Oh dus jij denkt dat liefde ontstaat omdat je echt iets voor een ander wil doen? Liefde is een egocentrische bedoeling, verder spreek ik tot een 14 jarig, dus gebruik ik ook zijn taal.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
"Met een dolk gedoopt in het gif steek je nu een ander. Ja je bent gelukkig met haar, maar voor je het weet is de liefde vergiftigd, en als iets vergiftigd is dan moet je jezelf lossnijden."
Je praat godverdomme tegen een kind van 14. Doe normaal, emo.
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh dus jij denkt dat liefde ontstaat omdat je echt iets voor een ander wil doen? Liefde is een egocentrische bedoeling, verder spreek ik tot een 14 jarig, dus gebruik ik ook zijn taal.
Gr gr
Ik snap wel dat je teleurgesteld bent in de liefde met zo'n instelling. Godsjezus, zeg.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oh dus jij denkt dat liefde ontstaat omdat je echt iets voor een ander wil doen? Liefde is een egocentrische bedoeling, verder spreek ik tot een 14 jarig, dus gebruik ik ook zijn taal.
Gr gr
Wat is liefde dan volgens jou? Ik zie liefde als mijn eigen projectie op iemand mijn eigen idee. Zou ook nooit verliefd kunnen worden op iemand die niet aantrekkelijk voor mij is, maar iemand die misschien niet aantrekkelijk is in mijn ogen, zou wel veel beter voor mij kunnen zijn, veel liever en veel gezonder voor mij. Beetje zoals ik groente niet zo graag heb dan bijvoorbeeld vettigere hap.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je teleurgesteld bent in de liefde met zo'n instelling. Godsjezus, zeg.
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit iemand tegenkomen die je als lekkernij zag, maar toch gezond wasquote:Op dinsdag 15 december 2015 16:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is liefde dan volgens jou? Ik zie liefde als mijn eigen projectie op iemand mijn eigen idee. Zou ook nooit verliefd kunnen worden op iemand die niet aantrekkelijk voor mij is, maar iemand die misschien niet aantrekkelijk is in mijn ogen, zou wel veel beter voor mij kunnen zijn, veel liever en veel gezonder voor mij. Beetje zoals ik groente niet zo graag heb dan bijvoorbeeld vettigere hap.
Ik ben niet weggelegd voor het geluk.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:49 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk nog nooit iemand tegenkomen die je als lekkernij zag, maar toch gezond was
Dat weet je toch niet. Nog nooit heeft iemand in de toekomst kunnen kijken.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben niet weggelegd voor het geluk.
Kom hier later op terug begin best bezopen te worden.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:51 schreef schrijfveer het volgende:
[..]
Dat weet je toch niet. Nog nooit heeft iemand in de toekomst kunnen kijken.
Het ging mij meer om het feit dat je in een topic over de prille kalverliefde van een knul van 14 begint te spuien over hoe zwart de liefde is en hoe hij figuurlijk zijn meisje met een giftige dolk steekt door een relatie te starten.quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Wat is liefde dan volgens jou? Ik zie liefde als mijn eigen projectie op iemand mijn eigen idee. Zou ook nooit verliefd kunnen worden op iemand die niet aantrekkelijk voor mij is, maar iemand die misschien niet aantrekkelijk is in mijn ogen, zou wel veel beter voor mij kunnen zijn, veel liever en veel gezonder voor mij. Beetje zoals ik groente niet zo graag heb dan bijvoorbeeld vettigere hap.
Wa is dat ?quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:57 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is letterlijk liefde.
This little video shows molecules of the protein myosin dragging a ball of endorphins along an active filament into the inner part of the brain’s parietal cortex. That produces feelings of happiness.quote:
wat een lelijek bedoeling beetje vies man, flikker toch op met die klote moleculen we gaa nallen dood geluk bestaat niet het enige dat bestaat is een heupfels met alcohol die brengtj e wel weeer naar boven...quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
This little video shows molecules of the protein myosin dragging a ball of endorphins along an active filament into the inner part of the brain’s parietal cortex. That produces feelings of happiness.
[nerdmodus] LIES, LIES, LIES! Dit stukje komt uit 'the inner life of the cell' dat gaat over de processen van een bloedcel. Endorfinen worden niet gemaakt in een bloedcel. Dat wandelende dingetje is ook nog eens geen myosine motoreiwit, want die lopen alleen op actine filamenten. Dit is een microtubulus, dus een kynesine of een dyneine motoreiwit. [/nerdmodus]quote:Op dinsdag 15 december 2015 17:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
This little video shows molecules of the protein myosin dragging a ball of endorphins along an active filament into the inner part of the brain’s parietal cortex. That produces feelings of happiness.
quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
[nerdmodus] LIES, LIES, LIES! Dit stukje komt uit 'the inner life of the cell' dat gaat over de processen van een bloedcel. Endorfinen worden niet gemaakt in een bloedcel. Dat wandelende dingetje is ook nog eens geen myosine motoreiwit, want die lopen alleen op actine filamenten. Dit is een microtubulus, dus een kynesine of een dyneine motoreiwit. [/nerdmodus]
Dit.quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
Fylax is cute met zn vriendinnetje
Geniet ervan
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Gr gr
Veel plezier. Wel veilig doen hè.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:02 schreef Fylax het volgende:
Vandaag is het zover: Ik ga naar Rotterdam!
Veel plezier kerel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:02 schreef Fylax het volgende:
Veel plezier! Weet je al wat jullie gaan doen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:02 schreef Fylax het volgende:
Veel plezier Fylaxquote:Op vrijdag 18 december 2015 08:02 schreef Fylax het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2015 16:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ben niet weggelegd voor het geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |