Nee, want Gerard met zijn eeuwige grapjes is ook best vermoeiendquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Gerard Ekdom daar nu zit.
Was wel een Michiel hoofd met cupcakes te zien eerder vanavond.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mis trouwens wel de feesttoeters en jinglesdingen in beeld.
Is dat ook omdat Ekdom weg is?
Moet je meteen de trukendoos opengooienquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mis trouwens wel de feesttoeters en jinglesdingen in beeld.
Is dat ook omdat Ekdom weg is?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was wel een Michiel hoofd met cupcakes te zien eerder vanavond.
In Uto ja...quote:
verhip jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
Oh...waarom zijn de sapjes niet besproken?
Misschien willen ze de aandacht niet meer zo naar de sapjes laten gaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Sapjes dus al gehad? Ik vind het maar vreemd
De beste tot nu toequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Geloof niet dat ik het een geslaagde eerste avond vind..
Ik ook niet, maar ik bedacht me net, dat ik dat volgens mij elk jaar zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Het kan alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Er moet veel anders ineens.... Niet dat Paul of Domien vreemden zijn, maar toch..quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind sowieso dat ze dat 'niet eten' best af mogen schaffenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Misschien willen ze de aandacht niet meer zo naar de sapjes laten gaan
Wel de sc, maar niet de lc.... vaagquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee daar ben ik helaas van af, nog wel de SC in beheer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |