlijk zelden in de problemen, maar ja, noem eens 1 linksback in de Eredivisie die een lantaarnpaal voorbij kan komen zonder over zijn veters te struikelen? En aanvallend is het nog niet veel.

Overigens een heel groot talent hoor, maar echt getest wordt hij natuurlijk nooit.
Daar duid je meteen een groot probleem in de huidige eredivisie, het heeft voor zo'n speler weinig zin om te blijven, als hij echt goed is kan hij ook via een Newcastle hogerop
  woensdag 30 december 2015 @ 16:25:42 #145
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158676091
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:17 schreef Tarado het volgende:

[..]

Daar duid je meteen een groot probleem in de huidige eredivisie, het heeft voor zo'n speler weinig zin om te blijven, als hij echt goed is kan hij ook via een Newcastle hogerop
Hij kan zich aanvallend nog wel ontwikkelen in de Eredivisie, maar na komend seizoen denk ik dat hij echt een stap zal moeten gaan maken. Te groot risico dat hij anders gemakzuchtig gaat worden omdat het allemaal wel te vanzelf gaat.
pi_158676118
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:14 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Ook Europees bleef hij prima overeind evenals bij het Nederlands elftal. Maar goed feitelijk zeg je dat hij toe is aan een buitenlandse competitie met meer uitdaging.
  woensdag 30 december 2015 @ 16:31:40 #147
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158676379
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:26 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ook Europees bleef hij prima overeind evenals bij het Nederlands elftal. Maar goed feitelijk zeg je dat hij toe is aan een buitenlandse competitie met meer uitdaging.
In Oranje vond ik het helemaal niet zo geweldig, eerlijk gezegd. Ik meen me te herinneren dat hij daar ook nog ergens een behoorlijke fout maakte? En de tegenstand van Ajax in Europa was gewoon van het niveau middenmoot Eredivisie, dus dat zegt niet zo veel.
pi_158676403
Ik ben even benieuwd wat is voor jullie de ideale aankoop voor in de winter?
Van mij mag er een klassieke vleugelspeler met een goede voorzet komen zodat Milik laat zien dat er geen nieuwe spits nodig is!
Een naam? Kan er even niet opkomen :(.
pi_158676445
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:32 schreef Beverwijker het volgende:
Ik ben even benieuwd wat is voor jullie de ideale aankoop voor in de winter?
Van mij mag er een klassieke vleugelspeler met een goede voorzet komen zodat Milik laat zien dat er geen nieuwe spits nodig is!
Een naam? Kan er even niet opkomen :(.
Een nieuwe trainer zou ik wel toejuichen. Nieuw technisch hart zou ook een prima aankoop zijn.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158676531
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:31 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In Oranje vond ik het helemaal niet zo geweldig, eerlijk gezegd. Ik meen me te herinneren dat hij daar ook nog ergens een behoorlijke fout maakte? En de tegenstand van Ajax in Europa was gewoon van het niveau middenmoot Eredivisie, dus dat zegt niet zo veel.
Tja het is ook nooit goed. Ik heb het over het overstijgen van het niveau van de eredivisie. Vervolgens is je argument dat de eredivisie niet veel voorstelt. Clubs als Fenerbahce en Celtic mogen dan geen Europese top zijn, maar dat zijn toch wel wedstrijden met een hele andere druk waar veel jonge spelers ook aan moeten wennen. Feit blijft dat als hij dit seizoen goed blijft doorgaan, hij aan het eind van het seizoen wellicht toch de overstap moet maken naar een competitie met meer weerstand.
pi_158676574
quote:
7s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:33 schreef Seam het volgende:

[..]

Een nieuwe trainer zou ik wel toejuichen. Nieuw technisch hart zou ook een prima aankoop zijn.
Zeker helemaal gelijk in! Frank blijft te lang rekenen op spelers die het gewoon niet aankunnen wellicht om de tranferwaarde omhoog te helpen maar zo schiet het niet op.
Als ik jongens als Van Beek en Cerny zie spelen weet ik ook dat hun het team niet kunnen dragen maar met hoeveel enthousiasme hun spelen dat mis ik gewoon bij de andere!
  woensdag 30 december 2015 @ 16:42:01 #152
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158676903
quote:
1s.gif Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Tja het is ook nooit goed. Ik heb het over het overstijgen van het niveau van de eredivisie. Vervolgens is je argument dat de eredivisie niet veel voorstelt. Clubs als Fenerbahce en Celtic mogen dan geen Europese top zijn, maar dat zijn toch wel wedstrijden met een hele andere druk waar veel jonge spelers ook aan moeten wennen. Feit blijft dat als hij dit seizoen goed blijft doorgaan, hij aan het eind van het seizoen wellicht toch de overstap moet maken naar een competitie met meer weerstand.
Ow, maar we zijn het wel eens hoor. Ik denk alleen dat hij misschien in de Eredivisie zijn aanvallende spel iets makkelijker kan ontwikkelen, omdat hij hier verdedigend vrij eenvoudig mee kan. In een sterkere competitie waar hij zich verdedigend veel meer moet inzetten is een nieuw aspect toevoegen misschien lastiger. Vandaar dat nog anderhalf jaar Eredivisie mij beter leek.
pi_158678359
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 06:34 schreef Ajacied422 het volgende:

'In een jaar tijd kan heel veel veranderen. Vorig jaar op dit tijdstip zag ik het even helemaal niet meer zitten. De waardering was ver te zoeken en dat bracht me echt aan het twijfelen of ik nog wel een toekomst had bij Ajax', aldus Tete tegenover Voetbal International.

Je bent godverdomme 19 met je waardering. Wat is dat toch met die knulletjes, raken een paar ballen goed en denken meteen dat ze de Ronaldo kunnen uithangen.
pi_158678682
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef pietjepuk38 het volgende:

[..]

Je bent godverdomme 19 met je waardering. Wat is dat toch met die knulletjes, raken een paar ballen goed en denken meteen dat ze de Ronaldo kunnen uithangen.
Weet je wel hoe het ging met Tete vorig jaar? Zijn contract liep af, Van Rhijn liep te kutten in het 1e en hij werd volledig genegeerd door Frank
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
pi_158678725
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef pietjepuk38 het volgende:

[..]

Daar ging het natuurlijk niet om. Het ging hier om kansen krijgen in het eerste. Als het daar niet naar uitziet, dan is het als jong talent raadzaam om te kijken of het ergens anders wel kan.
Overigens is het vrij normaal dat werknemers graag gewaardeerd worden door hun werkgever. Maar kennelijk mogen jonge voetballers dat gevoel niet hebben.
pi_158679125
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 15:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

Tja, dat gaat niet meer veranderen. Bazoer heeft sinds zijn 15e al contact met iedere topclub.
  woensdag 30 december 2015 @ 17:30:21 #157
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158679206
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Tja, dat gaat niet meer veranderen. Bazoer heeft sinds zijn 15e al contact met iedere topclub.
En? Dan kan je nog wel politiek correcter zijn
pi_158681773
Is Traore al binnen?
pi_158681813
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:43 schreef VXXLL het volgende:
Is Traore al binnen?
Hiddink zei in zijn persconferenties dat hij liever geen spelers ziet vertrekken in de winterstop.
pi_158682064
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Brammess het volgende:

[..]

Hiddink zei in zijn persconferenties dat hij liever geen spelers ziet vertrekken in de winterstop.
Ok bedankt voor de update :)
pi_158699753
quote:
0s.gif Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Brammess het volgende:

[..]

Dan komt Traoré dus, want Hiddink lult altijd maar wat.
pi_158703550
Met welke wereldspits zal Marc op de proppen komen op de laatste dag van de transferwindow? Traore komt waarschijnlijk niet.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  donderdag 31 december 2015 @ 10:34:36 #163
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158704855
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 01:00 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dan komt Traoré dus, want Hiddink lult altijd maar wat.
Dat is waar, helaas Overmars ook
pi_158705438
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is waar, helaas Overmars ook
Klopt, maar zelfs als Traoré komt is het ook maar de vraag of het een zoveel betere speler is dan bijvoorbeeld Milik. Ik weet het niet zo.
pi_158705547
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=265704

Grenzen zijn overschreden :'( Arme Cil.
  donderdag 31 december 2015 @ 11:06:57 #166
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158705588
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:04 schreef nickhguitar het volgende:

Heeft gewoon gelijk al kan hij beter z'n mond houden
  donderdag 31 december 2015 @ 11:13:11 #167
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158705716
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 10:58 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Klopt, maar zelfs als Traoré komt is het ook maar de vraag of het een zoveel betere speler is dan bijvoorbeeld Milik. Ik weet het niet zo.
Ik ook niet eerlijk gezegd, maar hij is iig een grotere concurrent voor Milik dan Sanogoal
pi_158705804
quote:

Mwa, vond dat wel meevallen. Ben altijd wel een Cillissenfan geweest omdat het de meest constante keeper is die we hebben, maar de kritiek op de penalty's is gewoon terecht.
  donderdag 31 december 2015 @ 12:40:35 #169
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158708584
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:06 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat het een Ajacied is. Vond je dat ook destijds van de manier waarop Manolev door bepaalde media werd bespot?
  donderdag 31 december 2015 @ 12:52:11 #170
446803 Tagliano
pi_158708976
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat zeg je alleen maar omdat het een Ajacied is. Vond je dat ook destijds van de manier waarop Manolev door bepaalde media werd bespot?
Ikzelf vond dat de eerste x aantal keer wel leuk, maar al redelijk snel uitgemolken. Zoals alles met VI overigens
pi_158710184
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 11:16 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Mwa, vond dat wel meevallen. Ben altijd wel een Cillissenfan geweest omdat het de meest constante keeper is die we hebben, maar de kritiek op de penalty's is gewoon terecht.
Tuurlijk, hij moet niet janken. Veren in je kont als het goed is en pek en veren als het slecht is. Klaar.

quote:

[..]

Daarbij heeft hij ook gewoon geen gelijk. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hebben gezegd dat hij 'er niks van kan', zoals hij zelf beweerd. Penalty's blijven een gok, maar je kunt als keeper wel de kans wat vergroten door een spelletje te spelen en vooral lang te blijven staan. Als Cillie het woord penalty al hoort dan ligt hij al op zijn zij in een hoek.
  donderdag 31 december 2015 @ 13:29:29 #172
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_158710274
quote:

wat een jankbal.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_158711170
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:27 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Tuurlijk, hij moet niet janken. Veren in je kont als het goed is en pek en veren als het slecht is. Klaar.

[..]

Daarbij heeft hij ook gewoon geen gelijk. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hebben gezegd dat hij 'er niks van kan', zoals hij zelf beweerd. Penalty's blijven een gok, maar je kunt als keeper wel de kans wat vergroten door een spelletje te spelen en vooral lang te blijven staan. Als Cillie het woord penalty al hoort dan ligt hij al op zijn zij in een hoek.
Hij heeft er eentje gehouden en zit volgens mij wel steeds vaker in de buurt. (niet dat je er een reet aan hebt, maar toch) Dus hij werkt er in ieder geval wel aan.
  donderdag 31 december 2015 @ 14:03:56 #174
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158711379
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 13:57 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Hij heeft er eentje gehouden en zit volgens mij wel steeds vaker in de buurt. (niet dat je er een reet aan hebt, maar toch) Dus hij werkt er in ieder geval wel aan.
Die (terechte) wissel op het WK heeft hem wat betreft geen goed gedaan, verder moet hij gewoon niet zeuren en z'n werk doen.
pi_158711411
Raffie heeft het goed naar zijn zin in Sevilla. (doet nog steeds niets, als ik deze docu zo zie) Maar hij wil wel terug naar Ajax. Misschien dan. Ooit.

http://www.ziggosporttota(...)e-toekomst-ajax.html
  donderdag 31 december 2015 @ 14:06:31 #176
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158711466
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Raffie heeft het goed naar zijn zin in Sevilla. (doet nog steeds niets, als ik deze docu zo zie) Maar hij wil wel terug naar Ajax. Misschien dan. Ooit.

als trainer?
pi_158711525
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

als trainer?
Sierd: "De bank en Rafael van der vaart, dat klopt niet hè? Althans niet een bank waarop je kan zitten." Rafael lacht: "Nee liggen dat vind ik nog wel lekker haha, maar zitten dat hoort niet bij me nee."

Lui varken :')
  donderdag 31 december 2015 @ 14:15:00 #178
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158711745
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Sierd: "De bank en Rafael van der vaart, dat klopt niet hè? Althans niet een bank waarop je kan zitten." Rafael lacht: "Nee liggen dat vind ik nog wel lekker haha, maar zitten dat hoort niet bij me nee."

Lui varken :')
leuke speler aan de bal, nog steeds wel denk ik, zijn actieradius was al nooit geweldig groot en dat is nu nog kleiner.
pi_158711967
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:15 schreef Tarado het volgende:

[..]

leuke speler aan de bal, nog steeds wel denk ik, zijn actieradius was al nooit geweldig groot en dat is nu nog kleiner.
Er is bijna niemand die zulke briljante (en zulke diverse) goals heeft gemaakt als Raf. Helaas een waardeloze instelling, daardoor is het nooit echte wereldtop geworden.
  donderdag 31 december 2015 @ 14:22:41 #180
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_158712055
quote:

[..]

Het is gewoon een matige keeper. Daar kan de media ook weinig aan doen.
pi_158712655
quote:

Doe maar niet.
  donderdag 31 december 2015 @ 14:42:14 #182
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158712806
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 14:22 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Het is gewoon een matige keeper. Daar kan de media ook weinig aan doen.
Hij is wel een nog grotere jankbal als Wout Weghorst. Iets wat toch absoluut een prestatie is.
  donderdag 31 december 2015 @ 14:46:54 #183
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158712968
quote:

Misschien als hij na Tottenham was teruggekeerd, nu is het veel te laat.
pi_158722894
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 12:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Jasper wordt gezocht, Verneer en Zoet zijn duidelijk minder maar hij krijgt de meeste shit over zich heen.

Manolev was een vd redenen dat PSV geen kampioen meer werd dus die kritiek was terecht.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 01:22:27 #185
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158728706
quote:
1s.gif Op donderdag 31 december 2015 20:03 schreef Donnis het volgende:

[..]

Jasper wordt gezocht, Verneer en Zoet zijn duidelijk minder maar hij krijgt de meeste shit over zich heen.

Manolev was een vd redenen dat PSV geen kampioen meer werd dus die kritiek was terecht.
Cillessen was één van de redenen waarom we niet naar het EK gaan, dus volgens jouw redenering is de kritiek op hem ook meer dan terecht.....
pi_158728827
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 01:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Cillessen was één van de redenen waarom we niet naar het EK gaan, dus volgens jouw redenering is de kritiek op hem ook meer dan terecht.....
Wat :')
pi_158729210
Ongeslagen in 2016, lek is boven
  vrijdag 1 januari 2016 @ 02:36:27 #188
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158729768
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 01:22 schreef BadderHaring het volgende:
Cillessen was één van de redenen waarom we niet naar het EK gaan
Gek.
pi_158731280
Zonder Cilgod waren we wereldkampioen.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 09:09:01 #190
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158731446
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 07:05 schreef Bronson_ het volgende:
Waren we in ieder geval finalist geweest.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 09:52:06 #191
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158731590
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 09:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

of tegen Spanje met 4-0 eraf, we zullen het nooit weten
  vrijdag 1 januari 2016 @ 11:05:01 #192
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158732107
quote:

[..]

Ja, want met een andere keeper op doel hadden Vlaar en Sneijder 'm wel gemaakt.

Kan je niet proberen in 2016 wat minder dom te zijn?
  vrijdag 1 januari 2016 @ 11:08:03 #193
436595 Sked
Zonnestraal
pi_158732146
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 11:05 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Misschien had Krul dan wel de eerste genomen
  vrijdag 1 januari 2016 @ 11:09:57 #194
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158732170
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 11:05 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Als je weet dat je eigen keeper er toch geen stopt, dan neem je zo'n pingel ook anders. Kan zeker een factor zijn, ja.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 11:17:11 #195
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158732258
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 11:09 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Als je weet dat je eigen keeper er toch geen stopt, dan neem je zo'n pingel ook anders. Kan zeker een factor zijn, ja.
Dan kunnen we na 15½ jaar hier ook meteen vaststellen dat die Panenka van Stam in de tweede ring aan van der Sar lag.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 11:20:25 #196
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_158732288
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 11:17 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Dan kunnen we na 15½ jaar hier ook meteen vaststellen dat die Panenka van Stam in de tweede ring aan van der Sar lag.
Lekkere vergelijking. Leave Jasper alone. :'( ;( :'(
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 11:35:40 #197
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158732401
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 11:17 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Kan zomaar. Of aan het feit dat Stam de traptechniek van een loops Nijlpaard heeft.
pi_158732935
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 11:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kan zomaar. Of aan het feit dat Stam de traptechniek van een loops Nijlpaard heeft.
Een loops Nijlpaard, serieus gast.

Echt voor schut.
pi_158734741
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 07:05 schreef Bronson_ het volgende:
quote:

[..]

Onzinnige quotes omdat Cillissen dat hele toernooi foutloos gekeept heeft. Krul is veel minder constant, scoort de ene wedstrijd een 9 en de andere wedstrijd een 3. Die had misschien die bal tegen Costa Rica weer niet tegen gehouden en dan waren we er in de kwartfinale al uitgeflikkerd.

Dat Cilissen geen penalties kan stoppen weten we nu wel, en dat Van Gaal Krul tegen Argentinië nog had moeten brengen ook, maar verder kun je Cillissen weinig kwalijk nemen.

(Die finale hadden we voor 80 procent zeker trouwens toch wel weer verloren van de Duitsers en dan had iedereen hier nu met een nog eeuwiger trauma gezeten dan we nu al hebben. De derde plek van 2014 voelde voor mij duizend keer zo goed als de tweede plek van 2010.)
  vrijdag 1 januari 2016 @ 14:27:02 #200
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158734846
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:41 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Echt voor schut.
Yep, dat stond hij toen behoorlijk inderdaad.
pi_158738722
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 11:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat viel nou ook wel weer mee. Had een geweldig hard wreefschot maar blijkbaar kon hij niet fatsoenlijk met de binnenkant schieten. Juist een goed hard geplaatst schot is cruciaal bij penalties.

(Plus natuurlijk de druk dat De Boer al 2 pingels op knullige wijze had gemist)
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:20:10 #202
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158739709
Maartenfr12: prima aanwinst voor dit topic.

Mag ook weleens gezegd.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:51:30 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158740355
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat viel nou ook wel weer mee. Had een geweldig hard wreefschot maar blijkbaar kon hij niet fatsoenlijk met de binnenkant schieten. Juist een goed hard geplaatst schot is cruciaal bij penalties.

(Plus natuurlijk de druk dat De Boer al 2 pingels op knullige wijze had gemist)
Je brengt het wat genuanceerder, hij kon hard schieten, maar niet geplaatst. Gewoon iemand die niet op het lijstje zou moeten staan. Had zijn zenuwen weliswaar altijd onder controle, maar kon geen pingels nemen
pi_158745824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:20 schreef FritzWepper het volgende:
Maartenfr12: prima aanwinst voor dit topic.

Mag ook weleens gezegd.
Thanks man, leuk om te horen!
pi_158745919
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je brengt het wat genuanceerder, hij kon hard schieten, maar niet geplaatst. Gewoon iemand die niet op het lijstje zou moeten staan. Had zijn zenuwen weliswaar altijd onder controle, maar kon geen pingels nemen
Dat klopt wel ja. Hetzelfde gold eigenlijk ook wel voor Vlaar in Brazilië. Duidelijk geen echte penaltynemer, anders schiet je een bal niet blind met de wreef door het midden. (Volgens mij zei Louis nog tegen hem: ''Hard en in een hoek". Helaas niet goed geluisterd)
pi_158745920
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:41 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Echt voor schut.
Kansloos. Op 1 januari niks beters te doen hebben dan in het Ajax-topic zuigen en paupergrapjes maken. :')
pi_158746251
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:30 schreef Donnis het volgende:

[..]

Kansloos. Op 1 januari niks beters te doen hebben dan in het Ajax-topic zuigen en paupergrapjes maken. :')
ik wil hem hierin verdedigen. Op 1 januari heb je juist niks te doen
  vrijdag 1 januari 2016 @ 21:48:15 #208
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158746506
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben al blij dat ik rechtop kan zitten op 1 januari.

Bovendien was het geen trollen, het we gewoon een ongenuanceerde mening.

Helaas zijn er hier nogal wat mensen die het verschil tussen trollen en een mening die niet in hun straatje past niet begrijpen.
pi_158747301
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben al blij dat ik rechtop kan zitten op 1 januari.

Bovendien was het geen trollen, het we gewoon een ongenuanceerde mening.

Helaas zijn er hier nogal wat mensen die het verschil tussen trollen en een mening die niet in hun straatje past niet begrijpen.
Je punt was gewoon dat een harde/fysieke verdediger zoals Stam eigenlijk geen penalties moet nemen omdat de fijne techniek meestal wat minder is, en daar ben ik het mee eens.

Het meest ideale is een speler die een geplaatst, maar toch hard schot, in de benen heeft. Van Persie bijvoorbeeld, die schiet een beetje tussen de binnenkant en de wreef in. Je hebt ook spelers die een penalty teveel met de binnenkant nemen. Wel in de hoek, maar door de lage snelheid geef je de keeper alsnog de kans om hem te pakken.

Dit blijft 1 van mijn favorieten:

pi_158747587
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

De eerste 12 uur van 1 januari ben ik toch wel aardig druk, maar badder stond alweer paraat om een penalty van stam uit 2000 met een nijlpaard te vergelijken. Prioriteiten.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:22:37 #211
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158749727
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:14 schreef Donnis het volgende:

[..]

De eerste 12 uur van 1 januari ben ik toch wel aardig druk, maar badder stond alweer paraat om een penalty van stam uit 2000 met een nijlpaard te vergelijken. Prioriteiten.
Het is wat meid.
pi_158750640
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is wat meid.
Niemand boeit jouw mening wat.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:57:12 #213
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158750678
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:55 schreef Donnis het volgende:

[..]

Niemand boeit jouw mening wat.
Voor iemand die het niets boeit, reageer je opvallend vaak. Just saying.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 04:05:11 #214
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158753266
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voor iemand die het niets boeit, reageer je opvallend vaak. Just saying.
Voor iemand die niet voor Ajax is, en volgens mij echt alles aan Ajax kut vind, ben je hier ook opvallend vaak, Just saying.

En nog iets, je zegt dat je geen trol bent, maar volgens Wikipedia toch wel:
quote:
Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen.[2] Het gebruik van het woord trol in deze zin, is afkomstig van de vroege uitsluitend Engelstalige internetgemeenschap.
Of herken je jezelf echt helemaal niet in dit beeld..?
Naja dat dacht ik al niet, daarom las ik nog iets verder op Wikipedia:

De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.

Zoals jij elke keer begint over de psv spelers die zoveel beter zijn, dat Ajax er niets van bakt, vooral europees vind je dat nogal leuk lijkt het.
De spelers deugen niet, de trainer is ruk, eigenlijk vind je niks goed aan Ajax, maar toch voel je constant de behoefte alles wat je niet aanstaat hier te posten, een topic toch vooral bedoeld voor Ajaxfans..

Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon, of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.

Beetje t zelfde als punt 1, maar sowieso al vreemd dat je (volgens mij) louter negatieve dingen te melden hebt in een Ajax topic, niets deugd aan Ajax, maar het is toch geen moment uit je gedachten lijkt wel, als de Arena ooit tegen de grond gaat kunnen we het nieuwe stadion wel in jouw hoofd bouwen, ruimte genoeg, en meer 'Ajax' dan in de Arena daar.

Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.

Dat doe je over bijna iedere speler, in dit topic alleen al over Milik, en Cil, verder krijgt de Boer een veeg uit de pan.. jij denkt op de snelweg vast ook dat er veel spookrijders zijn..

Meningen geven die niet van toepassing zijn op het werkelijke gedachtegoed van de poster

Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.

Dit probeerde je bijvoorbeeld in dit topic toen het over Tete ging, dat hij eigenlijk (na een half jaartje...) wel klaar was voor een stap omhoog, weet je hoe dom zo'n opmerking is?
Die jongen moet echt nog heel erg groeien, zowel aanvallend als verdedigend, tuurlijk hij is fysiek sterk en heeft een mooie sliding, maar overzicht heeftie niet echt, kiest vaak slecht positie, en moet vooral op zijn vroege voorzet gaan trainen.
Verder is het vooral belangrijk dat hij zich mentaal goed ontwikkeld, een volwassen, rustige, dragende speler zijn, dan is hij toe aan een stap..

Schijnargumenten geven, enkel en alleen om de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.

quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 16:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit kun je wel zeggen, maar dat kun je nergens op basseren, op een interview van Cerny? kom op, hij nam een jonge speler in bescherming door hem juist iets minder risico te laten nemen.(Cerny zei dit namelijk na de wedstrijd tegen Celtic)
Stel hij maakt een actie aan de rechterkant en het mislukt, linksback heeft de bal en ze counteren naar een 2-1 overwinning ipv andersom.. dan hebben Frank en Cerny dat dus gedaan volgens mensen die bijvoorbeeld Cillisen verwijten dat we het EK niet hebben gehaald, of dat we zonder hem de WK finale 2014 hadden gehaald.. oftewel idioten.

Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als "AIDS is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.

Ook dit doe jij constant, misschien niet zo als in het voorbeeld, maar wel degelijk een variant erop, zoals laatst over psv dat het zoveel beter deed dan Ajax europees gezien, je brengt het als een feit, vervolgens komen andere users met feiten, en dan kloppen die feiten volgens jou weer niet en blijf je doorhameren over je eigen punt.

Ik geloof best dat je 'verstand' van voetbal hebt, en dat je eigenlijk best graag Ajacied zou willen zijn, maar de manier waarop jij je profileert zegt heel veel over je intenties, en daar zit niemand op te wachten.
Verder staan er 7 punten in dat lijstje waarvan je er op 6 scoort, dat maakt je dus voor 85,71% trol, gefeliciteerd.

[ Bericht 82% gewijzigd door Loserkid op 02-01-2016 05:13:19 ]
pi_158753718
_O_
  zaterdag 2 januari 2016 @ 08:16:13 #216
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158753991
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 04:05 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Voor iemand die niet voor Ajax is, en volgens mij echt alles aan Ajax kut vind, ben je hier ook opvallend vaak, Just saying.

[..]

De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.

Zoals jij elke keer begint over de psv spelers die zoveel beter zijn, dat Ajax er niets van bakt, vooral europees vind je dat nogal leuk lijkt het.
De spelers deugen niet, de trainer is ruk, eigenlijk vind je niks goed aan Ajax, maar toch voel je constant de behoefte alles wat je niet aanstaat hier te posten, een topic toch vooral bedoeld voor Ajaxfans..

Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon, of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.

Beetje t zelfde als punt 1, maar sowieso al vreemd dat je (volgens mij) louter negatieve dingen te melden hebt in een Ajax topic, niets deugd aan Ajax, maar het is toch geen moment uit je gedachten lijkt wel, als de Arena ooit tegen de grond gaat kunnen we het nieuwe stadion wel in jouw hoofd bouwen, ruimte genoeg, en meer 'Ajax' dan in de Arena daar.

Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.

Dat doe je over bijna iedere speler, in dit topic alleen al over Milik, en Cil, verder krijgt de Boer een veeg uit de pan.. jij denkt op de snelweg vast ook dat er veel spookrijders zijn..

Meningen geven die niet van toepassing zijn op het werkelijke gedachtegoed van de poster

Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.

Dit probeerde je bijvoorbeeld in dit topic toen het over Tete ging, dat hij eigenlijk (na een half jaartje...) wel klaar was voor een stap omhoog, weet je hoe dom zo'n opmerking is?
Die jongen moet echt nog heel erg groeien, zowel aanvallend als verdedigend, tuurlijk hij is fysiek sterk en heeft een mooie sliding, maar overzicht heeftie niet echt, kiest vaak slecht positie, en moet vooral op zijn vroege voorzet gaan trainen.
Verder is het vooral belangrijk dat hij zich mentaal goed ontwikkeld, een volwassen, rustige, dragende speler zijn, dan is hij toe aan een stap..

Schijnargumenten geven, enkel en alleen om de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.

[..]

Dit kun je wel zeggen, maar dat kun je nergens op basseren, op een interview van Cerny? kom op, hij nam een jonge speler in bescherming door hem juist iets minder risico te laten nemen.(Cerny zei dit namelijk na de wedstrijd tegen Celtic)
Stel hij maakt een actie aan de rechterkant en het mislukt, linksback heeft de bal en ze counteren naar een 2-1 overwinning ipv andersom.. dan hebben Frank en Cerny dat dus gedaan volgens mensen die bijvoorbeeld Cillisen verwijten dat we het EK niet hebben gehaald, of dat we zonder hem de WK finale 2014 hadden gehaald.. oftewel idioten.

Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als "AIDS is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.

Ook dit doe jij constant, misschien niet zo als in het voorbeeld, maar wel degelijk een variant erop, zoals laatst over psv dat het zoveel beter deed dan Ajax europees gezien, je brengt het als een feit, vervolgens komen andere users met feiten, en dan kloppen die feiten volgens jou weer niet en blijf je doorhameren over je eigen punt.

Ik geloof best dat je 'verstand' van voetbal hebt, en dat je eigenlijk best graag Ajacied zou willen zijn, maar de manier waarop jij je profileert zegt heel veel over je intenties, en daar zit niemand op te wachten.
Verder staan er 7 punten in dat lijstje waarvan je er op 6 scoort, dat maakt je dus voor 85,71% trol, gefeliciteerd.

Hardop gelachen.
pi_158754081
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hardop gelachen.
Mooi. Wieberen nu, want we hebben knokploeggies paraat.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 09:02:31 #218
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158754195
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:43 schreef Donnis het volgende:

[..]

Mooi. Wieberen nu, want we hebben knokploeggies paraat.
Je kunt het niet laten hè, dat blijven reageren op me?

Moet je eens met iemand over praten.
pi_158754210
Badder, kerel, écht; zoek in 2016 nou gewoon even een leven in plaats van alle clubtopics te overspoelen met je semi-intellectuele nonsens
  zaterdag 2 januari 2016 @ 09:12:06 #220
80382 manny
30 is best veel
pi_158754279
Zo. Op naar het kampioenschap.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 2 januari 2016 @ 09:32:51 #221
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158754424
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
Badder, kerel, écht; zoek in 2016 nou gewoon even een leven in plaats van alle clubtopics te overspoelen met je semi-intellectuele nonsens
Semi-intellectuele onzin? Weet je wat semi-intellectuele onzin is die niet in een clubtopic thuishoort? Dit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 04:05 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Dan kun je niet lezen. Zoals al zo vaak aangegeven ben ik helemaal niet anti-Ajax. Sterker nog, een heleboel zaken bij de club daar kan PSV iets van leren. Ik vind alleen ook dat er zaken zijn die structureel fout gaan. Maar kennelijk mag je hier, als niet Ajax-supporter, alleen maar 'OEEEE' en 'AAAAA' roepen om al het geweldige talent. Daar pass ik voor. Ik geef mijn mening zoals ik die heb en als je het daar niet mee eens bent, dan kun je inhoudelijk reageren, of me gewoon negeren.

quote:

[..]

Zoals gezegd, lees niet alleen wat je wilt lezen. Lees eens alles wat ik post, dan zul je zien dat ik ook over genoeg zaken positief ben. Zo heb ik de Boer lang verdedigd (één van mijn jeugdhelden) vind ik Tete en Riedewald top-talenten en vind ik de wijze waarop Ajax voorheen met de jeugdopleiding bezig was excellent. Maar kennelijk moet ik de positieve dingen voor jou op repeat zetten en mag ik de negatieve dingen niet benoemen. Prima, als jij oogkleppen op wilt zetten moet je dat vooral doen. Of is het alleenrecht op kritiek alleen voor jou?

quote:

Volgens jou alleen negatieve dingen. Nou daar gaat je hele intellectualiteit al de mist in hè. Jammer, dat getype voor niets.

De reden waarom ik zo gefocust ben op Ajax is omdat dat de plek is in het Nederlandse topvoetbal (en daar ligt zowel persoonlijk als professioneel mijn interesse) waar het meeste potentieel onbenut blijft. Dat irriteert me, omdat Ajax een grote club is en samen met PSV op dit moment de enige waar de randvoorwaarden goed zijn om te 'presteren' in Europa. Dus in zekere zin heb je gelijk. Mijn 'liefde' voor het spelletje zorgt er voor dat ik hoop dat het bij Ajax beter gaat. Niet als Ajax-supporter, maar als chauvinist en voetbalfan.

quote:

Schokkende meningen? Whut?

quote:

Ik gaf over Tete aan dat hij aan het einde van volgend seizoen (VOLGEND SEIZOEN) mogelijk wel aan een stap toe zou zijn. Dat hij dat over een half jaar al zou zijn was de mening van één van de vaste posters hier (ik dacht Monolith, maar weet dat niet meer zeker). Oftewel leer lezen, of bemoei je er niet mee. Ik maakte bovendien de opmerking daarbij dat hij weliswaar verdedigend goed was, maar dat hij zich aanvallend dan in die periode nog wel moet ontwikkelen.

quote:

[..]

Hierover verschillen we gewoon van mening. Bovendien pik je er nu één ding uit voor wat betreft de creativiteitsvernieling die de Boer momenteel toepast. Dat van Cillissen was natuurlijk flauwekul, maar ik reageerde daarbij natuurlijk op diverse mensen die hem weer tot God aan het verheffen waren. Een beetje tegengeluid kun je toch wel handelen, of heb je echt zo'n teer zieltje?

quote:

Wederom heb je totaal niet gelezen waar het om ging. Het was Nickgitaar die dat beweerde. Ik heb alleen aangegeven dat de poule waarin PSV zat niet zo heel veel lichter was dan enkele van de poules waarin Aajx niet overwinterde. Alles in reactie op iemand die beweerde dat de prestatie van PSV eigenlijk geen kut voorstelde.

quote:

Je rekenwerk is net zo slecht als je geheugen over mijn posts. Ik vind het prima als je het niet me eens bent, maar bovenstaande relaas van je staat vol met onjuistheden, dingen die ik helemaal niet beweerd heb en is een overduidelijke poging om mij in diskrediet te brengen. Waarbij je overigens diverse punten van je eigen 'troll lijstje' niet schuwt.

Probeer gewoon eens op inhoud te reageren in plaats van op je onderbuik
pi_158754758
Badder _O-
  zaterdag 2 januari 2016 @ 10:47:19 #223
446803 Tagliano
pi_158755187
Een aantal mensen maakt zich een beetje belachelijk hier
pi_158755414
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:14 schreef Donnis het volgende:

[..]

:D!
pi_158755643
Ga lekker ellenlange posts schrijven over waarom je al dan niet trollt. :')
pi_158755658
Badder :') blijft een slechte troll.
pi_158755670
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:25 schreef Scorpie het volgende:
Badder :') blijft een slechte troll.
Dit bericht berust op de waarheid.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:27:18 #228
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158755688
Wat wordt er hier veel op de man gespeeld zeg. En vooral ook door mensen die zelf zelden iets inhoudelijks posten. Opvallend.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:30:11 #229
356891 Abed
hooggeleid
pi_158755728
Badder :')
Het was in 2015 al niet leuk.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_158755799
Kan een mod die onzin even weghalen zodat het topic weer gewoon over Ajax kan gaan?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:36:21 #231
356891 Abed
hooggeleid
pi_158755823
Komt Traoré nog of is de selectie compleet, 'hier gaan we het mee doen '.
pi_158756031
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
Wat wordt er hier veel op de man gespeeld zeg. En vooral ook door mensen die zelf zelden iets inhoudelijks posten. Opvallend.
Huilen joh.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:49:47 #233
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158756096
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:35 schreef Monolith het volgende:
Kan een mod die onzin even weghalen zodat het topic weer gewoon over Ajax kan gaan?
Ik heb ook liever dat het over de inhoud gaat, ik wilde ook eigenlijk de hele post van Loserkid negeren. Maar er werden me daar zoveel zaken in de mond gelegd die ik niet heb gezegd dat ik het niet zonder reactie kon laten staan.

Sorry daarvoor. Wat mij betreft nu weer over Ajax.
pi_158756499
Welke speler gaat ajax halen om de landstitel te halen....

Er is weer een transfer mislukt las ik.... c_/
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_158756513
Ik heb zo een gevoel dat vilhenna door 020 opgehaald gaat worden.....

zeker na dat intervieuw van danny blind van de week,weet ik zeker dat ze vilhenna achter de schermen proberen te halen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:11:39 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158756517
Klaasweetalles en badderharing in 1 topic.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158756568
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:

zeker na dat intervieuw van danny blind van de week,weet ik zeker dat ze vilhenna achter de schermen proberen te halen...
Vilhenna is dat Vilhena nadat hij bij Hanni Hanna is langsgeweest?
pi_158756666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke speler gaat ajax halen om de landstitel te halen....

Er is weer een transfer mislukt las ik.... c_/
Messi wilde wel maar Barca werkte niet mee aan een transfer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 januari 2016 @ 12:25:51 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158756803
Is hier nou een discussie ontstaan over hoe een discussie gevoerd moet worden tussen die twee?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:31:39 #240
446803 Tagliano
pi_158756909
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:25 schreef rubbereend het volgende:
Is hier nou een discussie ontstaan over hoe een discussie gevoerd moet worden tussen die twee?
Dit is het Ajaxtopic. Hier gebeuren dingen die je niet voor mogelijk houdt
pi_158757357
Genot.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:58:48 #242
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158757555
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:36 schreef Abed het volgende:
Denk dat er niemand komt, of iemand die niks toevoegt
pi_158759047
Ik mis alleen biaconeri nog. Mooi vent is dat.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:01:23 #244
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158759053
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:36 schreef Abed het volgende:
Ze kopen Sanogo van Arsenal en presenteren hem als de gewilde spits.

Net zoals ze eens de zoektocht naar een aanvaller afsloten met contractverlenging voor Sigthorsson :')
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:03:55 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158759110
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:25 schreef rubbereend het volgende:
Hey de mods zien dit topic wel. Kan je gelijk wat doen aan figuren als Klaas en badder
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158759920
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:

Denk het niet, het is wel de bedoeling dat Ajax er beter van wordt en niet minder.
pi_158759976
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:01 schreef Bronson_ het volgende:
Ik mis alleen biaconeri nog. Mooi vent is dat.
Sunrijst mag er ook nog wel bij.
Sunrise > Badder
Sunrise > Klaas
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:40:10 #248
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158759994
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:37 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Denk het niet, het is wel de bedoeling dat Ajax er beter van wordt en niet minder.
Gezien het huidige aankoopbeleid de perfecte aankoop dus
RED ONS HENNIEGOD
pi_158760022
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Gezien het huidige aankoopbeleid de perfecte aankoop dus
Dat is dan ook wel weer waar.
pi_158760382
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:35 schreef Monolith het volgende:
Als jullie met z'n alleen eens ophouden met reageren op Kladderharing ziet het topic er al een stuk beter uit.
pi_158760546
Waar is Duarte eigenlijk gebleven ? Nog steeds aan Heerenveen verhuurt of speelt ie inmiddels bij de amateurs van Ajax in de Topklasse ?
pi_158760817
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:00 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Duarte eigenlijk gebleven ? Nog steeds aan Heerenveen verhuurt of speelt ie inmiddels bij de amateurs van Ajax in de Topklasse ?
Volgens mij is hij van deze aardkloot verdwenen. Boilesen ook.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_158761124
Ik heb een goede tip voor Ajax en zijn trainer en technische leiding.

Het maakt geen fuk uit welke Ajax speler er de komende tijd gehaald gaat worden, ze gaan toch mislukken of voegen niets extra's toe ten opzichte van een speler uit hun eigen jeugd.

Het grote probleem is het systeem dat Ajax speelt. Spelers kunnen er gewoon er niet in mee/hebben de kwaliteiten niet om dat systeem te kunnen spelen.

In principe kunnen clubs als Barcelona of Madrid alleen nog maar dat systeem spelen wat Ajax en frankieboy nastreeft.

Het is pure arrogantie dat ajax ook dat systeem wil spelen. Als je er de spelers er niet voor heb moet je ook niet een dergelijk systeem denken te kunnen spelen ten koste van alles.

Mijn tip is dan ook, pleur die debiele arrogantie nou is een keer van je af en ga realistische voetbal spelen met de middelen en de kwaliteiten van de spelers die je tot je beschikking heb.

En dat is dus niet het systeem wat frANKieboy en ajax willen spelen.

Zelfs bij het nederlands elftal blijft men maar aan dat systeem vasthouden en het resultaat is ook bekend.

En dat is dus niet het systeem wat nu gespeeld wordt.

Ajax leeft nog steeds in 1995.....
pi_158761933
quote:
Ik wil nou niet direct zeggen dat het voetbal wat Ajax speelt onder Frank vergelijkbaar is met het Barca voetbal. Het wordt 'm juist verweten dat ie teveel verdedigende zekerheden inbouwt.
En je weet dat voor het Ajax publiek winnen niet genoeg is, er moet ook nog goed gevoetbald worden.
pi_158762239
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Ik wil nou niet direct zeggen dat het voetbal wat Ajax speelt onder Frank vergelijkbaar is met het Barca voetbal. Het wordt 'm juist verweten dat ie teveel verdedigende zekerheden inbouwt.
En je weet dat voor het Ajax publiek winnen niet genoeg is, er moet ook nog goed gevoetbald worden.
Je hebt creatievere aanvallers en een betere nummer 10 nodig. De rest is prima in orde vind ik bij Ajax. Goede keeper, goede verdedigers en Bazoer natuurlijk.
pi_158763250
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Het barca voetbal en het madrid voetbal is afgekeken van ajax.. Is gewoon Hollandse school..
IK kan me nog wedstrijden herrinnen van het ajax elftal van 1995 tegen madrid waarin ze madrid helemaal ondersteboven speelde en zelfs de madrid supporters een staande ovatie gaven aan ajax....
Heel dat madrid voetbal en barca voetbal is gewoon afgekeken van ajax en cruiff, rijkaard en enkele spelers zoals guardiola hebben het verder verfijnd.

Alleen in die jaren kon ajax dat voetbal spelen dankzij spelers van de KABEL generatie. Wat wereldtop was en niet meer te vergelijken met de huidige kwaliteiten van ajax wat lachwekkend slecht is vergelijken met die generatie.

Huidige generatie heeft gewoon niet die kwaliteiten, maar frankieboy wil ze toch zo laten spelen.
pi_158764002
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb een goede tip voor Ajax en zijn trainer en technische leiding.

Het maakt geen fuk uit welke Ajax speler er de komende tijd gehaald gaat worden, ze gaan toch mislukken of voegen niets extra's toe ten opzichte van een speler uit hun eigen jeugd.

Het grote probleem is het systeem dat Ajax speelt. Spelers kunnen er gewoon er niet in mee/hebben de kwaliteiten niet om dat systeem te kunnen spelen.

In principe kunnen clubs als Barcelona of Madrid alleen nog maar dat systeem spelen wat Ajax en frankieboy nastreeft.

Het is pure arrogantie dat ajax ook dat systeem wil spelen. Als je er de spelers er niet voor heb moet je ook niet een dergelijk systeem denken te kunnen spelen ten koste van alles.

Mijn tip is dan ook, pleur die debiele arrogantie nou is een keer van je af en ga realistische voetbal spelen met de middelen en de kwaliteiten van de spelers die je tot je beschikking heb.

En dat is dus niet het systeem wat frANKieboy en ajax willen spelen.

Zelfs bij het nederlands elftal blijft men maar aan dat systeem vasthouden en het resultaat is ook bekend.

En dat is dus niet het systeem wat nu gespeeld wordt.

Ajax leeft nog steeds in 1995.....
Nu zie ik waarom je klaasweetalles heet _O_ Dank voor deze post
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_158764157
Frank heeft hierin gespeelt...dat was klasse van hem, maar hij wil dit tot zijn dood blijven proberen na te doen...

frank leeft in een illussie... ;)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:28:01 #259
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158764183
De 'Hollandse school' is weer geïnspireerd op het Hongarije van Puskas.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 17:38:47 #260
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158764525
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Frank heeft hierin gespeelt...dat was klasse van hem, maar hij wil dit tot zijn dood blijven proberen na te doen...

[ afbeelding ]

frank leeft in een illussie... ;)
Dit was wel een elftal zeg, wauw. _O_
pi_158764586
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:38 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dit was wel een elftal zeg, wauw. _O_
Werkelijk een schitterende ploeg van Milan.
pi_158764673
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 17:41 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Werd dat seizoen drie keer verslagen door Ajax geloof ik.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 18:37:36 #263
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158765998
quote:

[..]

Dat was niet wat ik bedoelde..... Al was dat ook een verzameling schitterende voetballers.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 19:24:49 #264
356891 Abed
hooggeleid
pi_158767273
Hoe Finidi, hoe Finidi George?
pi_158768363
Hoezo de Boer in de spits?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 20:06:22 #266
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158768377
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:05 schreef Leonos het volgende:
Hoezo de Boer in de spits?
Kluivert op de bank, denk ik?
pi_158768386
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:06 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kluivert op de bank, denk ik?
'
Missen een type Milik denk ;(
  zaterdag 2 januari 2016 @ 20:07:52 #268
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158768405
quote:
4s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:06 schreef Leonos het volgende:

[..]

'
Missen een type Milik denk ;(
Volgens mij viel Kluivert die wedstrijd in voor Litmanen en ging de Boer toen op 10 spelen.

Edit: mijn herinnering klopt:
http://www.voetbalstats.nl/opstelec.php?wid=517
pi_158768822
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:07 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Volgens mij viel Kluivert die wedstrijd in voor Litmanen en ging de Boer toen op 10 spelen.

Edit: mijn herinnering klopt:
http://www.voetbalstats.nl/opstelec.php?wid=517
Ronald op 10? Was toch veel meer een buitenspeler of spits?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 20:33:13 #270
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158769105
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:23 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

In de 70e minuut ging Jari eruit en kwam Kluivert. Ik dacht dat de Boer toen achter/rondom Kluivert ging spelen, maar heb dat niet meer zo heel scherp na 20 jaar....
pi_158769698
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:23 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Ronald speelde vanaf 1994-1995 regelmatig als rechtermiddenvelder.
Porcupine Tee - Normal
pi_158769700
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

In de 70e minuut ging Jari eruit en kwam Kluivert. Ik dacht dat de Boer toen achter/rondom Kluivert ging spelen, maar heb dat niet meer zo heel scherp na 20 jaar....
Ronald was een geweldige speler maar het was altijd onduidelijk waar hij moest spelen. Hij mistte het echte doelpunteninstinct voor een spits en had niet echt een goede passeeractie voor de rechtsbuitenpositie. Maar toch wel een geweldige voorzet, geweldige pass en goed schot.

Mooie speler om te zien.
pi_158770382
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:01 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Ze kopen Sanogo van Arsenal en presenteren hem als de gewilde spits.

Net zoals ze eens de zoektocht naar een aanvaller afsloten met contractverlenging voor Sigthorsson :')
Hehe, dat laatste inderdaad :')

En Traoré alleen halen als je een optie tot koop kan bedingen. Anders maar aanmodderen met Sanogo en Milik het volle vertrouwen geven.
pi_158770633
quote:

[..]

Milan was over zijn top eigenlijk, was in die tijd wel de beste ploeg van de wereld. Met gullit van basten rijkaard. Rijkaard ging naar ajax en ging op de positie van baresi spelen......kijk waar baresi speelde bij milan in dat elftaL. ..Rijkaard een zwaar onderschatte speler eigenlijk want hij had bij milan meer invloed op het spel dan gullit en van basten. Maar die 2 maakte de doelpunten en waren altijd besliisend en kregen altijd de credits.
pi_158771421
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Milan was over zijn top eigenlijk, was in die tijd wel de beste ploeg van de wereld. Met gullit van basten rijkaard. Rijkaard ging naar ajax en ging op de positie van baresi spelen......kijk waar baresi speelde bij milan in dat elftaL. ..Rijkaard een zwaar onderschatte speler eigenlijk want hij had bij milan meer invloed op het spel dan gullit en van basten. Maar die 2 maakte de doelpunten en waren altijd besliisend en kregen altijd de credits.
Rijkaard besliste bij mijn weten ook een Europacup finale, weet alleen niet meer tegen wie.

Oja volgens mij slachtte dat Milan barca ook totaal af met 4-0. Het barca van Cruijff.
pi_158772795
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 21:31 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Rijkaard besliste bij mijn weten ook een Europacup finale, weet alleen niet meer tegen wie.

Oja volgens mij slachtte dat Milan barca ook totaal af met 4-0. Het barca van Cruijff.

Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 januari 2016 @ 22:08:03 #277
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158772972
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:31 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dit is het Ajaxtopic. Hier gebeuren dingen die je niet voor mogelijk houdt
:D

quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:03 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Hey de mods zien dit topic wel. Kan je gelijk wat doen aan figuren als Klaas en badder
Ik ben al heel lang niet meer van VBL, dus je moet je maar even in feedback hier melden :P
DeLuna vindt me dik ;(
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:17:56 #278
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158773400
quote:
De Boer sluit nieuwe spits bij Ajax niet uit
Frank de Boer liet eerder al weten dat Ajax zich in de winterse transferperiode wellicht met een spits wil versterken en de Amsterdammers zijn nog altijd op zoek. "We zijn in ieder geval aan het kijken, maar dan moet het wel een hele goede zijn. Anders doen we het met deze groep. Er is nog genoeg tijd om te kijken." (FOX Sports)
Nietszeggend weer, dus.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 22:21:09 #279
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158773521
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 22:17 schreef FritzWepper het volgende:

[..]

Nietszeggend weer, dus.
Oh ze beginnen nu pas met rondkijken

Goh :)
pi_158774234

[ Bericht 100% gewijzigd door klaasweetalles op 02-01-2016 22:37:31 ]
pi_158778542
quote:
Dit is toch wel één van je betere posts
  zondag 3 januari 2016 @ 02:52:58 #282
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_158781055
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:54 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Als jullie met z'n alleen eens ophouden met reageren op Kladderharing ziet het topic er al een stuk beter uit.
Beter had ik het niet kunnen zeggen. Het is maar waar men zich aan ergert.
graag op anoniem
  zondag 3 januari 2016 @ 03:18:43 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_158781262
quote:

[..]

Nietszeggend weer, dus.
"We gaan het met deze groep doen"

Jottum
Oh.
  zondag 3 januari 2016 @ 04:54:59 #284
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_158781473
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Het barca voetbal en het madrid voetbal is afgekeken van ajax.. Is gewoon Hollandse school..
IK kan me nog wedstrijden herrinnen van het ajax elftal van 1995 tegen madrid waarin ze madrid helemaal ondersteboven speelde en zelfs de madrid supporters een staande ovatie gaven aan ajax....
Heel dat madrid voetbal en barca voetbal is gewoon afgekeken van ajax en cruiff, rijkaard en enkele spelers zoals guardiola hebben het verder verfijnd.

Alleen in die jaren kon ajax dat voetbal spelen dankzij spelers van de KABEL generatie. Wat wereldtop was en niet meer te vergelijken met de huidige kwaliteiten van ajax wat lachwekkend slecht is vergelijken met die generatie.

Huidige generatie heeft gewoon niet die kwaliteiten, maar frankieboy wil ze toch zo laten spelen.
Ajacieden die dit denken :')

In Barcelona lachen ze je keihard uit _O- _O-
pi_158782066
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 04:54 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Behalve Guadiola dan, die geeft gewoon toe dat Cruijff zijn grootste inspiratiebron is. Maar goed, wat heeft die er nou mee te maken.
pi_158782082
quote:

[..]

Nietszeggend weer, dus.
Welke spits is haalbaar dan op onze vriendjes uit de Eredivisie na dan?
pi_158782131
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

"We gaan het met deze groep doen"

Jottum
Echt hè.
pi_158782141
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 09:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Echt hè.
Maar even eerlijk, wat zouden jullie doen dan? 10 miljoen uitgeven voor een spits (die dan alsnog geen garantie is)?
pi_158782183
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar even eerlijk, wat zouden jullie doen dan? 10 miljoen uitgeven voor een spits (die dan alsnog geen garantie is)?
Ook al is het pure symboolpolitiek: ik zou dat liever zien dan deze huidige aids op het veld te blijven vertonen.
  zondag 3 januari 2016 @ 10:02:22 #290
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158782254
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Geen idee wat er voor 10 miljoen te koop is aan spitsen maar een betere spits huren/kopen dan Sanogo moet toch geen probleem zijn.
pi_158782279
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Geen idee wat er voor 10 miljoen te koop is aan spitsen maar een betere spits huren/kopen dan Sanogo moet toch geen probleem zijn.
Dat ga je natuurlijk niet uitgeven voor de bank (al weet je het nooit met Ajax :')), dus hij moet duidelijk beter zijn dan Milik.
pi_158782285
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 04:54 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Net zoals ze in Spanje beweerden dat ze de wereldtitel met dank aan de Nederlandse voetbalstijl veroverd hadden in 2010. Wordt je ook redelijk droevig van. :')

(Al is het volgens mij inderdaad ook gewoon keiharde bullshit, kan me niet herinneren dat Nederland ooit hetzelfde heeft gespeelde als Spanje in 2010. Toen speelde Spanje eigenlijk ook oersaai kutvoetbal, dat wordt weleens vergeten)
pi_158782294
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 09:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ook al is het pure symboolpolitiek: ik zou dat liever zien dan deze huidige aids op het veld te blijven vertonen.
Ik denk niet dat een nieuwe spits daar veel verandering in brengt.
pi_158782311
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:05 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Net zoals ze in Spanje beweerden dat ze de wereldtitel met dank aan de Nederlandse voetbalstijl veroverd hadden in 2010. Wordt je ook redelijk droevig van. :')

(Al is het volgens mij inderdaad ook gewoon keiharde bullshit, kan me niet herinneren dat Nederland ooit hetzelfde heeft gespeelde als Spanje in 2010. Toen speelde Spanje eigenlijk ook oersaai kutvoetbal, dat wordt weleens vergeten)
Frank de Boer voetbal was dat ja, hadden ze geleerd uit zijn analyses voor SBS destijds.
  zondag 3 januari 2016 @ 10:12:40 #295
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158782369
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Frank de Boer voetbal was dat ja, hadden ze geleerd uit zijn analyses voor SBS destijds.
In de basis klopt het natuurlijk wel, tenminste voor het Spanje van 2008, in 2010 speelden ze al niet meer met dat systeem
pi_158782407
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

In de basis klopt het natuurlijk wel, tenminste voor het Spanje van 2008, in 2010 speelden ze al niet meer met dat systeem
In 2010 speelden ze eigenlijk een beetje het Ajaxvoetbal van nu, alleen dan met betere spelers. Waardoor je dus wint op individuele klasse, en niet door het voetbal.
  zondag 3 januari 2016 @ 12:39:24 #297
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_158784519
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 09:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Echt hè.
Een naam droppen, Hiddink roept indirect dat hij geen speler wil laten gaan en dan direct weer dat geroeptoeter "zie je wel, ze komen toch niet naar Ajax toe!11!". Godver man, doe toch een keer je best. En laat dat achterlijke salarisplafond los. En kijk eens hoe ze dat in Eindhoven doen.
Porcupine Tee - Normal
  zondag 3 januari 2016 @ 12:44:13 #298
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158784644
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:39 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Een naam droppen, Hiddink roept indirect dat hij geen speler wil laten gaan en dan direct weer dat geroeptoeter "zie je wel, ze komen toch niet naar Ajax toe!11!". Godver man, doe toch een keer je best. En laat dat achterlijke salarisplafond los. En kijk eens hoe ze dat in Eindhoven doen.
Overmars heeft wel 2x gebeld hoor!!1!!!11
  zondag 3 januari 2016 @ 12:48:40 #299
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_158784769
quote:
1s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:44 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Overmars heeft wel 2x gebeld hoor!!1!!!11
Dat is al een keer meer dan we gewend zijn :')
Porcupine Tee - Normal
pi_158784849
quote:
10s.gif Op zondag 3 januari 2016 12:48 schreef StarGazer het volgende:

[..]

Dat is al een keer meer dan we gewend zijn :')
''Ze wachten lang met het maken van een beslissing, prima maar wij zoeken verder. Het is graag of niet.''

zondag 3 januari 2016 @ 12:52:08 #301
131800 Tarado
capô de fusca
pi_158784853
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 10:15 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

In 2010 speelden ze eigenlijk een beetje het Ajaxvoetbal van nu, alleen dan met betere spelers. Waardoor je dus wint op individuele klasse, en niet door het voetbal.
Nee in 2010 speelden ze met 2 verdedigende middenvelders, het Bert van Marwijk systeem zeg maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')