Fylax 30, zij 70 of hoe had je dat in gedachten?quote:Op maandag 7 december 2015 20:58 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop dat jullie 100 worden samen, veel succes!
Aan de ene kant snap ik het wel, voor iemand van 16, maar toen ik 17 was vonden mijn ouders het prima, dus het is wel wispelturig. Ik denk dat zijn moeder ook de angststoornis in haar achterhoofd had, hoewel dit best een goede manier is om daar weer van af te komen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wel raar dat je haar eerst niet mocht meeten... Dat is wel iets te beschermend (denk ik)
Mijn moeder vond het ook prima dat ik een vreemde ontmoette toen ik 16 was. Thuis. Toen zij er niet wasquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Aan de ene kant snap ik het wel, voor iemand van 16, maar toen ik 17 was vonden mijn ouders het prima, dus het is wel wispelturig. Ik denk dat zijn moeder ook de angststoornis in haar achterhoofd had, hoewel dit best een goede manier is om daar weer van af te komen.
Misschien had ze ergens een babyfoon verstoptquote:Op zaterdag 12 december 2015 16:54 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Mijn moeder vond het ook prima dat ik een vreemde ontmoette toen ik 16 was. Thuis. Toen zij er niet was
Je kunt pas praten over langeafstandsrelaties als je beide in de vs woont, in verschillende staten, of in Rusland. Maar in Nederland? dat land waar je overal binnen 2 en een half uur bent? Niet grappig doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:06 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Voor mij is een relatie een langeafstandsrelatie als ik er minimaal 3 uur voor moet reizen met de trein en bus.
Misschien kan Fylax columnist worden in de Hitkrant.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:09 schreef KardinaalTeken het volgende:
Komt dit topic t.z.t. ook in boekvorm uit?
Oh gut, wijkt iets af van je eigen mening? Doet wel pijn zeker?quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:10 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Je kunt pas praten over langeafstandsrelaties als je beide in de vs woont, in verschillende staten, of in Rusland. Maar in Nederland? dat land waar je overal binnen 2 en een half uur bent? Niet grappig doen.
Volgens mij ken jij de user Fylax niet echt hé?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:33 schreef luxerobots het volgende:
Fylax' langeafstandsrelatie met een meisje uit Rotterdam, ontmoet via een whatsappgesprek over Ariana Grande.
Ik krijg het idee dat dit een goede kloon is. Ik vind het taalgebruik van Fylax ook erg goed, past niet echt bij een tiener.
Waar of niet, het houdt de gemoederen in ieder geval wel lekker bezig.
Ja?quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Volgens mij ken jij de user Fylax niet echt hé?Iedereen weet dat ik geen kloon ben.
Dat ik een tiener betekent niet dat ik geen goed taalgebruik kan hebben.
Dat ligt maar net uit welke plaats je vandaan komt. Ik ben 4 en een half uur reistijd kwijt aan het bezoek van een goede vriendin en zowel zij als ik wonen gewoon in Nederland.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:10 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Je kunt pas praten over langeafstandsrelaties als je beide in de vs woont, in verschillende staten, of in Rusland. Maar in Nederland? dat land waar je overal binnen 2 en een half uur bent? Niet grappig doen.
Mensen uit de randstad denken dat alles 2 uurtjes van elkaar af ligtquote:Op zaterdag 12 december 2015 19:02 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat ligt maar net uit welke plaats je vandaan komt. Ik ben 4 en een half uur reistijd kwijt aan het bezoek van een goede vriendin en zowel zij als ik wonen gewoon in Nederland.
Ten tweede, sinds wanneer kun jij voor iemand bepalen wat een langeafstandsrelatie is ?
Mwah, met de auto kom je een heel eind.quote:Op zondag 13 december 2015 00:20 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Mensen uit de randstad denken dat alles 2 uurtjes van elkaar af ligt
Dank je.quote:Op zaterdag 12 december 2015 12:46 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik vind het stiekem wel een leuk topic.
Ja klopt... overprotective..quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:49 schreef IfImJamesDean het volgende:
Wel raar dat je haar eerst niet mocht meeten... Dat is wel iets te beschermend (denk ik)
Alles is mogelijk.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:09 schreef KardinaalTeken het volgende:
Komt dit topic t.z.t. ook in boekvorm uit?
quote:
Ik vind dit echt heel schattig.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:40 schreef Fylax het volgende:
Volgende week vrijdag wordt erg spannend, want ik ga in mijn eentje naar Rotterdam toe om haar te zien. Ik word daarna wel opgehaald door mijn ouders, waar ik zelf voor gekozen heb. Ik vind 's avonds alleen in een vreemde stad lopen toch nog iets te spannend om te doen. De dag daarna komt zij naar mijn huis toe. Ook hebben we nog wat andere voorlopige datums afgesproken, zoals met oud en nieuw. Hopelijk mag ze dan hier blijven slapen.
Oh en deze man.quote:Op dinsdag 8 december 2015 00:22 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geniet ervan, het leven is een grote klotezooi. Relaties geen relaties het maakt geen flikker uit, als je het type mens bent dat in de ogen van een geliefde wil leven prima. Een ander wil in de belangstelling staan en liever zichzelf prostitueren zolang mensen hem of haar maar aanschouwen. Liefde is veel persoonlijker en intiemer.
Maar in beide gevallen kunnen de spotlights uitgaan en dan ben je terug bij af. Het leven is geen spel, het leven is ballingschap, onze natuurlijke status is niets. Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden.
Seks etc is niets spectaculairs, maar je moet dat niet willen plannen laat het op zijn beloop gaan. Wel neuken niet neuken het maakt niet uit het is allemaal zinloos. Leef je leven je leeft nu, uiteindelijk moedig ik een relatie niet aan ik wijs het ook niet af. De afstand maakt geen flikker uit als jij en zij de last kunnen dragen maar ook daar weegt de liefde zwaarder dan de afstand. Liefde is een soort mutatie die elk moment kan omspringen in kanker. Sterkte ermee.
Met het openbaar vervoer zeker of woont één van jullie op een waddeneiland?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:02 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat ligt maar net uit welke plaats je vandaan komt. Ik ben 4 en een half uur reistijd kwijt aan het bezoek van een goede vriendin en zowel zij als ik wonen gewoon in Nederland.
Ten tweede, sinds wanneer kun jij voor iemand bepalen wat een langeafstandsrelatie is ?
Openbaar vervoer inderdaad. De verbinding tussen mijn plaats en die van haar is nogal ongunstig.quote:Op dinsdag 15 december 2015 10:51 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Met het openbaar vervoer zeker of woont één van jullie op een waddeneiland?
"Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden."quote:
Oh dus jij denkt dat liefde ontstaat omdat je echt iets voor een ander wil doen? Liefde is een egocentrische bedoeling, verder spreek ik tot een 14 jarig, dus gebruik ik ook zijn taal.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden."
Je praat godverdomme tegen een kind van 14. Doe normaal, emo.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh dus jij denkt dat liefde ontstaat omdat je echt iets voor een ander wil doen? Liefde is een egocentrische bedoeling, verder spreek ik tot een 14 jarig, dus gebruik ik ook zijn taal.
Gr gr
Ik snap wel dat je teleurgesteld bent in de liefde met zo'n instelling. Godsjezus, zeg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh dus jij denkt dat liefde ontstaat omdat je echt iets voor een ander wil doen? Liefde is een egocentrische bedoeling, verder spreek ik tot een 14 jarig, dus gebruik ik ook zijn taal.
Gr gr
Wat is liefde dan volgens jou? Ik zie liefde als mijn eigen projectie op iemand mijn eigen idee. Zou ook nooit verliefd kunnen worden op iemand die niet aantrekkelijk voor mij is, maar iemand die misschien niet aantrekkelijk is in mijn ogen, zou wel veel beter voor mij kunnen zijn, veel liever en veel gezonder voor mij. Beetje zoals ik groente niet zo graag heb dan bijvoorbeeld vettigere hap.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je teleurgesteld bent in de liefde met zo'n instelling. Godsjezus, zeg.
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit iemand tegenkomen die je als lekkernij zag, maar toch gezond wasquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is liefde dan volgens jou? Ik zie liefde als mijn eigen projectie op iemand mijn eigen idee. Zou ook nooit verliefd kunnen worden op iemand die niet aantrekkelijk voor mij is, maar iemand die misschien niet aantrekkelijk is in mijn ogen, zou wel veel beter voor mij kunnen zijn, veel liever en veel gezonder voor mij. Beetje zoals ik groente niet zo graag heb dan bijvoorbeeld vettigere hap.
Ik ben niet weggelegd voor het geluk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:49 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit iemand tegenkomen die je als lekkernij zag, maar toch gezond was
Dat weet je toch niet. Nog nooit heeft iemand in de toekomst kunnen kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben niet weggelegd voor het geluk.
Kom hier later op terug begin best bezopen te worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:51 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet. Nog nooit heeft iemand in de toekomst kunnen kijken.
Het ging mij meer om het feit dat je in een topic over de prille kalverliefde van een knul van 14 begint te spuien over hoe zwart de liefde is en hoe hij figuurlijk zijn meisje met een giftige dolk steekt door een relatie te starten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is liefde dan volgens jou? Ik zie liefde als mijn eigen projectie op iemand mijn eigen idee. Zou ook nooit verliefd kunnen worden op iemand die niet aantrekkelijk voor mij is, maar iemand die misschien niet aantrekkelijk is in mijn ogen, zou wel veel beter voor mij kunnen zijn, veel liever en veel gezonder voor mij. Beetje zoals ik groente niet zo graag heb dan bijvoorbeeld vettigere hap.
Wa is dat ?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:57 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is letterlijk liefde.
This little video shows molecules of the protein myosin dragging a ball of endorphins along an active filament into the inner part of the brain’s parietal cortex. That produces feelings of happiness.quote:
wat een lelijek bedoeling beetje vies man, flikker toch op met die klote moleculen we gaa nallen dood geluk bestaat niet het enige dat bestaat is een heupfels met alcohol die brengtj e wel weeer naar boven...quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
This little video shows molecules of the protein myosin dragging a ball of endorphins along an active filament into the inner part of the brain’s parietal cortex. That produces feelings of happiness.
[nerdmodus] LIES, LIES, LIES! Dit stukje komt uit 'the inner life of the cell' dat gaat over de processen van een bloedcel. Endorfinen worden niet gemaakt in een bloedcel. Dat wandelende dingetje is ook nog eens geen myosine motoreiwit, want die lopen alleen op actine filamenten. Dit is een microtubulus, dus een kynesine of een dyneine motoreiwit. [/nerdmodus]quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
This little video shows molecules of the protein myosin dragging a ball of endorphins along an active filament into the inner part of the brain’s parietal cortex. That produces feelings of happiness.
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
[nerdmodus] LIES, LIES, LIES! Dit stukje komt uit 'the inner life of the cell' dat gaat over de processen van een bloedcel. Endorfinen worden niet gemaakt in een bloedcel. Dat wandelende dingetje is ook nog eens geen myosine motoreiwit, want die lopen alleen op actine filamenten. Dit is een microtubulus, dus een kynesine of een dyneine motoreiwit. [/nerdmodus]
Dit.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Fylax is cute met zn vriendinnetje
Geniet ervan
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gr gr
Veel plezier. Wel veilig doen hè.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:02 schreef Fylax het volgende:
Vandaag is het zover: Ik ga naar Rotterdam!
Veel plezier kerel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:02 schreef Fylax het volgende:
Veel plezier! Weet je al wat jullie gaan doen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:02 schreef Fylax het volgende:
Veel plezier Fylaxquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:02 schreef Fylax het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben niet weggelegd voor het geluk.
Ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:02 schreef Fylax het volgende:
Broccoli, jij bent mijn langeafstandsrelatie!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
[nerdmodus] LIES, LIES, LIES! Dit stukje komt uit 'the inner life of the cell' dat gaat over de processen van een bloedcel. Endorfinen worden niet gemaakt in een bloedcel. Dat wandelende dingetje is ook nog eens geen myosine motoreiwit, want die lopen alleen op actine filamenten. Dit is een microtubulus, dus een kynesine of een dyneine motoreiwit. [/nerdmodus]
Fylax is cute met zn vriendinnetje
Geniet ervan
Bij haar thuis haha, wss nog even langs vrienden van haar (een van haar beste vrienden is degene waarmee ik vroeger Habbo speelde, HOE TOEVALLIG?)quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:19 schreef richolio het volgende:
Leuk! Wat gaan jullie doen in Rotterdam? Of gewoon een beetje bij haar thuis? Dat is natuurlijk het leukst
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
En... We blijven bij elkaar slapen.
boven of onder?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bij haar thuis haha, wss nog even langs vrienden van haar (een van haar beste vrienden is degene waarmee ik vroeger Habbo speelde, HOE TOEVALLIG?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
We willen wel updates hèquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bij haar thuis haha, wss nog even langs vrienden van haar (een van haar beste vrienden is degene waarmee ik vroeger Habbo speelde, HOE TOEVALLIG?)
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
boven of onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Broccoli, jij bent mijn langeafstandsrelatie!
Óf hij heeft zó hard geneukt dat hij geheugenverlies heeft, óf de vader van het meisje moest niks van hem hebben en schoot hem neer, óf AIDSquote:Op zondag 20 december 2015 22:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Gaat slapen bij een meisje, post geen update meer.
Fylax, wat doe je ons aan
Gast, wat zit je nou dwars? Wees gewoon blij voor hem man, is toch leuk juistquote:Op zondag 20 december 2015 23:26 schreef MrSalazar het volgende:
Gvd wat is dit gay zeg. En die henrivo is volgens mij fylax' persoonlijke cocksucker.
Moest proestenquote:Op zondag 20 december 2015 23:26 schreef MrSalazar het volgende:
Gvd wat is dit gay zeg. En die henrivo is volgens mij fylax' persoonlijke cocksucker.
Cliffhanger dit, vreselijkquote:Op zondag 20 december 2015 22:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Gaat slapen bij een meisje, post geen update meer.
Fylax, wat doe je ons aan
Wilde net zeggen.. hij ligt nu ergens in een gootquote:Op maandag 21 december 2015 11:49 schreef Droopie het volgende:
Geen zorgen jongens, ik kan bevestigen dat hij nog leeft en Rotterdam verlaten heeft.
Doe danquote:Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef Fylax het volgende:
Zal vandaag het volgende deel schrijven. Het was in ieder geval geweldig.
Fylaxquote:Op maandag 21 december 2015 23:50 schreef Fylax het volgende:
Zal vandaag het volgende deel schrijven. Het was in ieder geval geweldig.
Daarom, relaties op deze leeftijd. Niet doen! Meestal gaat dit zo.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:38 schreef Fylax het volgende:
Ugh. Jullie gaan me echt zo hard uitlachen.
Ze twijfelt dus blijkbaar over onze relatie omdat ze een benauwd gevoel krijgt van het vast zitten aan iemand. Ze zegt dat ze dit altijd al heeft gehad ook met vrienden, dat ze liever alleen is en blij is als ze naar huis gaat als ze bij vrienden/vriendinnen is geweest.
Ze weet dus nu niet of ze verder wil met ons blablabla.
Fuck dit. Ik had dit echt niet verwacht. Hier kwam ze echt net pas mee en ik heb het geen enkel moment zien aankomen. Ze zegt dat ze dit gevoel al een week heeft.
Fuck my life op dit moment. Ik twijfelde eerst of ik dit wel moesf plaatsen, maar kutreacties en gelach komt er toch wel.
Tja, bindingsangst, fucked up inderdaad, maar wel eerlijk van haar dat ze dat optijd aangeeft en dat vertelt. Praat er miss met haar over, kijken of dat nog zin heeft, anders zie ik je kansen somber in. Bindingsangst gaat niet zomaar wegquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:38 schreef Fylax het volgende:
Ze twijfelt dus blijkbaar over onze relatie omdat ze een benauwd gevoel krijgt van het vast zitten aan iemand. Ze zegt dat ze dit altijd al heeft gehad ook met vrienden, dat ze liever alleen is en blij is als ze naar huis gaat als ze bij vrienden/vriendinnen is geweest.
Fuck dit. Ik had dit echt niet verwacht. Hier kwam ze echt net pas mee en ik heb het geen enkel moment zien aankomen. Ze zegt dat ze dit gevoel al een week heeft.
Fuck my life op dit moment. Ik twijfelde eerst of ik dit wel moesf plaatsen, maar kutreacties en gelach komt er toch wel.
Klote man, maar wat dimmak zegt: dat is typisch de fase waarin jullie zitten. Voor een echte relatie waarschijnlijk beide te jong en onervaren.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:38 schreef Fylax het volgende:
Ja.. nja.. Het weekend was echt geweldig. Ik voelde me heel gelukkig om bij haar te zijn en alles paste bij elkaar. Ik heb djt daarom echt niet zien aankomen.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:39 schreef dimmak het volgende:
[..]
Daarom, relaties op deze leeftijd. Niet doen! Meestal gaat dit zo.
Komt wel goed vriend, als je maar een fijn weekend verder hebt gehad.
Tsja.. Nog wel iets te laat eigenlijk. Ik heb al zoveel voor haar gedaan, al maandenlang. En nu komt ze opeens dat ze dit gevoel al een week heeft . Het voelt allemaal heel erg vreemd...quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Tja, bindingsangst, fucked up inderdaad, maar wel eerlijk van haar dat ze dat optijd aangeeft en dat vertelt. Praat er miss met haar over, kijken of dat nog zin heeft, anders zie ik je kansen somber in. Bindingsangst gaat niet zomaar weg
Je kan haar niet verwijten dat ze te lang heeft gewacht, zij dacht van te voren ook waarschijnlijk dat ze het bij jou niet zou hebben. Wss vind ze 't zelf ook kut dat ze bindingsangst heeft, maarja, talk. Niet via app bel haar op over dit soort dingenquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja.. nja.. Het weekend was echt geweldig. Ik voelde me heel gelukkig om bij haar te zijn en alles paste bij elkaar. Ik heb djt daarom echt niet zien aankomen.
[..]
Tsja.. Nog wel iets te laat eigenlijk. Ik heb al zoveel voor haar gedaan, al maandenlang. En nu komt ze opeens dat ze dit gevoel al een week heeft . Het voelt allemaal heel erg vreemd...
Heb haar ook gebeld.. Ze zegt dat ze 't allemaal niet meer weet, ze heel erg twijfelt en gewoon geen oplossing kan vinden voor haar benauwde gevoel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 15:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je kan haar niet verwijten dat ze te lang heeft gewacht, zij dacht van te voren ook waarschijnlijk dat ze het bij jou niet zou hebben. Wss vind ze 't zelf ook kut dat ze bindingsangst heeft, maarja, talk. Niet via app bel haar op over dit soort dingen
Tja, dan kan je ook niet veel meer doen verder. Jammer joh, gunde 't je van hartequote:Op dinsdag 22 december 2015 15:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heb haar ook gebeld.. Ze zegt dat ze 't allemaal niet meer weet, ze heel erg twijfelt en gewoon geen oplossing kan vinden voor haar benauwde gevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |