quote:
Ik weet dat je ook van goede muziek houdtquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd van alles leuk gevonden.
Maar ook van nog slechtere muziek, maar daar hebben we het tussen kerst en O&N nog wel over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet dat je ook van goede muziek houdt
Ja, maar fout is niet slecht hequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ook van nog slechtere muziek, maar daar hebben we het tussen kerst en O&N nog wel over.
Stromae vind ik ook tof.quote:
Goed puntquote:
Heb jij ook op Hello gestemd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ook van nog slechtere muziek, maar daar hebben we het tussen kerst en O&N nog wel over.
Nee, ik vind dat in de t2k liedjes minimaal een jaar oud moeten zijn, slaat nergens op, maar ik vind dat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij ook op Hello gestemd?
iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die leegloop bij 3FM gaat wel erg hard zo
^ditquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat in de t2k liedjes minimaal een jaar oud moeten zijn, slaat nergens op, maar ik vind dat.
Ik vind dat ze best 2 jaar oud mogen zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat in de t2k liedjes minimaal een jaar oud moeten zijn, slaat nergens op, maar ik vind dat.
Radio 2 FTWquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die leegloop bij 3FM gaat wel erg hard zo
Ohja dat is waar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit
de eeuwige 100 van TMF destijds had die regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |