abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158340342
Gaan "we" als Fok! nog iets geven aan SR15?
Misschien leuke reclame of zo? Beetje betrokkenheid tonen....
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
pi_158341643
Nu even serieus: Na het SHE-debacle wordt er officieel niets meer 'als FOK' aangeboden ;)
Ja doei.
pi_158341650
WTF |:(
pi_158341674
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:22 schreef Burner82 het volgende:
Iemand wordt een beetje para
pi_158341699
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:22 schreef Burner82 het volgende:
Er is ooit een grote inzamelingsactie geweest via FOK!, ook op naam van FOK!, etc.

Naakftoto's werden aangeboden in ruil voor donaties die dan als FOK! aangeboden zouden worden. Danny zou er ook nog wat extra bovenop doen, etc. etc.

En toen puntje bij paaltje kwam kreeg men de naaktfoto's nooit :) dus dat was de druppel om niet meer 'als FOK' wat aan te bieden.
Ja doei.
pi_158341733
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Er is ooit een grote inzamelingsactie geweest via FOK!, ook op naam van FOK!, etc.

Naakftoto's werden aangeboden in ruil voor donaties die dan als FOK! aangeboden zouden worden. Danny zou er ook nog wat extra bovenop doen, etc. etc.

En toen puntje bij paaltje kwam kreeg men de naaktfoto's nooit :) dus dat was de druppel om niet meer 'als FOK' wat aan te bieden.
Misschien handig om dan geen naakt meer te doen?
pi_158341769
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Nee, men doet het gewoon helemaal niet meer, 'als FOK!'

Tenminste, het staat jou vrij om met een stel FOK!kers geld in te zamelen, maar de crew gaat er zeg maar niet als 'organisatie' achter staan, en niet als organisatie helpen bij inzamelen en dus geen verantwoording dragen voor wat er met het geld gebeurt uiteindelijk.
Ja doei.
pi_158341773
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Nee, maar zoiets probeerde ik je via de SC al uit te leggen, dan moet 1 iemand al het geld gaan inzamelen, en wie moet je dan vertrouwen daar in?

Maar dat Moblo dit topic dan moet verneuken is zwaar onnodig.
pi_158341836
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Nee, maar zoiets probeerde ik je via de SC al uit te leggen, dan moet 1 iemand al het geld gaan inzamelen, en wie moet je dan vertrouwen daar in?

Maar dat Moblo dit topic dan moet verneuken is zwaar onnodig.
Ik wil er wel een (spaar)rekening voor openen.... alles overboeken daar naar, screenshots... ervan maken... Blijft alles open en eerlijk.
pi_158341919
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:27 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Ik wil er wel een (spaar)rekening voor openen.... alles overboeken daar naar, screenshots... ervan maken... Blijft alles open en eerlijk.
Ja, maar dat werkt niet, en zeker niet op zo'n korte termijn, en dan moet er ook iemand zijn die de boel ik de gaten houdt natuurlijk, zoiets kan wel, maar dan moet je in November al beginnen, en ook mensen hebben die er echt mee om kunnen gaan.

Niet om jou, maar als iemand (zeg maar ineens 10.000 euro) op hun rekening hebben staan, kunnen ze soms rare dingen doen.
pi_158341922
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:27 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Je bedoelingen zijn tof, heus, echt waar, maar het lijkt me niet slim om het zo 'georganiseerd' te doen.

Wat je dan misschien beter kunt doen is een topic openen waarin iedereen een screenshot post van wat hij/zij heeft gedoneerd met de boodschap "FOK!" in de mededelingen ofzo, en het dan optellen. Dan is er geen gedoe nodig, geen vertrouwen, en kun je in de OP het totaal zo bijhouden ofzo.
Ja doei.
pi_158341985
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Ja, maar dat werkt niet, en zeker niet op zo'n korte termijn, en dan moet er ook iemand zijn die de boel ik de gaten houdt natuurlijk, zoiets kan wel, maar dan moet je in November al beginnen, en ook mensen hebben die er echt mee om kunnen gaan.

Niet om jou, maar als iemand (zeg maar ineens 10.000 euro) op hun rekening hebben staan, kunnen ze soms rare dingen doen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je bedoelingen zijn tof, heus, echt waar, maar het lijkt me niet slim om het zo 'georganiseerd' te doen.

Wat je dan misschien beter kunt doen is een topic openen waarin iedereen een screenshot post van wat hij/zij heeft gedoneerd met de boodschap "FOK!" in de mededelingen ofzo, en het dan optellen. Dan is er geen gedoe nodig, geen vertrouwen, en kun je in de OP het totaal zo bijhouden ofzo.
Kijk, nu komen we ook ergens... Zonder maf te doen... *O*
pi_158342023
En ik wilde zoiets doen, werd alleen een beetje, euhm, afgemaakt....
pi_158342093
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:32 schreef Burner82 het volgende:
En ik wilde zoiets doen, werd alleen een beetje, euhm, afgemaakt....
Zoiets is best te doen, maar ga er dan vast mee bezig voor 2016, het is nu echt te kortdag, en er komt meer bij kijken dan alleen geld incasseren (denk ook om belasting bijvoorbeeld, als jij ineens 10.000 euro op je rekening zou krijgen van 100den personen willen hun ook even weten hoe of wat)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2015 22:34:22 ]
pi_158342123
En dan kun je in 2018 ineens 2000 euro omzetbelasting betalen.
pi_158342139
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Zoiets is best te doen, maar ga er dan vast mee bezig voor 2016, het is nu echt te kortdag, en er komt meer bij kijken dan alleen geld incasseren (denk ook om belasting bijvoorbeeld, als jij ineens 10.000 euro op je rekening zou krijgen van 100den personen willen hun ook even weten hoe of wat)
Kun je beter een crowdfund-ding doen ofzo, dat is misschien wat opener.
En ik denk niet dat het op FOK! gaat mogen om geld over te maken naar een rekening van een user en dat via het forum te regelen, juridisch dit-dat-alles + slechte naam als die user straks ineens op Bonaire zit ;)
Ja doei.
pi_158342172
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Daar heb ik een korte en lange termijn-oplossing voor :+
pi_158342215
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Kun je beter een crowdfund-ding doen ofzo, dat is misschien wat opener.
En ik denk niet dat het op FOK! gaat mogen om geld over te maken naar een rekening van een user en dat via het forum te regelen, juridisch dit-dat-alles + slechte naam als die user straks ineens op Bonaire zit ;)
Danny gooit dus de kont tegen de krib.... Dan lijkt me het in naam van Fok! ook ongepast.
pi_158342228
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:35 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Daar heb ik een korte en lange termijn-oplossing voor :+
Maar toch zou ik het dit jaar gewoon even laten.
pi_158342268
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Maar toch zou ik het dit jaar gewoon even laten.
Op basis van argumenten, ben ik het met je eens...
Op basis van pesterijen van zwart en blauw, niet...
pi_158342277
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:36 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Danny gooit dus de kont tegen de krib.... Dan lijkt me het in naam van Fok! ook ongepast.
Nee, dat heeft helemaal niets met een kont in een krib gooien te maken, dat is grenzen stellen aan wat je wilt dat er op je en uit naam van je bedrijf gebeurt. Hij hoeft niet maar alles te doen wat anderen vinden dat hij moet of zou moeten doen hè? Dat er een SR-forum is betekent niet dat FOK! er verder iets MEE moet doen.
Ja doei.
pi_158342373
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nee, dat heeft helemaal niets met een kont in een krib gooien te maken, dat is grenzen stellen aan wat je wilt dat er op je en uit naam van je bedrijf gebeurt. Hij hoeft niet maar alles te doen wat anderen vinden dat hij moet of zou moeten doen hè? Dat er een SR-forum is betekent niet dat FOK! er verder iets MEE moet doen.
Fok heeft toch wel een legal iemand, die kan vertellen hoe je het wel mag regelen, via het forum? Die dat voor SR16 gratis uitlegt?
Ik ken ook nog wel wat mensen om het verder op een "neutrale" rekening te krijgen....

En misschien is het voor Fok! ook goed?
pi_158342433
Houd het voor dit jaar gewoon lekker bij een 'Wat heb jij gedoneerd' topic ofzo om bij te houden wat men doneert, al dan niet met 'groetjes van Username op FOK!' in de mededelingen, en stel een plan op en mail dat voor volgend jaar naar Danny als je daar zo graag werk van wilt maken.

Op de dag van de opening van SR hier mee op de proppen komen is gewoon, ondanks je goede bedoelingen, vééééél te kort dag.
Ja doei.
pi_158342518
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2015 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Houd het voor dit jaar gewoon lekker bij een 'Wat heb jij gedoneerd' topic ofzo om bij te houden wat men doneert, al dan niet met 'groetjes van Username op FOK!' in de mededelingen, en stel een plan op en mail dat voor volgend jaar naar Danny als je daar zo graag werk van wilt maken.
Ik hou het bij het laatste...
Mag dit topic open blijven en misschien TT-change...Voor goede ideeën?
pi_158342703
Het is op zich zo wel duidelijk genoeg. En als men het topic even doorleest ziet men ook de bezwaren en kan men daar eventueel op inhaken.

Kijk, er wordt hier en daar wel eens wat georganiseerd via FOK!, kattenasielen, bijenhouders, weetikveelwat, maar SR is zeer beladen sinds het debacle, dus de terughoudendheid is zeer groot aangezien het hier om een groot landelijk iets gaat, en niet om het lokale kattentehuis ;)
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')