abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158471549
ZUTPHEN -

Loek Hermans gaat volgend jaar aan de slag als waarnemend burgemeester van Zutphen. Hij volgt per 1 februari Arnold Gerritsen op, die na zeventien jaar de functie van burgemeester neerlegt.

Loek Hermans Loek Hermans Foto: Serge Ligtenberg

De 64-jarige Hermans stapte in november op als fractievoorzitter van de VVD in de Eerste Kamer na een vernietigend oordeel over zijn functioneren bij thuiszorgorganisatie Meavita. Hij deed dit nadat de Ondernemingskamer in Amsterdam oordeelde dat de vroegere top zich schuldig heeft gemaakt aan wanbeleid. Hij was president-commissaris bij het bedrijf dat in 2009 failliet ging.

De bedoeling is dat Hermans die functie als burgemeester maximaal negen maanden vervult. In die periode zoekt de gemeente naar een opvolger van Gerritsen. Hermans heeft een gesprek met een Zutphense delegatie (fractievoorzitters, gemeentesecretaris en griffie) gehad. Volgens de gemeente was er een goede klik.

Zutphen denkt in Hermans een waarnemend burgemeester te hebben gevonden die een verbindende rol kan spelen in de lokale politiek. "Een daadkrachtige persoonlijkheid met een stevig bestuurlijk netwerk op landelijk en regionaal niveau en contacten in het midden en kleinbedrijf. Een burgemeester die het vermogen heeft om complexe dossiers als het vluchtelingenvraagstuk en de economische agenda verder te brengen", aldus de gemeente.

Hermans was in de jaren negentig burgemeester in Zwolle. Ook was hij minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen, commissaris van de Koningin in Friesland en zat namens de VVD in de Tweede Kamer en was voorzitter van MKB-Nederland.

http://www.telegraaf.nl/b(...)utm_campaign=twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158471635
Loek Hermans en de strijd tegen de tijdgeest

VVD-prominent Loek Hermans is opgestapt als lid van de Eerste Kamer na een snoeihard oordeel van de Amsterdamse Ondernemingskamer over het faillissement van zorginstelling Meavita. Hermans, ten tijde van het faillissement voorzitter van de raad van commissarissen van het thuiszorgbedrijf, heeft volgens de rechters samen met andere commissarissen ,’ten onrechte niet volledig geïnformeerd over de bestaande problemen’ bij Meavita. Ook deelde hij ‘belangrijke interne en externe signalen’ over het functioneren van de bestuursvoorzitter niet met andere commissarissen.

In een schriftelijke verklaring laat Hermans weten zich 'verantwoordelijk te voelen voor de situatie waarin de zorginstelling terecht is gekomen'. 'Hoewel het rapport nog bestudeerd wordt, richt het persbericht van de Ondernemingskamer zodanig de aandacht op mij als persoon dat het niet langer mogelijk is om mijn taken als senator uit te oefenen.'

Hermans is een vrolijke liberaal. Diep geloof in marktwerking, een man die daadkracht en ambitie combineert. In de loop der jaren heeft hij zich ontpopt tot een spin in het web van bestuurlijk Nederland. ‘Ik doe veel dingen, dan gaat er ook wel eens iets fout’, zei hij twee jaar geleden tegen de Volkskrant.

Hermans is een product van zijn tijd. Zoals hij zijn er velen. Besturen en toezichthouden bezien als min of meer een gezellige tijdverdrijf. Het verruimt de blik, je ontmoet nog eens iemand en het is allemaal voor het goede doel: de BV Nederland.

Mensen als Hermans leven in het verleden. Besturen is een kwestie van knopen tellen geworden, niet van kralen rijgen. Het vergt constante aandacht, zorgvuldig afgestelde antennes voor de omgeving waarin een organisatie functioneert en een scherp zicht op checks and balances.

Maaiveld voorspelt dat Hermans niet het laatste lid van het old boys network is dat zich verslikt in een geprofessionaliseerd landschap waar begrippen als integriteit en compliance hun intrede hebben gedaan en waar hard wordt afgerekend met falen.

De vraag die zich nu aandient: als hij opstapt als senator, hoe verhoudt zich dat tot al zijn andere functies? En dat zijn er nogal wat:

— adviseur NMT (Nederlandse Maatschappij tot Bevordering der Tandheelkunde)

— voorzitter Nederlands Uitgeversverbond, vanaf november 2002

— voorzitter Stichting Katholieke Universiteit Nijmegen, vanaf april 2008

— lid bestuur Academie voor Wetgeving

— lid Raad van Advies KHN (Koninklijke Horeca Nederland)

— lid Raad van Advies Stichting Zeldzame Ziektenfonds

— voorzitter Greenport Holland, vanaf 15 februari 2011 (lobbyorganisatie tuinbouwbedrijfsleven)

— voorzitter Platform Hout in Nederland, vanaf maart 2011

— voorzitter Stichting 'Vrienden van het Nationaal Archief'

— voorzitter Toezicht- en Adviescollege 'CBRE Real Estate Funds'

— lid Raad van Advies 'Luzac College'

— lid bestuur Stichting Instituut GAK te Hilversum

Het wordt de komende dagen druk vergaderen in de polder over de positie van Loek Hermans

http://fd.nl/economie-pol(...)d-tegen-de-tijdgeest
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158471689
De gemeente Zutphen noemt Hermans een "daadkrachtige persoonlijkheid met een stevig bestuurlijk netwerk op landelijk en regionaal niveau en contacten in het midden- en kleinbedrijf".

Hermans (64) stapte vorige maand op als fractievoorzitter van de VVD in de Eerste Kamer. Zijn positie was onder druk komen te staan nadat de Ondernemingskamer van het hof in Amsterdam had vastgesteld dat er sprake was van wanbeleid bij thuiszorgorganisatie Meavita. Hermans was president-commissaris bij het bedrijf, dat in 2009 failliet ging.

http://nos.nl/artikel/207(...)meester-zutphen.html
pi_158471910
zo zie je maar weer, op een bepaald moment maakt het falen, mislukken en express doelbewust fouten maken niks meer uit.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_158472242
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
zo zie je maar weer, op een bepaald moment maakt het falen, mislukken en express doelbewust fouten maken niks meer uit.
Ontslag vergoeding binnen harken en de wereld draait dooooooor
pi_158472886
Deze tijdelijke klus (voor een afgebakende periode van 9 maanden) lijkt me bij uitstek geschikt voor Hermans, die nu 64 jaar is. Hij heeft de bestuurlijke ervaring om de tijdelijke rol van burgemeester in Zutphen op een goede manier te vervullen. Ik geef Zutphen trouwens groot gelijk dat ze iemand aanstellen met een goed netwerk en met de juiste bestuurlijke ervaring.
pi_158472975
De man is een inhalige hond, die eigenlijk ondergespuugd en gevierendeeld zou moeten worden op de Dam. In plaats daarvan maakt men hem burgervader van een middelgrote gemeente.

Dit land is diep, heel diep gezonken.
pi_158473041
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:45 schreef Elfletterig het volgende:
Deze tijdelijke klus (voor een afgebakende periode van 9 maanden) lijkt me bij uitstek geschikt voor Hermans, die nu 64 jaar is. Hij heeft de bestuurlijke ervaring om de tijdelijke rol van burgemeester in Zutphen op een goede manier te vervullen. Ik geef Zutphen trouwens groot gelijk dat ze iemand aanstellen met een goed netwerk en met de juiste bestuurlijke ervaring.
Oh en dat hij zich als president-commissaris bij thuiszorgorganisatie Meavita schuldig heeft gemaakt aan wanbeleid maakt niet uit ?

'Werknemers Meavita liepen tonnen mis

De vakbond wil de toenmalige bestuurders en de toezichthouders van het bedrijf aansprakelijk stellen voor de financiële schade als gevolg van het faillissement

http://www.nu.nl/economie(...)epen-tonnen-mis.html
pi_158473114
Wie deed wat fout bij Meavita?

De rechter heeft gesproken: de ondergang van thuiszorgorganisatie Meavita valt bestuurders en commissarissen aan te rekenen. Zij kunnen claims verwachten. Wat deden ze fout?

http://static0.persgroep.(...)width=664&height=374
  woensdag 23 december 2015 @ 17:59:36 #10
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_158473220
Tijd dat de burger zelf zijn burgemeester mag kiezen...

Er zitten me er toch een paar pareltjes bij zeg op bepaalde plekken....
pi_158474224
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:51 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Oh en dat hij zich als president-commissaris bij thuiszorgorganisatie Meavita schuldig heeft gemaakt aan wanbeleid maakt niet uit ?

'Werknemers Meavita liepen tonnen mis

De vakbond wil de toenmalige bestuurders en de toezichthouders van het bedrijf aansprakelijk stellen voor de financiële schade als gevolg van het faillissement

http://www.nu.nl/economie(...)epen-tonnen-mis.html
Dat maakt niet uit voor het kunnen functioneren als burgemeester van een gemeente.
pi_158474547
Het wordt tijd dat ze het vak van burgemeester automatiseren. 393 burgemeesters in dit land die allemaal hetzelfde kunstje doen. Neem de meest efficiente burgemeester, laat die alles besturen vanuit Den Haag - het hoofdkantoor - en automatiseer de rest. Weg met die bestuurlijke onzin.
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_158474742
Hermans was de hoogste commissaris die een oogje in het zeil had moeten houden bij een bedrijfstop die zich schuldig heeft gemaakt aan wanbeleid. Zelf vond hij dat terecht zodanig ernstig dat hij opstapte. Nu dan in dienst treden in een voorname publieke functie lijkt mij absoluut ongepast.
pi_158475980
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:59 schreef kawotski het volgende:
Het wordt tijd dat ze het vak van burgemeester automatiseren. 393 burgemeesters in dit land die allemaal hetzelfde kunstje doen. Neem de meest efficiente burgemeester, laat die alles besturen vanuit Den Haag - het hoofdkantoor - en automatiseer de rest. Weg met die bestuurlijke onzin.
Nee. Gemeenteraden kiezen een burgemeester op basis van een bepaald profiel. Ze zoeken een persoon met bepaalde eigenschappen en vaardigheden. Die kun je niet vervangen door computers.

En het bestuur van een gemeente hoort ook niet in Den Haag thuis. Er zijn al veel te veel onnodige gemeentelijke herindelingen geweest. Het bestuur komt steeds verder bij de burger vandaan te staan. En het zogenaamd 'democratische' D66 loopt voorop om dat te bewerkstelligen.
  woensdag 23 december 2015 @ 20:07:50 #15
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_158476213
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 18:59 schreef kawotski het volgende:
Tegen.
Nederland wordt al veel te veel vanuit Den Haag aangestuurd. Dat aanstellen als burgemeester van Haagse afdankertjes alleen omdat ze een paar telefoonnrs. in een boekje hebben stoor ik mij al jaren aan. Hoe heette die prutser in Groningen ook alweer? :')

Als hier een bestuurskundige rondhangt mag hij mij verbeteren. :P Maar naar mijn idee kennen Duitsland en Zwitserland het beste lokale bestuur in onze omgeving. Beide kennen een krachtig gemeentelijk en/of provinciaal/kantonnaal bestuur en een relatief terughoudend centraal bestuur. Als je Londen of Parijs wegdenkt blijft er erg weinig over van de UK resp. Frankrijk.

[ Bericht 8% gewijzigd door Hyperdude op 23-12-2015 20:14:37 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_158476455
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:59 schreef penny-wise het volgende:

Dat wordt niet beter bij een gekozen burgemeester hoor
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 23 december 2015 @ 20:47:27 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_158477702
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Als je ze kan kiezen, kan je ze ook wegstemmen.
Nu krijg je ze pas weg als ze zelf opstappen.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  woensdag 23 december 2015 @ 20:55:25 #18
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_158477945
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:07 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Tegen.
Nederland wordt al veel te veel vanuit Den Haag aangestuurd. Dat aanstellen als burgemeester van Haagse afdankertjes alleen omdat ze een paar telefoonnrs. in een boekje hebben stoor ik mij al jaren aan. Hoe heette die prutser in Groningen ook alweer? :')
Daarvoor moet je toch echt bij de gemeenteraden zijn. Zij hebben hun favoriete burgemeesterskandidaat zelf voorgedragen voor benoeming.
  woensdag 23 december 2015 @ 21:39:51 #19
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_158479535
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:15 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Dan is er iig nog een corrigerende werking. Nu is Burgermeesterschap een baantjes machine voor het old boys cirquit.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_158479624
Burgemeester van Zutphen worden is feitelijk wel het Nederlandse equivalent van naar de goelag gestuurd worden natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 23 december 2015 @ 21:45:06 #21
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_158479719
Zutphen is een links bolwerk, toch?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 23 december 2015 @ 22:14:25 #22
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_158480946
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:42 schreef Monolith het volgende:
Burgemeester van Zutphen worden is feitelijk wel het Nederlandse equivalent van naar de goelag gestuurd worden natuurlijk.
Je verwart Zutphen met Oss.
  woensdag 23 december 2015 @ 22:17:37 #23
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_158481098
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 21:45 schreef Perrin het volgende:
Zutphen is een links bolwerk, toch?
Ja. Veel antroposofen ook.
  woensdag 23 december 2015 @ 22:58:48 #24
45206 Pietverdriet
pi_158482995
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:17 schreef freako het volgende:

[..]

Ja. Veel antroposofen ook.
Twee vrije scholen, enorm hoge werkloosheid, bedrijven de gillend wegrennen
  woensdag 23 december 2015 @ 23:10:18 #25
38496 Perrin
pi_158483465
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:58 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Twee vrije scholen, enorm hoge werkloosheid, bedrijven de gillend wegrennen
Werk aan de winkel voor Loek.
  donderdag 24 december 2015 @ 11:07:02 #26
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_158491810
De politiek schijt de burger weer voluit in den bek

Hoe halen ze het in hun hoofd om zo'n non-valeur weer een baantje te geven in het openbaar bestuur. Zie ook Ed Nijpels :r
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_158491896
quote:
2s.gif Op woensdag 23 december 2015 22:14 schreef freako het volgende:

[..]

Je verwart Zutphen met Oss.
Nee da's meer een Noord-Koreaans heropvoedingskamp.
pi_158517252
quote:
3s.gif Op woensdag 23 december 2015 20:47 schreef Hyperdude het volgende:

[..]

Als je ze kan kiezen, kan je ze ook wegstemmen.
Nu krijg je ze pas weg als ze zelf opstappen.
Politici in de 2de kamer kan je ook niet wegstemmen, dus dat is niet per definitie altijd waar.
pi_158518980
Een terechte benoeming. Ze prijzen het feit dat hij een geweldig netwerk heeft opgebouwd bij het verrijken van zijn eigen persoontje en het werkloos maken van tienduizenden anderen. Wie kan daaraan twijfelen? Hij voldoet uitstekend aan de functieomschrijving.
  maandag 28 december 2015 @ 14:55:13 #30
38496 Perrin
pi_158601441
Toch niet.

quote:
Loek Hermans geen burgemeester

VVD'er Loek Hermans is niet meer beschikbaar om de functie van burgemeester in Zutphen te bekleden.
pi_158601572
Als gemeente zou je op dit moment ook gewoon even "Nee nu even niet, we zoeken verder" moet zeggen? Blijkbaar niet, allemaal vriendjespolitiek. Elkaar baantjes toeschuiven. 8)7
  maandag 28 december 2015 @ 15:01:24 #32
45206 Pietverdriet
pi_158601600
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef TargaFlorio het volgende:
Als gemeente zou je op dit moment ook gewoon even "Nee nu even niet, we zoeken verder" moet zeggen? Blijkbaar niet, allemaal vriendjespolitiek. Elkaar baantjes toeschuiven. 8)7
Daarom, gekozen burgermeesters
pi_158601680
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 15:01 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Daarom, gekozen burgermeesters
Zou een stuk beter zijn.

Al zal de politiek nog steeds dezelfde mensen naar voor schuiven als ze nu ook doen.
pi_158602199
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:59 schreef penny-wise het volgende:

Verkiezingen zijn overrated. De meeste mensen kunnen helemaal geen goede inschatting maken van kandidaten. Democratie zou veel meer moeten inhouden dan alleen verkiezingen. Met verkozen burgermeesters krijg je de mensen met de beste marketing, leukste kop en gladste praatjes; dat is niet zo heel anders dan wat we nu hebben.
pi_158602390
.

[ Bericht 99% gewijzigd door maryen65 op 28-12-2015 15:32:41 ]
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_158602510
Ah ik vond deze, dan kan mijn voorgaande post onder ignore ;)

ZUTPHEN - Loek Hermans ziet af van het waarnemend burgmeesterschap van Zutphen. Dat heeft de Gelderse commissaris van de koning Clemens Cornielje maandagmiddag aan deze krant bekend gemaakt. Hermans constateert dat er onvoldoende draagvlak is bij de Zutphense politiek

Hermans werd vorige week door de Gelderse commissaris van de Koning Clemens Cornielje (VVD) naar voren geschoven als waarnemend burgemeester van Zutphen. Dat leidde tot een storm van kritiek.

Failliet
Hermans was toezichthouder bij zorgorganisatie Meavita. Meavita ging 6 jaar geleden failliet, waardoor zo'n 20.000 mensen hun baan verloren. De ondernemingskamer van het gerechtshof in Amsterdam concludeerde vorige maand dat er sprake was van wanbeleid. Dat vernietigende oordeel was ook de reden waarom Hermans vrijwel direct uit de Eerste Kamer stapte en zijn fractievoorzitterschap voor de liberalen neerlegde.

Twijfel
Vorige week werd bekend dat Hermans per 1 februari waarnemend burgemeester in Zutphen wordt. Alle elf fractievoorzitters in Zutphen konden zich aanvankelijk in de voordracht vinden. Ze gingen vorige week dinsdag akkoord met de voordracht. De afgelopen dagen nam de twijfel echter toe. De SP zegde het vertrouwen in hem al op. Ook andere partijen begonnen te twijfelen. Cornielje heeft maandagochtend met de fractievoorzitters gesproken. Gebrek aan draagvlak is nu de reden datHermans toch niet naar Zutphen komt.

Andere kandidaat
Cornielje gaat in januari op zoek naar en andere kandidaat voor het waarnemend burgemeesterschap, meldt de provincie Gelderland. Huidig burgemeester Arnold Gerritsen vertrekt per 1 februari.

http://www.nu.nl/algemeen(...)meester-zutphen.html

[ Bericht 5% gewijzigd door maryen65 op 28-12-2015 15:48:33 ]
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_158609934
Ik vind dit vooral een blunder van de lokale fractievoorzitters. Ze gingen met z'n elven achter de benoeming staan. Ze hadden natuurlijk best van tevoren kunnen bedenken dat het nieuws voor wat reuring zou zorgen. Maar wat doen deze laffe figuren? In plaats van achter hun besluit te blijven staan - zij zijn immers degenen die met de burgemeester moeten werken - laten ze 'm lafjes vallen, de SP voorop.

Hermans was prima geschikt geweest om een paar maanden de toko te runnen daar.
pi_158610243
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 18:58 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind dit vooral een blunder van de lokale fractievoorzitters. Ze gingen met z'n elven achter de benoeming staan. Ze hadden natuurlijk best van tevoren kunnen bedenken dat het nieuws voor wat reuring zou zorgen. Maar wat doen deze laffe figuren? In plaats van achter hun besluit te blijven staan - zij zijn immers degenen die met de burgemeester moeten werken - laten ze 'm lafjes vallen, de SP voorop.

Hermans was prima geschikt geweest om een paar maanden de toko te runnen daar.
Ik vind het niet zo gek dat de democratisch gekozen volksvertegenwoordigers na breed gedragen kritiek vanuit de gemeenschap hun oordeel heroverwegen.

Wat Hermans zo uitermate gekwalificeerd maakt om "toko's te runnen" zie ik zo niet overigens. Hij is nota bene afgetreden omdat hij daar kennelijk niet zo goed in was. :P
pi_158613850
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 19:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik vind het niet zo gek dat de democratisch gekozen volksvertegenwoordigers na breed gedragen kritiek vanuit de gemeenschap hun oordeel heroverwegen.

Wat Hermans zo uitermate gekwalificeerd maakt om "toko's te runnen" zie ik zo niet overigens. Hij is nota bene afgetreden omdat hij daar kennelijk niet zo goed in was. :P
Een gemeente besturen kan Hermans prima. Dat is wat anders dan in de raad van toezicht van een zorginstelling zitten. Ik vind het op zich niet raar dat de volksvertegenwoordigers hun oordeel heroverwegen, ik vind het wél raar dat ze dit verhaal niet zagen aankomen.
  maandag 28 december 2015 @ 20:34:01 #40
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_158613935
Gênant. Vindt een keer een afgetreden senator een nieuw baantje gaat het volk weer zeuren. Ze kunnen het ook nooit goed doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryon op 28-12-2015 20:37:51 (t vergeten denk ik) ]
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_158614090
Ah, eind goed, al goed.
pi_158614363
Die handtekeningen van de petitie tegen zijn burgemeesterschap gingen gisteren echt hard. xD
pi_158614443
quote:
0s.gif Op maandag 28 december 2015 20:32 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Een gemeente besturen kan Hermans prima. Dat is wat anders dan in de raad van toezicht van een zorginstelling zitten. Ik vind het op zich niet raar dat de volksvertegenwoordigers hun oordeel heroverwegen, ik vind het wél raar dat ze dit verhaal niet zagen aankomen.
Daar zijn veel bewoners van Zwolle (?) het niet mee eens.
Bovendien is die man naast het fiasco bij Meavita nog wel vaker onderdeel geweest van een probleem.
pi_158614957
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 20:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Bovendien is die man naast het fiasco bij Meavita nog wel vaker onderdeel geweest van een probleem.
En nog afgezien daarvan is zijn laatste ervaring met het besturen van een gemeente alweer meer dan twintig jaar geleden. In die tijd is er toch wel behoorlijk wat veranderd in de lokale politiek.
pi_158615050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2015 17:04 schreef sjorsie1982 het volgende:
pi_158619382
quote:
1s.gif Op maandag 28 december 2015 20:43 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ik herinner me geen opzienbarende problemen tijdens zijn burgemeesterschap van Zwolle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')