FOK! gaat na de jaarwisseling ergens wel op zwart.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lees je fb wel eens, die balenceerd op het randje van failliet.
In elk geval 4 mei rond 20u.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
FOK! gaat na de jaarwisseling ergens wel op zwart.
Ik lees fb dagelijksquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lees je fb wel eens, die balenceerd op het randje van failliet.
Sinds zijn 2e album vooral in Nederland ja, daarbuiten maar 2 echte hits gehad.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef Merode32 het volgende:
[..]
James scoort alleen in nederland?
Ilse mag zich idd een wereldartiest noemen haar carriere buitn nederland loopt harder dan ooit in nederland.quote:
Eric vond het benauwd worden om naar Syrië te gaan dus.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:58 schreef InFrA-WiZ het volgende:
[..]Las ik straks op Twittertwitter:EricCorton twitterde op vrijdag 18-12-2015 om 20:16:04Na mijn vertrek bij @3FM heb ik het maken van reportages voor @SeriousRequest overgedragen aan @paul3fm Ik wens de hele zender veel succes!! reageer retweet
Dat is ook mijn plan eigenlijk. Maar als het echt nodig is, wil me deze zes dagen best inzetten om het evenement te promoten in dit topic.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:59 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil idd niets doen. Buiten kijken en luisteren.
De overige 51 welquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Moeten we concluderen dat we geen leven hebben, of dat we die in de overige 51 weken van het jaar wel hebben?
Nee gek, hij ging naar Radio 1... Hij heeft wel erger gezien vrees ik....quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:01 schreef Qunix het volgende:
[..]
Eric vond het benauwd worden om naar Syrië te gaan dus.
Lees het topic hoe gaat het nu met fok! En het topic wat daar de aanleiding van was maar.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik lees fb dagelijksMaar dat niet.
En dus? Daarom doe je niks?
Linkje?quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:02 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Lees het topic hoe gaat het nu met fok! En het topic wat daar de aanleiding van was maar.
Ik ben vrijwilliger als winkbuul.
Wel met de 3fm app aan op je kussen he?quote:
Mwah ik weet dat nog niet zekerquote:Op vrijdag 18 december 2015 21:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel met de 3fm app aan op je kussen he?
Trusten.
Ja, dat denk ik wel ja.quote:Op vrijdag 18 december 2015 21:03 schreef D. het volgende:
Ik zat me net af te vragen wanneer SR zou beginnen toen ik dit topic voorbij zag komen
Ik weet dat het voor mij geldt, maar is zo dat SR minder leeft dit jaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |