quote:Op zaterdag 19 december 2015 15:51 schreef Uccie het volgende:
Ik vind het vandaag wel weer eens tijd voor tomatenpaprikasoep met een heleboel creme fraice, Marianne is het hier vast wel mee eens.
Ja hè, wel nog naar de supermarkt, maar dan kan ik ook weer eens een zak chips halen.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
![]()
Goede keus. Hier wordt het ook pizza vanavond.
Ik overweeg pizza met geitenkaas en spinazie.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
![]()
Goede keus. Hier wordt het ook pizza vanavond.
Of twee.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja hè, wel nog naar de supermarkt, maar dan kan ik ook weer eens een zak chips halen.
Ja eigenlijk wel, maar dan zegt Fokker "je verwacht het niet"quote:
Klinkt goed. Waar koop je die? Of maak je die zelf?quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik overweeg pizza met geitenkaas en spinazie.
Zelf maken, maar wel met een kant en klaar bodem want het is zaterdag. Maar inmiddels heb ik geen zin meerquote:Op zaterdag 19 december 2015 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Klinkt goed. Waar koop je die? Of maak je die zelf?
Dit verwacht je echt niet.quote:Op zaterdag 19 december 2015 16:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zelf maken, maar wel met een kant en klaar bodem want het is zaterdag. Maar inmiddels heb ik geen zin meer
Soep ga ik wel maken die is zo klaar en 2 ltr, dan kan er wat in de vriezer.
Ik heb gewoon brood gehaald voor bij de soep.quote:
Dat zal toch niet?quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moest ook even twee keer lezen, straks gaat ze nog zeggen dat ze geen chips heeft gehaald.
Nibb-its, stroopwafels, mini-ritters en crunchy m&m'squote:Op zaterdag 19 december 2015 17:22 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik moest ook even twee keer lezen, straks gaat ze nog zeggen dat ze geen chips heeft gehaald.
Zo kennen we je weer.quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nibb-its, stroopwafels, mini-ritters en crunchy m&m's
quote:Op zaterdag 19 december 2015 17:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nibb-its, stroopwafels, mini-ritters en crunchy m&m's
En ik ga 2 liter soep maken...het is de bedoeling dat er een deel de vriezer ingaat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |