Doe danquote:Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef Fylax het volgende:
Zal vandaag het volgende deel schrijven. Het was in ieder geval geweldig.
Fylaxquote:Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef Fylax het volgende:
Zal vandaag het volgende deel schrijven. Het was in ieder geval geweldig.
Daarom, relaties op deze leeftijd. Niet doen! Meestal gaat dit zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:38 schreef Fylax het volgende:
Ugh. Jullie gaan me echt zo hard uitlachen.
Ze twijfelt dus blijkbaar over onze relatie omdat ze een benauwd gevoel krijgt van het vast zitten aan iemand. Ze zegt dat ze dit altijd al heeft gehad ook met vrienden, dat ze liever alleen is en blij is als ze naar huis gaat als ze bij vrienden/vriendinnen is geweest.
Ze weet dus nu niet of ze verder wil met ons blablabla.
Fuck dit. Ik had dit echt niet verwacht. Hier kwam ze echt net pas mee en ik heb het geen enkel moment zien aankomen. Ze zegt dat ze dit gevoel al een week heeft.
Fuck my life op dit moment. Ik twijfelde eerst of ik dit wel moesf plaatsen, maar kutreacties en gelach komt er toch wel.
Tja, bindingsangst, fucked up inderdaad, maar wel eerlijk van haar dat ze dat optijd aangeeft en dat vertelt. Praat er miss met haar over, kijken of dat nog zin heeft, anders zie ik je kansen somber in. Bindingsangst gaat niet zomaar wegquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:38 schreef Fylax het volgende:
Ze twijfelt dus blijkbaar over onze relatie omdat ze een benauwd gevoel krijgt van het vast zitten aan iemand. Ze zegt dat ze dit altijd al heeft gehad ook met vrienden, dat ze liever alleen is en blij is als ze naar huis gaat als ze bij vrienden/vriendinnen is geweest.
Fuck dit. Ik had dit echt niet verwacht. Hier kwam ze echt net pas mee en ik heb het geen enkel moment zien aankomen. Ze zegt dat ze dit gevoel al een week heeft.
Fuck my life op dit moment. Ik twijfelde eerst of ik dit wel moesf plaatsen, maar kutreacties en gelach komt er toch wel.
Klote man, maar wat dimmak zegt: dat is typisch de fase waarin jullie zitten. Voor een echte relatie waarschijnlijk beide te jong en onervaren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:38 schreef Fylax het volgende:
Ja.. nja.. Het weekend was echt geweldig. Ik voelde me heel gelukkig om bij haar te zijn en alles paste bij elkaar. Ik heb djt daarom echt niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daarom, relaties op deze leeftijd. Niet doen! Meestal gaat dit zo.
Komt wel goed vriend, als je maar een fijn weekend verder hebt gehad.
Tsja.. Nog wel iets te laat eigenlijk. Ik heb al zoveel voor haar gedaan, al maandenlang. En nu komt ze opeens dat ze dit gevoel al een week heeft . Het voelt allemaal heel erg vreemd...quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tja, bindingsangst, fucked up inderdaad, maar wel eerlijk van haar dat ze dat optijd aangeeft en dat vertelt. Praat er miss met haar over, kijken of dat nog zin heeft, anders zie ik je kansen somber in. Bindingsangst gaat niet zomaar weg
Je kan haar niet verwijten dat ze te lang heeft gewacht, zij dacht van te voren ook waarschijnlijk dat ze het bij jou niet zou hebben. Wss vind ze 't zelf ook kut dat ze bindingsangst heeft, maarja, talk. Niet via app bel haar op over dit soort dingenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja.. nja.. Het weekend was echt geweldig. Ik voelde me heel gelukkig om bij haar te zijn en alles paste bij elkaar. Ik heb djt daarom echt niet zien aankomen.
[..]
Tsja.. Nog wel iets te laat eigenlijk. Ik heb al zoveel voor haar gedaan, al maandenlang. En nu komt ze opeens dat ze dit gevoel al een week heeft . Het voelt allemaal heel erg vreemd...
Heb haar ook gebeld.. Ze zegt dat ze 't allemaal niet meer weet, ze heel erg twijfelt en gewoon geen oplossing kan vinden voor haar benauwde gevoel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je kan haar niet verwijten dat ze te lang heeft gewacht, zij dacht van te voren ook waarschijnlijk dat ze het bij jou niet zou hebben. Wss vind ze 't zelf ook kut dat ze bindingsangst heeft, maarja, talk. Niet via app bel haar op over dit soort dingen
Tja, dan kan je ook niet veel meer doen verder. Jammer joh, gunde 't je van hartequote:Op dinsdag 22 december 2015 15:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb haar ook gebeld.. Ze zegt dat ze 't allemaal niet meer weet, ze heel erg twijfelt en gewoon geen oplossing kan vinden voor haar benauwde gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |