Op wie? Er zijn geen vrouwen in het huisquote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het kut.
Maar daar is alles wel mee gezegd.
Fapze.
En dit:quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het kut.
Fapze.
Autofellatio ten top.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:36 schreef Luuntje het volgende:
Ik vind het hele gedoe erom heen heel erg KUT!
Op je eigen geweldigheid en vrijgevigheid natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op wie? Er zijn geen vrouwen in het huis.
Ik doe dat helemaal niet of nauwelijks, maar de livestream heeft altijd wel wat vind ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Op je eigen geweldigheid en vrijgevigheid natuurlijk.
Weet je wat ik het ergste van alles vind?quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik doe dat helemaal niet of nauwelijks, maar de livestream heeft altijd wel wat vind ik.
Verder kan het doel me weinig interesseren.
Elke euro telt, als het er maar minimaal 10 zijn.quote:Waarom moet je minimaal 10 euro betalen om een plaat aan te vragen?
Dit bedrag is in overleg met het Rode Kruis tot stand gekomen. Een tientje is een bedrag waarmee het Rode Kruis echt iets kan betekenen. Een plaat aanvragen is de belangrijkste inkomstenbron tijdens 3FM Serious Request. Uiteraard kun je ook een ander bedrag doneren. Dit kun je doen via de beroemde brievenbus in het Glazen Huis of via de SMS. Wij roepen altijd: elke euro telt!
Ja ja, je goed voelen is niet gratis.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke euro telt, als het er maar minimaal 10 zijn.
Deze mening deel ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het kut.
Fapze.
Lezen is best lastig voor jou hè. Er zijn 2 manieren om een lager bedrag te doneren.quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke euro telt, als het er maar minimaal 10 zijn.
Niet als je een plaat aan wilt vragen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 19:00 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Lezen is best lastig voor jou hè. Er zijn 2 manieren om een lager bedrag te doneren.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 18:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op wie? Er zijn geen vrouwen in het huis.
Dan moet je 538 luisteren.quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:38 schreef MMXMMX het volgende:
Wat ik vervelend vind is dat ze steeds de muziek draaien uit de jeugd tijd van Papa en Mama
En dat dan de kinderen die buiten het glazen huis staan wachten op de muziek van hun generatie
Gewoon in de kou laten staan.
Ik dacht dat de DJs die de hele wereld aan hun voeten hebben liggen meer gedraaid zouden worden. Mannen als Armin van Buuren en Hardwell en Afrojack en Tiesto enzovoort .
Maar goed elk jaar hetzelfde.
Als ze ff de kans krijgen draaien ze muziek met gitaren en drumstellen uit het jaar 200 voor christus
EDIT:
Armin van Buuren LOL mijn oproep is gehoord
EDIT:
Ze hadden 2016 niet meer aan moeten kondigen en hier moeten stoppen..quote:Op zaterdag 19 december 2015 02:50 schreef Zelfscanner het volgende:
Wat ik de afgelopen uren heb gezien, mogen ze van mij stoppen volgend jaar. Dus word steeds meer anti nu. Terwijl ik toch elk jaar keek en kon lachen.
Die meuk van Britney Spears is muziek van papa en mama?quote:Op zaterdag 19 december 2015 00:38 schreef MMXMMX het volgende:
Wat ik vervelend vind is dat ze steeds de muziek draaien uit de jeugd tijd van Papa en Mama
En dat dan de kinderen die buiten het glazen huis staan wachten op de muziek van hun generatie
Gewoon in de kou laten staan.
Ik dacht dat de DJs die de hele wereld aan hun voeten hebben liggen meer gedraaid zouden worden. Mannen als Armin van Buuren en Hardwell en Afrojack en Tiesto enzovoort .
Maar goed elk jaar hetzelfde.
Als ze ff de kans krijgen draaien ze muziek met gitaren en drumstellen uit het jaar 200 voor christus
EDIT:
Armin van Buuren LOL mijn oproep is gehoord
EDIT:
ja, dat, of dementie stichtingen enzo.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Als ze volgend jaar succes willen hebben zullen ze een lokaal doel moeten gaan steunen, dus de voedselbanken of iets dergelijks. Dan trek je weer mensen.
Precies. Een Nederlands doel. Als ze dat volgend jaar gaan doen ga ik ze steunen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, dat, of dementie stichtingen enzo.
Helemaal mee eens , juist in deze tijd slaan ze de plank helemaal mis. Het is gezellig om naar te kijen meer ook nietquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Als ze volgend jaar succes willen hebben zullen ze een lokaal doel moeten gaan steunen, dus de voedselbanken of iets dergelijks. Dan trek je weer mensen.
hoezo het is nog steeds druk toch?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ik hoor meer tegengeluiden dan dat ik positieve geluiden hoor. En dat iets druk is wil niet zeggen dat het goed loopt. Aandachtshoeren voldoende altijd als er maar een camera ergens staat.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:49 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
hoezo het is nog steeds druk toch?
Dan zijn alle 'geld naar het buitenland is onzin, we hebben het hier zo slecht!!!'-tokkies ook weer tevreden ja.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:45 schreef Netsplitter het volgende:
Dus omdat ik vind dat een Nederlands doel op zijn tijd geen kwaad kan ben ik meteen een tokkie?quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zijn alle 'geld naar het buitenland is onzin, we hebben het hier zo slecht!!!'-tokkies ook weer tevreden ja.
Nee, dat zeg ik niet, ik vind een Nederlands doel ook prima. (moet je wel een andere samenwerkingspartner vinden, het rode kruis kan daar niet in voorzien)quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:53 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus omdat ik vind dat een Nederlands doel op zijn tijd geen kwaad kan ben ik meteen een tokkie?
Een aantal zullen afhaken, een aantal blij zijn, een aantal zullen SR nog steeds zelfbevlekking vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat afwisseling van spijs eten doet. Ene jaar nationaal, andere jaar internationaal ofzo.
Of een algemeen doel, onderzoek tegen kanker of zoquote:Op zaterdag 19 december 2015 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik denk dat afwisseling van spijs eten doet. Ene jaar nationaal, andere jaar internationaal ofzo.
ik hoor ik hoor... Ik zie dat heel NL er mee bezig is. Zal voorlopig wel blijven bestaan om die reden.quote:Op zaterdag 19 december 2015 09:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik hoor meer tegengeluiden dan dat ik positieve geluiden hoor. En dat iets druk is wil niet zeggen dat het goed loopt. Aandachtshoeren voldoende altijd als er maar een camera ergens staat.
Vooral jij bent er druk meequote:Op zaterdag 19 december 2015 10:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
ik hoor ik hoor... Ik zie dat heel NL er mee bezig is. Zal voorlopig wel blijven bestaan om die reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |