Ja true, maar bereik dat maar eens.quote:Op maandag 28 december 2015 17:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nou ja, dat is het ook niet helemaal. Het streven zou moeten zijn om met de topclubs de weg omhoog weer in te zetten, waardoor eerst het niveau van de Eredivisie weer stijgt en je uiteindelijk ook in Europa weer een keer geen flater slaat als Nederland.
Niet zolang de De Graafschaps van Engeland veel meer betalen dan onze topclubsquote:Op maandag 28 december 2015 17:53 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ja true, maar bereik dat maar eens.
Alle spitsen zijn fit en Traoré zit op de banktwitter:ChelseaFC twitterde op maandag 28-12-2015 om 17:30:05Chelsea team v Man Utd: Courtois; Ivanovic, Zouma, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Matic; Willian, Oscar, Pedro; Hazard. #CFC reageer retweet
Ik volg PSV op de voet en ben het niet met je eens. Daar zit al drie jaar een stijgende lijn in qua samenstelling van de selectie. Het loopt nu in de eredivisie misschien iets minder dan vorig jaar, maar dat verschil is minimaal.quote:Op maandag 28 december 2015 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
De afgelopen 4 jaar is het niveau bij de topclubs (en ook de anderen) ieder jaar gedaald, ieder jaar denk ik dat de bodem wel bereikt is maar dat blijkt dan toch niet
Niet fit neem ik aan dat je bedoeltquote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef Brammess het volgende:
Alle spitsen zijn fit en Traoré zit op de banktwitter:ChelseaFC twitterde op maandag 28-12-2015 om 17:30:05Chelsea team v Man Utd: Courtois; Ivanovic, Zouma, Terry (c), Azpilicueta; Mikel, Matic; Willian, Oscar, Pedro; Hazard. #CFC reageer retweet
Mooi toch ? Dan is ie eerder te halen voor Ajax dan dat ie wel gespeeld had (en er per ongeluk één inschiet).quote:Op maandag 28 december 2015 17:59 schreef Brammess het volgende:
Sanogo wordt niet terug gestuurd lijkt me.quote:Op maandag 28 december 2015 18:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mooi toch ? Dan is ie eerder te halen voor Ajax dan dat ie wel gespeeld had (en er per ongeluk één inschiet).
Mocht het lukken om hem te halen en Sanogo te lozen dan ben je al een stuk verder.
Zou niet weten waarom niet. Als Traore komt (wat uiteraard nog maar de vraag is) dan is ie volslagen overbodig. En volgens mij kun je 'm gewoon terugsturen in de winterstop (al ken ik de huurconstructie niet eerlijk gezegd).quote:Op maandag 28 december 2015 18:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sanogo wordt niet terug gestuurd lijkt me.
Maakt niet eens uit of je hem terugstuurt of niet, sportief gezienquote:Op maandag 28 december 2015 18:06 schreef Brammess het volgende:
[..]
Sanogo wordt niet terug gestuurd lijkt me.
Lekker ballen vasthouden tegen Fortuna Sittard voor jong Ajaxquote:Op maandag 28 december 2015 18:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maakt niet eens uit of je hem terugstuurt of niet, sportief gezien
Zelfs daar zie ik hem niet aan spelen toekomen als Frank en Stam een beetje normaal doenquote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Brammess het volgende:
[..]
Lekker ballen vasthouden tegen Fortuna Sittard voor jong Ajax
Daar houden ze rekening mee in die statistieken. Niet zo specifiek natuurlijk, maar niet elk schot telt als kans. En er kan ook een kans zijn zonder schot.quote:Op maandag 28 december 2015 17:46 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een groot verschil tussen een uitgespeelde kans die je creëert door aanvallend spel waarbij spelers met een actie in de 16 komen en de zoveelste schietpoging van 20 meter door Gudelj.
Ben het trouwens wel met je eens dat we weer ouderwets 3 topclubs moeten hebben die gewoon 80 punten per seizoen halen en die Europees weer wat neer kunnen zetten. Dat trekt uiteindelijk het hele niveau van de competitie omhoog. Daarom ben ik ook helemaal niet blij als Ajax en PSV punten verspelen, er moeten door de topclubs zoveel mogelijk punten worden binnengesleept.quote:Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik volg PSV op de voet en ben het niet met je eens. Daar zit al drie jaar een stijgende lijn in qua samenstelling van de selectie. Het loopt nu in de eredivisie misschien iets minder dan vorig jaar, maar dat verschil is minimaal.
Feyenoord zit financieel weer beter en kan nu ook stappen gaan zetten als ze het slim aanpakken. Enige dissonant is Ajax, maar met goed beleid kunnen die ook de weg omhoog weer inzetten. Daar zit inderdaad al een paar jaar een dalende lijn in de selectie.
Eigenlijk had Ajax de overige clubs in Nederland in de afgelopen jaren al op grote achterstand moeten zetten, maar het beleid was gewoon te slecht daarvoor.
quote:Op maandag 28 december 2015 18:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik volg PSV op de voet en ben het niet met je eens. Daar zit al drie jaar een stijgende lijn in qua samenstelling van de selectie. Het loopt nu in de eredivisie misschien iets minder dan vorig jaar, maar dat verschil is minimaal.
Feyenoord zit financieel weer beter en kan nu ook stappen gaan zetten als ze het slim aanpakken. Enige dissonant is Ajax, maar met goed beleid kunnen die ook de weg omhoog weer inzetten. Daar zit inderdaad al een paar jaar een dalende lijn in de selectie.
Eigenlijk had Ajax de overige clubs in Nederland in de afgelopen jaren al op grote achterstand moeten zetten, maar het beleid was gewoon te slecht daarvoor.
Dan ben je gewoon verzuurdquote:Op maandag 28 december 2015 19:23 schreef Tarado het volgende:
[..]Daar ben ik het dus niet met je eens, was het alleen maar Ajax hoe vervelend ik dat ook persoonlijk zou vinden'.
Zelfde scouting als Ajax lijkt mequote:Op maandag 28 december 2015 22:36 schreef FritzWepper het volgende:
Sigthorsson die naar Genk kan, Zimling Club Brugge.
België
Sven Kums die mislukt is bij Heerenveen is daar een topperquote:Op maandag 28 december 2015 22:36 schreef FritzWepper het volgende:
Sigthorsson die naar Genk kan, Zimling Club Brugge.
België
Niveau ligt daar echt nog wel een stuk lager dan in Nederland, dus wat dat betreft moeten we in ieder geval zorgen dat we die Belgen voorblijven.quote:Op maandag 28 december 2015 23:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Sven Kums die mislukt is bij Heerenveen is daar een topper
Lachwekkende liek
Ja Aadje3000quote:Op maandag 28 december 2015 18:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Daar houden ze rekening mee in die statistieken. Niet zo specifiek natuurlijk, maar niet elk schot telt als kans. En er kan ook een kans zijn zonder schot.
Nieuwe trainer Chelski.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:52 schreef Heeinz het volgende:
@Ajax1nl Frank de Boer net gespot in CitizenM hotel in London. Misschien voor Traoré?
Definitieve overname Sanogo is aanstaande
Bij Jonk volgens mij . Dus dan weet je het welquote:Op dinsdag 29 december 2015 18:22 schreef Tagliano het volgende:
Moniz ontslagen. Was eerst in beeld als nieuwe hoofd jeugdopleidingen, wie weet.
Schadequote:Op dinsdag 29 december 2015 18:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Jonk volgens mij . Dus dan weet je het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |