Er is ooit een grote inzamelingsactie geweest via FOK!, ook op naam van FOK!, etc.quote:
Misschien handig om dan geen naakt meer te doen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er is ooit een grote inzamelingsactie geweest via FOK!, ook op naam van FOK!, etc.
Naakftoto's werden aangeboden in ruil voor donaties die dan als FOK! aangeboden zouden worden. Danny zou er ook nog wat extra bovenop doen, etc. etc.
En toen puntje bij paaltje kwam kreeg men de naaktfoto's nooitdus dat was de druppel om niet meer 'als FOK' wat aan te bieden.
Nee, men doet het gewoon helemaal niet meer, 'als FOK!'quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien handig om dan geen naakt meer te doen?
Nee, maar zoiets probeerde ik je via de SC al uit te leggen, dan moet 1 iemand al het geld gaan inzamelen, en wie moet je dan vertrouwen daar in?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Misschien handig om dan geen naakt meer te doen?
Ik wil er wel een (spaar)rekening voor openen.... alles overboeken daar naar, screenshots... ervan maken... Blijft alles open en eerlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar zoiets probeerde ik je via de SC al uit te leggen, dan moet 1 iemand al het geld gaan inzamelen, en wie moet je dan vertrouwen daar in?
Maar dat Moblo dit topic dan moet verneuken is zwaar onnodig.
Ja, maar dat werkt niet, en zeker niet op zo'n korte termijn, en dan moet er ook iemand zijn die de boel ik de gaten houdt natuurlijk, zoiets kan wel, maar dan moet je in November al beginnen, en ook mensen hebben die er echt mee om kunnen gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil er wel een (spaar)rekening voor openen.... alles overboeken daar naar, screenshots... ervan maken... Blijft alles open en eerlijk.
Je bedoelingen zijn tof, heus, echt waar, maar het lijkt me niet slim om het zo 'georganiseerd' te doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik wil er wel een (spaar)rekening voor openen.... alles overboeken daar naar, screenshots... ervan maken... Blijft alles open en eerlijk.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt niet, en zeker niet op zo'n korte termijn, en dan moet er ook iemand zijn die de boel ik de gaten houdt natuurlijk, zoiets kan wel, maar dan moet je in November al beginnen, en ook mensen hebben die er echt mee om kunnen gaan.
Niet om jou, maar als iemand (zeg maar ineens 10.000 euro) op hun rekening hebben staan, kunnen ze soms rare dingen doen.
Kijk, nu komen we ook ergens... Zonder maf te doen...quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je bedoelingen zijn tof, heus, echt waar, maar het lijkt me niet slim om het zo 'georganiseerd' te doen.
Wat je dan misschien beter kunt doen is een topic openen waarin iedereen een screenshot post van wat hij/zij heeft gedoneerd met de boodschap "FOK!" in de mededelingen ofzo, en het dan optellen. Dan is er geen gedoe nodig, geen vertrouwen, en kun je in de OP het totaal zo bijhouden ofzo.
Zoiets is best te doen, maar ga er dan vast mee bezig voor 2016, het is nu echt te kortdag, en er komt meer bij kijken dan alleen geld incasseren (denk ook om belasting bijvoorbeeld, als jij ineens 10.000 euro op je rekening zou krijgen van 100den personen willen hun ook even weten hoe of wat)quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:32 schreef Burner82 het volgende:
En ik wilde zoiets doen, werd alleen een beetje, euhm, afgemaakt....
Kun je beter een crowdfund-ding doen ofzo, dat is misschien wat opener.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoiets is best te doen, maar ga er dan vast mee bezig voor 2016, het is nu echt te kortdag, en er komt meer bij kijken dan alleen geld incasseren (denk ook om belasting bijvoorbeeld, als jij ineens 10.000 euro op je rekening zou krijgen van 100den personen willen hun ook even weten hoe of wat)
Daar heb ik een korte en lange termijn-oplossing voorquote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zoiets is best te doen, maar ga er dan vast mee bezig voor 2016, het is nu echt te kortdag, en er komt meer bij kijken dan alleen geld incasseren (denk ook om belasting bijvoorbeeld, als jij ineens 10.000 euro op je rekening zou krijgen van 100den personen willen hun ook even weten hoe of wat)
Danny gooit dus de kont tegen de krib.... Dan lijkt me het in naam van Fok! ook ongepast.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kun je beter een crowdfund-ding doen ofzo, dat is misschien wat opener.
En ik denk niet dat het op FOK! gaat mogen om geld over te maken naar een rekening van een user en dat via het forum te regelen, juridisch dit-dat-alles + slechte naam als die user straks ineens op Bonaire zit
Maar toch zou ik het dit jaar gewoon even laten.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Daar heb ik een korte en lange termijn-oplossing voor
Op basis van argumenten, ben ik het met je eens...quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar toch zou ik het dit jaar gewoon even laten.
Nee, dat heeft helemaal niets met een kont in een krib gooien te maken, dat is grenzen stellen aan wat je wilt dat er op je en uit naam van je bedrijf gebeurt. Hij hoeft niet maar alles te doen wat anderen vinden dat hij moet of zou moeten doen hè? Dat er een SR-forum is betekent niet dat FOK! er verder iets MEE moet doen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Danny gooit dus de kont tegen de krib.... Dan lijkt me het in naam van Fok! ook ongepast.
Fok heeft toch wel een legal iemand, die kan vertellen hoe je het wel mag regelen, via het forum? Die dat voor SR16 gratis uitlegt?quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat heeft helemaal niets met een kont in een krib gooien te maken, dat is grenzen stellen aan wat je wilt dat er op je en uit naam van je bedrijf gebeurt. Hij hoeft niet maar alles te doen wat anderen vinden dat hij moet of zou moeten doen hè? Dat er een SR-forum is betekent niet dat FOK! er verder iets MEE moet doen.
Ik hou het bij het laatste...quote:Op vrijdag 18 december 2015 22:41 schreef motorbloempje het volgende:
Houd het voor dit jaar gewoon lekker bij een 'Wat heb jij gedoneerd' topic ofzo om bij te houden wat men doneert, al dan niet met 'groetjes van Username op FOK!' in de mededelingen, en stel een plan op en mail dat voor volgend jaar naar Danny als je daar zo graag werk van wilt maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |