quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:51 schreef Uccie het volgende:
Ik vind het vandaag wel weer eens tijd voor tomatenpaprikasoep met een heleboel creme fraice, Marianne is het hier vast wel mee eens.
Ja hè, wel nog naar de supermarkt, maar dan kan ik ook weer eens een zak chips halen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
![]()
Goede keus. Hier wordt het ook pizza vanavond.
Ik overweeg pizza met geitenkaas en spinazie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
![]()
Goede keus. Hier wordt het ook pizza vanavond.
Of twee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hè, wel nog naar de supermarkt, maar dan kan ik ook weer eens een zak chips halen.
Ja eigenlijk wel, maar dan zegt Fokker "je verwacht het niet"quote:
Klinkt goed. Waar koop je die? Of maak je die zelf?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik overweeg pizza met geitenkaas en spinazie.
Zelf maken, maar wel met een kant en klaar bodem want het is zaterdag. Maar inmiddels heb ik geen zin meerquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt goed. Waar koop je die? Of maak je die zelf?
Dit verwacht je echt niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelf maken, maar wel met een kant en klaar bodem want het is zaterdag. Maar inmiddels heb ik geen zin meer
Soep ga ik wel maken die is zo klaar en 2 ltr, dan kan er wat in de vriezer.
Ik heb gewoon brood gehaald voor bij de soep.quote:
Dat zal toch niet?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moest ook even twee keer lezen, straks gaat ze nog zeggen dat ze geen chips heeft gehaald.
Nibb-its, stroopwafels, mini-ritters en crunchy m&m'squote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moest ook even twee keer lezen, straks gaat ze nog zeggen dat ze geen chips heeft gehaald.
Zo kennen we je weer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nibb-its, stroopwafels, mini-ritters en crunchy m&m's
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nibb-its, stroopwafels, mini-ritters en crunchy m&m's
En ik ga 2 liter soep maken...het is de bedoeling dat er een deel de vriezer ingaat.quote:
Niet uit context halenquote:
Cutequote:Op zaterdag 19 december 2015 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Gezellig The Lion King kijken met mijn moeder (Disneyfreak), zit ze na 1 minuut al te janken..
Gezond bezig. Is er al een kleine op komst?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:32 schreef anonymoussie het volgende:
Roerbakje.
Aardappeltjes met kipreepjes en paprika.
Met lente-uitjes.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 18:51 schreef YokiKater het volgende:
Gezellig The Lion King kijken met mijn moeder (Disneyfreak), zit ze na 1 minuut al te janken..
Hier zul je toch wat meer uitleg bij moeten geven denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2015 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde mij vanavond on-sociaal op te stellen, maar het werd niet geaccepteerd.
Dus ik kreeg de opdracht om om 20u als tippelaarster aan de weg te staan en dan word ik opgepikt door een homo
Nee hoor, dit is precies hoe het is afgesproken.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier zul je toch wat meer uitleg bij moeten geven denk ik
Niet zo ongeduldig jij.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gezond bezig. Is er al een kleine op komst?
Wij willen gewoon vernoemd worden, Mariuccie is een leuke naam.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde mij vanavond on-sociaal op te stellen, maar het werd niet geaccepteerd.
Dus ik kreeg de opdracht om om 20u als tippelaarster aan de weg te staan en dan word ik opgepikt door een homo
Of Uccianne, vind ik ook wel wat hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij willen gewoon vernoemd worden, Mariuccie is een leuke naam.
Dat is ook wel leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of Uccianne, vind ik ook wel wat hebben.
Leuke vrienden heb ik ook.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij willen gewoon vernoemd worden, Mariuccie is een leuke naam.
quote:Op zaterdag 19 december 2015 19:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Of Uccianne, vind ik ook wel wat hebben.
Dat soort dingen moet je verdienen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 14:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Specularium houdt niet van naastenliefde.
Waarmee?quote:Op zaterdag 19 december 2015 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat soort dingen moet je verdienen.
Erg jammer inderdaad.quote:Op zondag 20 december 2015 12:48 schreef Specularium het volgende:
90 cent voor een verneukt bericht.
SR.
Fokkerquote:
Fokkerquote:Op zondag 20 december 2015 12:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik had 90 cent voor jou over, doe eens niet zo onaardig joh.
Oh dan eet je in elk geval 3 kruimels prei aan groentequote:
Oeh lekker, varkenshaas, dat heb ik echt al heel erg lang niet gegeten.quote:
Morgen eet ik weer gezond.quote:Op zondag 20 december 2015 17:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh dan eet je in elk geval 3 kruimels prei aan groente
Ik eet heel volwassen, vissticks met worteltjes en aardappelpuree en vooraf nog wat paprikasoep.
quote:Op zondag 20 december 2015 17:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeh lekker, varkenshaas, dat heb ik echt al heel erg lang niet gegeten.
Is dat nou varken of haas?quote:
Vlees in identiteitscrisis.quote:
Was Rotterdam nog een beetje leuk?quote:
Alsof jij überhaupt daar iets had zittenquote:Op maandag 21 december 2015 12:07 schreef Specularium het volgende:
Ik heb minder snot in mijn hoofd dan gisteren, gaat de goeie kant op.
Meer dan je vader en moeder bij elkaar.quote:Op maandag 21 december 2015 13:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alsof jij überhaupt daar iets had zitten
Bedoel je dat zijn vriendin zwanger is?quote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef timmmmm het volgende:
Heeft Anoniempje inmiddels al serious aids?
Ik had het eigenlijk over de trouwerijquote:Op maandag 21 december 2015 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedoel je dat zijn vriendin zwanger is?
Aardappelgratin. En jullie?quote:
Ja, maar is er niet meer van gekomen. Weet niet of het nog lukt dit jaar.quote:Op maandag 21 december 2015 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel in dat topic, vooral specularium en timmmm.
Jij zou daar toch heen gaan vandaag?
Volgend jaar heeft het weinig zin om er voor naar Heerlen te gaan.quote:Op maandag 21 december 2015 18:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, maar is er niet meer van gekomen. Weet niet of het nog lukt dit jaar.
quote:Op maandag 21 december 2015 18:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgend jaar heeft het weinig zin om er voor naar Heerlen te gaan.
Dus die hebben allemaal bedorven kalkoen op 28 decemberquote:Op maandag 21 december 2015 18:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Heb mijn broers en zussen allemaal een kerstpakketje gestuurd, als verrassing. Zit ik al een paar dagen vol verwachting de track & trace in de gaten te houden, wordt het vandaag bezorgd maar is er de komende dagen niemand thuis.
En beschimmelde kerststol.quote:Op maandag 21 december 2015 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus die hebben allemaal bedorven kalkoen op 28 december.
Gewoon wat extra poedersuiker erover strooienquote:
Heb je die MED gezien?quote:Op maandag 21 december 2015 18:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel in dat topic, vooral specularium en timmmm.
Jij zou daar toch heen gaan vandaag?
Over SR forum, denk ik. Dat specularium daar mod is.quote:
Specularium heeft toch een hekel aan SR.quote:Op maandag 21 december 2015 18:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Over SR forum, denk ik. Dat specularium daar mod is.
Daarom, iedereen die te vrolijk doet krijgt een notequote:Op maandag 21 december 2015 18:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Specularium heeft toch een hekel aan SR.
Ze hadden jou vliegende keep moeten maken.quote:Op maandag 21 december 2015 18:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daarom, iedereen die te vrolijk doet krijgt een note.
Ik wou ook, maar hun mij niet, snap er ook niks van.quote:Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze hadden jou vliegende keep moeten maken.
hunquote:Op maandag 21 december 2015 18:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wou ook, maar hun mij niet, snap er ook niks van.
Zo is dat.quote:Op maandag 21 december 2015 18:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Specularium heeft toch een hekel aan SR.
Waarin?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet 'ie opschieten voor er weer wat aanhangt.quote:
quote:Op maandag 21 december 2015 13:52 schreef timmmmm het volgende:
Heeft Anoniempje inmiddels al serious aids?
Hij post hier nog steeds niet, hij heeft zijn punt wel gemaakt. We houden stiekem allemaal van hem en hij is gewoon welkom, net als iedereen. Maarja, zand in de, zelfs iets te wijde, anus is best wel serieel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 18:52 schreef anonymoussie het volgende:
Is Henk nog steeds opstandig bezig?
Ik wilde nog in dat topic reageren met een glitterplaatje voor de feels maar het zat al dicht.quote:
Mag hier ook wel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wilde nog in dat topic reageren met een glitterplaatje voor de feels maar het zat al dicht.
R&P / (Tiener)Fylax' afstandsrelatiequote:Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat is er allemaal aan de hand Fielaks? Ik heb iets gemist geloof ik.
Ach jochie toch, dikke knuffel voor jou!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
R&P / (Tiener)Fylax' afstandsrelatie
Heb je nog wat aan die games? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, je mag ze houden zolang je wilt.quote:
Die ene is echt heel saai, maar die andere is wel leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Heb je nog wat aan die games? Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor, je mag ze houden zolang je wilt.
*Fixed.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt niet, Fylax wordt een soort Caitlyn.
Als de orale syfilis en de aids hem niet fataal worden, dan wordt hem wel de hersens ingeslagen door een op hol geslagen, doorgesnoven travestietquote:Op dinsdag 22 december 2015 19:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Echt niet, Fylax wordt een soort Gordon.
FarCry dus..quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die ene is echt heel saai, maar die andere is wel leuk.
Een beetje op een eiland rondlopen en rode mannetjes afknallen. 10/10
Alleen jammer dat ik niet verder kom omdat ik in een droom smokeslechterikken dood moet schieten die gillend op me af komen rennen om me dood te slaan. En dat lukt me niet
Sterkte fylax! Jammer dat het niet langer heeft geduurd. Fijn dat jullie een mooie tijd hebben gehad samen, dat is alleen maar positief voor volgende relaties.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
R&P / (Tiener)Fylax' afstandsrelatie
Dat hele forum is ongeveer 1 topic.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:28 schreef Karina het volgende:
Beetje aparte TT, gezien het feit dat ik zag dat Specularium mod is bij SR
Maar voor dat ene topic moet je wel kijken denk ik.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hele forum is ongeveer 1 topic.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar voor dat ene topic moet je wel kijken denk ik.
Wat heeft dat ermee te maken? Als je in dat livetopic modt lijkt het me handig als je ook kijkt (af en toe) anders heb je geen flauw idee waar het over gaat, daar ging het me om, niet om het aantal reacties, dat boeit me niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat forum heeft al meer reacties dan het geweldige initiatief wat FOK! moest redden, ''The China Shop''
Was een verkeerde kwoot.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken? Als je in dat livetopic modt lijkt het me handig als je ook kijkt (af en toe) anders heb je geen flauw idee waar het over gaat, daar ging het me om, niet om het aantal reacties, dat boeit me niet.
Heb gisteravond een stukje gekeken toen Eva daar zat.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar voor dat ene topic moet je wel kijken denk ik.
Ah OK ik snapte het al nietquote:
Uh wie is Evaquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb gisteravond een stukje gekeken toen Eva daar zat.
Ik wist helemaal niet wie dat was.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eva_Koremanquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK ik snapte het al niet
[..]
Uh wie is EvaIk ken alleen Eva Jinek. Oh en Eva Simons die met dat haar.
Nooit van gehoord. Die programma's ook niet.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Eva_Koreman
Ik hoor die Eva wel eens op de radio met Giel, en tot vandaag dacht ik steeds dat het Eva Simons wasquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah OK ik snapte het al niet
[..]
Uh wie is EvaIk ken alleen Eva Jinek. Oh en Eva Simons die met dat haar.
Je kan ook gewoon een poging doen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:02 schreef Specularium het volgende:
Ik wil ook altijd iets aardigs zeggen maar dan komt timmm dat moment weer gigantisch verneuken.
FOK! Bash, tot over 48 uur, doei!quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat forum heeft al meer reacties dan het geweldige initiatief wat FOK! moest redden, ''The China Shop''
LTKDVquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn echt allema ...
Oh laat maar, tim is er.
Dat is tegenwoordig minimaal een maand.quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
FOK! Bash, tot over 48 uur, doei!
Awesome, dan wens ik je alvast een fijne Kerst en een gelukkig nieuwjaarquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig minimaal een maand.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig minimaal een maand.
Ok. Nice!quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:02 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hij post hier nog steeds niet, hij heeft zijn punt wel gemaakt. We houden stiekem allemaal van hem en hij is gewoon welkom, net als iedereen. Maarja, zand in de, zelfs iets te wijde, anus is best wel serieel.
Dus ik doe gewoon, geheel in stijl van het 3FM gebeuren, een serieel verzoek speciaal voor onze Henk.
Juist.quote:Op dinsdag 22 december 2015 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Sterkte fylax! Jammer dat het niet langer heeft geduurd. Fijn dat jullie een mooie tijd hebben gehad samen, dat is alleen maar positief voor volgende relaties.
Ik zet net Slimste Mens op en daar zit ze ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 20:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik hoor die Eva wel eens op de radio met Giel, en tot vandaag dacht ik steeds dat het Eva Simons was
Heb jij veel vriendinnen gehad voor je huidige vrouw?quote:Op dinsdag 22 december 2015 20:57 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Juist.
Op naar de volgende ervaring, Felix.
Ja, misschien schopt ze het nog ver want tot nu toe ligt het niveau wel erg laag.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zet net Slimste Mens op en daar zit ze ook
Wil je niveau .. heb je de AIVD kerstpuzzel al opgelost?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, misschien schopt ze het nog ver want tot nu toe ligt het niveau wel erg laag.
Ik heb er nog amper wat van gezien, vergeet het steeds.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, misschien schopt ze het nog ver want tot nu toe ligt het niveau wel erg laag.
Voor niveau zit ik op FOK, vooral deze sc.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:28 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wil je niveau .. heb je de AIVD kerstpuzzel al opgelost?![]()
Geen commentaar.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heb jij veel vriendinnen gehad voor je huidige vrouw?
Zoveel of zo weinig?quote:
Haha, ja. Nou,als je een uitdaging zoekt.. Hier; https://www.aivd.nl/binar(...)kerstpuzzel-2015.pdfquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Voor niveau zit ik op FOK, vooral deze sc.
Wil je tegen mij spelen? Ik verlies alleen maar tegen waaghals.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ik download dat ding even. Na even snel kijken kom ik tot de conclusie dat ik sommige vragen niet eens begrijp laat staan dat ik het antwoord weet
Nee ik doe geen spelletjes, ik kan namelijk niet tegen mijn verliesquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wil je tegen mij spelen? Ik verlies alleen maar tegen waaghals.
Dat valt mij nou echt zwaar tegen, ik dacht dat fix jij wel even ..quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ik download dat ding even. Na even snel kijken kom ik tot de conclusie dat ik sommige vragen niet eens begrijp laat staan dat ik het antwoord weet
Ja want ik ben zo slimquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat valt mij nou echt zwaar tegen, ik dacht dat fix jij wel even ..
Zo weinig dusquote:
Nou nou, hoge verwachtingen, nu moet ik het wel proberen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, ja. Nou,als je een uitdaging zoekt.. Hier; https://www.aivd.nl/binar(...)kerstpuzzel-2015.pdf
Succes![]()
Er is gegarandeerd geen handvol mensen in dit topic die dit aan kan, ik denk 3 of 4 personen, jij maakt imho een kans. Dit is een hersenkraker in viervoud
Mag je wel dingen opzoeken?quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Haha, ja. Nou,als je een uitdaging zoekt.. Hier; https://www.aivd.nl/binar(...)kerstpuzzel-2015.pdf
Succes![]()
Er is gegarandeerd geen handvol mensen in dit topic die dit aan kan, ik denk 3 of 4 personen, jij maakt imho een kans. Dit is een hersenkraker in viervoud
Dit is echt het meest kansloze programma van Arie ooit, doet ie wel netjes.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef LTVDK het volgende:
Van hagelslag naar halal, waarin naar islam bekeerde tatta's even op de feiten worden gedrukt door Jordaanse moslima's
Die ene bekeerde chick zonder hoofddoek is wel leuk trouwens.quote:Op dinsdag 22 december 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is echt het meest kansloze programma van Arie ooit, doet ie wel netjes.
Juist.. mensen doen opleidingen en standaard dit dat zus zo.. maar dit.. BAM.. This one will fuck your head upquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef Specularium het volgende:
Nou, ik heb even gekeken.
[ afbeelding ]
Als je serieus een poging gaat wagen dan is het volgende ook handigquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Hm, voor die puzzel moet ik mijn laptop even tevoorschijn halen, is wel erg klein op mobiel.
Ja zo zat ik dus ookquote:Op dinsdag 22 december 2015 21:52 schreef Specularium het volgende:
Nou, ik heb even gekeken.
[ afbeelding ]
Pff, ben nu al vastgelopen. Straks nog eens proberen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Als je serieus een poging gaat wagen dan is het volgende ook handig
Hieronder enkele errata die in de puzzel zijn ontdekt na de publicatie.
3.a. GMTJE moet zijn T GEETJE
5. KIEVIET moet zijn KIEVIT
18. N legt een woord van 946 punten in plaats van 948.
21.b. ESCIJZBPKSWLSVWTSM moet natuurlijk zijn ESCEIJEZBEPKESWELESVEWETEESM
22. JI (LOMJ/TOATGILB) moet zijn JI (LOJH/TATGILB)
27. Het antwoord op de opgave bevat een (onopzettelijke) spelfout.
Bij opgave 7, 21, 24, 25, 26, 27 en 29 had na het nummer van de opgave een punt moeten staan.
neequote:Op dinsdag 22 december 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
Javier Guzman is best wel grappig af en toe
Guzmanquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft Martijn Koning voor zijn bek geslagen.
Dat moet toch wel punten opleveren bij je.
Geloof ik niets van.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:20 schreef Karina het volgende:
Javier Guzman is best wel grappig af en toe
Nietus.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij bedoelt natuurlijk weer zo'n vuige andere.
Deze is wel leuk.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet lachen en dat doe ik niet zo snel.
altijd terechtquote:Op dinsdag 22 december 2015 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft Martijn Koning voor zijn bek geslagen.
Dat moet toch wel punten opleveren bij je.
Neem de tijd. Het is ook geen wedstrijd of zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 23:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Pff, ben nu al vastgelopen. Straks nog eens proberen.
vind het wel een beetje dubbelquote:Op woensdag 23 december 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hey David, wat vind je van de Singel?
Goed nieuws, weer een mooie dag om voor de trein te gaan liggen.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:38 schreef timmmmm het volgende:
Slecht noeuws, weer een ochtend gewoon wakker geworden
Warm, geen sneeuw. Voor december een mooie dag om je ervoor te gooienquote:Op woensdag 23 december 2015 09:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goed nieuws, weer een mooie dag om voor de trein te gaan liggen.
NWS / Bouman: er komt zeker een aanslagquote:
Driekwart van dit topic toch?quote:
Ik weet t alleen van sp3c. En er staat me iets van bij dat jouw geliefde daar woont. Vraag het ook eens aan haar met der domme boycotquote:
Neem gewoon een huis waslapquote:Op woensdag 23 december 2015 09:34 schreef timmmmm het volgende:
Weet iemand dan een studentenkamer te vinden voor februari tot juli?
Kraak de Pier !quote:Op woensdag 23 december 2015 09:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker voor een half jaar tijdens stage
Die weet misschien nog wel een crackpand in de Schilderswijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik weet t alleen van sp3c. En er staat me iets van bij dat jouw geliefde daar woont. Vraag het ook eens aan haar met der domme boycot
Niks mis meequote:Op woensdag 23 december 2015 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die weet misschien nog wel een crackpand in de Schilderswijk.
De buren zullen er ook blij mee zijn.quote:
Doe maar. Je specialiteitquote:Op woensdag 23 december 2015 10:47 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
De buren zullen er ook blij mee zijn.
Zal ik eens een liedje voor jullie spelen?
Ik ken niet zoveel liedjes. Even kijken.quote:
Ik zou voor Mani iets van de backstreetboys gaan lerenquote:Op woensdag 23 december 2015 11:12 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel liedjes. Even kijken.
Goeie, die mogen niet in mijn repertoire ontbreken natuurlijk.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zou voor Mani iets van de backstreetboys gaan leren
Als je dit op de piano kan spelen heb je mijn dag gemaakt.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Goeie, die mogen niet in mijn repertoire ontbreken natuurlijk.
Heb inmiddels gefilmd maar moet nog even uploaden, straks eens kijken.
Hoi Mani.quote:Op woensdag 23 december 2015 11:59 schreef Mani89 het volgende:
Duidelijk.
http://www.buzzfeed.com/k(...)treet-boys#.taaaA1Xy
[ afbeelding ]
Prima investering.quote:Op woensdag 23 december 2015 12:08 schreef timmmmm het volgende:
Zojuist met mijn laatste restje geld een nieuwe telefoon gekocht #armleven
Nee. Ik moet wel zeggen dat ik kon kiezen tussen de S4 of de S5 Neo en ik voor de 5 gegaan ben omdat hij waterdichtis tot een meter. Geen gevaar in bad dusquote:
Ik was net boodschapoen aan het doen samen met alle andere Roosendalers.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:22 schreef Specularium het volgende:
Ik was net in het multiculturele drama dat de Action heet.
En dan vooral voor die verlepte oude wijven die pas aan de kassa bedenken dat ze nog iets nodig hebben, of aan de kassa gaan zeiken dat ze toch zeker weten dat dat pakje boter in de aanbieding was, wat natuurlijk niet zo is.quote:Op woensdag 23 december 2015 17:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was net boodschapoen aan het doen samen met alle andere Roosendalers.
Boodschapoen doen met kerst zou verboden moeten worden
Mensen die voor 10 cent gaan zeiken aan de kassa mogen ze van mij door hun kop schietquote:Op woensdag 23 december 2015 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En dan vooral voor die verlepte oude wijven die pas aan de kassa bedenken dat ze nog iets nodig hebben, of aan de kassa gaan zeiken dat ze toch zeker weten dat dat pakje boter in de aanbieding was, wat natuurlijk niet zo is.
Zo dwars door hun kerstgedachte.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen die voor 10 cent gaan zeiken aan de kassa mogen ze van mij door hun kop schiet
quote:Op woensdag 23 december 2015 09:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vraag het ook eens aan haar met der domme boycot
quote:
had ik dat maar bij de kassa bedacht. Ik moet morgen terug voor 1 dingquote:Op woensdag 23 december 2015 17:37 schreef Fokker89 het volgende:
En dan vooral voor die verlepte oude wijven die pas aan de kassa bedenken dat ze nog iets nodig hebben
Tim zoekt een crackpand in DH waar hij een paar maanden kan wonen.quote:
Nopes... Wat doen we het zelfde dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig een geheime relatie met Elfletterig, jullie doen beide precies hetzelfde?
K zit niet in de crackpanden...quote:Op woensdag 23 december 2015 18:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Tim zoekt een crackpand in DH waar hij een paar maanden kan wonen.
Hier wegblijven.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nopes... Wat doen we het zelfde dan?
Nee maar misschien dat je wat wist, iets wat net wat meer allure heeft dan onder een brug slapen maar niet iets dat je een huis kunt noemen, ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2015 18:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
K zit niet in de crackpanden...
Heb net al die kartonnen dozen van die bank weg gegooid. Gemiste kans. Waren wel super grootquote:Op woensdag 23 december 2015 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar misschien dat je wat wist, iets wat net wat meer allure heeft dan onder een brug slapen maar niet iets dat je een huis kunt noemen, ofzo.
Anders moet 'ie gewoon het Binnenhof kraken, staat straks toch leegquote:Op woensdag 23 december 2015 18:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb net al die kartonnen dozen van die bank weg gegooid. Gemiste kans. Waren wel super groot
Das ook een optie jaquote:Op woensdag 23 december 2015 18:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders moet 'ie gewoon het Binnenhof kraken, staat straks toch leeg
Was ze weg dan?quote:Op woensdag 23 december 2015 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zijn blij dat je er weer bent.
ho ho ho motherfuckerquote:Op woensdag 23 december 2015 18:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo dwars door hun kerstgedachte.
Hand in de broek en gaan met die banaanquote:Op woensdag 23 december 2015 20:33 schreef Njosnavelin het volgende:
Zitten jullie weer klaar voor heel Holland bakt?
Jij houdt wel van die hartige kransen zeker?quote:Op woensdag 23 december 2015 20:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hand in de broek en gaan met die banaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2015 22:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]Maar, waar is het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Uutereg?quote:Op woensdag 23 december 2015 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?
Zelfs dat lelijke Tivoli-gebouw staat op de foto.
Ohja, dat schijnt hip te zijn tegenwoordig, het water weer de stad in laten stromen. Gaan ze alles weer uitgraven wat ze 100 jaar geleden hebben dichtgegooid omdat ieder ziek werd van die open riolen.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://cu2030.nl/page/catharijnesingel
Omdat er wegen moesten komen, kut.quote:Op woensdag 23 december 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, dat schijnt hip te zijn tegenwoordig, het water weer de stad in laten stromen. Gaan ze alles weer uitgraven wat ze 100 jaar geleden hebben dichtgegooid omdat ieder ziek werd van die open riolen.
Wel makkelijker om je gejatte fiets te dumpen nu.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat er wegen moesten komen, kut.
Nu wordt iedereen daar ziek van.
Politiebureau zit daar aan de zijkant.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel makkelijker om je gejatte fiets te dumpen nu.
Gewoon aan de andere kant van die sloot gaan staan dan.quote:Op woensdag 23 december 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Politiebureau zit daar aan de zijkant.
Ik ook niet, denk ik.quote:
Ah toequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |