SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zaterdag 19 december - -
Zondag 20 december - -
Maandag 21 december - -
Dinsdag 22 december - -
Woensdag 23 december - -
Donderdag 24 december - -
Behalve luisteren kan je ook kijken naar 3FM Serious Request! Dit kan onder andere op delen van de dag via de publieke TV-zenders NPO 1 en 3.
Daarnaast is 3FM Serious Request ook dit jaar weer via speciale kanalen bij de kabelmaatschappijen te zien:
Ziggo: Kanaal 999
KPN/Telfort: Kanaal 26
Canal digitaal: Kanaal 13
Webcamstreams
› 3FM-website - 3FM Social Radio (officiële manier van kijken)
› TV Beelden live
› Webcam + FOK!
Radiostreams
› MP3: 192kbps / 96kbps
› AAC: 64kbps HE1 / 32kbps HE2
Extra informatie
› Kom zelf in Actie - Hier kun je eigen acties aanmelden en bijhouden hoeveel er gedoneerd wordt.
› Frequenties - Lijst met ether- en kabelfrequenties waarop 3FM te ontvangen is.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post) opent het volgende deel! Een eerder topic teruglezen? Ga dan naar deze pagina voor een overzicht. Oh, en verder worden er natuurlijk ook statistieken (nog meer) bijgehouden!
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2015 21:14:47 ]
KPN 26 bij mijquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
Zet dan ook even de digitale tv kanalen erbij, ik weet Ziggo 999 misschien kan iemand aanvullen voor KPN, Tele2 etc.
Telfort is 26, zender van de maandquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
Zet dan ook even de digitale tv kanalen erbij, ik weet Ziggo 999 misschien kan iemand aanvullen voor KPN, Tele2 etc.
En de optie via Apple TVquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:47 schreef Uccie het volgende:
Oh en ook Ziggo 128 als je ervoor betaalt...maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Telfort is 26, zender van de maand
Ohja dat ook.quote:
Maar alleen voor de nieuwe apple tv's, want de mijne doet niet aan apps.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maar alleen voor de nieuwe apple tv's, want de mijne doet niet aan apps.
Hoi schatjequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:49 schreef Sylvana het volgende:
Zo, ik zit ook weer 6 dagen aan de buis gekluisterd
jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Doet Fok! ook nog wat, of gaan we alleen klagen?
okquote:
Nude photoshoot toch?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Nog steeds niks gezien.quote:
Topquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
Nounounou, ik ga mijn best doen dat allemaal te fixen voor het topic vol is hoor.
Ik ben van plan alleen te klagenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Wel met groetjes aan ons hoop ik?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb getweet.
Hopelijk kom ik langs.
Als professioneel zeikerd? Of als iemand?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb getweet.
Hopelijk kom ik langs.
Hoi.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel met groetjes aan ons hoop ik?
Ik heb geen baas meer die mijn donatie verdubbeld, dus voorlopig klaag ik alleen maar en dan kijk ik eind van de week wel wat ik nog doe.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben van plan alleen te klagen.
En wat dan?quote:
Dat doet mijn baas al 3 jaar niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen baas meer die mijn donatie verdubbeld, dus voorlopig klaag ik alleen maar en dan kijk ik eind van de week wel wat ik nog doe.
Nou hij zal het nog wel doen, maar ik werk er niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat doet mijn baas al 3 jaar niet meer.
Elk jaar weer leukquote:
Iets collectiefs bedoel je? Volgens mij niet.quote:
Nopequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Iemand in de aanloop Eric Corton eigenlijk ergens gezien?
Nee, die doet het niet meer, das nu Paul Rabbering himself.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Oh dat heb ik ook al gemist dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, die doet het niet meer, das nu Paul Rabbering himself.
Zit niet meer bij 3fm.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Dat bedoel ik eigenlijk jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Iets collectiefs bedoel je? Volgens mij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |