Stubru heeft al hele jaar acties.... als er een artiest komt optreden, geven ze 69*2 tickets weg... per sms, 1 euro... totale opbrengst naar het goede doel dat de artiest kiestquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is heel populair ja.
Zij steunen AzG hoor ik, daar heb ik dan weer meer mee dan met het Rode Kruis.
Misschien ga ik daar wel doneren dit jaar.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ach, aan Limburg valt vrij weinig meer te verpesten
Aan heerlen niet iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ach, aan Limburg valt vrij weinig meer te verpesten
Daar was SR ook al 10 jaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
We eisen een apart forum, deze is verstoppelt in tv/radio
Valt nog mee dat ze de ruiten van het glazen huis nog niet hebben ingegooidquote:
K_S!quote:
Zekers.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Iemiminimuis is het hiermee eens.
Ik ook btw.
Jaaaaquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:10 schreef Stickertje het volgende:
Hopelijk komt deze Heerlense inwoner ook nog even langs![]()
Haha dat zou tof zijn omgquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:10 schreef Stickertje het volgende:
Hopelijk komt deze Heerlense inwoner ook nog even langs![]()
quote:
Je had net moeten kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Wat een figuur is die Gunther D ook.
#TeamTimber voor altijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:11 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
ChatGirl.Zal nooit onze eenzame strijd voor #TeamTimber vergeten.
Ik stem voor.quote:
Het is sfeerloos.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Geen eens de sneeuwvlokjes door beeld
Gewoon zelf er overheen zingen, heb je geen last van haar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
Weet iemand of er een versie van So This Is Christmas bestaat zonder Yoko Ono?
Weet ook niet of dat zozeer een vooruitgang isquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zelf er overheen zingen, heb je geen last van haar.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
Fittie?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zelf er overheen zingen, heb je geen last van haar.
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Was dat 2 jaar geleden in Leeuwarden? Ja toch?
Daar heb je zequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Geen eens de sneeuwvlokjes door beeld
Hoezo heb je een probleem met Yoko?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
De demoquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
Ja. Die goede oude tijd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Was dat 2 jaar geleden in Leeuwarden? Ja toch?
Je hoorde Yoko toch...quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet ook niet of dat zozeer een vooruitgang is![]()
Laat ik het zo zeggen, als ik had meegedaan met Idols, hadden ze mij ook op de middenstip in de Arena gezetquote:
Wij hadden denk ik daar samen een duet mogen zingen. Mariah Carey en Celine Dion ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik had meegedaan met Idols, hadden ze mij ook op de middenstip in de Arena gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |