SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - -
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden![i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zal wel meevallenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij gaat dus stormloopposter worden
Boot licking, piss drinking, finger frigging, tit tweakingquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Boot licking, piss drinking, finger frigging, tit tweaking
Love biting, arse licking, shit stabbing, mother fucking
Spunk loving, ball busting, cock sucking, fist fucking
Lip smacking, thirst quenching, cool living, ever giving
USELESS MAN!!!!!!!!!
Heerlijke plaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Boot licking, piss drinking, finger frigging, tit tweaking
Love biting, arse licking, shit stabbing, mother fucking
Spunk loving, ball busting, cock sucking, fist fucking
Lip smacking, thirst quenching, cool living, ever giving
USELESS MAN!!!!!!!!!
Of Limburgquote:
Tegelenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef Strani het volgende:
Ik heb begrepen dat Chantal Janzen uit Limburg komt. Net nu de slaapgasten zijn afgeschaft
Goed opletten, voor je het weet is hij zo weer weg!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef Strani het volgende:
Maar Max Verstappen kan natuurlijk wel even langsracen.
Peel in Brand natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Limburg is voor mij al zo'n grijsgedraaid nummer, ik hoor persoonlijk liever nog November of Auto vleegtuug.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:26 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Limburg is voor mij al zo'n grijsgedraaid nummer, ik hoor persoonlijk liever nog November of Auto vleegtuug.
quote:
Daar ging het mis met Coldplay.quote:
Ik ga het volgend jaar eens live bekijken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging het mis met Coldplay.
veel te duurquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga het volgend jaar eens live bekijken.
Niet zo duur als mijn kaartje voor Adele.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging het mis met Coldplay.
Daar ging het misquote:Coldplay is een Britse alternatieverockband, die in 1996 in Londen werd gevormd. De leden zijn zanger Chris Martin, gitarist Jon Buckland, drummer Will Champion en bassist Guy Berryman.
Je gaat dus wel echt naar twee topshows.... Adèle en Coldplay....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zo duur als mijn kaartje voor Adele.
Dolkomischquote:
quote:
Uccie, waar ging het mis?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat dus wel echt naar twee topshows.... Adèle en Coldplay....
Adele vind ik wel stukken beter, ze had alleen 21 nooit moeten maken..quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En Janet Jacksonquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb altijd van alles leuk gevonden.quote:
Ah, de zangeres van ABC.quote:
quote:
Ik weet dat je ook van goede muziek houdtquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd van alles leuk gevonden.
Maar ook van nog slechtere muziek, maar daar hebben we het tussen kerst en O&N nog wel over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet dat je ook van goede muziek houdt
Ja, maar fout is niet slecht hequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ook van nog slechtere muziek, maar daar hebben we het tussen kerst en O&N nog wel over.
Stromae vind ik ook tof.quote:
Goed puntquote:
Heb jij ook op Hello gestemd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ook van nog slechtere muziek, maar daar hebben we het tussen kerst en O&N nog wel over.
Nee, ik vind dat in de t2k liedjes minimaal een jaar oud moeten zijn, slaat nergens op, maar ik vind dat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij ook op Hello gestemd?
iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die leegloop bij 3FM gaat wel erg hard zo
^ditquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat in de t2k liedjes minimaal een jaar oud moeten zijn, slaat nergens op, maar ik vind dat.
Ik vind dat ze best 2 jaar oud mogen zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat in de t2k liedjes minimaal een jaar oud moeten zijn, slaat nergens op, maar ik vind dat.
Radio 2 FTWquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die leegloop bij 3FM gaat wel erg hard zo
Ohja dat is waar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit
de eeuwige 100 van TMF destijds had die regel
Het is natuurlijk vrij raar om na 2 weken te weten dat Hello een van de 23 beste liedjes ooit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij tegenwoordig bijna altijd op, als Stenders nou naar 16-18u zou gaan dagelijks, zou ik helemaal gelukkig zijn.quote:
Ja precies.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vrij raar om na 2 weken te weten dat Hello een van de 23 beste liedjes ooit.
14-16 gaat ie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij tegenwoordig bijna altijd op, als Stenders nou naar 16-18u zou gaan dagelijks, zou ik helemaal gelukkig zijn.
oeh nice, ga ik weer wat vaker met mijn muziek op zitten overdagquote:
Wil je er meer over vertellen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef Joezi het volgende:
Doet me denken aan voetbalkamp in landgraaf
Bij mij ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij tegenwoordig bijna altijd op, als Stenders nou naar 16-18u zou gaan dagelijks, zou ik helemaal gelukkig zijn.
Prima, je had daar ook een drive in bioscoop, gingen we stenen gooien op de auto's vanuit het bos, mooi man.quote:
Ik kan alleen echt niet tegen Gijs en Michiel > Bart, maar ik verkies Bart boven Giel en straks ook Rob boven Paul.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij ook
Ben na de top 2000 blijven hangen
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Prima, je had daar ook een drive in bioscoop, gingen we stenen gooien op de auto's vanuit het bos, mooi man.
Gijs is wel ok, ik had van de week Jeroen van Inkel weer eens op staan (was per ongeluk op Veronica terecht gekomen) dat was tenenkrommend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan alleen echt niet tegen Gijs en Michiel > Bart, maar ik verkies Bart boven Giel en straks ook Rob boven Paul.
Tussenstand!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 2 uur?
Met Gijs zal ik wel altijd moeite blijven houden, maar 3FM is geen alternatief meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan alleen echt niet tegen Gijs en Michiel > Bart, maar ik verkies Bart boven Giel en straks ook Rob boven Paul.
Dit was wel het hoogtepunt tot nu toequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik was er al bang voor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit was wel het hoogtepunt tot nu toe
Gijs is walgelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gijs is wel ok, ik had van de week Jeroen van Inkel weer eens op staan (was per ongeluk op Veronica terecht gekomen) dat was tenenkrommend.
Dronken Jon was wel het hoogtepunt van alle SR's bij elkaar.quote:
Radio 2 is wel simpelweg wat beter dan 3fm.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Met Gijs zal ik wel altijd moeite blijven houden, maar 3FM is geen alternatief meer
Iedere keer als Coldplay op 2 is zap ik, maar ben al snel weer terug
Soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 2 is wel simpelweg wat beter dan 3fm.
Heb je nooit eerdere versies gezien,quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
Die aankleding in dat huis ook, alsof je er iemand gaat opereren ofzo.
Eerst was het idee om een "woonkamer" te hebben. Nu is dat een studio met meer ruimte voor bandjes.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
Die aankleding in dat huis ook, alsof je er iemand gaat opereren ofzo.
Nog altijd minder walgelijk dan Sander de Heer. Dat was echt een drama.quote:
Het is nog wel erg tam en integer allemaal. Misschien komt er dan ook juist wat spontaans, da's mijn hoop.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit was wel het hoogtepunt tot nu toe
Rowwen Heze,en Giel die slaaptquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik denk dat ik ook naar bed ga zo, vroegah doorhalen de eerst nachtenquote:
Jij hier?quote:
Nee, dit is mijn eerste keer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Heb je nooit eerdere versies gezien,
Dat hangt binnen notime vol![]()
Vooral dat 2e vind ik persoonlijk een hoogtepunt.quote:
En Frits Spits?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog altijd minder walgelijk dan Sander de Heer. Dat was echt een drama.
En lijkt steeds beter te wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 2 is wel simpelweg wat beter dan 3fm.
25 jr geleden vond ik dat wel aardig.quote:
Nee, dat is het zeker niet...quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
En lijkt steeds beter te worden
Of ik voel me er beter bij omdat ik ouder ben, maar geloof niet dat het dat is
Dat komt omdat Gerard Ekdom daar nu zit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Later pas denk ik, ze hebben een paar uur geleden nog gegeten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Wanneer is het trouwens sapjestijd?
Radio 2 heeft veel weggekocht bij 3fm... en bij populaire zenders.... Bart Arends, Gerard Ekdom, Rob stenders... Dan nog staverman, Haandrikman en roodbeen die het ook goed zouden doen op 3fm....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Meestal krijgen ze in de avond 1 sapje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Later pas denk ik, ze hebben een paar uur geleden nog gegeten.
Nee, want Gerard met zijn eeuwige grapjes is ook best vermoeiendquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Gerard Ekdom daar nu zit.
Was wel een Michiel hoofd met cupcakes te zien eerder vanavond.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mis trouwens wel de feesttoeters en jinglesdingen in beeld.
Is dat ook omdat Ekdom weg is?
Moet je meteen de trukendoos opengooienquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mis trouwens wel de feesttoeters en jinglesdingen in beeld.
Is dat ook omdat Ekdom weg is?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was wel een Michiel hoofd met cupcakes te zien eerder vanavond.
In Uto ja...quote:
verhip jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
Oh...waarom zijn de sapjes niet besproken?
Misschien willen ze de aandacht niet meer zo naar de sapjes laten gaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Sapjes dus al gehad? Ik vind het maar vreemd
De beste tot nu toequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Geloof niet dat ik het een geslaagde eerste avond vind..
Ik ook niet, maar ik bedacht me net, dat ik dat volgens mij elk jaar zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Het kan alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Er moet veel anders ineens.... Niet dat Paul of Domien vreemden zijn, maar toch..quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind sowieso dat ze dat 'niet eten' best af mogen schaffenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Misschien willen ze de aandacht niet meer zo naar de sapjes laten gaan
Wel de sc, maar niet de lc.... vaagquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee daar ben ik helaas van af, nog wel de SC in beheer
Domien zit er ook zo bij, niet actief bij de brievenbus. Geen gast.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er moet veel anders ineens.... Niet dat Paul of Domien vreemden zijn, maar toch..
Iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat ze dat 'niet eten' best af mogen schaffen
Ik vind het ook nog maar een beetje saai iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Qunix het volgende:
Ze hebben letterlijk alles geschrapt, behalve bandjes die komen optreden en verder alleen maar muziek draaien dus.
Enigszins vreemd zijn ze wel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er moet veel anders ineens.... Niet dat Paul of Domien vreemden zijn, maar toch..
Idd, het "saaie huis" zegt vriendlief hier al de hele tijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt wel een uitgeklede sr dit jaar, alles is eruit gesloopt, geen slaapgasten, geen veiling TV, geen sapjes bespreken.
Misschien willen ze van de grond af opnieuw opbouwen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Qunix het volgende:
Ze hebben letterlijk alles geschrapt, behalve bandjes die komen optreden en verder alleen maar muziek draaien dus.
En met al die gast-3FM'ers is het net een 3FM-feestje, maar dan op een andere locatiequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt wel een uitgeklede sr dit jaar, alles is eruit gesloopt, geen slaapgasten, geen veiling TV, geen sapjes bespreken.
Och, de sterkhouders zijn weg he.... Gerard, coen, sander... zelfs wilbert en Rob zijn weg... Dus dan mag je wat anders doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Geen idee. We gaan het zien wat gaat komen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien willen ze van de grond af opnieuw opbouwen?
"vriendlief"quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, het "saaie huis" zegt vriendlief hier al de hele tijd
Volgend jaar beter?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef Uccie het volgende:
Misschien moeten ze er gewoon even inkomen.
Klopt, ze willen het ook downgraden vanaf nu.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Ligt eraan wie er in het huis gaan.quote:
Als Frank maar even niet gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er in het huis gaan.
Ik zou het wel leuk vinden om juist dj's te zien die er nooit eerder in gezeten hebben.
Maar er zijn geen leuke dj's meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om juist dj's te zien die er nooit eerder in gezeten hebben.
Nee idd, ze gaan niet meer zo'n hele tocht doen van het ene naar het andere plein. Denk dat volgend jaar nog is en daarna afgelopen is met Glazen Huis,quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Klopt, ze willen het ook downgraden vanaf nu.
Was bekend. Ook de afsluiting wordt geen zegetocht.
Oliver en Markquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sander, frank en eva of zoquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien het glazen huis ook naar Radio 2 en dan de t2k vanuit het glazen huis.quote:
Jammer voor het rode kruisquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee idd, ze gaan niet meer zo'n hele tocht doen van het ene naar het andere plein. Denk dat volgend jaar nog is en daarna afgelopen is met Glazen Huis,
Dan is het een generatie mee gegaan...quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien het glazen huis ook naar Radio 2 en dan de t2k vanuit het glazen huis.
Wanneer zijn die begonnen, dat is wel een feestje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:00 schreef Qunix het volgende:
Live Happy Hardcore bij StuBru
http://stubru.be/musicforlife/volgmusicforlife
zal er aan liggen hoe het dit jaar gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee idd, ze gaan niet meer zo'n hele tocht doen van het ene naar het andere plein. Denk dat volgend jaar nog is en daarna afgelopen is met Glazen Huis,
Vandaag ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wanneer zijn die begonnen, dat is wel een feestje.
Ik luister eigenlijk altijd stubru....quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker feestje daar. Met Gunther D.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:00 schreef Qunix het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is heel populair ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk altijd stubru....
Er schijnen ook groepen PVV-ers te komen rellen vannachtquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:02 schreef Stickertje het volgende:
Vraag me eigenlijk af of mensen minder minder gaan doneren omdat het geld naar Syrië gaat & omdat het vluchtelingen gedoe op dit moment een hot topic is..
5 jaar te laat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Interactieve Livestreamquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is heel populair ja.
Zij steunen AzG hoor ik, daar heb ik dan weer meer mee dan met het Rode Kruis.
Misschien ga ik daar wel doneren dit jaar.
Ik heb altijd het idee dat mensen toch wel doneren ongeacht het doel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:02 schreef Stickertje het volgende:
Vraag me eigenlijk af of mensen minder gaan doneren omdat het geld naar Syrië gaat & omdat het vluchtelingen gedoe op dit moment een hot topic is..
Oh, dat is dan wel weer spannend. Kun je me even wakker maken als het zo ver is?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er schijnen ook groepen PVV-ers te komen rellen vannacht
Leuk concept!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Interactieve Livestream
Onze drie presentatrices worden 7 dagen lang opgesloten in de Iglo. Je kan via onze interactieve livestream zelf bepalen via welk camerstandpunt je onze drie heldinnen volgt. Benieuwd naar wat Siska aan het koken is? Nieuwsgierig welk boek Linde aan het lezen is? Big Brother is watching you!
Ik weet nog een leuk grapje met doneren...quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat mensen toch wel doneren ongeacht het doel.
Kom we maken een StruBru topicquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:00 schreef Qunix het volgende:
Toch nog gastenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alleen als die anders is dan de 5.000 versies die je al gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk grapje met doneren...
Ach, aan Limburg valt vrij weinig meer te verpestenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stubru heeft al hele jaar acties.... als er een artiest komt optreden, geven ze 69*2 tickets weg... per sms, 1 euro... totale opbrengst naar het goede doel dat de artiest kiestquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is heel populair ja.
Zij steunen AzG hoor ik, daar heb ik dan weer meer mee dan met het Rode Kruis.
Misschien ga ik daar wel doneren dit jaar.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ach, aan Limburg valt vrij weinig meer te verpesten
Aan heerlen niet iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ach, aan Limburg valt vrij weinig meer te verpesten
Daar was SR ook al 10 jaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
We eisen een apart forum, deze is verstoppelt in tv/radio
Valt nog mee dat ze de ruiten van het glazen huis nog niet hebben ingegooidquote:
K_S!quote:
Zekers.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iemiminimuis is het hiermee eens.
Ik ook btw.
Jaaaaquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:10 schreef Stickertje het volgende:
Hopelijk komt deze Heerlense inwoner ook nog even langs![]()
Haha dat zou tof zijn omgquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:10 schreef Stickertje het volgende:
Hopelijk komt deze Heerlense inwoner ook nog even langs![]()
quote:
Je had net moeten kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wat een figuur is die Gunther D ook.
#TeamTimber voor altijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
ChatGirl.Zal nooit onze eenzame strijd voor #TeamTimber vergeten.
Ik stem voor.quote:
Het is sfeerloos.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Geen eens de sneeuwvlokjes door beeld
Gewoon zelf er overheen zingen, heb je geen last van haar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
Weet iemand of er een versie van So This Is Christmas bestaat zonder Yoko Ono?
Weet ook niet of dat zozeer een vooruitgang isquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zelf er overheen zingen, heb je geen last van haar.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
Fittie?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zelf er overheen zingen, heb je geen last van haar.
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Was dat 2 jaar geleden in Leeuwarden? Ja toch?
Daar heb je zequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Geen eens de sneeuwvlokjes door beeld
Hoezo heb je een probleem met Yoko?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
De demoquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
Ja. Die goede oude tijd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Was dat 2 jaar geleden in Leeuwarden? Ja toch?
Je hoorde Yoko toch...quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet ook niet of dat zozeer een vooruitgang is![]()
Laat ik het zo zeggen, als ik had meegedaan met Idols, hadden ze mij ook op de middenstip in de Arena gezetquote:
Wij hadden denk ik daar samen een duet mogen zingen. Mariah Carey en Celine Dion ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik had meegedaan met Idols, hadden ze mij ook op de middenstip in de Arena gezet
Laatste jaar dat ik actief mee postte hier. Die legendarische nachten (Enschede met VanVelzenquote:
Ik wil De Cock terug. Die kleine en live sapjes maken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
oh beter: IK WIL HET SAPALARM TERUG.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij hadden denk ik daar samen een duet mogen zingen. Mariah Carey en Celine Dion ofzo.
Nou het begint wel ineens een beetje meer gevoel te krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zit er ineens helemaal in....
Nu ze een uurtje terug een reportage van Paul vanuit Syrië hebben laten horen wel ja... maar Wijnand is ook op reis geweest naar Congo voor reportages die je later deze week gaat horen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:18 schreef Qunix het volgende:
Ondanks het geld naar alle oorlogsgebieden moet gaan (denk ik?), is de toon gelegd op Syrië dus.
Ah.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu ze een uurtje terug een reportage van Paul vanuit Syrië hebben laten horen wel ja... maar Wijnand is ook op reis geweest naar Congo voor reportages die je later deze week gaat horen.
Die ene minuut, ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
gewoon het sapje bespreken was wel leuk.
Yup, gezienquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:12 schreef Qunix het volgende:
Toffe plopkap @ StuBru
[..]
Je had net moeten kijkenLIVE!
Ook niks bijzonders, maar was wel een leuk onderdeeltjequote:
Humbertoquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:25 schreef F.Begbie het volgende:
Goh de obligate switch naar Humberto
is de rede gezegd waarom er geen slaapgasten zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:27 schreef Qunix het volgende:
Eerste avond en 1 DJ in de avond over. 3 uur weg
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is de rede gezegd waarom er geen slaapgasten zijn?
Baasquote:
Denk dat Guus Meeuwis die 15.000 euro vroeg voor een nacht de spreekwoordelijke druppel wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is de rede gezegd waarom er geen slaapgasten zijn?
Trustequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn eigen slaapgast spelen....tot morgen
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn eigen slaapgast spelen....tot morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |