Nog steeds niks gezien.quote:
Topquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
Nounounou, ik ga mijn best doen dat allemaal te fixen voor het topic vol is hoor.
Ik ben van plan alleen te klagenquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Burner82 het volgende:
Doet Fok! ook nog wat, of gaan we alleen klagen?
Wel met groetjes aan ons hoop ik?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb getweet.
Hopelijk kom ik langs.
Als professioneel zeikerd? Of als iemand?quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb getweet.
Hopelijk kom ik langs.
Hoi.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wel met groetjes aan ons hoop ik?
Ik heb geen baas meer die mijn donatie verdubbeld, dus voorlopig klaag ik alleen maar en dan kijk ik eind van de week wel wat ik nog doe.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben van plan alleen te klagen.
En wat dan?quote:
Dat doet mijn baas al 3 jaar niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb geen baas meer die mijn donatie verdubbeld, dus voorlopig klaag ik alleen maar en dan kijk ik eind van de week wel wat ik nog doe.
Nou hij zal het nog wel doen, maar ik werk er niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat doet mijn baas al 3 jaar niet meer.
Elk jaar weer leukquote:
Iets collectiefs bedoel je? Volgens mij niet.quote:
Nopequote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Iemand in de aanloop Eric Corton eigenlijk ergens gezien?
Nee, die doet het niet meer, das nu Paul Rabbering himself.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Oh dat heb ik ook al gemist dan.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:56 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, die doet het niet meer, das nu Paul Rabbering himself.
Zit niet meer bij 3fm.quote:Op vrijdag 18 december 2015 20:55 schreef Uccie het volgende:
Dat bedoel ik eigenlijk jaquote:Op vrijdag 18 december 2015 20:56 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Iets collectiefs bedoel je? Volgens mij niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |