Het is natuurlijk vrij raar om na 2 weken te weten dat Hello een van de 23 beste liedjes ooit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat in de t2k liedjes minimaal een jaar oud moeten zijn, slaat nergens op, maar ik vind dat.
Daar staat ie bij mij tegenwoordig bijna altijd op, als Stenders nou naar 16-18u zou gaan dagelijks, zou ik helemaal gelukkig zijn.quote:
Ja precies.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is natuurlijk vrij raar om na 2 weken te weten dat Hello een van de 23 beste liedjes ooit.
14-16 gaat ie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij tegenwoordig bijna altijd op, als Stenders nou naar 16-18u zou gaan dagelijks, zou ik helemaal gelukkig zijn.
oeh nice, ga ik weer wat vaker met mijn muziek op zitten overdagquote:
Wil je er meer over vertellen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef Joezi het volgende:
Doet me denken aan voetbalkamp in landgraaf
Bij mij ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij tegenwoordig bijna altijd op, als Stenders nou naar 16-18u zou gaan dagelijks, zou ik helemaal gelukkig zijn.
Prima, je had daar ook een drive in bioscoop, gingen we stenen gooien op de auto's vanuit het bos, mooi man.quote:
Ik kan alleen echt niet tegen Gijs en Michiel > Bart, maar ik verkies Bart boven Giel en straks ook Rob boven Paul.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Bij mij ook
Ben na de top 2000 blijven hangen
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:40 schreef Joezi het volgende:
[..]
Prima, je had daar ook een drive in bioscoop, gingen we stenen gooien op de auto's vanuit het bos, mooi man.
Gijs is wel ok, ik had van de week Jeroen van Inkel weer eens op staan (was per ongeluk op Veronica terecht gekomen) dat was tenenkrommend.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan alleen echt niet tegen Gijs en Michiel > Bart, maar ik verkies Bart boven Giel en straks ook Rob boven Paul.
Tussenstand!quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Heb ik nog wat gemist de afgelopen 2 uur?
Met Gijs zal ik wel altijd moeite blijven houden, maar 3FM is geen alternatief meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan alleen echt niet tegen Gijs en Michiel > Bart, maar ik verkies Bart boven Giel en straks ook Rob boven Paul.
Dit was wel het hoogtepunt tot nu toequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik was er al bang voor.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit was wel het hoogtepunt tot nu toe
Gijs is walgelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gijs is wel ok, ik had van de week Jeroen van Inkel weer eens op staan (was per ongeluk op Veronica terecht gekomen) dat was tenenkrommend.
Dronken Jon was wel het hoogtepunt van alle SR's bij elkaar.quote:
Radio 2 is wel simpelweg wat beter dan 3fm.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef D. het volgende:
[..]
Met Gijs zal ik wel altijd moeite blijven houden, maar 3FM is geen alternatief meer
Iedere keer als Coldplay op 2 is zap ik, maar ben al snel weer terug
Soms wel, soms niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 2 is wel simpelweg wat beter dan 3fm.
Heb je nooit eerdere versies gezien,quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
Die aankleding in dat huis ook, alsof je er iemand gaat opereren ofzo.
Eerst was het idee om een "woonkamer" te hebben. Nu is dat een studio met meer ruimte voor bandjes.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:43 schreef Fokker89 het volgende:
Die aankleding in dat huis ook, alsof je er iemand gaat opereren ofzo.
Nog altijd minder walgelijk dan Sander de Heer. Dat was echt een drama.quote:
Het is nog wel erg tam en integer allemaal. Misschien komt er dan ook juist wat spontaans, da's mijn hoop.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dit was wel het hoogtepunt tot nu toe
Rowwen Heze,en Giel die slaaptquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:42 schreef ChatGirl het volgende:
Ik denk dat ik ook naar bed ga zo, vroegah doorhalen de eerst nachtenquote:
Jij hier?quote:
Nee, dit is mijn eerste keer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Heb je nooit eerdere versies gezien,
Dat hangt binnen notime vol![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |