Ik wil De Cock terug. Die kleine en live sapjes maken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:20 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
oh beter: IK WIL HET SAPALARM TERUG.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wij hadden denk ik daar samen een duet mogen zingen. Mariah Carey en Celine Dion ofzo.
Nou het begint wel ineens een beetje meer gevoel te krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zit er ineens helemaal in....
Nu ze een uurtje terug een reportage van Paul vanuit Syrië hebben laten horen wel ja... maar Wijnand is ook op reis geweest naar Congo voor reportages die je later deze week gaat horen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:18 schreef Qunix het volgende:
Ondanks het geld naar alle oorlogsgebieden moet gaan (denk ik?), is de toon gelegd op Syrië dus.
Ah.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu ze een uurtje terug een reportage van Paul vanuit Syrië hebben laten horen wel ja... maar Wijnand is ook op reis geweest naar Congo voor reportages die je later deze week gaat horen.
Die ene minuut, ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
gewoon het sapje bespreken was wel leuk.
Yup, gezienquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:12 schreef Qunix het volgende:
Toffe plopkap @ StuBru
[..]
Je had net moeten kijkenLIVE!
Ook niks bijzonders, maar was wel een leuk onderdeeltjequote:
Humbertoquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:25 schreef F.Begbie het volgende:
Goh de obligate switch naar Humberto
is de rede gezegd waarom er geen slaapgasten zijn?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:27 schreef Qunix het volgende:
Eerste avond en 1 DJ in de avond over. 3 uur weg
Geen idee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is de rede gezegd waarom er geen slaapgasten zijn?
Baasquote:
Denk dat Guus Meeuwis die 15.000 euro vroeg voor een nacht de spreekwoordelijke druppel wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is de rede gezegd waarom er geen slaapgasten zijn?
Trustequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef Uccie het volgende:
Ik ga mijn eigen slaapgast spelen....tot morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |