En Frits Spits?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nog altijd minder walgelijk dan Sander de Heer. Dat was echt een drama.
En lijkt steeds beter te wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 2 is wel simpelweg wat beter dan 3fm.
25 jr geleden vond ik dat wel aardig.quote:
Nee, dat is het zeker niet...quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
En lijkt steeds beter te worden
Of ik voel me er beter bij omdat ik ouder ben, maar geloof niet dat het dat is
Dat komt omdat Gerard Ekdom daar nu zit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Later pas denk ik, ze hebben een paar uur geleden nog gegeten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Wanneer is het trouwens sapjestijd?
Radio 2 heeft veel weggekocht bij 3fm... en bij populaire zenders.... Bart Arends, Gerard Ekdom, Rob stenders... Dan nog staverman, Haandrikman en roodbeen die het ook goed zouden doen op 3fm....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Meestal krijgen ze in de avond 1 sapje.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Later pas denk ik, ze hebben een paar uur geleden nog gegeten.
Nee, want Gerard met zijn eeuwige grapjes is ook best vermoeiendquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat komt omdat Gerard Ekdom daar nu zit.
Was wel een Michiel hoofd met cupcakes te zien eerder vanavond.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mis trouwens wel de feesttoeters en jinglesdingen in beeld.
Is dat ook omdat Ekdom weg is?
Moet je meteen de trukendoos opengooienquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:49 schreef Fokker89 het volgende:
Ik mis trouwens wel de feesttoeters en jinglesdingen in beeld.
Is dat ook omdat Ekdom weg is?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:50 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Was wel een Michiel hoofd met cupcakes te zien eerder vanavond.
In Uto ja...quote:
verhip jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:49 schreef Uccie het volgende:
Oh...waarom zijn de sapjes niet besproken?
Misschien willen ze de aandacht niet meer zo naar de sapjes laten gaanquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:52 schreef Maver24 het volgende:
Sapjes dus al gehad? Ik vind het maar vreemd
De beste tot nu toequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Geloof niet dat ik het een geslaagde eerste avond vind..
Ik ook niet, maar ik bedacht me net, dat ik dat volgens mij elk jaar zeg.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Het kan alleen maar beter wordenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Er moet veel anders ineens.... Niet dat Paul of Domien vreemden zijn, maar toch..quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef houdjemond het volgende:
Ik vind sowieso dat ze dat 'niet eten' best af mogen schaffenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:53 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Misschien willen ze de aandacht niet meer zo naar de sapjes laten gaan
Wel de sc, maar niet de lc.... vaagquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee daar ben ik helaas van af, nog wel de SC in beheer
Domien zit er ook zo bij, niet actief bij de brievenbus. Geen gast.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er moet veel anders ineens.... Niet dat Paul of Domien vreemden zijn, maar toch..
Iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind sowieso dat ze dat 'niet eten' best af mogen schaffen
Ik vind het ook nog maar een beetje saai iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Qunix het volgende:
Ze hebben letterlijk alles geschrapt, behalve bandjes die komen optreden en verder alleen maar muziek draaien dus.
Enigszins vreemd zijn ze wel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Er moet veel anders ineens.... Niet dat Paul of Domien vreemden zijn, maar toch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |