Ik ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 08:02 schreef Fylax het volgende:
Vandaag is het zover: Ik ga naar Rotterdam!
Broccoli, jij bent mijn langeafstandsrelatie!quote:Op donderdag 17 december 2015 00:28 schreef Broccolitaartje het volgende:
[..]
[nerdmodus] LIES, LIES, LIES! Dit stukje komt uit 'the inner life of the cell' dat gaat over de processen van een bloedcel. Endorfinen worden niet gemaakt in een bloedcel. Dat wandelende dingetje is ook nog eens geen myosine motoreiwit, want die lopen alleen op actine filamenten. Dit is een microtubulus, dus een kynesine of een dyneine motoreiwit. [/nerdmodus]
Fylax is cute met zn vriendinnetje
Geniet ervan
Bij haar thuis haha, wss nog even langs vrienden van haar (een van haar beste vrienden is degene waarmee ik vroeger Habbo speelde, HOE TOEVALLIG?)quote:Op vrijdag 18 december 2015 12:19 schreef richolio het volgende:
Leuk! Wat gaan jullie doen in Rotterdam? Of gewoon een beetje bij haar thuis? Dat is natuurlijk het leukst
quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
En... We blijven bij elkaar slapen.
boven of onder?quote:Op vrijdag 18 december 2015 13:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bij haar thuis haha, wss nog even langs vrienden van haar (een van haar beste vrienden is degene waarmee ik vroeger Habbo speelde, HOE TOEVALLIG?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
We willen wel updates hèquote:Op vrijdag 18 december 2015 13:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bij haar thuis haha, wss nog even langs vrienden van haar (een van haar beste vrienden is degene waarmee ik vroeger Habbo speelde, HOE TOEVALLIG?)
quote:Op vrijdag 18 december 2015 14:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
boven of onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhuquote:Op vrijdag 18 december 2015 10:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Broccoli, jij bent mijn langeafstandsrelatie!
Óf hij heeft zó hard geneukt dat hij geheugenverlies heeft, óf de vader van het meisje moest niks van hem hebben en schoot hem neer, óf AIDSquote:Op zondag 20 december 2015 22:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Gaat slapen bij een meisje, post geen update meer.
Fylax, wat doe je ons aan
Gast, wat zit je nou dwars? Wees gewoon blij voor hem man, is toch leuk juistquote:Op zondag 20 december 2015 23:26 schreef MrSalazar het volgende:
Gvd wat is dit gay zeg. En die henrivo is volgens mij fylax' persoonlijke cocksucker.
Moest proestenquote:Op zondag 20 december 2015 23:26 schreef MrSalazar het volgende:
Gvd wat is dit gay zeg. En die henrivo is volgens mij fylax' persoonlijke cocksucker.
Cliffhanger dit, vreselijkquote:Op zondag 20 december 2015 22:03 schreef Noppie2000 het volgende:
Gaat slapen bij een meisje, post geen update meer.
Fylax, wat doe je ons aan
Wilde net zeggen.. hij ligt nu ergens in een gootquote:Op maandag 21 december 2015 11:49 schreef Droopie het volgende:
Geen zorgen jongens, ik kan bevestigen dat hij nog leeft en Rotterdam verlaten heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |