Op wie? Er zijn geen vrouwen in het huisquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het kut.
Maar daar is alles wel mee gezegd.
Fapze.
En dit:quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het kut.
Fapze.
Autofellatio ten top.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef Luuntje het volgende:
Ik vind het hele gedoe erom heen heel erg KUT!
Op je eigen geweldigheid en vrijgevigheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op wie? Er zijn geen vrouwen in het huis.
Ik doe dat helemaal niet of nauwelijks, maar de livestream heeft altijd wel wat vind ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op je eigen geweldigheid en vrijgevigheid natuurlijk.
Weet je wat ik het ergste van alles vind?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe dat helemaal niet of nauwelijks, maar de livestream heeft altijd wel wat vind ik.
Verder kan het doel me weinig interesseren.
Elke euro telt, als het er maar minimaal 10 zijn.quote:Waarom moet je minimaal 10 euro betalen om een plaat aan te vragen?
Dit bedrag is in overleg met het Rode Kruis tot stand gekomen. Een tientje is een bedrag waarmee het Rode Kruis echt iets kan betekenen. Een plaat aanvragen is de belangrijkste inkomstenbron tijdens 3FM Serious Request. Uiteraard kun je ook een ander bedrag doneren. Dit kun je doen via de beroemde brievenbus in het Glazen Huis of via de SMS. Wij roepen altijd: elke euro telt!
Ja ja, je goed voelen is niet gratis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke euro telt, als het er maar minimaal 10 zijn.
Deze mening deel ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het kut.
Fapze.
Lezen is best lastig voor jou hè. Er zijn 2 manieren om een lager bedrag te doneren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke euro telt, als het er maar minimaal 10 zijn.
Niet als je een plaat aan wilt vragen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Lezen is best lastig voor jou hè. Er zijn 2 manieren om een lager bedrag te doneren.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op wie? Er zijn geen vrouwen in het huis.
Dan moet je 538 luisteren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:38 schreef MMXMMX het volgende:
Wat ik vervelend vind is dat ze steeds de muziek draaien uit de jeugd tijd van Papa en Mama
En dat dan de kinderen die buiten het glazen huis staan wachten op de muziek van hun generatie
Gewoon in de kou laten staan.
Ik dacht dat de DJs die de hele wereld aan hun voeten hebben liggen meer gedraaid zouden worden. Mannen als Armin van Buuren en Hardwell en Afrojack en Tiesto enzovoort .
Maar goed elk jaar hetzelfde.
Als ze ff de kans krijgen draaien ze muziek met gitaren en drumstellen uit het jaar 200 voor christus
EDIT:
Armin van Buuren LOL mijn oproep is gehoord
EDIT:
Ze hadden 2016 niet meer aan moeten kondigen en hier moeten stoppen..quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:50 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik de afgelopen uren heb gezien, mogen ze van mij stoppen volgend jaar. Dus word steeds meer anti nu. Terwijl ik toch elk jaar keek en kon lachen.
Die meuk van Britney Spears is muziek van papa en mama?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:38 schreef MMXMMX het volgende:
Wat ik vervelend vind is dat ze steeds de muziek draaien uit de jeugd tijd van Papa en Mama
En dat dan de kinderen die buiten het glazen huis staan wachten op de muziek van hun generatie
Gewoon in de kou laten staan.
Ik dacht dat de DJs die de hele wereld aan hun voeten hebben liggen meer gedraaid zouden worden. Mannen als Armin van Buuren en Hardwell en Afrojack en Tiesto enzovoort .
Maar goed elk jaar hetzelfde.
Als ze ff de kans krijgen draaien ze muziek met gitaren en drumstellen uit het jaar 200 voor christus
EDIT:
Armin van Buuren LOL mijn oproep is gehoord
EDIT:
ja, dat, of dementie stichtingen enzo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Als ze volgend jaar succes willen hebben zullen ze een lokaal doel moeten gaan steunen, dus de voedselbanken of iets dergelijks. Dan trek je weer mensen.
Precies. Een Nederlands doel. Als ze dat volgend jaar gaan doen ga ik ze steunen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat, of dementie stichtingen enzo.
Helemaal mee eens , juist in deze tijd slaan ze de plank helemaal mis. Het is gezellig om naar te kijen meer ook nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Als ze volgend jaar succes willen hebben zullen ze een lokaal doel moeten gaan steunen, dus de voedselbanken of iets dergelijks. Dan trek je weer mensen.
hoezo het is nog steeds druk toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoor meer tegengeluiden dan dat ik positieve geluiden hoor. En dat iets druk is wil niet zeggen dat het goed loopt. Aandachtshoeren voldoende altijd als er maar een camera ergens staat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
hoezo het is nog steeds druk toch?
Dan zijn alle 'geld naar het buitenland is onzin, we hebben het hier zo slecht!!!'-tokkies ook weer tevreden ja.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat ik vind dat een Nederlands doel op zijn tijd geen kwaad kan ben ik meteen een tokkie?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zijn alle 'geld naar het buitenland is onzin, we hebben het hier zo slecht!!!'-tokkies ook weer tevreden ja.
Nee, dat zeg ik niet, ik vind een Nederlands doel ook prima. (moet je wel een andere samenwerkingspartner vinden, het rode kruis kan daar niet in voorzien)quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat ik vind dat een Nederlands doel op zijn tijd geen kwaad kan ben ik meteen een tokkie?
Een aantal zullen afhaken, een aantal blij zijn, een aantal zullen SR nog steeds zelfbevlekking vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat afwisseling van spijs eten doet. Ene jaar nationaal, andere jaar internationaal ofzo.
Of een algemeen doel, onderzoek tegen kanker of zoquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat afwisseling van spijs eten doet. Ene jaar nationaal, andere jaar internationaal ofzo.
ik hoor ik hoor... Ik zie dat heel NL er mee bezig is. Zal voorlopig wel blijven bestaan om die reden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoor meer tegengeluiden dan dat ik positieve geluiden hoor. En dat iets druk is wil niet zeggen dat het goed loopt. Aandachtshoeren voldoende altijd als er maar een camera ergens staat.
Vooral jij bent er druk meequote:Op zaterdag 19 december 2015 10:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ik hoor ik hoor... Ik zie dat heel NL er mee bezig is. Zal voorlopig wel blijven bestaan om die reden.
Ga jij toch lekker fappen op Giel?quote:Op zaterdag 19 december 2015 21:56 schreef MMXMMX het volgende:
Gadver man die gitaar muziek de hele tijd![]()
Al weer ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker fappen op Giel?
Op wie doe jij fappen dan ?quote:Op zaterdag 19 december 2015 22:06 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ga jij toch lekker fappen op Giel?
heldenquote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik haat 3FM, vind Beelden zum kotsen een moet dus daarom ook niet van dat hele glazen huis hebben.
Zo te horen waren van die 33duizend de meeste het met hem eensquote:
Ik kan met trots hetzelfde zeggenquote:Op zondag 20 december 2015 17:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb nog geen seconde gekeken/geluisterd
Er zal in Nederland een kleine groep zijn die SR geweldig vind en veel van hen geeft er dan ook geld aan uit. Een minstens even grote groep vind het vreselijk en ergert zich er aan. Maar het overgrote deel van de Nederlanders interesseert zich allang niet meer hiervoor en kijkt gewoon niet.quote:Op zondag 20 december 2015 17:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo te horen waren van die 33duizend de meeste het met hem eens
Inderdaad. En een groot deel van de gevers zal denk ik ook geld geven omdat een bekende geld inzamelt.quote:Op zondag 20 december 2015 17:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zal in Nederland een kleine groep zijn die SR geweldig vind en veel van hen geeft er dan ook geld aan uit. Een minstens even grote groep vind het vreselijk en ergert zich er aan. Maar het overgrote deel van de Nederlanders interesseert zich allang niet meer hiervoor en kijkt gewoon niet.
Deze man!quote:Op zondag 20 december 2015 16:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik vind het enorm kut.
Die vervelende DJ's, BN-ers en bedrijven die schaamteloos reclame komen maken.![]()
![]()
Niet eten, records en sapjes en Giel Beelen
Ik voel mij nu eigenlijk een beetje schuldig omdat ik een keer zo'n oude heilsoldaat geen geld heb gegeven. Want je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 20 december 2015 17:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Inderdaad. En een groot deel van de gevers zal denk ik ook geld geven omdat een bekende geld inzamelt.
Ik zou nooit geld geven aan Amnesty of de Dierenbescherming maar die man die collecteert is gewoon een vriendelijke oude en volgens mij redelijk eenzame man, die overal ook even een praatje maakt. Al zou ie al het geld houden.
Bij feesttenten in de buurt kwam altijd een hoogbejaarde heilsoldaat. In zo'n pakkie, met zo'n centenbakkie en die man genoot echt, ook al was ie op het laatst 93.
3fm zou ik wel weigeren trouwens
denk dat de meeste het gewoon 'gezellige' radio vinden en verder daar niet over nadenken.quote:Op zondag 20 december 2015 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is vooral een lachwekkend gebeuren met al die naïeve mensjes die hun geld weggooien en vervolgens denken dat ze iets aan een ''goed'' doel hebben gegeven .
maar waarom geef je er dan geld aan ? Ach soms hebben mensen vreemde gewoontesquote:Op zondag 20 december 2015 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
denk dat de meeste het gewoon 'gezellige' radio vinden en verder daar niet over nadenken.
"we doen gezellig mee lieverd doneer jij even 10 euro op dat heerlijke nummer van Adèle?"quote:Op zondag 20 december 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar waarom geef je er dan geld aan ? Ach soms hebben mensen vreemde gewoontes
okquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Compleet uitgemolken, DJ's hangen er maar wat bij en als ik kijk zitten ze stoïcijns naar dat schermpje te staren.
O en die Sophie Hilbrand heeft ook geen meerwaarde...
Vond het andere jaren wat sfeervoller en er viel nog wel eens wat te lachen.
Nu pas je eerste koffie drinkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:27 schreef RingBewoner het volgende:
Ik wilde vanochtend rustig kijken naar WNL met Rozemarijn, Leonie, Maaike en Annemarie. Krijg ik weer SR door mijn strot gedrukt. Ik wil de knappe dames weer terug tijdens het wakker worden en mijn eerste koffie.
Dat was rond 7:30 al. Maar aangezien ik toen bezig was met andere dingen ging ik niet direct Fok! openen om mijn beklag te doen.quote:
Dat is dan weer te vroeg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat was rond 7:30 al. Maar aangezien ik toen bezig was met andere dingen ging ik niet direct Fok! openen om mijn beklag te doen.
Je niet afberen op Eva die in de studio zat bij Gielquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:27 schreef RingBewoner het volgende:
Ik wilde vanochtend rustig kijken naar WNL met Rozemarijn, Leonie, Maaike en Annemarie. Krijg ik weer SR door mijn strot gedrukt. Ik wil de knappe dames weer terug tijdens het wakker worden en mijn eerste koffie.
Was een optie. Maar helaas zit die lul er dan ook bij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je niet afberen op Eva die in de studio zat bij Giel
Afrika is per definitie geen goed doel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef Wootism het volgende:
Wat een zeikers hier
Ze doen het voor een goed doel en halen miljoenen op.
En als je het kut vindt, dan volg je het toch niet? Ik heb er in ieder geval nog 0,0 van meegekregen dit jaar.
Wat is trouwens de toegevoegde waarde van dat niet eten ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:44 schreef Fer het volgende:
Ze eten niet, maar voor hoeveel calorien/euro's gaan er aan smoothies doorheen?
Zij lijden zogenaamd in dat huis. Ze zijn zielig en daarom moeten we geld geven.quote:Op woensdag 23 december 2015 04:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat is trouwens de toegevoegde waarde van dat niet eten ?
Wat verwacht je bij 3FMquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:37 schreef MMXMMX het volgende:
Weer gitaren met een schreeuwende retard
16 uur per dag in de spotlights en amper 8 uur slaap (niet eens aansluitend) zonder eten zijn echt wel zwaar. Denk dat ze zonder de sapjes het einde echt niet zouden halen. Maar tegenwoordig zijn de sapjes een feest, waar ze vroeger vooral essentieel en vies waren.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:29 schreef Fer het volgende:
[..]
Zij lijden zogenaamd in dat huis. Ze zijn zielig en daarom moeten we geld geven.
Waarom gaan ze niet gewoon normaal eten danquote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef Coritchando het volgende:
[..]
16 uur per dag in de spotlights en amper 8 uur slaap (niet eens aansluitend) zonder eten zijn echt wel zwaar. Denk dat ze zonder de sapjes het einde echt niet zouden halen. Maar tegenwoordig zijn de sapjes een feest, waar ze vroeger vooral essentieel en vies waren.
Ik denk dat dat ooit bedacht is om te voorkomen dat het 1 grote vreetpartij wordt. Het is moeilijk te verkopen dat je DJ's zich volproppen met chocolade en kalkoen en vervolgens bedelen om geld. Dat past niet in het plaatje van uitgemergelde kinderen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom gaan ze niet gewoon normaal eten dan
Mening, geen feit.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Afrika is per definitie geen goed doel.
Wat had je anders verwacht dan bij een reclame campagne.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dat zielige meisje wat de campagne siert blijkt een model te zijn. De achtergrond met de kapot geschoten straat blijkt in Marokko te zijn
#fake
Ik begrijp al die ophef ook niet. Zijn mensen nou zo dom of doen ze alsof?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:18 schreef Dennism het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dan bij een reclame campagne.
ditquote:Op woensdag 23 december 2015 18:18 schreef Dennism het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dan bij een reclame campagne.
Zie je wel, ze hebben gewoon smartphone en dure tasquote:Op woensdag 23 december 2015 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Het vluchtelingenmeisje in betere tijden.
[ afbeelding ]
En internetquote:Op woensdag 23 december 2015 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zie je wel, ze hebben gewoon smartphone en dure tas
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Het vluchtelingenmeisje in betere tijden.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |