Zeker helemaal gelijk in! Frank blijft te lang rekenen op spelers die het gewoon niet aankunnen wellicht om de tranferwaarde omhoog te helpen maar zo schiet het niet op.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Een nieuwe trainer zou ik wel toejuichen. Nieuw technisch hart zou ook een prima aankoop zijn.
Ow, maar we zijn het wel eens hoor. Ik denk alleen dat hij misschien in de Eredivisie zijn aanvallende spel iets makkelijker kan ontwikkelen, omdat hij hier verdedigend vrij eenvoudig mee kan. In een sterkere competitie waar hij zich verdedigend veel meer moet inzetten is een nieuw aspect toevoegen misschien lastiger. Vandaar dat nog anderhalf jaar Eredivisie mij beter leek.quote:Op woensdag 30 december 2015 16:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja het is ook nooit goed. Ik heb het over het overstijgen van het niveau van de eredivisie. Vervolgens is je argument dat de eredivisie niet veel voorstelt. Clubs als Fenerbahce en Celtic mogen dan geen Europese top zijn, maar dat zijn toch wel wedstrijden met een hele andere druk waar veel jonge spelers ook aan moeten wennen. Feit blijft dat als hij dit seizoen goed blijft doorgaan, hij aan het eind van het seizoen wellicht toch de overstap moet maken naar een competitie met meer weerstand.
Je bent godverdomme 19 met je waardering. Wat is dat toch met die knulletjes, raken een paar ballen goed en denken meteen dat ze de Ronaldo kunnen uithangen.quote:Op woensdag 30 december 2015 06:34 schreef Ajacied422 het volgende:
'In een jaar tijd kan heel veel veranderen. Vorig jaar op dit tijdstip zag ik het even helemaal niet meer zitten. De waardering was ver te zoeken en dat bracht me echt aan het twijfelen of ik nog wel een toekomst had bij Ajax', aldus Tete tegenover Voetbal International.
Weet je wel hoe het ging met Tete vorig jaar? Zijn contract liep af, Van Rhijn liep te kutten in het 1e en hij werd volledig genegeerd door Frankquote:Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef pietjepuk38 het volgende:
[..]
Je bent godverdomme 19 met je waardering. Wat is dat toch met die knulletjes, raken een paar ballen goed en denken meteen dat ze de Ronaldo kunnen uithangen.
Daar ging het natuurlijk niet om. Het ging hier om kansen krijgen in het eerste. Als het daar niet naar uitziet, dan is het als jong talent raadzaam om te kijken of het ergens anders wel kan.quote:Op woensdag 30 december 2015 17:12 schreef pietjepuk38 het volgende:
[..]
Je bent godverdomme 19 met je waardering. Wat is dat toch met die knulletjes, raken een paar ballen goed en denken meteen dat ze de Ronaldo kunnen uithangen.
Tja, dat gaat niet meer veranderen. Bazoer heeft sinds zijn 15e al contact met iedere topclub.quote:Op woensdag 30 december 2015 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad ook geen flauw benul, wat ik vooral jammer vind is dat ze dit al verkondigen voordat ze 1 behoorlijk seizoen hebben gedraaid, dromen mag maar hou die nog even voor je.
En? Dan kan je nog wel politiek correcter zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 17:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Tja, dat gaat niet meer veranderen. Bazoer heeft sinds zijn 15e al contact met iedere topclub.
Hiddink zei in zijn persconferenties dat hij liever geen spelers ziet vertrekken in de winterstop.quote:
Ok bedankt voor de updatequote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hiddink zei in zijn persconferenties dat hij liever geen spelers ziet vertrekken in de winterstop.
Dan komt Traoré dus, want Hiddink lult altijd maar wat.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hiddink zei in zijn persconferenties dat hij liever geen spelers ziet vertrekken in de winterstop.
Dat is waar, helaas Overmars ookquote:Op donderdag 31 december 2015 01:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dan komt Traoré dus, want Hiddink lult altijd maar wat.
Klopt, maar zelfs als Traoré komt is het ook maar de vraag of het een zoveel betere speler is dan bijvoorbeeld Milik. Ik weet het niet zo.quote:Op donderdag 31 december 2015 10:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is waar, helaas Overmars ook
Heeft gewoon gelijk al kan hij beter z'n mond houdenquote:Op donderdag 31 december 2015 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=265704
Grenzen zijn overschredenArme Cil.
Ik ook niet eerlijk gezegd, maar hij is iig een grotere concurrent voor Milik dan Sanogoalquote:Op donderdag 31 december 2015 10:58 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt, maar zelfs als Traoré komt is het ook maar de vraag of het een zoveel betere speler is dan bijvoorbeeld Milik. Ik weet het niet zo.
Mwa, vond dat wel meevallen. Ben altijd wel een Cillissenfan geweest omdat het de meest constante keeper is die we hebben, maar de kritiek op de penalty's is gewoon terecht.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Dat zeg je alleen maar omdat het een Ajacied is. Vond je dat ook destijds van de manier waarop Manolev door bepaalde media werd bespot?quote:Op donderdag 31 december 2015 11:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heeft gewoon gelijk al kan hij beter z'n mond houden
Ikzelf vond dat de eerste x aantal keer wel leuk, maar al redelijk snel uitgemolken. Zoals alles met VI overigensquote:Op donderdag 31 december 2015 12:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat het een Ajacied is. Vond je dat ook destijds van de manier waarop Manolev door bepaalde media werd bespot?
Tuurlijk, hij moet niet janken. Veren in je kont als het goed is en pek en veren als het slecht is. Klaar.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:16 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Mwa, vond dat wel meevallen. Ben altijd wel een Cillissenfan geweest omdat het de meest constante keeper is die we hebben, maar de kritiek op de penalty's is gewoon terecht.
Daarbij heeft hij ook gewoon geen gelijk. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hebben gezegd dat hij 'er niks van kan', zoals hij zelf beweerd. Penalty's blijven een gok, maar je kunt als keeper wel de kans wat vergroten door een spelletje te spelen en vooral lang te blijven staan. Als Cillie het woord penalty al hoort dan ligt hij al op zijn zij in een hoek.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
wat een jankbal.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:04 schreef nickhguitar het volgende:
Hij heeft er eentje gehouden en zit volgens mij wel steeds vaker in de buurt. (niet dat je er een reet aan hebt, maar toch) Dus hij werkt er in ieder geval wel aan.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij moet niet janken. Veren in je kont als het goed is en pek en veren als het slecht is. Klaar.
[..]
Daarbij heeft hij ook gewoon geen gelijk. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die hebben gezegd dat hij 'er niks van kan', zoals hij zelf beweerd. Penalty's blijven een gok, maar je kunt als keeper wel de kans wat vergroten door een spelletje te spelen en vooral lang te blijven staan. Als Cillie het woord penalty al hoort dan ligt hij al op zijn zij in een hoek.
Die (terechte) wissel op het WK heeft hem wat betreft geen goed gedaan, verder moet hij gewoon niet zeuren en z'n werk doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Hij heeft er eentje gehouden en zit volgens mij wel steeds vaker in de buurt. (niet dat je er een reet aan hebt, maar toch) Dus hij werkt er in ieder geval wel aan.
als trainer?quote:Op donderdag 31 december 2015 14:04 schreef Maartenfr12 het volgende:
Raffie heeft het goed naar zijn zin in Sevilla. (doet nog steeds niets, als ik deze docu zo zie) Maar hij wil wel terug naar Ajax. Misschien dan. Ooit.
http://www.ziggosporttota(...)e-toekomst-ajax.html
Sierd: "De bank en Rafael van der vaart, dat klopt niet hè? Althans niet een bank waarop je kan zitten." Rafael lacht: "Nee liggen dat vind ik nog wel lekker haha, maar zitten dat hoort niet bij me nee."quote:
leuke speler aan de bal, nog steeds wel denk ik, zijn actieradius was al nooit geweldig groot en dat is nu nog kleiner.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:08 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Sierd: "De bank en Rafael van der vaart, dat klopt niet hè? Althans niet een bank waarop je kan zitten." Rafael lacht: "Nee liggen dat vind ik nog wel lekker haha, maar zitten dat hoort niet bij me nee."
Lui varken
Er is bijna niemand die zulke briljante (en zulke diverse) goals heeft gemaakt als Raf. Helaas een waardeloze instelling, daardoor is het nooit echte wereldtop geworden.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuke speler aan de bal, nog steeds wel denk ik, zijn actieradius was al nooit geweldig groot en dat is nu nog kleiner.
Het is gewoon een matige keeper. Daar kan de media ook weinig aan doen.quote:Op donderdag 31 december 2015 11:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |