Roel van Velzen was goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vorige paar jaar waren ze waardeloos. Best goed, een verandering.
Maak er een apart topic voor aan en kijk of mensen iets leuks willen opzetten zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:45 schreef Burner82 het volgende:
Maar, so far, wil Fok! SR15 topic niet meedoen aan SR15...
Kijk nog eens goedquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja (nouja, 12-uurs DJ's zijn het) Zie ook het overzicht in de OP
Dat dus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maak er een apart topic voor aan en kijk of mensen iets leuks willen opzetten zou ik zeggen.
2x 12quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja (nouja, 12-uurs DJ's zijn het) Zie ook het overzicht in de OP
Ja, stel je voor, een kleurtje zou verantwoordelijkheid nemen...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maak er een apart topic voor aan en kijk of mensen iets leuks willen opzetten zou ik zeggen.
ja nu ben ik bang dat graveyard shift echt vol met inzinkingentjes gaat zitten enzo. word minder leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:44 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik ook, dat vond ik juist altijd zo leuk 's nachts die sfeer dan
Stel je voor, een user zou geen topic meer aan kunnen maken...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, stel je voor, een kleurtje zou verantwoordelijkheid nemen...
SR / Doneren al Fok!quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
00:00-11:59 Roosmarijnquote:
Maak een TR van je eigen topic, dan vangt iemand het wel op.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:56 schreef Burner82 het volgende:
SR / Döneren als Fok! (TT werd mede mogelijk gemaakt door Mexicanobakker)
Welk modje kan ff helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |