quote:Op zaterdag 2 januari 2016 21:31 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Rijkaard besliste bij mijn weten ook een Europacup finale, weet alleen niet meer tegen wie.
Oja volgens mij slachtte dat Milan barca ook totaal af met 4-0. Het barca van Cruijff.
quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is het Ajaxtopic. Hier gebeuren dingen die je niet voor mogelijk houdt
Ik ben al heel lang niet meer van VBL, dus je moet je maar even in feedback hier meldenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:03 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Hey de mods zien dit topic wel. Kan je gelijk wat doen aan figuren als Klaas en badder
Nietszeggend weer, dus.quote:De Boer sluit nieuwe spits bij Ajax niet uit
Frank de Boer liet eerder al weten dat Ajax zich in de winterse transferperiode wellicht met een spits wil versterken en de Amsterdammers zijn nog altijd op zoek. "We zijn in ieder geval aan het kijken, maar dan moet het wel een hele goede zijn. Anders doen we het met deze groep. Er is nog genoeg tijd om te kijken." (FOX Sports)
Beter had ik het niet kunnen zeggen. Het is maar waar men zich aan ergert.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als jullie met z'n alleen eens ophouden met reageren op Kladderharing ziet het topic er al een stuk beter uit.
Ajacieden die dit denkenquote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het barca voetbal en het madrid voetbal is afgekeken van ajax.. Is gewoon Hollandse school..
IK kan me nog wedstrijden herrinnen van het ajax elftal van 1995 tegen madrid waarin ze madrid helemaal ondersteboven speelde en zelfs de madrid supporters een staande ovatie gaven aan ajax....
Heel dat madrid voetbal en barca voetbal is gewoon afgekeken van ajax en cruiff, rijkaard en enkele spelers zoals guardiola hebben het verder verfijnd.
Alleen in die jaren kon ajax dat voetbal spelen dankzij spelers van de KABEL generatie. Wat wereldtop was en niet meer te vergelijken met de huidige kwaliteiten van ajax wat lachwekkend slecht is vergelijken met die generatie.
Huidige generatie heeft gewoon niet die kwaliteiten, maar frankieboy wil ze toch zo laten spelen.
Behalve Guadiola dan, die geeft gewoon toe dat Cruijff zijn grootste inspiratiebron is. Maar goed, wat heeft die er nou mee te maken.quote:Op zondag 3 januari 2016 04:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajacieden die dit denken
In Barcelona lachen ze je keihard uit![]()
Echt hè.quote:Op zondag 3 januari 2016 03:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We gaan het met deze groep doen"
Jottum
Maar even eerlijk, wat zouden jullie doen dan? 10 miljoen uitgeven voor een spits (die dan alsnog geen garantie is)?quote:
Ook al is het pure symboolpolitiek: ik zou dat liever zien dan deze huidige aids op het veld te blijven vertonen.quote:Op zondag 3 januari 2016 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar even eerlijk, wat zouden jullie doen dan? 10 miljoen uitgeven voor een spits (die dan alsnog geen garantie is)?
Geen idee wat er voor 10 miljoen te koop is aan spitsen maar een betere spits huren/kopen dan Sanogo moet toch geen probleem zijn.quote:Op zondag 3 januari 2016 09:50 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar even eerlijk, wat zouden jullie doen dan? 10 miljoen uitgeven voor een spits (die dan alsnog geen garantie is)?
Dat ga je natuurlijk niet uitgeven voor de bank (al weet je het nooit met Ajaxquote:Op zondag 3 januari 2016 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee wat er voor 10 miljoen te koop is aan spitsen maar een betere spits huren/kopen dan Sanogo moet toch geen probleem zijn.
Net zoals ze in Spanje beweerden dat ze de wereldtitel met dank aan de Nederlandse voetbalstijl veroverd hadden in 2010. Wordt je ook redelijk droevig van.quote:Op zondag 3 januari 2016 04:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ajacieden die dit denken
In Barcelona lachen ze je keihard uit![]()
Ik denk niet dat een nieuwe spits daar veel verandering in brengt.quote:Op zondag 3 januari 2016 09:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ook al is het pure symboolpolitiek: ik zou dat liever zien dan deze huidige aids op het veld te blijven vertonen.
Frank de Boer voetbal was dat ja, hadden ze geleerd uit zijn analyses voor SBS destijds.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Net zoals ze in Spanje beweerden dat ze de wereldtitel met dank aan de Nederlandse voetbalstijl veroverd hadden in 2010. Wordt je ook redelijk droevig van.![]()
(Al is het volgens mij inderdaad ook gewoon keiharde bullshit, kan me niet herinneren dat Nederland ooit hetzelfde heeft gespeelde als Spanje in 2010. Toen speelde Spanje eigenlijk ook oersaai kutvoetbal, dat wordt weleens vergeten)
In de basis klopt het natuurlijk wel, tenminste voor het Spanje van 2008, in 2010 speelden ze al niet meer met dat systeemquote:Op zondag 3 januari 2016 10:07 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Frank de Boer voetbal was dat ja, hadden ze geleerd uit zijn analyses voor SBS destijds.
In 2010 speelden ze eigenlijk een beetje het Ajaxvoetbal van nu, alleen dan met betere spelers. Waardoor je dus wint op individuele klasse, en niet door het voetbal.quote:Op zondag 3 januari 2016 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
In de basis klopt het natuurlijk wel, tenminste voor het Spanje van 2008, in 2010 speelden ze al niet meer met dat systeem
Een naam droppen, Hiddink roept indirect dat hij geen speler wil laten gaan en dan direct weer dat geroeptoeter "zie je wel, ze komen toch niet naar Ajax toe!11!". Godver man, doe toch een keer je best. En laat dat achterlijke salarisplafond los. En kijk eens hoe ze dat in Eindhoven doen.quote:
Overmars heeft wel 2x gebeld hoor!!1!!!11quote:Op zondag 3 januari 2016 12:39 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Een naam droppen, Hiddink roept indirect dat hij geen speler wil laten gaan en dan direct weer dat geroeptoeter "zie je wel, ze komen toch niet naar Ajax toe!11!". Godver man, doe toch een keer je best. En laat dat achterlijke salarisplafond los. En kijk eens hoe ze dat in Eindhoven doen.
Dat is al een keer meer dan we gewend zijnquote:Op zondag 3 januari 2016 12:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Overmars heeft wel 2x gebeld hoor!!1!!!11
''Ze wachten lang met het maken van een beslissing, prima maar wij zoeken verder. Het is graag of niet.''quote:Op zondag 3 januari 2016 12:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat is al een keer meer dan we gewend zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |