Huilen joh.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:27 schreef BadderHaring het volgende:
Wat wordt er hier veel op de man gespeeld zeg. En vooral ook door mensen die zelf zelden iets inhoudelijks posten. Opvallend.
Ik heb ook liever dat het over de inhoud gaat, ik wilde ook eigenlijk de hele post van Loserkid negeren. Maar er werden me daar zoveel zaken in de mond gelegd die ik niet heb gezegd dat ik het niet zonder reactie kon laten staan.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:35 schreef Monolith het volgende:
Kan een mod die onzin even weghalen zodat het topic weer gewoon over Ajax kan gaan?
Vilhenna is dat Vilhena nadat hij bij Hanni Hanna is langsgeweest?quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat vilhenna door 020 opgehaald gaat worden.....
zeker na dat intervieuw van danny blind van de week,weet ik zeker dat ze vilhenna achter de schermen proberen te halen...
Messi wilde wel maar Barca werkte niet mee aan een transfer.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:10 schreef klaasweetalles het volgende:
Welke speler gaat ajax halen om de landstitel te halen....
Er is weer een transfer mislukt las ik....
Dit is het Ajaxtopic. Hier gebeuren dingen die je niet voor mogelijk houdtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:25 schreef rubbereend het volgende:
Is hier nou een discussie ontstaan over hoe een discussie gevoerd moet worden tussen die twee?
Denk dat er niemand komt, of iemand die niks toevoegtquote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:36 schreef Abed het volgende:
Komt Traoré nog of is de selectie compleet, 'hier gaan we het mee doen '.
Ze kopen Sanogo van Arsenal en presenteren hem als de gewilde spits.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:36 schreef Abed het volgende:
Komt Traoré nog of is de selectie compleet, 'hier gaan we het mee doen '.
Hey de mods zien dit topic wel. Kan je gelijk wat doen aan figuren als Klaas en badderquote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:25 schreef rubbereend het volgende:
Is hier nou een discussie ontstaan over hoe een discussie gevoerd moet worden tussen die twee?
Denk het niet, het is wel de bedoeling dat Ajax er beter van wordt en niet minder.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 12:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik heb zo een gevoel dat vilhenna door 020 opgehaald gaat worden.....
zeker na dat intervieuw van danny blind van de week,weet ik zeker dat ze vilhenna achter de schermen proberen te halen...
Sunrijst mag er ook nog wel bij.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:01 schreef Bronson_ het volgende:
Ik mis alleen biaconeri nog. Mooi vent is dat.
Gezien het huidige aankoopbeleid de perfecte aankoop dusquote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk het niet, het is wel de bedoeling dat Ajax er beter van wordt en niet minder.
Dat is dan ook wel weer waar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 14:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezien het huidige aankoopbeleid de perfecte aankoop dus
Als jullie met z'n alleen eens ophouden met reageren op Kladderharing ziet het topic er al een stuk beter uit.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 11:35 schreef Monolith het volgende:
Kan een mod die onzin even weghalen zodat het topic weer gewoon over Ajax kan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |