Domien zit er ook zo bij, niet actief bij de brievenbus. Geen gast.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er moet veel anders ineens.... Niet dat Paul of Domien vreemden zijn, maar toch..
Iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat ze dat 'niet eten' best af mogen schaffen
Ik vind het ook nog maar een beetje saai iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Qunix het volgende:
Ze hebben letterlijk alles geschrapt, behalve bandjes die komen optreden en verder alleen maar muziek draaien dus.
Enigszins vreemd zijn ze wel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er moet veel anders ineens.... Niet dat Paul of Domien vreemden zijn, maar toch..
Idd, het "saaie huis" zegt vriendlief hier al de hele tijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt wel een uitgeklede sr dit jaar, alles is eruit gesloopt, geen slaapgasten, geen veiling TV, geen sapjes bespreken.
Misschien willen ze van de grond af opnieuw opbouwen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Qunix het volgende:
Ze hebben letterlijk alles geschrapt, behalve bandjes die komen optreden en verder alleen maar muziek draaien dus.
En met al die gast-3FM'ers is het net een 3FM-feestje, maar dan op een andere locatiequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Lijkt wel een uitgeklede sr dit jaar, alles is eruit gesloopt, geen slaapgasten, geen veiling TV, geen sapjes bespreken.
Och, de sterkhouders zijn weg he.... Gerard, coen, sander... zelfs wilbert en Rob zijn weg... Dus dan mag je wat anders doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Geen idee. We gaan het zien wat gaat komen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien willen ze van de grond af opnieuw opbouwen?
"vriendlief"quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Idd, het "saaie huis" zegt vriendlief hier al de hele tijd
Volgend jaar beter?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:57 schreef Uccie het volgende:
Misschien moeten ze er gewoon even inkomen.
Klopt, ze willen het ook downgraden vanaf nu.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:56 schreef Maver24 het volgende:
Ligt eraan wie er in het huis gaan.quote:
Als Frank maar even niet gaat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er in het huis gaan.
Ik zou het wel leuk vinden om juist dj's te zien die er nooit eerder in gezeten hebben.
Maar er zijn geen leuke dj's meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om juist dj's te zien die er nooit eerder in gezeten hebben.
Nee idd, ze gaan niet meer zo'n hele tocht doen van het ene naar het andere plein. Denk dat volgend jaar nog is en daarna afgelopen is met Glazen Huis,quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Klopt, ze willen het ook downgraden vanaf nu.
Was bekend. Ook de afsluiting wordt geen zegetocht.
Oliver en Markquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sander, frank en eva of zoquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien het glazen huis ook naar Radio 2 en dan de t2k vanuit het glazen huis.quote:
Jammer voor het rode kruisquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:59 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee idd, ze gaan niet meer zo'n hele tocht doen van het ene naar het andere plein. Denk dat volgend jaar nog is en daarna afgelopen is met Glazen Huis,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |