Ja en? FOK! doet er klaarblijkelijk niet aan mee omdat in het verleden dat nogal eens misgelopen is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zie meer problemen dan oplossingen vanuit Fok!
Tsja.... dan niet he... Ik ken iemand die er desnoods een bv voor kan oprichten... de btw erover wil betalen als bijdrage aan SR16... ik ken er meerdere zelfs voor..quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, maar zoals jij je nu opstelt lijk je me ook geen geschikte organisator voor zoiets..
Zéker niet zo kort dag. En het staat hem vrij, zoals ik al zei (en Light zei) om een plan van aanpak ofzo naar Danny te sturen als voorstel voor 2016 ofzo als je er zo graag werk van wilt maken en wilt kijken of 'we' het weer kunnen proberen. Maar op de dag dat het opengaat zo 'groots' op willen zetten na dit verleden, dat is niet realistisch.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja en? FOK! doet er klaarblijkelijk niet aan mee omdat in het verleden dat nogal eens misgelopen is.
Regel zelf gewoon wat als je wat wilt regelen.
Als PR met je eens is dat het positief is voor FOK!, willen ze je vast wel helpen met het opzetten van dingen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar je bent overtuigend..... Ik zal niks opzetten om ook maar iets op te zetten wat positief zou kunnen zijn voor Fok! Het mag allemaal niet, moet via PR en zo.
Sorry dat ik JULLIE tijd heb verdaan.
Maar dat mag niet, via fok, door fokquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja en? FOK! doet er klaarblijkelijk niet aan mee omdat in het verleden dat nogal eens misgelopen is.
Regel zelf gewoon wat als je wat wilt regelen.
Lijkt me ook niet. Plus ik zou toch niet doneren, dus mij maakt het eigenlijk allemaal geen kut uit!quote:
Dan ga je met een bord op staat staan en dat regelen, maar dan niet uit naam van FOK!quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Tsja.... dan niet he... Ik ken iemand die er desnoods een bv voor kan oprichten... de btw erover wil betalen als bijdrage aan SR16... ik ken er meerdere zelfs voor..
Ow, nee, die mensen doen dat gratis... misschien klein logootje... of apart logo dat ze nog eens hetzelfde doneren...quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan ga je met een bord op staat staan en dat regelen, maar dan niet uit naam van FOK!
Dat uit naam an FOK! kan vast wel, maar dan kun je dat alleen regelen naar goed contact met wat mensen die voor FOK! werken, zo raar is dat toch niet?
laiffie, waarom mail je er niet even met Danny over? Dan kun je met hem brainstormen over wat er wel en niet mogelijk is.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ow, nee, die mensen doen dat gratis... misschien klein logootje... of apart logo dat ze nog eens hetzelfde doneren...
ALS PR... Denken een Mod en een Dev nu echt dat ik alles ga zeggen? (met alle respect)quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:26 schreef Light het volgende:
[..]
Als PR met je eens is dat het positief is voor FOK!, willen ze je vast wel helpen met het opzetten van dingen.
Je hebt gemist dat ik het al had over 2016?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef motorbloempje het volgende:
Maar lieve TS met je goede bedoelingen, als je even goed nadenkt dan zie je toch ook dat juist dít geen goede basis is voor iets dat GOED georganiseerd moet worden? Sta even stil, lees nog eens na, en bedenk je dat het vandaag 18 december is. Lees het nog een keer, denk nóg eens na, en beantwoord dan eens de vraag: is dit een realistisch plan en sta ik in mijn 'recht' zo verongelijkt te zijn?
ow ja, ik ben ook blauw... mag ik je nog wel laiffie noemen dan?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ALS PR... Denken een Mod en een Dev nu echt dat ik alles ga zeggen? (met alle respect)
Ik had gemist dat jij het wasquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja, ik ben ook blauw... mag ik je nog wel laiffie noemen dan?
Inmiddels wel ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:30 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat ik het al had over 2016?
Nee, dat denk ik niet. En ik weet dat ik niet voor PR denk, en dus ook niet kan zeggen wat die van jouw idee zullen vinden.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ALS PR... Denken een Mod en een Dev nu echt dat ik alles ga zeggen? (met alle respect)
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik had gemist dat jij het was![]()
Mea Culpa... Wat is laiffie?
![]()
En ja, je bent erg blauw
Dat het makkelijkerder is om gewoon even korte lijntjes te maken in dit verhaal.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
laiffie, waarom mail je er niet even met Danny over? Dan kun je met hem brainstormen over wat er wel en niet mogelijk is.
quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja.
Maar ook dát wordt met allemaal verogenlijkheid besproken als we zeggen dat er a) een goed plan zou moeten zijn en b) dat je dan contact op moet nemen met Danny/PR. Want dan 'lukt er ineens niets', en ga je lopen kritiekgooien op hoe FOK! geregeld wordt, en dat het allemaal niet zo makkelijk gaat als dat jij wilt dat het gaat.
Ok, ik zal er over gaan nadenken... alle bronnen etc voor mezelf houdend natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:32 schreef Light het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. En ik weet dat ik niet voor PR denk, en dus ook niet kan zeggen wat die van jouw idee zullen vinden.
Ik voel me soms een beetje Rileyquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
Dat het makkelijkerder is om gewoon even korte lijntjes te maken in dit verhaal.
ja.... achter een mysterieboxquote:Op vrijdag 18 december 2015 23:35 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik voel me soms een beetje Riley
En wat doe jij hier?quote:Op vrijdag 18 december 2015 23:50 schreef syndroom het volgende:
Je bent wel gek als je gaat donerenEr gaat al genoeg geld naar zogenaamde zielige mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |