Op wie? Er zijn geen vrouwen in het huisquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het kut.
Maar daar is alles wel mee gezegd.
Fapze.
En dit:quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het kut.
Fapze.
Autofellatio ten top.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef Luuntje het volgende:
Ik vind het hele gedoe erom heen heel erg KUT!
Op je eigen geweldigheid en vrijgevigheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op wie? Er zijn geen vrouwen in het huis.
Ik doe dat helemaal niet of nauwelijks, maar de livestream heeft altijd wel wat vind ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op je eigen geweldigheid en vrijgevigheid natuurlijk.
Weet je wat ik het ergste van alles vind?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe dat helemaal niet of nauwelijks, maar de livestream heeft altijd wel wat vind ik.
Verder kan het doel me weinig interesseren.
Elke euro telt, als het er maar minimaal 10 zijn.quote:Waarom moet je minimaal 10 euro betalen om een plaat aan te vragen?
Dit bedrag is in overleg met het Rode Kruis tot stand gekomen. Een tientje is een bedrag waarmee het Rode Kruis echt iets kan betekenen. Een plaat aanvragen is de belangrijkste inkomstenbron tijdens 3FM Serious Request. Uiteraard kun je ook een ander bedrag doneren. Dit kun je doen via de beroemde brievenbus in het Glazen Huis of via de SMS. Wij roepen altijd: elke euro telt!
Ja ja, je goed voelen is niet gratis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke euro telt, als het er maar minimaal 10 zijn.
Deze mening deel ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het kut.
Fapze.
Lezen is best lastig voor jou hè. Er zijn 2 manieren om een lager bedrag te doneren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke euro telt, als het er maar minimaal 10 zijn.
Niet als je een plaat aan wilt vragen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Lezen is best lastig voor jou hè. Er zijn 2 manieren om een lager bedrag te doneren.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op wie? Er zijn geen vrouwen in het huis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |