Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezien het huidige aankoopbeleid de perfecte aankoop dus
Als jullie met z'n alleen eens ophouden met reageren op Kladderharing ziet het topic er al een stuk beter uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:35 schreef Monolith het volgende:
Kan een mod die onzin even weghalen zodat het topic weer gewoon over Ajax kan gaan?
Volgens mij is hij van deze aardkloot verdwenen. Boilesen ook.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:00 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Duarte eigenlijk gebleven ? Nog steeds aan Heerenveen verhuurt of speelt ie inmiddels bij de amateurs van Ajax in de Topklasse ?
Ik wil nou niet direct zeggen dat het voetbal wat Ajax speelt onder Frank vergelijkbaar is met het Barca voetbal. Het wordt 'm juist verweten dat ie teveel verdedigende zekerheden inbouwt.quote:
Je hebt creatievere aanvallers en een betere nummer 10 nodig. De rest is prima in orde vind ik bij Ajax. Goede keeper, goede verdedigers en Bazoer natuurlijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik wil nou niet direct zeggen dat het voetbal wat Ajax speelt onder Frank vergelijkbaar is met het Barca voetbal. Het wordt 'm juist verweten dat ie teveel verdedigende zekerheden inbouwt.
En je weet dat voor het Ajax publiek winnen niet genoeg is, er moet ook nog goed gevoetbald worden.
Het barca voetbal en het madrid voetbal is afgekeken van ajax.. Is gewoon Hollandse school..quote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik wil nou niet direct zeggen dat het voetbal wat Ajax speelt onder Frank vergelijkbaar is met het Barca voetbal. Het wordt 'm juist verweten dat ie teveel verdedigende zekerheden inbouwt.
En je weet dat voor het Ajax publiek winnen niet genoeg is, er moet ook nog goed gevoetbald worden.
Nu zie ik waarom je klaasweetalles heetquote:Op zaterdag 2 januari 2016 15:17 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb een goede tip voor Ajax en zijn trainer en technische leiding.
Het maakt geen fuk uit welke Ajax speler er de komende tijd gehaald gaat worden, ze gaan toch mislukken of voegen niets extra's toe ten opzichte van een speler uit hun eigen jeugd.
Het grote probleem is het systeem dat Ajax speelt. Spelers kunnen er gewoon er niet in mee/hebben de kwaliteiten niet om dat systeem te kunnen spelen.
In principe kunnen clubs als Barcelona of Madrid alleen nog maar dat systeem spelen wat Ajax en frankieboy nastreeft.
Het is pure arrogantie dat ajax ook dat systeem wil spelen. Als je er de spelers er niet voor heb moet je ook niet een dergelijk systeem denken te kunnen spelen ten koste van alles.
Mijn tip is dan ook, pleur die debiele arrogantie nou is een keer van je af en ga realistische voetbal spelen met de middelen en de kwaliteiten van de spelers die je tot je beschikking heb.
En dat is dus niet het systeem wat frANKieboy en ajax willen spelen.
Zelfs bij het nederlands elftal blijft men maar aan dat systeem vasthouden en het resultaat is ook bekend.
En dat is dus niet het systeem wat nu gespeeld wordt.
Ajax leeft nog steeds in 1995.....
Dit was wel een elftal zeg, wauw.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Frank heeft hierin gespeelt...dat was klasse van hem, maar hij wil dit tot zijn dood blijven proberen na te doen...
[ afbeelding ]
frank leeft in een illussie...
Werkelijk een schitterende ploeg van Milan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit was wel een elftal zeg, wauw.
Werd dat seizoen drie keer verslagen door Ajax geloof ik.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Werkelijk een schitterende ploeg van Milan.
Dat was niet wat ik bedoelde..... Al was dat ook een verzameling schitterende voetballers.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
'quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:06 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Kluivert op de bank, denk ik?
Volgens mij viel Kluivert die wedstrijd in voor Litmanen en ging de Boer toen op 10 spelen.quote:
Ronald op 10? Was toch veel meer een buitenspeler of spits?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:07 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens mij viel Kluivert die wedstrijd in voor Litmanen en ging de Boer toen op 10 spelen.
Edit: mijn herinnering klopt:
http://www.voetbalstats.nl/opstelec.php?wid=517
In de 70e minuut ging Jari eruit en kwam Kluivert. Ik dacht dat de Boer toen achter/rondom Kluivert ging spelen, maar heb dat niet meer zo heel scherp na 20 jaar....quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ronald op 10? Was toch veel meer een buitenspeler of spits?
Ronald speelde vanaf 1994-1995 regelmatig als rechtermiddenvelder.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:23 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ronald op 10? Was toch veel meer een buitenspeler of spits?
Ronald was een geweldige speler maar het was altijd onduidelijk waar hij moest spelen. Hij mistte het echte doelpunteninstinct voor een spits en had niet echt een goede passeeractie voor de rechtsbuitenpositie. Maar toch wel een geweldige voorzet, geweldige pass en goed schot.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 20:33 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
In de 70e minuut ging Jari eruit en kwam Kluivert. Ik dacht dat de Boer toen achter/rondom Kluivert ging spelen, maar heb dat niet meer zo heel scherp na 20 jaar....
Hehe, dat laatste inderdaadquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:01 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Ze kopen Sanogo van Arsenal en presenteren hem als de gewilde spits.
Net zoals ze eens de zoektocht naar een aanvaller afsloten met contractverlenging voor Sigthorsson
Milan was over zijn top eigenlijk, was in die tijd wel de beste ploeg van de wereld. Met gullit van basten rijkaard. Rijkaard ging naar ajax en ging op de positie van baresi spelen......kijk waar baresi speelde bij milan in dat elftaL. ..Rijkaard een zwaar onderschatte speler eigenlijk want hij had bij milan meer invloed op het spel dan gullit en van basten. Maar die 2 maakte de doelpunten en waren altijd besliisend en kregen altijd de credits.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 17:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Rijkaard besliste bij mijn weten ook een Europacup finale, weet alleen niet meer tegen wie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Milan was over zijn top eigenlijk, was in die tijd wel de beste ploeg van de wereld. Met gullit van basten rijkaard. Rijkaard ging naar ajax en ging op de positie van baresi spelen......kijk waar baresi speelde bij milan in dat elftaL. ..Rijkaard een zwaar onderschatte speler eigenlijk want hij had bij milan meer invloed op het spel dan gullit en van basten. Maar die 2 maakte de doelpunten en waren altijd besliisend en kregen altijd de credits.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Rijkaard besliste bij mijn weten ook een Europacup finale, weet alleen niet meer tegen wie.
Oja volgens mij slachtte dat Milan barca ook totaal af met 4-0. Het barca van Cruijff.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het Ajaxtopic. Hier gebeuren dingen die je niet voor mogelijk houdt
Ik ben al heel lang niet meer van VBL, dus je moet je maar even in feedback hier meldenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hey de mods zien dit topic wel. Kan je gelijk wat doen aan figuren als Klaas en badder
Nietszeggend weer, dus.quote:De Boer sluit nieuwe spits bij Ajax niet uit
Frank de Boer liet eerder al weten dat Ajax zich in de winterse transferperiode wellicht met een spits wil versterken en de Amsterdammers zijn nog altijd op zoek. "We zijn in ieder geval aan het kijken, maar dan moet het wel een hele goede zijn. Anders doen we het met deze groep. Er is nog genoeg tijd om te kijken." (FOX Sports)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |