heldenquote:Op zondag 20 december 2015 11:30 schreef derLudolf het volgende:
Ik haat 3FM, vind Beelden zum kotsen een moet dus daarom ook niet van dat hele glazen huis hebben.
Zo te horen waren van die 33duizend de meeste het met hem eensquote:
Ik kan met trots hetzelfde zeggenquote:Op zondag 20 december 2015 17:24 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb nog geen seconde gekeken/geluisterd
Er zal in Nederland een kleine groep zijn die SR geweldig vind en veel van hen geeft er dan ook geld aan uit. Een minstens even grote groep vind het vreselijk en ergert zich er aan. Maar het overgrote deel van de Nederlanders interesseert zich allang niet meer hiervoor en kijkt gewoon niet.quote:Op zondag 20 december 2015 17:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zo te horen waren van die 33duizend de meeste het met hem eens
Inderdaad. En een groot deel van de gevers zal denk ik ook geld geven omdat een bekende geld inzamelt.quote:Op zondag 20 december 2015 17:29 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zal in Nederland een kleine groep zijn die SR geweldig vind en veel van hen geeft er dan ook geld aan uit. Een minstens even grote groep vind het vreselijk en ergert zich er aan. Maar het overgrote deel van de Nederlanders interesseert zich allang niet meer hiervoor en kijkt gewoon niet.
Deze man!quote:Op zondag 20 december 2015 16:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik vind het enorm kut.
Die vervelende DJ's, BN-ers en bedrijven die schaamteloos reclame komen maken.![]()
![]()
Niet eten, records en sapjes en Giel Beelen
Ik voel mij nu eigenlijk een beetje schuldig omdat ik een keer zo'n oude heilsoldaat geen geld heb gegeven. Want je hebt helemaal gelijk!quote:Op zondag 20 december 2015 17:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Inderdaad. En een groot deel van de gevers zal denk ik ook geld geven omdat een bekende geld inzamelt.
Ik zou nooit geld geven aan Amnesty of de Dierenbescherming maar die man die collecteert is gewoon een vriendelijke oude en volgens mij redelijk eenzame man, die overal ook even een praatje maakt. Al zou ie al het geld houden.
Bij feesttenten in de buurt kwam altijd een hoogbejaarde heilsoldaat. In zo'n pakkie, met zo'n centenbakkie en die man genoot echt, ook al was ie op het laatst 93.
3fm zou ik wel weigeren trouwens
denk dat de meeste het gewoon 'gezellige' radio vinden en verder daar niet over nadenken.quote:Op zondag 20 december 2015 20:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Het is vooral een lachwekkend gebeuren met al die naïeve mensjes die hun geld weggooien en vervolgens denken dat ze iets aan een ''goed'' doel hebben gegeven .
maar waarom geef je er dan geld aan ? Ach soms hebben mensen vreemde gewoontesquote:Op zondag 20 december 2015 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
denk dat de meeste het gewoon 'gezellige' radio vinden en verder daar niet over nadenken.
"we doen gezellig mee lieverd doneer jij even 10 euro op dat heerlijke nummer van Adèle?"quote:Op zondag 20 december 2015 20:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
maar waarom geef je er dan geld aan ? Ach soms hebben mensen vreemde gewoontes
okquote:Op dinsdag 22 december 2015 00:15 schreef ootjekatootje het volgende:
Compleet uitgemolken, DJ's hangen er maar wat bij en als ik kijk zitten ze stoïcijns naar dat schermpje te staren.
O en die Sophie Hilbrand heeft ook geen meerwaarde...
Vond het andere jaren wat sfeervoller en er viel nog wel eens wat te lachen.
Nu pas je eerste koffie drinkenquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:27 schreef RingBewoner het volgende:
Ik wilde vanochtend rustig kijken naar WNL met Rozemarijn, Leonie, Maaike en Annemarie. Krijg ik weer SR door mijn strot gedrukt. Ik wil de knappe dames weer terug tijdens het wakker worden en mijn eerste koffie.
Dat was rond 7:30 al. Maar aangezien ik toen bezig was met andere dingen ging ik niet direct Fok! openen om mijn beklag te doen.quote:
Dat is dan weer te vroeg.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat was rond 7:30 al. Maar aangezien ik toen bezig was met andere dingen ging ik niet direct Fok! openen om mijn beklag te doen.
Je niet afberen op Eva die in de studio zat bij Gielquote:Op dinsdag 22 december 2015 10:27 schreef RingBewoner het volgende:
Ik wilde vanochtend rustig kijken naar WNL met Rozemarijn, Leonie, Maaike en Annemarie. Krijg ik weer SR door mijn strot gedrukt. Ik wil de knappe dames weer terug tijdens het wakker worden en mijn eerste koffie.
Was een optie. Maar helaas zit die lul er dan ook bij.quote:Op dinsdag 22 december 2015 11:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je niet afberen op Eva die in de studio zat bij Giel
Afrika is per definitie geen goed doel.quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:39 schreef Wootism het volgende:
Wat een zeikers hier
Ze doen het voor een goed doel en halen miljoenen op.
En als je het kut vindt, dan volg je het toch niet? Ik heb er in ieder geval nog 0,0 van meegekregen dit jaar.
Wat is trouwens de toegevoegde waarde van dat niet eten ?quote:Op dinsdag 22 december 2015 22:44 schreef Fer het volgende:
Ze eten niet, maar voor hoeveel calorien/euro's gaan er aan smoothies doorheen?
Zij lijden zogenaamd in dat huis. Ze zijn zielig en daarom moeten we geld geven.quote:Op woensdag 23 december 2015 04:41 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Wat is trouwens de toegevoegde waarde van dat niet eten ?
Wat verwacht je bij 3FMquote:Op zaterdag 19 december 2015 22:37 schreef MMXMMX het volgende:
Weer gitaren met een schreeuwende retard
16 uur per dag in de spotlights en amper 8 uur slaap (niet eens aansluitend) zonder eten zijn echt wel zwaar. Denk dat ze zonder de sapjes het einde echt niet zouden halen. Maar tegenwoordig zijn de sapjes een feest, waar ze vroeger vooral essentieel en vies waren.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:29 schreef Fer het volgende:
[..]
Zij lijden zogenaamd in dat huis. Ze zijn zielig en daarom moeten we geld geven.
Waarom gaan ze niet gewoon normaal eten danquote:Op woensdag 23 december 2015 08:48 schreef Coritchando het volgende:
[..]
16 uur per dag in de spotlights en amper 8 uur slaap (niet eens aansluitend) zonder eten zijn echt wel zwaar. Denk dat ze zonder de sapjes het einde echt niet zouden halen. Maar tegenwoordig zijn de sapjes een feest, waar ze vroeger vooral essentieel en vies waren.
Ik denk dat dat ooit bedacht is om te voorkomen dat het 1 grote vreetpartij wordt. Het is moeilijk te verkopen dat je DJ's zich volproppen met chocolade en kalkoen en vervolgens bedelen om geld. Dat past niet in het plaatje van uitgemergelde kinderen.quote:Op woensdag 23 december 2015 09:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom gaan ze niet gewoon normaal eten dan
Mening, geen feit.quote:Op woensdag 23 december 2015 01:49 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Afrika is per definitie geen goed doel.
Wat had je anders verwacht dan bij een reclame campagne.quote:Op woensdag 23 december 2015 08:36 schreef de_boswachter het volgende:
Dat zielige meisje wat de campagne siert blijkt een model te zijn. De achtergrond met de kapot geschoten straat blijkt in Marokko te zijn
#fake
Ik begrijp al die ophef ook niet. Zijn mensen nou zo dom of doen ze alsof?quote:Op woensdag 23 december 2015 18:18 schreef Dennism het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dan bij een reclame campagne.
ditquote:Op woensdag 23 december 2015 18:18 schreef Dennism het volgende:
[..]
Wat had je anders verwacht dan bij een reclame campagne.
Zie je wel, ze hebben gewoon smartphone en dure tasquote:Op woensdag 23 december 2015 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Het vluchtelingenmeisje in betere tijden.
[ afbeelding ]
En internetquote:Op woensdag 23 december 2015 19:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zie je wel, ze hebben gewoon smartphone en dure tas
quote:Op woensdag 23 december 2015 19:03 schreef Mani89 het volgende:
Het vluchtelingenmeisje in betere tijden.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |