Heb je nooit eerdere versies gezien,quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
Die aankleding in dat huis ook, alsof je er iemand gaat opereren ofzo.
Eerst was het idee om een "woonkamer" te hebben. Nu is dat een studio met meer ruimte voor bandjes.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
Die aankleding in dat huis ook, alsof je er iemand gaat opereren ofzo.
Nog altijd minder walgelijk dan Sander de Heer. Dat was echt een drama.quote:
Het is nog wel erg tam en integer allemaal. Misschien komt er dan ook juist wat spontaans, da's mijn hoop.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit was wel het hoogtepunt tot nu toe
Rowwen Heze,en Giel die slaaptquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 2 uur?
Ik denk dat ik ook naar bed ga zo, vroegah doorhalen de eerst nachtenquote:
Jij hier?quote:
Nee, dit is mijn eerste keer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Heb je nooit eerdere versies gezien,
Dat hangt binnen notime vol![]()
Vooral dat 2e vind ik persoonlijk een hoogtepunt.quote:
En Frits Spits?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog altijd minder walgelijk dan Sander de Heer. Dat was echt een drama.
En lijkt steeds beter te wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 2 is wel simpelweg wat beter dan 3fm.
25 jr geleden vond ik dat wel aardig.quote:
Nee, dat is het zeker niet...quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
En lijkt steeds beter te worden
Of ik voel me er beter bij omdat ik ouder ben, maar geloof niet dat het dat is
Dat komt omdat Gerard Ekdom daar nu zit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Later pas denk ik, ze hebben een paar uur geleden nog gegeten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Wanneer is het trouwens sapjestijd?
Radio 2 heeft veel weggekocht bij 3fm... en bij populaire zenders.... Bart Arends, Gerard Ekdom, Rob stenders... Dan nog staverman, Haandrikman en roodbeen die het ook goed zouden doen op 3fm....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Meestal krijgen ze in de avond 1 sapje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Later pas denk ik, ze hebben een paar uur geleden nog gegeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |