veel te duurquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga het volgend jaar eens live bekijken.
Niet zo duur als mijn kaartje voor Adele.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar ging het mis met Coldplay.
Daar ging het misquote:Coldplay is een Britse alternatieverockband, die in 1996 in Londen werd gevormd. De leden zijn zanger Chris Martin, gitarist Jon Buckland, drummer Will Champion en bassist Guy Berryman.
Je gaat dus wel echt naar twee topshows.... Adèle en Coldplay....quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet zo duur als mijn kaartje voor Adele.
Dolkomischquote:
quote:
Uccie, waar ging het mis?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je gaat dus wel echt naar twee topshows.... Adèle en Coldplay....
Adele vind ik wel stukken beter, ze had alleen 21 nooit moeten maken..quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
En Janet Jacksonquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb altijd van alles leuk gevonden.quote:
Ah, de zangeres van ABC.quote:
quote:
Ik weet dat je ook van goede muziek houdtquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb altijd van alles leuk gevonden.
Maar ook van nog slechtere muziek, maar daar hebben we het tussen kerst en O&N nog wel over.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet dat je ook van goede muziek houdt
Ja, maar fout is niet slecht hequote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ook van nog slechtere muziek, maar daar hebben we het tussen kerst en O&N nog wel over.
Stromae vind ik ook tof.quote:
Goed puntquote:
Heb jij ook op Hello gestemd?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ook van nog slechtere muziek, maar daar hebben we het tussen kerst en O&N nog wel over.
Nee, ik vind dat in de t2k liedjes minimaal een jaar oud moeten zijn, slaat nergens op, maar ik vind dat.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij ook op Hello gestemd?
iddquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die leegloop bij 3FM gaat wel erg hard zo
^ditquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat in de t2k liedjes minimaal een jaar oud moeten zijn, slaat nergens op, maar ik vind dat.
Ik vind dat ze best 2 jaar oud mogen zijnquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat in de t2k liedjes minimaal een jaar oud moeten zijn, slaat nergens op, maar ik vind dat.
Radio 2 FTWquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Die leegloop bij 3FM gaat wel erg hard zo
Ohja dat is waar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
^dit
de eeuwige 100 van TMF destijds had die regel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |