Lachen? Dit is om te janken.quote:Op zondag 27 december 2015 22:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Verdomme weer hard gelachen van ongeloof.
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 28-12-2015 om 02:12:28Vandaag in @telegraaf de spits waarvoor #Ajax zich bij @ChelseaFC heeft gemeld. Vraag in beraad reageer retweet
overactingquote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
IS HET SATIRE KOM OP ZEG ME DAT HET SATIRE IS ZEG HET
quote:Op maandag 28 december 2015 08:25 schreef tong80 het volgende:
Overmars reageert kort op het nieuws van Traoré: "Ik wil niet op namen ingaan.”
Mwoah. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij bij Chelsea de eerste seizoenshelft 7 minuten heeft gespeeld.quote:Op maandag 28 december 2015 09:29 schreef Sked het volgende:
Met Traoré zou Ajax afgetekend kampioen worden
Ja, er is natuurlijk altijd een kans dat het niet gaat lopen, maar hij is nog steeds pas 20 en dat ie wel redelijk kan ballen heeft ie ook wel laten zienquote:Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mwoah. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij bij Chelsea de eerste seizoenshelft 7 minuten heeft gespeeld.
Als hij veel meer had gespeeld zou hij niet in aanmerking komen, lijkt me een bruikbare speler dus kan haast niet doorgaan.quote:Op maandag 28 december 2015 09:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mwoah. Een zwaluw maakt nog geen zomer. Het zegt natuurlijk ook wel wat dat hij bij Chelsea de eerste seizoenshelft 7 minuten heeft gespeeld.
Absoluut waar. Maar de druk bij Ajax is anders dan bij Vitesse. Ander dingetje is dat hij eigenlijk liever niet in de spits speelde toch?quote:Op maandag 28 december 2015 09:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, er is natuurlijk altijd een kans dat het niet gaat lopen, maar hij is nog steeds pas 20 en dat ie wel redelijk kan ballen heeft ie ook wel laten zien
Ik vind hem zelfs erg goed dus zou zijn komst toejuichen. Een huur in de winterstop is overigens wel een regelrechte aanklacht op je transferbeleid.quote:Op maandag 28 december 2015 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij veel meer had gespeeld zou hij niet in aanmerking komen, lijkt me een bruikbare speler dus kan haast niet doorgaan.
Traoré wilde graag op 10 toen hij bij Vitesse kwam, omdat hij dan het spel kon regisseren, maar heeft niet met tegenzin in de spits gespeeld uiteindelijkquote:Op maandag 28 december 2015 10:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Absoluut waar. Maar de druk bij Ajax is anders dan bij Vitesse. Ander dingetje is dat hij eigenlijk liever niet in de spits speelde toch?
Ik ken genoeg Ajacieden die een 5de titel geen flikker meer zou boeien, als het op deze voet verder gaat. Zeker niet als het weer een titel zoals in 2013 of 2014 zou worden. Waarbij Feyenoord en PSV zoveel punten verkloten dat Ajax weer de lachende derde is en opnieuw met 71 punten (ofzo) kampioen wordt. Daar wordt niemand blij van.quote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, als ie dit jaar weer kampioen wordt dan is ie 5x in 6 jaar kampioen geworden met Ajax. Wat PSV'ers daarvan vinden zal verder niemand boeien.
twitter:MikeVerweij twitterde op maandag 28-12-2015 om 10:45:09Hier zijn ze serieus mee bezig @jackvangelder maar dat het (met ook interesse Engelse clubs) lastig verhaal wordt, is duidelijk #Ajax 😉 reageer retweet
Wie zegt dat Sanogo mag blijven als Traoré komt?quote:Op maandag 28 december 2015 10:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze gaan dus voor een extra spits wat ik buiten 'de breedte' van de selectie als argument nog niet begrijp.
Waarom mag Sanogo dan nog blijven als Traoré komt? De kans dat hij aan spelen toekomt is zeer nihil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |