Gewoon zelf er overheen zingen, heb je geen last van haar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
Weet iemand of er een versie van So This Is Christmas bestaat zonder Yoko Ono?
Weet ook niet of dat zozeer een vooruitgang isquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zelf er overheen zingen, heb je geen last van haar.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
Fittie?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gewoon zelf er overheen zingen, heb je geen last van haar.
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Was dat 2 jaar geleden in Leeuwarden? Ja toch?
Daar heb je zequote:Op vrijdag 18 december 2015 23:14 schreef houdjemond het volgende:
Geen eens de sneeuwvlokjes door beeld
Hoezo heb je een probleem met Yoko?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
De demoquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:15 schreef Stickertje het volgende:
Ja. Die goede oude tijd.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Was dat 2 jaar geleden in Leeuwarden? Ja toch?
Je hoorde Yoko toch...quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Weet ook niet of dat zozeer een vooruitgang is![]()
Laat ik het zo zeggen, als ik had meegedaan met Idols, hadden ze mij ook op de middenstip in de Arena gezetquote:
Wij hadden denk ik daar samen een duet mogen zingen. Mariah Carey en Celine Dion ofzo.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, als ik had meegedaan met Idols, hadden ze mij ook op de middenstip in de Arena gezet
Laatste jaar dat ik actief mee postte hier. Die legendarische nachten (Enschede met VanVelzenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |