abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158738722
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 11:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Kan zomaar. Of aan het feit dat Stam de traptechniek van een loops Nijlpaard heeft.
Dat viel nou ook wel weer mee. Had een geweldig hard wreefschot maar blijkbaar kon hij niet fatsoenlijk met de binnenkant schieten. Juist een goed hard geplaatst schot is cruciaal bij penalties.

(Plus natuurlijk de druk dat De Boer al 2 pingels op knullige wijze had gemist)
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:20:10 #202
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158739709
Maartenfr12: prima aanwinst voor dit topic.

Mag ook weleens gezegd.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 17:51:30 #203
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158740355
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 16:43 schreef Maartenfr12 het volgende:

[..]

Dat viel nou ook wel weer mee. Had een geweldig hard wreefschot maar blijkbaar kon hij niet fatsoenlijk met de binnenkant schieten. Juist een goed hard geplaatst schot is cruciaal bij penalties.

(Plus natuurlijk de druk dat De Boer al 2 pingels op knullige wijze had gemist)
Je brengt het wat genuanceerder, hij kon hard schieten, maar niet geplaatst. Gewoon iemand die niet op het lijstje zou moeten staan. Had zijn zenuwen weliswaar altijd onder controle, maar kon geen pingels nemen
pi_158745824
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:20 schreef FritzWepper het volgende:
Maartenfr12: prima aanwinst voor dit topic.

Mag ook weleens gezegd.
Thanks man, leuk om te horen!
pi_158745919
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 17:51 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Je brengt het wat genuanceerder, hij kon hard schieten, maar niet geplaatst. Gewoon iemand die niet op het lijstje zou moeten staan. Had zijn zenuwen weliswaar altijd onder controle, maar kon geen pingels nemen
Dat klopt wel ja. Hetzelfde gold eigenlijk ook wel voor Vlaar in Brazilië. Duidelijk geen echte penaltynemer, anders schiet je een bal niet blind met de wreef door het midden. (Volgens mij zei Louis nog tegen hem: ''Hard en in een hoek". Helaas niet goed geluisterd)
pi_158745920
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 12:41 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Een loops Nijlpaard, serieus gast.

Echt voor schut.
Kansloos. Op 1 januari niks beters te doen hebben dan in het Ajax-topic zuigen en paupergrapjes maken. :')
pi_158746251
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:30 schreef Donnis het volgende:

[..]

Kansloos. Op 1 januari niks beters te doen hebben dan in het Ajax-topic zuigen en paupergrapjes maken. :')
ik wil hem hierin verdedigen. Op 1 januari heb je juist niks te doen
  vrijdag 1 januari 2016 @ 21:48:15 #208
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158746506
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben al blij dat ik rechtop kan zitten op 1 januari.

Bovendien was het geen trollen, het we gewoon een ongenuanceerde mening.

Helaas zijn er hier nogal wat mensen die het verschil tussen trollen en een mening die niet in hun straatje past niet begrijpen.
pi_158747301
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:48 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik ben al blij dat ik rechtop kan zitten op 1 januari.

Bovendien was het geen trollen, het we gewoon een ongenuanceerde mening.

Helaas zijn er hier nogal wat mensen die het verschil tussen trollen en een mening die niet in hun straatje past niet begrijpen.
Je punt was gewoon dat een harde/fysieke verdediger zoals Stam eigenlijk geen penalties moet nemen omdat de fijne techniek meestal wat minder is, en daar ben ik het mee eens.

Het meest ideale is een speler die een geplaatst, maar toch hard schot, in de benen heeft. Van Persie bijvoorbeeld, die schiet een beetje tussen de binnenkant en de wreef in. Je hebt ook spelers die een penalty teveel met de binnenkant nemen. Wel in de hoek, maar door de lage snelheid geef je de keeper alsnog de kans om hem te pakken.

Dit blijft 1 van mijn favorieten:

pi_158747587
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 21:40 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

De eerste 12 uur van 1 januari ben ik toch wel aardig druk, maar badder stond alweer paraat om een penalty van stam uit 2000 met een nijlpaard te vergelijken. Prioriteiten.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:22:37 #211
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158749727
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:14 schreef Donnis het volgende:

[..]

De eerste 12 uur van 1 januari ben ik toch wel aardig druk, maar badder stond alweer paraat om een penalty van stam uit 2000 met een nijlpaard te vergelijken. Prioriteiten.
Het is wat meid.
pi_158750640
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:22 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Het is wat meid.
Niemand boeit jouw mening wat.
  vrijdag 1 januari 2016 @ 23:57:12 #213
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158750678
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:55 schreef Donnis het volgende:

[..]

Niemand boeit jouw mening wat.
Voor iemand die het niets boeit, reageer je opvallend vaak. Just saying.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 04:05:11 #214
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_158753266
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 23:57 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Voor iemand die het niets boeit, reageer je opvallend vaak. Just saying.
Voor iemand die niet voor Ajax is, en volgens mij echt alles aan Ajax kut vind, ben je hier ook opvallend vaak, Just saying.

En nog iets, je zegt dat je geen trol bent, maar volgens Wikipedia toch wel:
quote:
Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die op Usenet, fora, websites of chatkanalen berichten plaatst met het doel voorspelbare emotionele reacties (bijvoorbeeld woede, irritatie, verdriet, of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon) van andere mensen uit te lokken,[1] opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) te geven of zichzelf expres anders voor te doen.[2] Het gebruik van het woord trol in deze zin, is afkomstig van de vroege uitsluitend Engelstalige internetgemeenschap.
Of herken je jezelf echt helemaal niet in dit beeld..?
Naja dat dacht ik al niet, daarom las ik nog iets verder op Wikipedia:

De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.

Zoals jij elke keer begint over de psv spelers die zoveel beter zijn, dat Ajax er niets van bakt, vooral europees vind je dat nogal leuk lijkt het.
De spelers deugen niet, de trainer is ruk, eigenlijk vind je niks goed aan Ajax, maar toch voel je constant de behoefte alles wat je niet aanstaat hier te posten, een topic toch vooral bedoeld voor Ajaxfans..

Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon, of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.

Beetje t zelfde als punt 1, maar sowieso al vreemd dat je (volgens mij) louter negatieve dingen te melden hebt in een Ajax topic, niets deugd aan Ajax, maar het is toch geen moment uit je gedachten lijkt wel, als de Arena ooit tegen de grond gaat kunnen we het nieuwe stadion wel in jouw hoofd bouwen, ruimte genoeg, en meer 'Ajax' dan in de Arena daar.

Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.

Dat doe je over bijna iedere speler, in dit topic alleen al over Milik, en Cil, verder krijgt de Boer een veeg uit de pan.. jij denkt op de snelweg vast ook dat er veel spookrijders zijn..

Meningen geven die niet van toepassing zijn op het werkelijke gedachtegoed van de poster

Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.

Dit probeerde je bijvoorbeeld in dit topic toen het over Tete ging, dat hij eigenlijk (na een half jaartje...) wel klaar was voor een stap omhoog, weet je hoe dom zo'n opmerking is?
Die jongen moet echt nog heel erg groeien, zowel aanvallend als verdedigend, tuurlijk hij is fysiek sterk en heeft een mooie sliding, maar overzicht heeftie niet echt, kiest vaak slecht positie, en moet vooral op zijn vroege voorzet gaan trainen.
Verder is het vooral belangrijk dat hij zich mentaal goed ontwikkeld, een volwassen, rustige, dragende speler zijn, dan is hij toe aan een stap..

Schijnargumenten geven, enkel en alleen om de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.

quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 16:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar de Boer handelt daar niet naar. Want juist de spelers die wat extra kunnen en niet altijd alles binnen de lijntjes kleuren, probeert hij soberder te maken.
Dit kun je wel zeggen, maar dat kun je nergens op basseren, op een interview van Cerny? kom op, hij nam een jonge speler in bescherming door hem juist iets minder risico te laten nemen.(Cerny zei dit namelijk na de wedstrijd tegen Celtic)
Stel hij maakt een actie aan de rechterkant en het mislukt, linksback heeft de bal en ze counteren naar een 2-1 overwinning ipv andersom.. dan hebben Frank en Cerny dat dus gedaan volgens mensen die bijvoorbeeld Cillisen verwijten dat we het EK niet hebben gehaald, of dat we zonder hem de WK finale 2014 hadden gehaald.. oftewel idioten.

Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als "AIDS is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.

Ook dit doe jij constant, misschien niet zo als in het voorbeeld, maar wel degelijk een variant erop, zoals laatst over psv dat het zoveel beter deed dan Ajax europees gezien, je brengt het als een feit, vervolgens komen andere users met feiten, en dan kloppen die feiten volgens jou weer niet en blijf je doorhameren over je eigen punt.

Ik geloof best dat je 'verstand' van voetbal hebt, en dat je eigenlijk best graag Ajacied zou willen zijn, maar de manier waarop jij je profileert zegt heel veel over je intenties, en daar zit niemand op te wachten.
Verder staan er 7 punten in dat lijstje waarvan je er op 6 scoort, dat maakt je dus voor 85,71% trol, gefeliciteerd.

[ Bericht 82% gewijzigd door Loserkid op 02-01-2016 05:13:19 ]
pi_158753718
_O_
  zaterdag 2 januari 2016 @ 08:16:13 #216
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158753991
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 04:05 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Voor iemand die niet voor Ajax is, en volgens mij echt alles aan Ajax kut vind, ben je hier ook opvallend vaak, Just saying.

[..]

De trol zaait onrust door mensen tegen de haren in te strijken. Zo zal een trol op een niet-rokers-forum telkens weer beginnen over hoe prettig roken is.

Zoals jij elke keer begint over de psv spelers die zoveel beter zijn, dat Ajax er niets van bakt, vooral europees vind je dat nogal leuk lijkt het.
De spelers deugen niet, de trainer is ruk, eigenlijk vind je niks goed aan Ajax, maar toch voel je constant de behoefte alles wat je niet aanstaat hier te posten, een topic toch vooral bedoeld voor Ajaxfans..

Ook zal een trol een bepaalde beroemdheid afkraken op de fansite van de betreffende persoon, of op een politiek forum een mening geven die conflicteert met de mening van de meerderheid van de gebruikers daar.

Beetje t zelfde als punt 1, maar sowieso al vreemd dat je (volgens mij) louter negatieve dingen te melden hebt in een Ajax topic, niets deugd aan Ajax, maar het is toch geen moment uit je gedachten lijkt wel, als de Arena ooit tegen de grond gaat kunnen we het nieuwe stadion wel in jouw hoofd bouwen, ruimte genoeg, en meer 'Ajax' dan in de Arena daar.

Materiaal of meningen geven die als schokkend of confronterend ervaren kunnen worden, is ook een veelvoorkomende methode.

Dat doe je over bijna iedere speler, in dit topic alleen al over Milik, en Cil, verder krijgt de Boer een veeg uit de pan.. jij denkt op de snelweg vast ook dat er veel spookrijders zijn..

Meningen geven die niet van toepassing zijn op het werkelijke gedachtegoed van de poster

Ook is een gevolgde methode het uitlokken van reacties of discussies over niet ter zake doende onderwerpen.

Dit probeerde je bijvoorbeeld in dit topic toen het over Tete ging, dat hij eigenlijk (na een half jaartje...) wel klaar was voor een stap omhoog, weet je hoe dom zo'n opmerking is?
Die jongen moet echt nog heel erg groeien, zowel aanvallend als verdedigend, tuurlijk hij is fysiek sterk en heeft een mooie sliding, maar overzicht heeftie niet echt, kiest vaak slecht positie, en moet vooral op zijn vroege voorzet gaan trainen.
Verder is het vooral belangrijk dat hij zich mentaal goed ontwikkeld, een volwassen, rustige, dragende speler zijn, dan is hij toe aan een stap..

Schijnargumenten geven, enkel en alleen om de gebruikers binnen de gemeenschap opzettelijk en bewust te frustreren.

[..]

Dit kun je wel zeggen, maar dat kun je nergens op basseren, op een interview van Cerny? kom op, hij nam een jonge speler in bescherming door hem juist iets minder risico te laten nemen.(Cerny zei dit namelijk na de wedstrijd tegen Celtic)
Stel hij maakt een actie aan de rechterkant en het mislukt, linksback heeft de bal en ze counteren naar een 2-1 overwinning ipv andersom.. dan hebben Frank en Cerny dat dus gedaan volgens mensen die bijvoorbeeld Cillisen verwijten dat we het EK niet hebben gehaald, of dat we zonder hem de WK finale 2014 hadden gehaald.. oftewel idioten.

Het komt ook voor dat iemand iets beweert alsof het om een feit gaat, terwijl het in werkelijkheid een mening betreft. Dit is niet per definitie negatief, maar hoe provocerend dit kan zijn blijkt uit een voorbeeld als "AIDS is Gods straf voor homoseksuelen". Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het vrij voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen "threads" (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie amper verrijken.

Ook dit doe jij constant, misschien niet zo als in het voorbeeld, maar wel degelijk een variant erop, zoals laatst over psv dat het zoveel beter deed dan Ajax europees gezien, je brengt het als een feit, vervolgens komen andere users met feiten, en dan kloppen die feiten volgens jou weer niet en blijf je doorhameren over je eigen punt.

Ik geloof best dat je 'verstand' van voetbal hebt, en dat je eigenlijk best graag Ajacied zou willen zijn, maar de manier waarop jij je profileert zegt heel veel over je intenties, en daar zit niemand op te wachten.
Verder staan er 7 punten in dat lijstje waarvan je er op 6 scoort, dat maakt je dus voor 85,71% trol, gefeliciteerd.

Hardop gelachen.
pi_158754081
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:16 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hardop gelachen.
Mooi. Wieberen nu, want we hebben knokploeggies paraat.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 09:02:31 #218
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158754195
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 08:43 schreef Donnis het volgende:

[..]

Mooi. Wieberen nu, want we hebben knokploeggies paraat.
Je kunt het niet laten hè, dat blijven reageren op me?

Moet je eens met iemand over praten.
pi_158754210
Badder, kerel, écht; zoek in 2016 nou gewoon even een leven in plaats van alle clubtopics te overspoelen met je semi-intellectuele nonsens
  zaterdag 2 januari 2016 @ 09:12:06 #220
80382 manny
30 is best veel
pi_158754279
Zo. Op naar het kampioenschap.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zaterdag 2 januari 2016 @ 09:32:51 #221
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158754424
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 09:04 schreef Loveless85 het volgende:
Badder, kerel, écht; zoek in 2016 nou gewoon even een leven in plaats van alle clubtopics te overspoelen met je semi-intellectuele nonsens
Semi-intellectuele onzin? Weet je wat semi-intellectuele onzin is die niet in een clubtopic thuishoort? Dit:
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 04:05 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Dan kun je niet lezen. Zoals al zo vaak aangegeven ben ik helemaal niet anti-Ajax. Sterker nog, een heleboel zaken bij de club daar kan PSV iets van leren. Ik vind alleen ook dat er zaken zijn die structureel fout gaan. Maar kennelijk mag je hier, als niet Ajax-supporter, alleen maar 'OEEEE' en 'AAAAA' roepen om al het geweldige talent. Daar pass ik voor. Ik geef mijn mening zoals ik die heb en als je het daar niet mee eens bent, dan kun je inhoudelijk reageren, of me gewoon negeren.

quote:

[..]

Zoals gezegd, lees niet alleen wat je wilt lezen. Lees eens alles wat ik post, dan zul je zien dat ik ook over genoeg zaken positief ben. Zo heb ik de Boer lang verdedigd (één van mijn jeugdhelden) vind ik Tete en Riedewald top-talenten en vind ik de wijze waarop Ajax voorheen met de jeugdopleiding bezig was excellent. Maar kennelijk moet ik de positieve dingen voor jou op repeat zetten en mag ik de negatieve dingen niet benoemen. Prima, als jij oogkleppen op wilt zetten moet je dat vooral doen. Of is het alleenrecht op kritiek alleen voor jou?

quote:

Volgens jou alleen negatieve dingen. Nou daar gaat je hele intellectualiteit al de mist in hè. Jammer, dat getype voor niets.

De reden waarom ik zo gefocust ben op Ajax is omdat dat de plek is in het Nederlandse topvoetbal (en daar ligt zowel persoonlijk als professioneel mijn interesse) waar het meeste potentieel onbenut blijft. Dat irriteert me, omdat Ajax een grote club is en samen met PSV op dit moment de enige waar de randvoorwaarden goed zijn om te 'presteren' in Europa. Dus in zekere zin heb je gelijk. Mijn 'liefde' voor het spelletje zorgt er voor dat ik hoop dat het bij Ajax beter gaat. Niet als Ajax-supporter, maar als chauvinist en voetbalfan.

quote:

Schokkende meningen? Whut?

quote:

Ik gaf over Tete aan dat hij aan het einde van volgend seizoen (VOLGEND SEIZOEN) mogelijk wel aan een stap toe zou zijn. Dat hij dat over een half jaar al zou zijn was de mening van één van de vaste posters hier (ik dacht Monolith, maar weet dat niet meer zeker). Oftewel leer lezen, of bemoei je er niet mee. Ik maakte bovendien de opmerking daarbij dat hij weliswaar verdedigend goed was, maar dat hij zich aanvallend dan in die periode nog wel moet ontwikkelen.

quote:

[..]

Hierover verschillen we gewoon van mening. Bovendien pik je er nu één ding uit voor wat betreft de creativiteitsvernieling die de Boer momenteel toepast. Dat van Cillissen was natuurlijk flauwekul, maar ik reageerde daarbij natuurlijk op diverse mensen die hem weer tot God aan het verheffen waren. Een beetje tegengeluid kun je toch wel handelen, of heb je echt zo'n teer zieltje?

quote:

Wederom heb je totaal niet gelezen waar het om ging. Het was Nickgitaar die dat beweerde. Ik heb alleen aangegeven dat de poule waarin PSV zat niet zo heel veel lichter was dan enkele van de poules waarin Aajx niet overwinterde. Alles in reactie op iemand die beweerde dat de prestatie van PSV eigenlijk geen kut voorstelde.

quote:

Je rekenwerk is net zo slecht als je geheugen over mijn posts. Ik vind het prima als je het niet me eens bent, maar bovenstaande relaas van je staat vol met onjuistheden, dingen die ik helemaal niet beweerd heb en is een overduidelijke poging om mij in diskrediet te brengen. Waarbij je overigens diverse punten van je eigen 'troll lijstje' niet schuwt.

Probeer gewoon eens op inhoud te reageren in plaats van op je onderbuik
pi_158754758
Badder _O-
  zaterdag 2 januari 2016 @ 10:47:19 #223
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158755187
Een aantal mensen maakt zich een beetje belachelijk hier
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_158755414
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2016 22:14 schreef Donnis het volgende:

[..]

:D!
pi_158755643
Ga lekker ellenlange posts schrijven over waarom je al dan niet trollt. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_158755658
Badder :') blijft een slechte troll.
pi_158755670
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:25 schreef Scorpie het volgende:
Badder :') blijft een slechte troll.
Dit bericht berust op de waarheid.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:27:18 #228
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158755688
Wat wordt er hier veel op de man gespeeld zeg. En vooral ook door mensen die zelf zelden iets inhoudelijks posten. Opvallend.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:30:11 #229
356891 Abed
hooggeleid
pi_158755728
Badder :')
Het was in 2015 al niet leuk.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_158755799
Kan een mod die onzin even weghalen zodat het topic weer gewoon over Ajax kan gaan?
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:36:21 #231
356891 Abed
hooggeleid
pi_158755823
Komt Traoré nog of is de selectie compleet, 'hier gaan we het mee doen '.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_158756031
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
Wat wordt er hier veel op de man gespeeld zeg. En vooral ook door mensen die zelf zelden iets inhoudelijks posten. Opvallend.
Huilen joh.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 11:49:47 #233
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_158756096
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:35 schreef Monolith het volgende:
Kan een mod die onzin even weghalen zodat het topic weer gewoon over Ajax kan gaan?
Ik heb ook liever dat het over de inhoud gaat, ik wilde ook eigenlijk de hele post van Loserkid negeren. Maar er werden me daar zoveel zaken in de mond gelegd die ik niet heb gezegd dat ik het niet zonder reactie kon laten staan.

Sorry daarvoor. Wat mij betreft nu weer over Ajax.
pi_158756499
Welke speler gaat ajax halen om de landstitel te halen....

Er is weer een transfer mislukt las ik.... c_/
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_158756513
Ik heb zo een gevoel dat vilhenna door 020 opgehaald gaat worden.....

zeker na dat intervieuw van danny blind van de week,weet ik zeker dat ze vilhenna achter de schermen proberen te halen...
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:11:39 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_158756517
Klaasweetalles en badderharing in 1 topic.

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_158756568
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:

zeker na dat intervieuw van danny blind van de week,weet ik zeker dat ze vilhenna achter de schermen proberen te halen...
Vilhenna is dat Vilhena nadat hij bij Hanni Hanna is langsgeweest?
pi_158756666
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke speler gaat ajax halen om de landstitel te halen....

Er is weer een transfer mislukt las ik.... c_/
Messi wilde wel maar Barca werkte niet mee aan een transfer.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 2 januari 2016 @ 12:25:51 #239
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_158756803
Is hier nou een discussie ontstaan over hoe een discussie gevoerd moet worden tussen die twee?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:31:39 #240
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_158756909
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:25 schreef rubbereend het volgende:
Is hier nou een discussie ontstaan over hoe een discussie gevoerd moet worden tussen die twee?
Dit is het Ajaxtopic. Hier gebeuren dingen die je niet voor mogelijk houdt
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_158757357
Genot.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 12:58:48 #242
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_158757555
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:36 schreef Abed het volgende:
Denk dat er niemand komt, of iemand die niks toevoegt
pi_158759047
Ik mis alleen biaconeri nog. Mooi vent is dat.
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:01:23 #244
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_158759053
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:36 schreef Abed het volgende:
Ze kopen Sanogo van Arsenal en presenteren hem als de gewilde spits.

Net zoals ze eens de zoektocht naar een aanvaller afsloten met contractverlenging voor Sigthorsson :')
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:03:55 #245
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_158759110
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:25 schreef rubbereend het volgende:
Hey de mods zien dit topic wel. Kan je gelijk wat doen aan figuren als Klaas en badder
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_158759920
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:

Denk het niet, het is wel de bedoeling dat Ajax er beter van wordt en niet minder.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_158759976
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:01 schreef Bronson_ het volgende:
Ik mis alleen biaconeri nog. Mooi vent is dat.
Sunrijst mag er ook nog wel bij.
Sunrise > Badder
Sunrise > Klaas
  zaterdag 2 januari 2016 @ 14:40:10 #248
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_158759994
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:37 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Denk het niet, het is wel de bedoeling dat Ajax er beter van wordt en niet minder.
Gezien het huidige aankoopbeleid de perfecte aankoop dus
RED ONS HENNIEGOD
pi_158760022
quote:
9s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 14:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Gezien het huidige aankoopbeleid de perfecte aankoop dus
Dat is dan ook wel weer waar.
pi_158760382
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2016 11:35 schreef Monolith het volgende:
Als jullie met z'n alleen eens ophouden met reageren op Kladderharing ziet het topic er al een stuk beter uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')