SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - -
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2015 21:14:47 ]
KPN 26 bij mijquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
Zet dan ook even de digitale tv kanalen erbij, ik weet Ziggo 999 misschien kan iemand aanvullen voor KPN, Tele2 etc.
Telfort is 26, zender van de maandquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
Zet dan ook even de digitale tv kanalen erbij, ik weet Ziggo 999 misschien kan iemand aanvullen voor KPN, Tele2 etc.
En de optie via Apple TVquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
Oh en ook Ziggo 128 als je ervoor betaalt...maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Telfort is 26, zender van de maand
Ohja dat ook.quote:
Maar alleen voor de nieuwe apple tv's, want de mijne doet niet aan apps.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar alleen voor de nieuwe apple tv's, want de mijne doet niet aan apps.
Hoi schatjequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:49 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik zit ook weer 6 dagen aan de buis gekluisterd
jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Doet Fok! ook nog wat, of gaan we alleen klagen?
okquote:
Nude photoshoot toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Nog steeds niks gezien.quote:
Topquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
Nounounou, ik ga mijn best doen dat allemaal te fixen voor het topic vol is hoor.
Ik ben van plan alleen te klagenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Wel met groetjes aan ons hoop ik?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb getweet.
Hopelijk kom ik langs.
Als professioneel zeikerd? Of als iemand?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb getweet.
Hopelijk kom ik langs.
Hoi.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel met groetjes aan ons hoop ik?
Ik heb geen baas meer die mijn donatie verdubbeld, dus voorlopig klaag ik alleen maar en dan kijk ik eind van de week wel wat ik nog doe.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben van plan alleen te klagen.
En wat dan?quote:
Dat doet mijn baas al 3 jaar niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen baas meer die mijn donatie verdubbeld, dus voorlopig klaag ik alleen maar en dan kijk ik eind van de week wel wat ik nog doe.
Nou hij zal het nog wel doen, maar ik werk er niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat doet mijn baas al 3 jaar niet meer.
Elk jaar weer leukquote:
Iets collectiefs bedoel je? Volgens mij niet.quote:
Nopequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Iemand in de aanloop Eric Corton eigenlijk ergens gezien?
Nee, die doet het niet meer, das nu Paul Rabbering himself.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Oh dat heb ik ook al gemist dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, die doet het niet meer, das nu Paul Rabbering himself.
Zit niet meer bij 3fm.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Dat bedoel ik eigenlijk jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Iets collectiefs bedoel je? Volgens mij niet.
Ik ben niet onbekend want ik zat vorig jaar in precies ditzelfde topicquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat doen al die onbekenden in ons topic?
Wil iedereen zich even voorstellen?
quote:
Ik heb echt een jaar onder een 3FM steen gelegenquote:
Mijn geheugen is aangetast door wijn.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben niet onbekend want ik zat vorig jaar in precies ditzelfde topic
Wijnand ook.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, die doet het niet meer, das nu Paul Rabbering himself.
De Kaak > Wijnandquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben niet onbekend want ik zat vorig jaar in precies ditzelfde topic
Nooit tussen zoveel mannelijke FOK!kers melden dat je dronken bent, dat is vragen om problemen!quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn geheugen is aangetast door wijn.
Die doet toch niet meer mee? Geen reizen meerquote:
Fixed.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Nooit tussen zoveel mannelijke FOK!kers melden dat je dronken bent, dat is vragen om problemen! (zie DM)
Hoiquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn geheugen is aangetast door wijn.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Las ik straks op Twittertwitter:EricCorton twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 20:16:04Na mijn vertrek bij @3FM heb ik het maken van reportages voor @SeriousRequest overgedragen aan @paul3fm Ik wens de hele zender veel succes!! reageer retweet
Moeten we concluderen dat we geen leven hebben, of dat we die in de overige 51 weken van het jaar wel hebben?quote:
Ohja twitter, die zal ik ook weer eens afstoffen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]Las ik straks op Twittertwitter:EricCorton twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 20:16:04Na mijn vertrek bij @3FM heb ik het maken van reportages voor @SeriousRequest overgedragen aan @paul3fm Ik wens de hele zender veel succes!! reageer retweet
Je bedoelt de artiest die alleen hits in Nederland scoortquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:57 schreef Merode32 het volgende:
Die ilse is wel een aanstelster met haar verschrikkelijke engels, alles willen regelen, en popi jopi doen met james.
In het nederlands een vraag krijgen en in het engels antwoorden omdat meneer de ik ben niet geintreseerd, help waar ben ik terecht gekomen superster het anders niet verstaat.
Lees je fb wel eens, die balenceerd op het randje van failliet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:58 schreef Burner82 het volgende:
Wij, als FOK! SR15 topic, willen niks doen? Gezamenlijk... Misschien met hulp van Danny?
Ik wil idd niets doenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:58 schreef Burner82 het volgende:
Wij, als FOK! SR15 topic, willen niks doen? Gezamenlijk... Misschien met hulp van Danny?
James scoort alleen in nederland?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt de artiest die alleen hits in Nederland scoort
Wereldartiest hoorde ik net.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je bedoelt de artiest die alleen hits in Nederland scoort
FOK! gaat na de jaarwisseling ergens wel op zwart.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lees je fb wel eens, die balenceerd op het randje van failliet.
In elk geval 4 mei rond 20u.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOK! gaat na de jaarwisseling ergens wel op zwart.
Ik lees fb dagelijksquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lees je fb wel eens, die balenceerd op het randje van failliet.
Sinds zijn 2e album vooral in Nederland ja, daarbuiten maar 2 echte hits gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef Merode32 het volgende:
[..]
James scoort alleen in nederland?
Ilse mag zich idd een wereldartiest noemen haar carriere buitn nederland loopt harder dan ooit in nederland.quote:
Eric vond het benauwd worden om naar Syrië te gaan dus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]Las ik straks op Twittertwitter:EricCorton twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 20:16:04Na mijn vertrek bij @3FM heb ik het maken van reportages voor @SeriousRequest overgedragen aan @paul3fm Ik wens de hele zender veel succes!! reageer retweet
Dat is ook mijn plan eigenlijk. Maar als het echt nodig is, wil me deze zes dagen best inzetten om het evenement te promoten in dit topic.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil idd niets doen. Buiten kijken en luisteren.
De overige 51 welquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeten we concluderen dat we geen leven hebben, of dat we die in de overige 51 weken van het jaar wel hebben?
Nee gek, hij ging naar Radio 1... Hij heeft wel erger gezien vrees ik....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eric vond het benauwd worden om naar Syrië te gaan dus.
Lees het topic hoe gaat het nu met fok! En het topic wat daar de aanleiding van was maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik lees fb dagelijksMaar dat niet.
En dus? Daarom doe je niks?
Linkje?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lees het topic hoe gaat het nu met fok! En het topic wat daar de aanleiding van was maar.
Ik ben vrijwilliger als winkbuul.
Wel met de 3fm app aan op je kussen he?quote:
Mwah ik weet dat nog niet zekerquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel met de 3fm app aan op je kussen he?
Trusten.
Ja, dat denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:03 schreef D. het volgende:
Ik zat me net af te vragen wanneer SR zou beginnen toen ik dit topic voorbij zag komen
Ik weet dat het voor mij geldt, maar is zo dat SR minder leeft dit jaar?
thanksquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lees het topic hoe gaat het nu met fok! En het topic wat daar de aanleiding van was maar.
Ik ben vrijwilliger als winkbuul.
Ekdom, stenders, coen en sander weg....quote:
Goede fipo ook voor je zaak..quote:
quote:Ik vraag mij af of de toekomst voor FOK! er inmiddels alweer wat beter er uit ziet. Aangezien een paar maanden geleden topics hier waren dat FOK! wel eens dicht kon gaan en toch is FOK! er nog.
ja er komt nu een dj per 24 uur ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:06 schreef D. het volgende:
Klopt het dat ze ook geen slaapgasten meer hebben?
Ergens op pagina 10 komt de reactie van danny.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goede fipo ook voor je zaak..
[..]
Naja, de bekende mensen waren ook wel al op...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja er komt nu een dj per 24 uur ofzo
Laat je ze toch terugkomen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, de bekende mensen waren ook wel al op...
Dus, ooit ergens, is er eens een keer iets geplaatst.....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ergens op pagina 10 komt de reactie van danny.
Zeer negatief verbloemd met een laagje positiviteit
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ze waren al aan de politici begonnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zolang Zanger Rinus en Gewoon Rutger niet zijn geweest, zijn de BN-ers nog lang niet op.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze waren al aan de politici begonnen.
Och, een avond wilders, pechtold en rutte, lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze waren al aan de politici begonnen.
mwah de bottom line was toch wel dat Danny verwacht dat het er volgend jaar op zit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus, ooit ergens, is er eens een keer iets geplaatst.....
Die 2e ken ik niet eens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Zanger Rinus en Gewoon Rutger niet zijn geweest, zijn de BN-ers nog lang niet op.
Nee dat topic is vrij recent, halverwege november geloof ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus, ooit ergens, is er eens een keer iets geplaatst.....
Anders zijn er nog wel genoeg vloggers ..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Zanger Rinus en Gewoon Rutger niet zijn geweest, zijn de BN-ers nog lang niet op.
Er was laatst ergens een interview met een dj/producer op de radio die me aan rapper Sjors deed denken. Die moeten ze uitnodigenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het 5 sec volgehouden.quote:
Maar dan wel "sorry"quote:
Best raar eigenlijk... toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah de bottom line was toch wel dat Danny verwacht dat het er volgend jaar op zit.
Nu ik dit zeg, dat was op Radio 2, en ging ook over de top 2000, waar volgens hem over 30 jaar bieber ook in zou staanquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Er was laatst ergens een interview met een dj/producer op de radio die me aan rapper Sjors deed denken. Die moeten ze uitnodigen
Nouja de software draaiende houden kost wel een lieve duit. Enige andere mogelijkheid lijkt me van onderaf alles opnieuw opbouwen.quote:
Ohja dat heb ik ook gehoord.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Nu ik dit zeg, dat was op Radio 2, en ging ook over de top 2000, waar volgens hem over 30 jaar bieber ook in zou staan
Altijdquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
Nou, de OP is weer veranderd hoor, hoop dat Uccie blij met me is.
De vraag naar meer, was ook groter dan de realiteit.... FP en forum....Zoals het begon....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja de software draaiende houden kost wel een lieve duit. Enige andere mogelijkheid lijkt me van onderaf alles opnieuw opbouwen.
U hoort het nu.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:16 schreef D. het volgende:
Zijn er al nummers die ze pluggen als anthem?
Naja, toen mocht het van niemand... Maar ik vond hem altijd goed zingen, alleen verneukt door de rappers etc....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Van wie mocht dat niet dan?
Het spreekt niet in je voordeel, maar toch
Heeft geen zin, forums lopen overal op hun einde, tweakers heeft ook een enorme daling op het forum.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja de software draaiende houden kost wel een lieve duit. Enige andere mogelijkheid lijkt me van onderaf alles opnieuw opbouwen.
Handjesquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef Pino112 het volgende:
Applausje voor jezelluf!
Coen is in het huis.
Dit was als anthem, dat is het erge.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel als anthem, niet als theme
Zo'n adhd-nummer dus
Inkomsten uit reclame zijn voor sites gewoon niet meer wat je wil en de boel verkopen gaat niet (en als het al gaat geloof ik niet dat Danny dat ooit zou willen)quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
De vraag naar meer, was ook groter dan de realiteit.... FP en forum....Zoals het begon....
Ik kom al niet meer op de FP sinds de veranderingen.....
Ze doen niet eens moeite er een succes van te maken dit jaar, lijkt hetquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was als anthem, dat is het erge.
Reddit loopt nog prima, fora zijn persoonlijker dan Twitter en er zijn mensen die dat weldegelijk fijn vinden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:16 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Heeft geen zin, forums lopen overal op hun einde, tweakers heeft ook een enorme daling op het forum.
Fp is niet serieus te nemen voor nieuws, dus waarvoor kom je dan nog?
Off topic maar toch.. Al die ads schrikken mensen wel afquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inkomsten uit reclame zijn voor sites gewoon niet meer wat je wil en de boel verkopen gaat niet (en als het al gaat geloof ik niet dat Danny dat ooit zou willen)
Nee danny heeft ooit berekend dat bij verkoop vooral ted en de belastingdienst met het geld vandoor gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inkomsten uit reclame zijn voor sites gewoon niet meer wat je wil en de boel verkopen gaat niet (en als het al gaat geloof ik niet dat Danny dat ooit zou willen)
Zonder ads geen inkomsten natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Off topic maar toch.. Al die ads schrikken mensen wel af
Het was met Will.I.Am en Britney al een aflopende zaak natuurlijk. Toen was het gedaan met de spontaniteit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Ze doen niet eens moeite er een succes van te maken dit jaar, lijkt het
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom bespreken we hier de toekomst van FOK!?
Omdat we misschien volgend jaar een whatsapp-groep moeten opzetten om SR te besprekenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom bespreken we hier de toekomst van FOK!?
Nouja, het was al niet spontaan, maar het had voorheen de schijn nog welquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was met Will.I.Am en Britney al een aflopende zaak natuurlijk. Toen was het gedaan met de spontaniteit.
Fok is nog niet dood.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat we misschien volgend jaar een whatsapp-groep moeten opzetten om SR te bespreken
Ik acht de kans groot dat dit het laatste jaar is dat we SR op FOK! bespreken ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Omdat we misschien volgend jaar een whatsapp-groep moeten opzetten om SR te bespreken
Ik geloof er niets vanquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik acht de kans groot dat dit het laatste jaar is dat we SR op FOK! bespreken ja.
Zoiets van FOK! users kan wel, maar dan moet je begin december al een topic maken om mensen warm te maken, om zoiets nu nog te organiseren heeft weinig zin.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Burner82 het volgende:
Dus, want Danny en misschien moeilijk, GEEN gezamenlijk Fok!-doel voor SR!%....
We kunnen altijd SHE nog vragen om een naaktfoto..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Burner82 het volgende:
Ik heb voor 20.000 euro gedoneerd prive en zakelijk, geld is op.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:20 schreef Burner82 het volgende:
Ik kan me van de afgelopen 2/3 jaar ook niet herinneren dat het was.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Burner82 het volgende:
Zo een actie levert toch positieve reclame op?
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen altijd SHE nog vragen om een naaktfoto..
Danny of SR?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik heb voor 20.000 euro gedoneerd prive en zakelijk, geld is op.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen altijd SHE nog vragen om een naaktfoto..
Het kan niet...Is sowieso de 1e zin van: het kan niet....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoiets van FOK! users kan wel, maar dan moet je begin december al een topic maken om mensen warm te maken, om zoiets nu nog te organiseren heeft weinig zin.
Jij denkt dat ik danny 20k kado doe?quote:
Nee, maar ik wil het zeker wetenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:22 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik danny 20k kado doe?
Voor 150 euro mag je 6 uur onbeperkt zuipen in ons cafe, het volledige bedrag gaat naar sr.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil het zeker weten
Zet het dan op bier, niet op sterke drankquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:24 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Voor 150 euro mag je 6 uur onbeperkt zuipen in ons cafe, het volledige bedrag gaat naar sr.
Met de verwachte aantallen is dat een strop van rond de 15k
Paul en Giel... Dejavuquote:
Uiteraard alle cafes die meedoen serveren bier, wijn en frisquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zet het dan op bier, niet op sterke drank
Je geeft dus eigenlijk gratis drank weg?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:24 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Voor 150 euro mag je 6 uur onbeperkt zuipen in ons cafe, het volledige bedrag gaat naar sr.
Met de verwachte aantallen is dat een strop van rond de 15k
Ik betaal de drank ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je geeft dus eigenlijk gratis drank weg?
Maar, de truc is toch een bijdrage te krijgen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Uiteraard alle cafes die meedoen serveren bier, wijn en fris
Iedere bezoeker betaald 150 euro.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar, de truc is toch een bijdrage te krijgen?
Mooi, dan wellicht nu echte muziek ipv dit 'gedoe'quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef InFrA-WiZ het volgende:
Ik zie op de 360 dat ze bandspullen aan het klaarzetten zijn.
Dan krijg je niet veel bezoekers inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:28 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Iedere bezoeker betaald 150 euro.
Wij zitten tot woensdag vol van 7 uur sochtens tot 3 uur snachts, en er doen nog 11 cafes mee.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan krijg je niet veel bezoekers inderdaad
RH zou om ongeveer 21:45 beginnen las ik op hun instagramquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:29 schreef Qunix het volgende:
Rowwen heze moet opschieten. Anders slaap iedereen al voordat ze beginnen.
15k/11, is nog te overzien...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:30 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Wij zitten tot woensdag vol van 7 uur sochtens tot 3 uur snachts, en er doen nog 11 cafes mee.
Wij schatte het omzetverlies op 15k voor ons.
Limburgs kwartiertjequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:30 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]
RH zou om ongeveer 21:45 beginnen las ik op hun instagram
Onbeperkt drinken voor 6 uur, 150 euro gaat volledig naar sr.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
15k/11, is nog te overzien...
Maar entree van 150 euro? wat geef je ze dan in hemelsnaam? Beluga-style?
't is een kwestie van geduld...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Limburgs kwartiertjeEn tijd om ff te eten
Tsja, als je dan je duurste champs, whiskeys etc laat hangen.... ok, misschien....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:32 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Onbeperkt drinken voor 6 uur, 150 euro gaat volledig naar sr.
15k is voor ons, andere cafes moeten hun eigen boontjes doppen
We hebben genoeg vasten klanten die in 6 uur een fortuin weg drinken.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:34 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja, als je dan je duurste champs, whiskeys etc laat hangen.... ok, misschien....
Maar 150 euro aan bier en wijn, haal ik waarschijnlijk niet eens...
Vannacht zal het dan nog wel gaan maar zonder hulp zijn nachtshifts dan toch niet meer te doen joh?quote:
Daarvoor is de 4e djquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:37 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Vannacht zal het dan nog wel gaan maar zonder hulp zijn nachtshifts dan toch niet meer te doen joh?
Er komen 24-uurs DJ's, in een speciaal kamertje, las ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:37 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Vannacht zal het dan nog wel gaan maar zonder hulp zijn nachtshifts dan toch niet meer te doen joh?
Vraag dan nog een vrijwillige bijdrage.... dan kun jij die 150 betalenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:37 schreef Merode32 het volgende:
[..]
We hebben genoeg vasten klanten die in 6 uur een fortuin weg drinken.
Er zullen nog wel BN'ers binnenvallen gedurende de nacht denk ik, maar niet 1 persoon de hele nacht.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:37 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ja (nouja, 12-uurs DJ's zijn het) Zie ook het overzicht in de OPquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Er komen 24-uurs DJ's, in een speciaal kamertje, las ik.
Vertel danquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer.
Hoef niets meer te doen vanavond
Beetjes slapjes allemaal.. Zo Rowwen Hezequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer.
Hoef niets meer te doen vanavond
Beide meen ikquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:41 schreef D. het volgende:
Komen die gast-dj's alleen maar lollig doen of gaan ze ook draaien?
Jon Bakker doet niet meequote:
Roel van Velzen was goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vorige paar jaar waren ze waardeloos. Best goed, een verandering.
Maak er een apart topic voor aan en kijk of mensen iets leuks willen opzetten zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:45 schreef Burner82 het volgende:
Maar, so far, wil Fok! SR15 topic niet meedoen aan SR15...
Kijk nog eens goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja (nouja, 12-uurs DJ's zijn het) Zie ook het overzicht in de OP
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maak er een apart topic voor aan en kijk of mensen iets leuks willen opzetten zou ik zeggen.
2x 12quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja (nouja, 12-uurs DJ's zijn het) Zie ook het overzicht in de OP
Ja, stel je voor, een kleurtje zou verantwoordelijkheid nemen...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maak er een apart topic voor aan en kijk of mensen iets leuks willen opzetten zou ik zeggen.
ja nu ben ik bang dat graveyard shift echt vol met inzinkingentjes gaat zitten enzo. word minder leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ook, dat vond ik juist altijd zo leuk 's nachts die sfeer dan
Stel je voor, een user zou geen topic meer aan kunnen maken...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, een kleurtje zou verantwoordelijkheid nemen...
SR / Doneren al Fok!quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
00:00-11:59 Roosmarijnquote:
Maak een TR van je eigen topic, dan vangt iemand het wel op.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:56 schreef Burner82 het volgende:
SR / Döneren als Fok! (TT werd mede mogelijk gemaakt door Mexicanobakker)
Welk modje kan ff helpen?
Kijk ook eens naar de dag er voorquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
00:00-11:59 Roosmarijn
12:00-23:59 Michiel
Dat is toch echt allebei maar 12 uur
Totaal wel 24 uur ja
Neequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maak een TR van je eigen topic, dan vangt iemand het wel op.
Kijk de volgende dag eensquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Totaal wel 24 uur ja
quote:
Of diequote:Op vrijdag 18 december 2015 21:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kijk ook eens naar de dag er voor.
Ik hoop op positiviteit... Niks voor jou blijkbaarquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is gewoon gebruikelijk hoor. Geen grap.
SR leeft onder de hardcore 3FM'ers op FOK! echt een stuk minder inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
De combinatie van SR dat niet meer -echt- leeft en FOK! dat niet meer zo groot is is wel duidelijk.
Kijk nog eens goed!quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Totaal wel 24 uur ja
Ze proberen te geforceerd te verjongenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
SR leeft onder de hardcore 3FM'ers op FOK! echt een stuk minder inderdaad.
Ik zet er de laatste jaren ook niet meer speciaal de radio voor aan.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jaaaa, duuurt ff hier, maar ik heb hem nou door![]()
![]()
Het was je anders na 12 uur vast ook opgevallenquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:01 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Jaaaa, duuurt ff hier, maar ik heb hem nou door![]()
![]()
Vorige 2 jaar had ik nog wel een beetje het 'laat ik er ns voor zitten'-gevoel, maar dat ben ik nu ook al helemaal kwijtquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
SR leeft onder de hardcore 3FM'ers op FOK! echt een stuk minder inderdaad.
Ik zet er de laatste jaren ook niet meer speciaal de radio voor aan.
Ik mis nu ook iets. Ik weet niet precies wat..quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige 2 jaar had ik nog wel een beetje het 'laat ik er ns voor zitten'-gevoel, maar dat ben ik nu ook al helemaal kwijt
Ik moet er ook nog even inkomen hoor, het gaat een beetje aan me voorbij allemaal.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vorige 2 jaar had ik nog wel een beetje het 'laat ik er ns voor zitten'-gevoel, maar dat ben ik nu ook al helemaal kwijt
Ik heb hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog even inkomen hoor, het gaat een beetje aan me voorbij allemaal.
Top 2000 heb ik dat toch minder, dat gaat wel weer een stormloop zijn hier.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:06 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik moet er ook nog even inkomen hoor, het gaat een beetje aan me voorbij allemaal.
We hebben het allemaal. Hopelijk dat er straks een nieuw, verrassend iets komt want voorlopig is het nog allemaal wat tam.quote:
Ja, maar dan zing ik mee en dan is het vakantie.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Top 2000 heb ik dat toch minder, dat gaat wel weer een stormloop zijn hier.
Je zult alles aan ess moeten voorzingen ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan zing ik mee en dan is het vakantie.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zult alles aan ess moeten voorzingen ja.
Dat is het nu alquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan zing ik mee en dan is het vakantie.
Voor mij niet hoor.quote:
Als ze het eenmaal hoort kent ze het wel weerquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je zult alles aan ess moeten voorzingen ja.
Jij gaat dus stormloopposter wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |