thanksquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lees het topic hoe gaat het nu met fok! En het topic wat daar de aanleiding van was maar.
Ik ben vrijwilliger als winkbuul.
Ekdom, stenders, coen en sander weg....quote:
Goede fipo ook voor je zaak..quote:
quote:Ik vraag mij af of de toekomst voor FOK! er inmiddels alweer wat beter er uit ziet. Aangezien een paar maanden geleden topics hier waren dat FOK! wel eens dicht kon gaan en toch is FOK! er nog.
ja er komt nu een dj per 24 uur ofzoquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:06 schreef D. het volgende:
Klopt het dat ze ook geen slaapgasten meer hebben?
Ergens op pagina 10 komt de reactie van danny.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Goede fipo ook voor je zaak..
[..]
Naja, de bekende mensen waren ook wel al op...quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja er komt nu een dj per 24 uur ofzo
Laat je ze toch terugkomen?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Naja, de bekende mensen waren ook wel al op...
Dus, ooit ergens, is er eens een keer iets geplaatst.....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ergens op pagina 10 komt de reactie van danny.
Zeer negatief verbloemd met een laagje positiviteit
quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ze waren al aan de politici begonnen.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:08 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zolang Zanger Rinus en Gewoon Rutger niet zijn geweest, zijn de BN-ers nog lang niet op.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze waren al aan de politici begonnen.
Och, een avond wilders, pechtold en rutte, lijkt me wel tofquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Ja, ze waren al aan de politici begonnen.
mwah de bottom line was toch wel dat Danny verwacht dat het er volgend jaar op zit.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus, ooit ergens, is er eens een keer iets geplaatst.....
Die 2e ken ik niet eens.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Zanger Rinus en Gewoon Rutger niet zijn geweest, zijn de BN-ers nog lang niet op.
Nee dat topic is vrij recent, halverwege november geloof ik.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dus, ooit ergens, is er eens een keer iets geplaatst.....
Anders zijn er nog wel genoeg vloggers ..quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Zolang Zanger Rinus en Gewoon Rutger niet zijn geweest, zijn de BN-ers nog lang niet op.
Er was laatst ergens een interview met een dj/producer op de radio die me aan rapper Sjors deed denken. Die moeten ze uitnodigenquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:10 schreef Strani het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |