Idd, het "saaie huis" zegt vriendlief hier al de hele tijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt wel een uitgeklede sr dit jaar, alles is eruit gesloopt, geen slaapgasten, geen veiling TV, geen sapjes bespreken.
Misschien willen ze van de grond af opnieuw opbouwen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Qunix het volgende:
Ze hebben letterlijk alles geschrapt, behalve bandjes die komen optreden en verder alleen maar muziek draaien dus.
En met al die gast-3FM'ers is het net een 3FM-feestje, maar dan op een andere locatiequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt wel een uitgeklede sr dit jaar, alles is eruit gesloopt, geen slaapgasten, geen veiling TV, geen sapjes bespreken.
Och, de sterkhouders zijn weg he.... Gerard, coen, sander... zelfs wilbert en Rob zijn weg... Dus dan mag je wat anders doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Geen idee. We gaan het zien wat gaat komen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien willen ze van de grond af opnieuw opbouwen?
"vriendlief"quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, het "saaie huis" zegt vriendlief hier al de hele tijd
Volgend jaar beter?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef Uccie het volgende:
Misschien moeten ze er gewoon even inkomen.
Klopt, ze willen het ook downgraden vanaf nu.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Ligt eraan wie er in het huis gaan.quote:
Als Frank maar even niet gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er in het huis gaan.
Ik zou het wel leuk vinden om juist dj's te zien die er nooit eerder in gezeten hebben.
Maar er zijn geen leuke dj's meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om juist dj's te zien die er nooit eerder in gezeten hebben.
Nee idd, ze gaan niet meer zo'n hele tocht doen van het ene naar het andere plein. Denk dat volgend jaar nog is en daarna afgelopen is met Glazen Huis,quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Klopt, ze willen het ook downgraden vanaf nu.
Was bekend. Ook de afsluiting wordt geen zegetocht.
Oliver en Markquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sander, frank en eva of zoquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien het glazen huis ook naar Radio 2 en dan de t2k vanuit het glazen huis.quote:
Jammer voor het rode kruisquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee idd, ze gaan niet meer zo'n hele tocht doen van het ene naar het andere plein. Denk dat volgend jaar nog is en daarna afgelopen is met Glazen Huis,
Dan is het een generatie mee gegaan...quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien het glazen huis ook naar Radio 2 en dan de t2k vanuit het glazen huis.
Wanneer zijn die begonnen, dat is wel een feestje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:00 schreef Qunix het volgende:
Live Happy Hardcore bij StuBru
http://stubru.be/musicforlife/volgmusicforlife
zal er aan liggen hoe het dit jaar gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee idd, ze gaan niet meer zo'n hele tocht doen van het ene naar het andere plein. Denk dat volgend jaar nog is en daarna afgelopen is met Glazen Huis,
Vandaag ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wanneer zijn die begonnen, dat is wel een feestje.
Ik luister eigenlijk altijd stubru....quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lekker feestje daar. Met Gunther D.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:00 schreef Qunix het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is heel populair ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk altijd stubru....
Er schijnen ook groepen PVV-ers te komen rellen vannachtquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:02 schreef Stickertje het volgende:
Vraag me eigenlijk af of mensen minder minder gaan doneren omdat het geld naar Syrië gaat & omdat het vluchtelingen gedoe op dit moment een hot topic is..
5 jaar te laat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Interactieve Livestreamquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is heel populair ja.
Zij steunen AzG hoor ik, daar heb ik dan weer meer mee dan met het Rode Kruis.
Misschien ga ik daar wel doneren dit jaar.
Ik heb altijd het idee dat mensen toch wel doneren ongeacht het doel.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:02 schreef Stickertje het volgende:
Vraag me eigenlijk af of mensen minder gaan doneren omdat het geld naar Syrië gaat & omdat het vluchtelingen gedoe op dit moment een hot topic is..
Oh, dat is dan wel weer spannend. Kun je me even wakker maken als het zo ver is?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Er schijnen ook groepen PVV-ers te komen rellen vannacht
Leuk concept!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Interactieve Livestream
Onze drie presentatrices worden 7 dagen lang opgesloten in de Iglo. Je kan via onze interactieve livestream zelf bepalen via welk camerstandpunt je onze drie heldinnen volgt. Benieuwd naar wat Siska aan het koken is? Nieuwsgierig welk boek Linde aan het lezen is? Big Brother is watching you!
Ik weet nog een leuk grapje met doneren...quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd het idee dat mensen toch wel doneren ongeacht het doel.
Kom we maken een StruBru topicquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:00 schreef Qunix het volgende:
Toch nog gastenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Alleen als die anders is dan de 5.000 versies die je al gemaakt hebt.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik weet nog een leuk grapje met doneren...
Ach, aan Limburg valt vrij weinig meer te verpestenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |